ویزای کاری

استخدام NET Developer. در سوئیس

استخدام NET Developer. در سوئیس

در این مقاله قصد داریم تا شما را با شرایط استخدام NET Developer. در سوئیس آشنا کرده و جزئیات اخذ ویزای کار سوئیس 2022 را شرح دهیم. همچنین در همین مقاله با حطیه کاری و نیز دایره مسئولیت ها و وظایف این متخصصان آشنا خواهید شد و متوجه خواهید شد که شرکت ها یا سازمان های فناوری کشور سوئیس به دنبال چه نیروهایی هستند. پس اگر شما نیز جزء گروه متقاضیان کار به عنوان متخصص NET Developer. در کشور سوئیس هستید توصیه می شود تا انتهای همین مقاله با ما همراه باشید. وکلا و کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در هر مرحله ای از مهاجرت کاری یا مهاجرت تحصیلی همراه و همگام هموطنان گرامی هستند.

وظایف و مسئولیت های متخصص NET Developer. در سوئیس

یکی از رشته مشاغل مورد نیاز کشور سوئیس، رشته .NET Development می باشد. متخصص این رشته در کشور سوئیس معمولا در شرکت ها و موسسات با فناوری بالا استخدام می شود. این متخصصان مسئولیت های مختلفی در شرکت های سوئیسی بر عهده دارند که از آن جمله می توان به ایجاد وب پیج های مختلف، کدگذاری سرورها و نیز دسترسی به پایگاه های داده یا Database اشاره کرد. علاوه بر این متخصص NET Developer. در سوئیس حتما می بایست تجربه استفاده از پایگاه های داده، سیستم ها و همچنین زبان های برنامه نویسی C#، C++، Avaloq، Angular، AS400، CMS، Curam، Java، JavaScript، IOS و غیره داشته باشند. فی المجموع وظایف و مسئولیت های یک متخصص NET Developer. در شرکت های سوئیسی از این قرار است:

وظایف و مسئولیت های متخصص NET Developer. در سوئیس

شرایط استخدام یک متخصص NET Developer. در سوئیس

فاز اول و پیش شرط مهم استخدام NET Developer. در سوئیس کاریابی در این کشور می باشد. معمولا برای این کار نیز متقاضیان از وب سایت های جستجوی کار و نیز موسسات معتبر کاریابی در سوئیس بهره می گیرند. اما نبایستی فراموش کنیم که برای استخدام NET Developer. در سوئیس داشتن شرایطی مثل مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد در رشته های علوم کامپیوتر، فناوری اطلاعات و ارتباطات و نیز رشته های مرتبط، سابقه کاری بالای 2 سال در این رابطه و نیز دانش و مهارت در زمینه های برنامه نویسی Programming و توسعه دهی Development الزامی است. اما با فرض تامین شرایط مذکور، متقاضیان می توانند از طریق مراحل زیر اقدام به کاریابی در کشور سوئیس بکنند:

  • مرحله 1: جستجوی کار در بازار کاری سوئیس
  • مرحله 2: یافتن کار و ارائه درخواست به شرکت سوئیسی
  • مرحله 3: آمادگی برای انجام مصاحبه شغلی با شرکت سوئیسی

پس از اتمام این مراحل و عقد قرارداد کاری با کارفرمای سوئیسی متقاضی می تواند وارد فاز اخذ ویزای کاری سوئیس شود که ما در ادامه به توضیحات مفصلی در اینباره می پردازیم.

شرایط استخدام یک متخصص NET Developer. در سوئیس

مزایای استخدام NET Developer. در سوئیس چیست؟

آیا می دانید با استخدام به عنوان کارشناس/ مهندس NET Developer. در سوئیس می توانید از امتیاز خیلی مهم کار، اقامت و زندگی در بهترین کشور جهان برخوردار شوید. دلیل این امر نیز قرار گیری کشور ثروتمند و مرفه سوئیس برای چندمین سال متوالی در رتبه 1 برترین کشور جهان برای زندگی است. همان طوری که در نمودار زیر هم مشاهده می شود، کشور سوئیس با شاخص کیفیت زندگی 195.27 در جایگاه اول جهانی قرار گرفته است:

سوئیس برترین کشور جهان برای زندگی

علاوه بر این متخصصان رشته NET Developer. از طریق استخدام در سوئیس می توانند اقامت خود و اعضای خانواده اشان را در این کشور اروپایی تضمین کنند. و بدین طریق روند مهاجرت به سوئیس برای آنها مثل آب خوردن می شود! به دنبال آن نیز آنها و اعضای خانواده اشان می توانند در سوئیس از امکانات مختلف آموزشی، بهداشتی و رفاهی بهره برده و به طور آزادانه ای به نقاط مختلف اروپا سفر کنند. مضاف بر اینکه آنها می توانند به درآمدی بالاتر از متوسط ملی دست یابند. واقعیتی که می توان با مشاهده نمودار زیر به آن پی برد:

مقایسه متوسط درآمد متخصصان NET Developer. با متوسط درآمد ملی

شرایط کاری پس از استخدام NET Developer. در سوئیس

در همین ابتداء بایستی بدانید که تمامی شرایط و مقررات کار در سوئیس برای متخصصان و مهندسین NET Developer. نیز صدق می کند. بنابراین این دسته از متخصصان نیز از حقوق، مزایا و امتیازات کار در سوئیس برخوردار هستند. در حال حاضر نیز متوسط درآمدی این متخصصان در کشور سوئیس سالیانه در حدود CHF128000 (فرانک سوئیس) می باشد که بسته به سابقه کاری متخصصان این حوزه ممکن است از حداقل CHF66600 (فرانک) تا حداکثر CHF196000 (فرانک) نیز متغیر باشد. همان طوری که در نمودار زیر هم مشاهده می شود، بیشترین درصد افزایش درآمدی با 36% مربوط به متخصصانی با سابقه کاری بین 5 الی 10 سال می باشد:

تاثیر سابقه کاری بر سطح درآمد متخصصان NET Developer. در سوئیس

علاوه بر این سطح تحصیلات متخصصان NET Developer. در سوئیس نیز بر روی افزایش درآمدی آنها تاثیر گذار است. به طوری که بیشترین درصد افزایش سطح درآمدی با 29% مربوط به متخصصانی با تحصیلات فوق لیسانس می باشد:

تاثیر تحصیلات بر سطح درآمد متخصصان NET Developer. در سوئیس

بهترین مشاغل و بهترین شهرها برای استخدام NET Developer. در سوئیس

متخصصان و مهندسان NET Developer. با توجه به دانش و تخصص خاص خود می توانند در یک شغل خاصی در سوئیس مشغول شوند. حالا درآمد این مشاغل بسته به عوامل مختلفی از جمله سابقه کاری و نیز سطح تحصیلات و یا سطح مهارت متخصصان ممکن است تغییر هم داشته باشد. در لیست زیر می توان با برخی از پردرآمدترین مشاغل مرتبط با رشته NET Developer. در سوئیس آشنا شد:

عنوان شغلیمیانگین سطح درآمدی (فرانک)درصد افزایش درآمد
برنامه نویس AS400CHF1310002+%
توسعه دهنده هوش تجاریCHF1330004+%
توسعه دهنده C++CHF1300001+%
توسعه دهنده IOSCHF1320003+%
توسعه دهنده JavaCHF1370007+%

اما شهرهای مختلفی نیز در سوئیس وجود دارد که یکی از انتخاب این شهرها توسط کارجویان رشته NET Developer. از طریق میزان درآمد این متخصصان در این شهرهاست. بر این اساس برترین شهرهای سوئیس از نظر درآمدی برای متخصصان NET Developer. عبارتند از:

بهترین شهرهای سوئیس برای متخصصان NET Developer. از نظر درآمدی

با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همراه شوید تا اطلاعاتتان درباره مهاجرت و اقامت سریع ایرانیان در اروپا 2022 تکمیل شود.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *