ویزای تحصیلی

آکادمی پزشکی دولتی نیژنی نووگورود

آکادمی پزشکی دولتی نیژنی نووگورود

آکادمی پزشکی دولتی نیژنی نووگورود روسیه در سومین شهر بزرگ کشور روسیه که نیژنی نووگورود نام دارد، در سال 1221 میلادی به تاسیس رسید. این آکادمی قدمت طولانی داشته و دارای بناهای تاریخی، معماری و فرهنگ منحصر به فردی که از آن زمان به جا مانده است می باشد. در فهرست یونسکو، شهر نیژنی نووگورود جزو 100 کشوری قرار گرفته است که فرهنگ با ارزشی را دارا هستند. پتانسیل صنعتی نایجینی نووگورود، تنها مرکز علمی، صنعتی و فرهنگی و آموزشی روسیه است که باعث گردیده این شهر در میان 5 دسته اول بین بالغ بر 1000 شهر روسیه قرار گیرد. به سبب آن، موقعیت مناسب این شهر موجب رشد اقتصادی و اجتماعی آن گردیده است. از سوی موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت پیشنهاد می گردد سایر اطلاعات در این زمینه را در مقاله ذیل جست و جو نمایید.

درباره آکادمی پزشکی دولتی نیژنی نووگورود روسیه

بزرگترین مرکز آموزش پزشکان در آکادمی پزشکی نیژنی نووگورود روسیه قرار دارد. این آکادمی از سال 1998 – 1999 میلادی فعالیت خود را آغاز نموده و به آموزش دانشجویان بین المللی در محیطی مختص به زبان انگلیسی پرداخت. در هر سال تحصیلی بالغ بر 600 دانشجو از 38 کشور مختلف در رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی مورد پذیرش قرار می گیرند. این آکادمی توانسته است در میان 46 موسسه آموزش عالی در کشور روسیه که مورد تایید سازمان بهداشت جهانی می باشد، رتبه هفتم را کسب نماید.

همکاری تنگاتنگی میان این آکادمی با بیمارستان های آموزشی و دانشجویان دارای مهارت های بالینی پایه وجود دارد. تقریبا 3000 دانشجو مشغول تحصیل در 7 دانشکده این آکادمی هستند. آکادمی پزشکی نیژنی نووگورود روسیه دارای تعداد 70 دپارتمان تخصصی است که بالغ بر 600 کارمند در بخش آموزشی مشغول فعالیت هستند.

تحصیل در آکادمی پزشکی‌ دولتی نیژنی نووگورود روسیه

زبان تحصیلی اکثریت دانشگاه های روسیه و به خصوص آکادمی پزشکی دولتی نیژنی نووگورود روسیه، زبان روسی است اما دانشجویانی که فاقد علم و دانش زبان روسی هستند، نگران این موضوع نباشند. چراکه می توانند دوره های یادگیری و تقویت زبان روسی را در کالج و به صورت یک ساله پشت سر گذاشته و آمادگی و تسلط کافی را به دست آورند. این آکادمی دانشکده ها و موسسات آموزشی بسیاری دارد که از جمله آن ها می توان به 20 دانشکده، 6 موسسه پژوهشی و آزمایشگاه و بالغ بر 100 واحد اشاره نمود. آموزش در این آکادمی بر عهده یک نفر پرسنل واجد شرایط که معمولا 70% آنها مدرک دکترا یا دکترای علوم را دارا می باشند، خواهد بود. در حال حاضر تقریبا تعداد 30.000 دانشجو از 50 کشور مختلف جهان در این آکادمی به تحصیل می پردازند.

دوره‌ های تحصیل در آکادمی پزشکی دولتی نیژنی نووگورود

دوره های مختلفی برای تحصیل در آکادمی پزشکی دولتی نیژنی نووگورود روسیه در سال 2023 ارائه می شوند که به صورت زیر خواهند بود: دانشگاه روسی، ایتالیایی صرفا دوره های مربوط به امور اقتصادی، مالی، اطلاعات و مکانیک را برای دانشجویان تدریس می نماید. پس از پایان دوره و کسب موفقیت، فرد فارغ التحصیل به صورت همزمان موفق به اخذ دو گواهی می شود که شامل یک مدرک روسی و دو گواهینامه ایتالیایی تحصیلات عالی می باشد. دوره های حقوق و اقتصاد نیز در دانشگاه روسی – فرانسوی در اختیار دانشجویان قرار می گیرد که به صورت منظم بوده و مهاجرت به فرانسه را برای تحصیل، دریافت مدرک دانشگاهی روسیه در رشته هایی مانند قانون و تفسیر و یا اقتصاد و تفسیر را تضمین می نماید.

دوره‌ های تحصیل در آکادمی پزشکی دولتی نیژنی نووگورود

دانشکده های آکادمی پزشکی دولتی نیژنی نووگورود

آکادمی پزشکی دولتی نیژنی نووگورود روسیه در 2023 دانشکده های مختلف پزشکی را در بر دارد که رشته های متنوعی از پزشکی را برای دانشجویان ارائه می نماید.

برخی از این دانشکده ها عبارتند از:

  • دانشکده پزشکی عمومی: این دانشکده بزرگ ترین دانشکده به شمار می رود که تقریبا نیمی از دانشجویان در رشته های جراحی، درمان، زنان و زایمان، چشم پزشکی، مغز و اعصاب و غیره مشغول تحصیل هستند. مدت زمان تحصیل در این رشته ها به مدت 6 سال می باشد.
  • دانشکده بیماری های اطفال: این دانشکده مختص آموزش جهت درمان بیماری های کودکان برای پزشکان است. از جمله بیمارستان های آموزشی که برای این منظور تعیین شده اند، بیمارستان اطفال و موسسه تحقیقاتی اطفال می باشد. مدت زمان تحصیل در روسیه برای این دوره نیز 6 سال خواهد بود.
  • دانشکده پزشکی پیشگیری از بیماری: اصول پیشگیری از بیماری در این دانشکده برای متخصصان آموزش داده می شود و در پایان دوره نیز عنوان متخصص بهداشت و اپیرمیولوژیست را به دست می آورند. گذراندن این دوره به مدت 6 سال طول می کشد.

دانشکده دندانپزشکی نیژنی نووگورود

دندانپزشکان متخصص دوره های آموزشی خود را در این دانشکده می گذرانند و پس از اتمام دوره بایستی در یکی از بخش های دندانپزشکی، جراحی دندان، ارتوپدی دندان، دندان پزشکی کودکان، تحت عنوان انترن مشغول فعالیت شوند که به مدت 5 سال می باشد. دانشکده داروسازی نیژنی نووگورود: داروسازان در این دانشکده تحت آموزش قرار می گیرند که برای مدت 5 سال طول می کشد.

شهریه آکادمی پزشکی دولتی نیژنی نووگورود

مدارکی که از سوی آکادمی پزشکی دولتی نیژنی نووگورود روسیه اعطا می گردد شامل مدارک MBBS ، BDS ، MD و MS می گردد که کلیه مدارک مذکور از سوی سازمان بهداشت عمومی (WHO)، شورای پزشکی هند(MCI)، اداره آموزش ایالت متحده و شورای پزشکی بریتانیا و اداره کل تجهیزات پزشکی(IMED) مورد تایید واقع شده و رسمیت دارد. این آکادمی مرکز آموزش و تحقیقات فیزیک نانو ساختارهای حالت جامد را دارا است که همواره همکاری های فشرده ای را با مجموعه ای منحصر به فرد از تجهیزات تحقیقاتی را در کارنامه خود دارد. اشتغال به کار در آکادمی پزشکی دولتی نیژنی نووگورود روسیه از سوی دانشمندان روسی و خارجی در اولویت خواسته های آنها قرار دارد و برای این منظور تلاش فراوانی می کنند. هزینه MBBS آکادمی پزشکی دولتی نیژنی نووگورود روسیه به شرح زیر می باشد:

طول تحصیلمیزان هزینه
سال اول6460$
سال دوم5460$
سال سوم5460$
سال چهارم5460$
سال پنجم5460$
سال ششم5460$

کلیاتی درباره آکادمی پزشکی نیژنی نووگورود

آکادمی پزشکی دولتی نیژنی نووگورود روسیه در سال 1920 میلادی تحت عنوان دانشگاه پزشکی دولتی نیژنی نووگورود راه اندازی شد. در تاریخ مه 1930 میلادی مستقل گردید. در ژوئن 1994 میلادی رسمیت پیدا کرد. تقریبا 722 کارشناس متخصص در این آکادمی مشغول فعالیت هستند که از بین آنان 76 استاد و 145 نفر دستیار استاد هستند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت این افتخار را دارد که شما را برای رسیدن به اهداف عالیه تحصیلی و مهاجرت به روسیه یا سایر کشورهای اروپایی و غیر اروپایی همیاری و راهنمایی نماید. وکلا، کارشناسان و مشاورانی که در این موسسه مشغول فعالیت در زمینه ارائه خدمات مشاوره ای هستند، بسیار باتجربه بوده و کلیه اطلاعات و قوانین به روز در کلیه کشورها را در اختیار شما قرار می دهند بنابراین می توانید با کسب مشاوره از این موسسه بهترین گزینه مهاجرتی را انتخاب نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *