ویزای کاری

استخدام Java Developer در اتریش

استخدام Java Developer در اتریش

این روزها بازار استخدام Java Developer در اتریش مورد توجه بوده و بسیاری از متخصصان علوم کامپیوتر به دنبال کسب اطلاعات مهمی در این خصوص هستند. از یک طرف این بازار پر رونق، از طرف دیگر سطح درآمدی ایده آل و از طرفی نیز استاندارد کاری و زندگی بسیار ایده آل اتریش سبب شده که توجهات به استخدام متخصصان Java Developer در اتریش به منتها درجه خود برسد. اما آیا با شرایط و ضوابط استخدام متخصصان و مهندسان Java در اتریش آشنا هستید؟

این متخصصان برای کاریابی و استخدام در اتریش 2022 علاوه بر ارائه مدرک لیسانس معتبر در مجموعه علوم کامپیوتری همچنین نیازمند یک سابقه کاری بالای 2 سال هستند. همچنین آنها برای استخدام سریع و آسان بایستی ثابت کنند که به زبان های مختلف برنامه نویسی مثل JavaScript، Java، C#، C++، IOS، Oracle، Nodejs، PHP، Python، SAS و غیره تسلط کافی دارند. به این ترتیب آنها فقط در صورت داشتن پیشنهاد کاری معتبر و اصیل از کارفرمای اتریشی می توانند برای اخذ ویزای کاری این کشور اقدام کنند. ویزایی که در ادامه تیم کارشناسان مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به ویژگی ها و شرایط آن اشاره خواهند کرد.

شرایط استخدام Java Developer در اتریش

اتریش یکی از مقاصد معروف برای کاریابی و استخدام متخصصان Java Developer محسوب می شود. بر طبق آمار سال 2022، میانگین درآمد ماهیانه یک مهندس/ توسعه دهنده Java Developer در اتریش در حدود €3960 (یورو) می باشد. این درحالی است که منیمم سطح درآمدی این متخصصان در حدود €2100 و ماکسیمم درآمدی آنها نیز حدود €6020 (یورو) می باشد. این متخصصان پس از استخدام در اتریش می توانند در پست های شغلی مختلفی کار بکنند ولی میزان درآمد آنها با توجه به دانش و مهارتشان و نیز سابقه کاری آنها به صورت زیر متفاوت خواهد بود. لازم به ذکر است که لیست زیر نشان دهنده برترین مشاغل رشته Java Developer در اتریش است :

عنوان شغلیمتوسط درآمد ماهیانه به یورودرصد افزایش حقوق%
BizTalk Developer€40201+%
Business Intelligence Developer€40502+%
C# Developer€40001+%
C++ Developer€40803+%
IOS Developer€40602+%
Lead Developer€434010+%
VB.NET Developer€40101+%
مدیر توسعه نرم افزاری€493024+%

و حالا به این سوال پاسخ داده می شود که کدام شهر بهترین جا برای استخدام Java Developer در اتریش محسوب می شود. پاسخ این سوال با توجه به نمودار زیر مشخص است. طبق نمودار آماری زیر در حال حاضر شهر سالزبورگ اتریش بهترین شهر برای این دسته از متخصصان محسوب می شود چرا که آنها در این شهر به متوسط درآمد ماهیانه حدود €4410 (یورو) دست میابند. بعد از سالزبورگ نیز شهرهای وین (€4390) و گراز (€4260) در رده های دوم و سوم قرار می گیرند:

برترین شهرهای اتریش برای استخدام Java Developer

شرکتهای معروف برای استخدام Java Developer در اتریش

همان طوری که در مطالب فوق نیز گفته شد، رشته شغلی Java Developer یکی از مشاغل مورد نیاز کشور اتریش محسوب می شود. و همه روزه شرکت ها و نهادهای خصوصی و دولتی مختلفی در اتریش به دنبال جذب نیروی ماهر و متخصص در این رشته هستند. شرکت هایی که اغلب در شهرهای بزرگ اتریش مثل شهر وین، سالزبورک، گراز و غیره مستقر هستند و در لیست زیر به برخی از همین شرکت ها و مشاغل پیشنهادی اشان اشاره می شود:

عنوان شرکتشغل پیشنهادی در بازار کار رشته Java Developer
ReQuest GmbHتوسعه دهنده ارشد Java
Paysafe Groupمهندس نرم افزار- توسعه دهنده Java
bank99توسعه دهنده نرم افزار Java
Dynatraceتوسعه دهنده نرم افزار Java
3DataX GmbH & Co KGتوسعه دهنده نرم افزار Java

شرکتهای معروف برای استخدام Java Developer در اتریش

کاریابی جهت استخدام Java Developer در اتریش

برای اغلب شرکت های اتریشی داشتن یک رزومه قوی جهت استخدام نیروهای متخصص در اولویت قرار دارد. به همین دلیل مقدمه و پیش شرط اصلی کاریابی در اتریش تهیه و تدوین یک CV قوی می باشد. پس از تنظیم رزومه اولین کاری که متقاضیان بایستی انجام دهند جستجوی کار در اتریش می باشد. بهترین شیوه برای جستجوی کار در اتریش نیز کاریابی از طریق وب سایت های جاب فایندینگ در این کشور می باشد. برخی از معروفترین این سایت ها از قرار زیر است:

  • Indeed.com
  • EURES
  • Jobsinvienna.com
  • Glassdoor.com
  • Linkedin.com

پس از یافتن کار در اتریش، متقاضیان کار به عنوان Java Developer می توانند برای ارائه درخواست استخدام خودشان آماده شوند. معمولا نیز درخواست استخدام از کارفرمای اتریشی بایستی شامل رزومه (CV)، کپی کلیه مدارک تحصیلی و نیز مدرک زبان آلمانی، نمونه کار و نیز تاییدیه های دریافتی از کارفرمای مختلف می باشد. در این مرحله نیز معمولا اغلب کارجویان دعوت به مصاحبه می شوند. برای انجام مصاحبه نیز معمولا از نرم افزار اسکایپ استفاده می شود. بنابراین کل فرآیند کاریابی متخصصان Java Developer در اتریش از سه مرحله اساسی زیر تشکیل شده است:

کل فرآیند کاریابی متخصصان Java Developer در اتریش

ویزا جهت استخدام Java Developer در اتریش

همه ساله دولت اتریش برای کارگران ماهر که رشته شغلی آنها در لیست مشاغل مورد نیاز اتریش به ثبت رسیده ویزای کار و اقامت با نام کارت قرمز- سفید- قرمز اتریش را اهداء می کند. این کارت برای کارگران ماهر خارجی متقاضی کار در اتریش صادر شده و ماکسیمم به مدت 24 ماه (2 سال) اعتبار دارد. اما در ادامه نیز قابل تمدید است. اما بشنوید از مهمترین شرایط اخذ کارت قرمز- سفید- قرمز اتریش برای متخصصان و نیروهای تحصیلکرده خارجی:

مهمترین شرایط اخذ کارت قرمز- سفید- قرمز اتریش برای متخصصان

اما شاید این سوال برای اغلب کارجویان مطرح شود که معیارهای امتیازبندی و نحوه امتیازبندی کارت قرمز- سفید- قرمز اتریش 2022 چگونه است؟ برای پاسخ به این سوال حتما به جدول زیر توجه کنید:

معیارهای پذیرش اشخاص مهارت بالاامتیازات
مدارک و تواناییهای خاصلیسانس 4 ساله: 20 امتیاز
در رشته های علوم پایه، مهندسی و انفورماتیک: 30 امتیاز
PhD: 40 امتیاز
سطح درآمد ناخاص در یک شرکت یا موسسه خارجی:
50000€ تا €60000 (یورو): 20 امتیاز
60000€ تا €70000 (یورو): 25 امتیاز
بیش از €70000 (یورو): 30 امتیاز
تحقیق و فعالیت نوآورانه: 20 امتیاز
جوایز دریافتی: 20 امتیاز
سابقه کاریهر سال سابقه کاری: 2 امتیاز
شش ماه سابقه کاری در اتریش: 10 امتیاز
مهارتهای زبانیمهارت های زبان انگلیسی یا آلمانی در سطح مبتدی: 5 امتیاز
مهارت های زبان انگلیسی یا آلمانی در سطح برتر: 10 امتیاز
تا 35 سال: 20 امتیاز
سنتا 40 سال 15 امتیاز
تا 45 سال 10 امتیاز
تحصیلات در اتریشتحصیلات کاردانی: 5 امتیاز
تحصیلات دانشگاهی لیسانس/ فوق لیسانس: 10 امتیاز
حداقل امتیازات لازم70 امتیاز

برای ارزیابی صلاحیت خود و نیز امتیازبندی اتان جهت اخذ کارت قرمز- سفید- قرمز اتریش 2022 میتوانید به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه نمایید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *