ویزای کاری

استخدام NET Developer. در فرانسه

استخدام NET Developer. در فرانسه

استخدام NET Developer. در فرانسه می توان سریعا به اخذ کارت آبی اتحادیه اروپایی برای علاقه مندان (EU) منجر شود. منتها به شرطی که متقاضی یا کارجو بتواند به یک پیشنهاد کاری یا Job Offer ایده آلی دست یابد. این کار نیز عملی نمی شود مگر اینکه متقاضی خارجی با اسلوب و روش جستجوی کار در فرانسه 2022 آشنا باشد. و در صورت مسلط بودن به دانش زبان فرانسه نیز کاریابی برای او خیلی آسانتر می شود. چرا که او به راحتی می توان با کارفرمای فرانسوی خود ارتباط برقرار کرده و برتری نسبی خود را نسبت به دیگر رقبا نیز نشان دهد. برای دریافت آخرین اخبار و اطلاعات پیرامون مهاجرت کاری متخصصان با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

وظایف کاری متخصصان رشته NET Developer. در فرانسه

شرکت های فرانسوی به دلیل گسترش روز افزون فناوری های نوین در امورات کاریشان نیاز شدیدی به متخصصان علوم کامپیوتری از جمله برنامه نویسان زبردست دارند. یکی از رشته های مورد نیاز این شرکت ها نیز رشته NET Developer. می باشد. اما وظایف و حیطه کاری یک متخصص NET Developer. در فرانسه چیست؟ این برنامه نویس ملزم است تا نرم افزارهای مختلفی را با استفاده از زبان های برنامه نویسی و تکنولوژی های فریم ورک .NET بسازد. بنابراین اهم وظایف کاری متخصصان این رشته در فرانسه از این قرار است:

  • برنامه نویسی اپ های .NET
  • طراحی نرم افزار
  • اجرای عملکرد
  • توسعه نرم افزاری و غیره

از همین رو نیز یک متخصص رشته NET Developer. بایستی خودش را به انواع مهارت های ضروری مجهز کند تا بتواند از این طریق در بازار کاری فرانسه به موفقیت دست یابد. این مهارت ها یا اسکیل ها عبارتند از:

  • زبان های برنامه نویسی
  • کد گذاری، معماری و طراحی سیستم
  • پایگاه های داده

وضعیت کسب و کار متخصصان NET Developer. در فرانسه

کلا برنامه نویسان از جمله متخصصان NET Developer. در فرانسه از جمله شاغلین با درآمد بالا محسوب می شوند. در یک مقایسه اجمالی نیز می توان این نکته را به اثبات رسانید. همان طوری که در نمودار زیر نیز مشاهده می شود متوسط درآمد سالیانه این متخصصان در کشور فرانسه در حدود €45500 (یورو) می باشد. که به تعبیر دیگر از لحاظ درآمدی این متخصصان بعد از متخصصان Java Developer در رده دومی درآمد برنامه نویسان قرار دارد:

مقایسه متوسط درآمد سالیانه برنامه نویسان در فرانسه

اما همان طوری که در نمودار پایین هم مشاهده می شود، رنج درآمدی این متخصصان به دلیل سابقه کاری متفاوت و نیز سطح تحصیلات از هم متفاوت می باشد. بر همین اساس، کمترین سطح درآمد سالیانه متخصصان NET Developer. در فرانسه حدودا €48132 (یورو) و بیشترین سطح درآمد سالیانه آنها نیز در حدود €85420 (یورو) می باشد. واقعیت مهمی که از طریق نمودار زیر نیز می توان بدان پی برد:

رنج درآمدی متخصصان NET Developer. در فرانسه

کاریابی و استخدام NET Developer. در فرانسه

یکی از مراحل حساس در استخدام NET Developer. در فرانسه، مرحله کاریابی می باشد. کارجویان این رشته در این مرحله نبایستی هیچ عجله ای به خرج دهند. بلکه رمز موفقیت در این مرحله تنظیم یک CV یا رزومه قوی و متقاعد کننده می باشد. این CV بایستی از بخش های مختلفی مثل سطح و مدارک تحصیلی، مدارک حرفه ای، مهارت های تخصصی، پروژه ها و غیره تشکیل شده باشد. علاوه بر این برخی از شرکت شرکت های فرانسوی از متقاضیان/ کارجویان کاور لتر نیز درخواست می کنند. مضاف بر این کارجویان رشته NET Developer. برای اثبات بیشتر صلاحیت خود می توانند به مدرک دانش زبان انگلیسی یا فرانسه خود نیز در CV اشاره بکنند.

با این توضیح، حالا برای کاریابی خوب در فرانسه 2022 راه های مختلفی پیش روی کارجویان رشته NET Developer. قرار دارد. یکی از این روش ها که احتمالا محبوب ترین روش جستجوی کار در کشور فرانسه و خیلی از کشورها نیز محسوب می شود، کاریابی از طریق وب سایت های جستجوی کار می باشد. مثلا کارجویان برای انجام مرحله کاریابی خودشان می توانند از وب سایت های معروفی مثل Indeed، glassdoor و یا Monster و یا سایت های فرانسه زبان مثل Momji و یا Pole Emploi بهره گیرند.

کاریابی و استخدام NET Developer. در فرانسه

ویزا برای استخدام شدگان رشته NET Developer. در فرانسه

متخصصان رشته NET Developer. در فرانسه بعد از یافتن کار مناسب در کشور فرانسه می توانند برای ارسال درخواست خود و نیز حضور در جلسه مصاحبه با کارفرمای فرانسوی حاضر شوند. و با تایید نهایی کارفرمای فرانسوی نیز آنها می توانند برای مرحله عقد قرارداد کاری و نیز اخذ ویزای کاری فرانسه اقدام کنند. منتها نبایستی از این نکته غافل شد که چند مسیر ویزایی مختلف پیش روی این متقاضیان قرار دارد:

  • مسیر اول: اخذ ویزای کار کوتاه مدت فرانسه با اعتبار کمتر از 3 ماه
  • مسیر دوم: اخذ ویزای کار بلند مدت فرانسه با اعتبار بیش از 3 ماه

غالبا نیز به دلیل طولانی مدت بودن قرارداد کاری متخصصان و مهندسان رشته NET Developer. این متخصصان می توانند به صورت مستقیمی برای اخذ کارت آبی اتحادیه اروپایی (EU) اقدام کنند. کارتی که اقامت ماکسیمم 3 ساله کشور فرانسه را به شرطی به متخصصان و نیروهای کار ماهر خارجی اعطاء می کند که:

شرایط و الزامات اخذ کارت آبی اتحادیه اروپا در فرانسه
شرط اولمتقاضیان دارای مدرک لیسانس باشند و یا سابقه کاری 5 ساله در رشته NET Developer. داشته باشند
شرط دوممتقاضیان دارای قرارداد کاری حداقل 1 ساله با کارفرمای فرانسوی باشند
شرط سوممتوسط درآمد این متخصصان حدود 1.5 برابر حداقل درآمد ملی در کشور فرانسه باشد

شما عزیزان از طریق مشاوره و کسب اطلاع از کارشناسان و مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید در جریان انواع شیوه های مهاجرت ایرانیان به فرانسه 2022 قرار بگیرید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *