ویزای سرمایه گذاری و ثبت شرکت

بهترین سرمایه گذاری در آلمان

بهترین سرمایه گذاری در آلمان

بهترین سرمایه گذاری در آلمان سرمایه گذاری با هزینه کم و امنیت بیشتر و همچنین سرعت بالا می­ باشد که قوانین مخصوص به خود را دارد. یکی از قطب­ های صنعتی در دنیا، کشور آلمان است و سرمایه گذاری در این کشور مزایایی چون اقتصاد قوی، کمک ­های مالی اتحادیه، عضو شهروندی اتحادیه اروپا و غیره به همراه دارد. حدود 40 شرکت در عرصه تجارت جهانی در کشور آلمان قرار دارد که دلیل اهمیت سرمایه گذاری در این کشور ایجاد شده اند. کشور آلمان به علت صنعت قدرتمند، پیشتاز در ابتکار نو و دومین صادرکننده دنیا بعد از کشور چین می­ باشد. در این مقاله که از سوی تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده در خصوص بهترین سرمایه گذاری در آلمان توضیحاتی ارائه گردیده است.

آلمان کشوری در قاره اروپا است که پایتخت آن شهر برلین و با نام رسمی جمهوری فدرال شناخته می­شود. کشور آلمان 16 ایالت دارد که نظام سیاسی این کشور فدرال و دموکراتیک می­باشد. این ایالت ها مستقل هستند و هر کدام به تنهایی می­توانند برای خود تصمیم گیری نمایند. شرکت های بزرگ بنز، BMW، زیمنس و فولکس واگن در این کشور وجود دارند. همچنین نرخ تورم در آلمان پایین است که نمودار ذیل این موضوع را به خوبی نشان می دهد:

نرخ تورم در آلمان

شهرهای مهم کشور آلمان نیز شهرهای مونیخ، فرانکفورت، فرایبورگ، برلین، هامبورگ و هانوفر می ­باشند. کشور صنعتی آلمان از نظر رفاهی، امکانات بالایی دارد و همچنین حقوق شهروندی و کیفیت زندگی در این کشور بالا است. ثبت شرکت در آلمان هزینه­ های مناسبی دارد و این هزینه ­ها بستگی به سرمایه گذاری و بیزینس متقاضی انجام شده دارد. در ادامه به بررسی بهترین سرمایه گذاری در آلمان خواهیم پرداخت.

پیش نیاز شرایط مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری

آلمان یک کشور موفق در زمینه توسعه اقتصادی است. در این کشور قشر تحصیل کرده در مشاغل مورد نظرشان مشغول کار هستند. به دلیل وجود زمینه های شغلی متعدد، طرح سرمایه گذاری خارجی، در این کشور مد نظر قرار گرفته است. در این برنامه به کسانی که بخواهند در کشور آلمان سرمایه گذاری کنند، ویزای سرمایه گذاری داده می شود. آلمان در طراحی این برنامه، از برنامه سرمایه گذاری ایالات متحده آمریکا الهام گرفته است. این برنامه باعث تشویق سرمایه گذاران خارجی برای ورود به آلمان شده است. در نهایت سرمایه گذارها نیز به عنوان شهروند آلمانی پذیرفته می شوند.


اقدامات لازم برای اقامت آلمان از طریق سرمایه گذاری

اولین قدم برای سرمایه گذاری در هر کشوری، بازدید از بازار، شرایط اقتصادی و ارزیابی شرایط سرمایه گذاری در این کشور می ­باشد. سرمایه گذاری یکی از روش ­های پر خطر برای مهاجرت به شمار می آید. اگر متقاضیان بدون اطلاعات کافی و ارزیابی، اقدام به سرمایه گذاری نمایند، قطعا به مشکلات زیادی برخورد خواهند کرد و حتی گاهی اوقات ممکن است کل سرمایه از دست داده شود. داشتن وکیل متخصص به امور سرمایه گذاری از مهم ترین اقدامات برای اخذ اقامت آلمان از طریق سرمایه گذاری است. برای ثبت شرکت و سرمایه گذاری بعد از ورود به آلمان و همکاری با وکلای مختلف باید اقدامات زیر را انجام دهید:

  • انجام برخی امور محضری همانند اخذ گواهی­ های مربوطه
  • مراجعه به اداره بازرگانی و ارائه طرح توجیحی اقتصادی
  • مراجعه به اداره ثبت شرکت های آلمان (Handelsregister) برای ثبت تجاری بیزینس مربوطه
  • بررسی ملک ­های تجاری مختلف برای اجاره اداره شرکت و دریافت اجاره نامه اولیه
  • بعد از اخذ اجاره نامه اقدام برای افتتاح حساب بانکی برای شرکت
  • اقدامات لازم و ابتدایی برای انجام امور مالیاتی

ریسک های سرمایه گذاری در آلمان

در سرمایه گذاری معاملات سرمایه ای، آلمان یک سیستم نو ایجاد کرده تا به مردم کمک کند تا سرمایه گذاری های خود را که در بازده خود پایدار و سازگار است، متنوع سازند، متخصصان سرمایه گذاری و تیم های تحلیلی در سرتاسر جهان تحقیقات صحیح را برای یافتن پیشنهادات شخصی برای مشتریان خود انجام می دهند که دارای ریسک کم و کارایی بالایی هستند. آلمان علاوه بر این، اوراق بهادار را متناسب با نیازهای پولی مشتری و اطمینان از برنامه بازده پایدار بلند مدت طراحی کرده است.

شرایط بهترین سرمایه گذاری در آلمان در 2023

مدارک و شرایط ثبت شرکت در کشور آلمان در سال 2023 به شرح زیر می­ باشد:

  • ارائه مدرک لیسانس
  • ارائه مدرک زبان سطح b2 آلمانی
  • سرمایه لازم در حدود 25000€ (یورو) برای افتتاح حساب شرکت
  • اگر متقاضی زیر 50 سال باشد از شانس ویزای بالایی برخودار خواهد بود

مدت زمان انجام شده برای ثبت یک شرکت حدود 6 الی 8 ماه به طول خواهد کشید. مبلغ سرمایه برای شرکت­ های سهامی خاص به 50000€ (یورو) هم خواهد رسید. طرح اقتصادی برای سرمایه گذاری باید کاملا قابل تشخیص باشد و برنامه اشتغال خود را در 3 سال آینده نشان دهید. متقاضی بعد از ارائه طرح اقتصادی، یک ویزای 3 ماهه دریافت می­نماید. در مدت این 3 ماه باید کارهای شهروندی، محل اقامت، افتتاح حساب (با مراجعه به اداره مهاجرت) را انجام دهد.

اخذ اقامت آلمان با سرمایه گذاری

هدف سرمایه گذاران در کنار کسب درآمد و گسترس کسب و کار خویش بیشتر اخذ اقامت دائم کشور آلمان می­ باشد. اکنون در کشور آلمان بعد از 5 سال با توجه به شرایط زیر، اقامت دائم اعطا می­ شود:

  • فعالیت مثبت در شرکت
  • پرداخت بیمه و مالیات

همچنین در صورت گردش مالی بالا متقاضی می­ تواند موفق به اخذ اقامت دائم شود. تمدید ویزا ابتدا به مدت یک ساله و مجددا بعد از موفقیت در کار یک تمدید یک ساله دیگر وجود خواهد داشت. بعد از این 2 سال، ویزای متقاضی به مدت 3 سال دیگر تمدید خواهد شد. لازم به ذکر است با 6 تا 8 سال اقامت در آلمان، مطابق قوانین این کشور این امکان وجود دارد افراد درخواست کنند و پاسپورت آلمان را اخذ نمایند.

چگونگی سرمایه گذاری در آلمان

سرمایه گذاری در کشور آلمان و سایر کشورها در طول سال شرایط یکسانی نخواهد داشت. در هر سال ممکن است در یک کشور راه ­هایی برای سرمایه گذاری پیدا شود. این راه­ ها بستگی زیادی به مشاغل، تخصص، حرفه ­ها و صنعت­ ها دارد. اگر برای سرمایه گذاری یک راه را انتخاب نمایید ممکن است موقعیت و شرایط کاری در هر سال متفاوت باشد. همچنین ممکن است قوانین سرمایه گذاری از نظر مالیاتی، مهاجرتی و غیره هر سال تغییراتی داشته باشد. بنابراین متقاضیان باید تمامی جوانب را بررسی نمایند و بهترین راه را برای سرمایه گذاری انتخاب کنند. بهترین سرمایه گذاری در آلمان با توجه به شرایط و امکانات این کشور، ثبت شرکت می­ باشد. البته سرمایه گذاری ­های دیگری نیز در این کشور وجود دارد.

انواع ثبت شرکت در آلمان

همان طور که گفته شده بهترین راه سرمایه گذاری در آلمان در حال حاضر ثبت شرکت در این کشور است. البته باید توجه داشت که پروسه های ثبت شرکت و کارآفرینی در عین حال که می تواند بسیار سودآور باشد، ریسک ضرردهی بالایی نیز دارد. در نتیجه عاقلانه تر است افرادی که شرایط سنی مناسبی دارند یعنی زیر 40 سال سن دارند، ابتدائا از طریق کار در آلمان چند سالی اقامت این کشور را داشته باشند و با شرایط بازار کار و نیاز جامعه آلمان آشنایی بیشتری پیدا کنند. این افراد در نهایت می توانند با کمک وکلای آلمانی یکی از انواع ثبت شرکت آلمان را انتخاب نمایند. محبوب ترین انواع شرکت در آلمان عبارت هستند از:

  • تاسیس شرکت مدنی
  • تاسیس شرکت با توجه به فعالیت های حرفه ای متقاضی
  • تاسیس شرکت به صورت سهامی
  • تاسیس دفتر نمایندگی
  • تاسیس شرکت شخصی
  • تاسیس شرکت با فعالیت محدود
  • تاسیس شعبه در آلمان
  • تاسیس شعبه مستقل

لازم به ذکر است برای مورد دوم، یعنی تاسیس شرکت با توجه به فعالیت های حرفه ای متقاضی، نیازی به ثبت شرکت نیست، تنها با اخذ اجازه کسب می توانید فعالیت خود را شروع نمایید. منتهی باید توجه داشت شرایط هر فردی با توجه به رزومه و سطح تمکن مالی وی متفاوت خواهد بود.

بهترین سرمایه گذاری در آلمان با ETFS

شرکت­ های سهامی عام یا خاص در آلمان

از دیگر شرکت­ های مهم آلمان برای سرمایه گذاری می­ توان به شرکت ­های سهامی عام یا خاص اشاره کرد. در چنین شرکت­ هایی، مسئولیت بر اساس میزان سهام و سرمایه سهامداران محدود می­ شود. حداکثر تعداد شرکای شرکت­ های سهامی، می­ تواند 5 نفر باشد. توزیع سهام سهامداران و تعداد آنها باید در اساس نامه شرکت قید و در محضر نامه تأیید گردد. میزان سرمایه اولیه برای ثبت شرکت­ های سهامی چقدر باید ­باشد؟ اولا باید بدانید که سهم­ های شرکت مذکور باید وارد بازار بورس آلمان گردد. ثانیا میانگین هزینه ثبت شرکت با توجه به سه نوع شرکت رایج در کشور آلمان 2023 یعنی شرکت سهامی خاص (LLC)، شرکت سهامی عام (AG) و شرکت تابعه از این قرار می باشد:

مقایسه هزینه ثبت شرکت در آلمان

مقایسه ثبت شرکت در آلمان و اتریش

ثبت شرکت در اتریش در مقایسه با آلمان نیاز به سرمایه کم تری دارد علی الخصوص شرکت های با مسئولیت محدود که در زمره محبوب ترین انواع شرکت ها قرار می گیرند. در اتریش ثبت شرکت با مسئولیت محدود نیاز به تنها 35000€ (یورو) سرمایه دارد که در مقایسه با بسیاری از کشورهای دنیا رقم ناچیزی به شمار می آید. لازم به ذکر است از این میزان نیز تنها 17000€ (یورو) باید نقدا در زمان ثبت شرکت پرداخت گردد. نکته جالب در خصوص شرکت های با مسئولیت محدود در هر دو کشور آلمان و اتریش این است که سرمایه گذاران و شرکا تنها به میزان دارایی شرکت در مقابل بدهکاران مسئولیت دارند و لازم نیست از دارایی شخصی خود مبلغی به آن ها بپردازند. بهتر است اطلاعات کافی در رابطه با تمکن مالی اتریش را بدست آورید.

سرمایه گذاری و ثبت شرکت در آلمان در 2023

بدون شک سرمایه گذاری در آلمان در سال 2023، نیازمند در اختیار داشتن سرمایه ای هنگفت است. سایت تحلیلی GTAI مشروح چند دلیل زیر را برای سرمایه گذاری و ثبت شرکت در کشور آلمان ارائه می کند:

  • آلمان موتور اقتصادی اروپا و چهارمین قدرت اقتصادی جهان است.
  • آلمان نقش مهمی در اقتصاد جهانی دارد سومین صادر کننده بزرگ جهان با شاخص 469 میلیارد یورو در شاخص FDI است که با چین و آمریکا رقابت تنگاتنگ دارد. آلمان انتخاب خوبی برای سرمایه گذاری خارجی محسوب می شود.
  • در بخش تولید، آلمان در میان برترین های جهان است و تولیدات آن کیفیت تضمین شده دارند. همچنین نرخ کارگر نیز به تازگی در آلمان کاهش یافته است.
  • از آنجا که آموزش در آلمان چه در سطوح قبل از دانشگاه (آموزش 12 ساله) و در دانشگاه (آموزش عالی) در سطح بالایی قرار دارد، نیروی کار در این کشور نیز ماهر و کارآمد است.
  • آلمان در میان کشورهای اروپایی خلاق ترین کشور است. دولت این کشور بودجه عظیمی در اختیار مخترعان قرار می دهد تا صرف نوآوری و پیشرفت شود.
  • در بخش ارتباطات، انرژی و سیستم حمل و نقل جهانی، آلمان برترین زیرساخت های جهانی را دارد.
  • ارائه برنامه های انگیزه بخش و آینده دار برای سرمایه گذاری و ثبت شرکت در کشور آلمان باعث جذب سرمایه گذار با هر نوع گرایش و در هر زمینه ای می شود.
  • نرخ مالیات برای سرمایه گذاری و ثبت شرکت در کشور آلمان پایین است و کارآفرینان و سرمایه گذاران به دلیل اصلاحات قانون مالیات فرصت های بیشتری پیدا کرده اند.
  • دولت از سرمایه گذاران حمایت می کند و فضایی امن برای سرمایه گذاری و ثبت شرکت در کشور آلمان فراهم است.

سرمایه شرکت­ ها در آلمان

شرکت­ های سهامی بعد از تأسیس و آغاز فعالیت، باید مالیات خود را پرداخت نمایند، مالیات شرکت ها با توجه به نوعشان و همچنین فعالیت، محصول یا خدماتی که ارائه می نمایند بین 14% تا 17.5% است. این نوع شرکت برای تأسیس به تعداد سهامدارن بستگی ندارد و همچنین سرمایه مورد نظر می­ تواند نقدی یا غیر نقدی باشد. قید میزان سهام و تعداد سهامداران در اساسنامه شرکت الزامی می­ باشد. شرکت­ های سهامی دارای انواع مختلفی از جمله شرکت GMBH با مسئولیت محدود، حداقل سرمایه در این شرکت 25000€ (یورو) می­ باشد. حداقل سرمایه شرکت mini-GMBH با مسئولیت محدود کارآفرینی و شرکت سهامی AG نیز در حال حاضر 50000€ (یورو) است. مطابق قوانین حداقل سرمایه در شرکت KGaA با سهام محدود نیز 50000€ (یورو) می باشد.

شرکت­ های تضامنی و مشارکت در آلمان

ویژگی ­ها و مزایای شرکت­ های تضامنی، تعهد و مسئولیت شرکا در قبل کار خود می ­باشد. برای تأسیس شرکت­ های تضامنی، حداقل 2 شریک لازم است. انواع مختلف شرکت­ های تضامنی عبارت هستند از:

  • GBR (مشارکت قانون مدنی)
  • KG (مشارکت محدود، شرکت با مسئولیت محدود)
  • OHG (مشارکت تجاری عمومی)

هر شرکت خارجی این امکان را دارد که در کشور آلمان نیز یک شعبه افتتاح نماید. شرکت خارجی باید در خارج از خاک آلمان فعالیت مثبت و دفتر مرکزی داشته باشد. در کشور آلمان، یک شرکت برای آغاز فعالیت خود باید دارای علامت تجاری باشد. ثبت علامت تجاری لازم است و همچنین باید در اداره بازرگانی این کشور، فعالیت شرکت را معرفی نماید.

بهترین سرمایه گذاری در آلمان باETFS

شناخته شده ترین طرق سرمایه گذاری در کشور آلمان شامل سرمایه گذاری بدون واسطه در بورس اوراق بهادار می ­باشد. سرمایه گذاری در کشور آلمان در زمینه های مختلف از جمله بورس ریسک کم تری در قیاس با کشورهای در حال توسعه ای مثل برزیل دارد. برای سرمایه گذاری در کمپانی­ های خصوصی بدون خرید و فروش سهام در معاملات، سهام سپرده گذاری کشور آمریکا ADRs یک روش راحت است. بیشترین تقاضا در مورد ETF در کشور آلمان برای سرمایه گذاری، iShares MSCI Germany Index Fund EWG می ­باشد که نزدیک به 60 سهام دارد. این 60 سهام در موارد اختیار مصرف کننده، مالی، مواد، صنایع، مراقبت­ های بهداشتی و بخش­ های فناوری اطلاعات تمرکز کرده­ اند.

صندوق­ های اصلی اقتصاد و دارایی در آلمان

3 صندوق اصلی در اقتصاد شامل صندوق حرفه­ای مراقبت ­های بهداشتی Bayer، صندوف فن آوری خیلی بزرگ SAP و صندوق شرکت صنعتی زیمنس می باشد. دیگر صندوق­ های اقتصاد، صندوق دارایی خودرو و لباس­های ورزشی می ­باشند. از جمله ETF های پرتقاضا و شناخته شده در کشور آلمان برای سرمایه گذاری می ­توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شاخص iShares MSCI آلمان (EWG)
  • صندوق شاخص سهام کشور آلمان (BUND)
  • ProShares Germany Sovereign/SubSovereign
  • Market Vectors Germany Small Cap ETF
  • Germany AlphaDEX Fund Profile

بهترین فرصت­ های سرمایه گذاری در کشور آلمان به شرح زیر می ­باشند:

  1. قسمت­ های اصلی و مهم اقتصادی در کالاهای مصرفی، قراردادهای فرعی کالا و محصولات فن آوری بالا و انرژی­ های تجدید پذیر می باشد.
  2. بخش­ هایی با پتانسیل بالا شامل خدمات به مصرف کنندگان، تکنولوژی پیشرفته و خدمات چندرسانه ه­ای الکترونیکی می باشد.
  3. مناقصه­ ها، پروژه­ ها و تدارکات عمومی

سرمایه گذاری با خرید ملک در آلمان

کشورهای دنیا به لحاظ قوانین مربوط به خرید ملک خارجیان به 3 گروه اصلی تقسیم می شوند:

  1. کشورهایی که به هیچ عنوان اجازه خرید ملک غیر منقول را به خارجی ها نمی دهند مثل رومانی که اخیرا مجوز خرید ملک را فقط برای شهروندان اتحادیه اروپا مجاز دانسته است
  2. کشورهایی که اجازه خرید ملک را به خارجی ها می دهند اما به این وسیله به آن ها مجوز اقامت نمی دهند مثل آلمان و اتریش
  3. کشورهایی که نه تنها مجوز خرید ملک را به خارجی ها می دهند بلکه به این وسیله به آن ها مجوز اقامت یا پاسپورت هم می دهند مثل پرتغال، قبرس، یونان و غیره

همان طور که گفته شد، آلمان در گروه دوم قرار دارد، پس با سرمایه گذاری در بخش خرید ملک در آلمان نمی توان اقامت به دست آورد. با این وجود خرید ملک در آلمان سودآور است چرا که هم به مرور افزایش قیمت پیدا می کند هم فرد می تواند آن را اجاره دهد و کسب درآمد کند. قیمت اجاره ملک در آلمان به شرح ذیل است:

قیمت اجاره ملک در آلمان

پرسودترین تجارت ها در آلمان

یکی از دلایلی که به کارآفرینان نوپای علاقه مند به سرمایه گذاری در آلمان پیشنهاد می شود ابتدائا چند سالی در این کشور اقامت داشته باشند و شرایط بازار کار و نیاز جامعه آلمانی را بهتر بشناسند، این است که بفهمند چه نوع تجارت هایی امکان سودآوری بیشتری دارند. به همین دلیل است که افراد زیادی که شرایط سنی لازم را دارند ابتدائا با تحصیل یا کار در آلمان در این کشور اقامت می کنند و اطلاعات حقوقی و بیزینسی خود را افزایش می دهند. در حال حاضر برخی از پرسودترین انواع تجارت ها در آلمان عبارت هستند از:

  • آرایشگاه ها و فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی
  • فروشگاه های لوازم حیوانات خانگی
  • کارگاه های تعمیر لوازم صوتی و تصویری
  • فروشگاه های لوازم صوتی و تصویری

مزایای سرمایه گذاری در آلمان

با سرمایه گذاری شما از مزایایی به شرح زیر برخوردار می شوید:

  • امکان زندگی در کشور آلمان یا یکی از کشورهای منطقه شنگن
  • امکان همراهی اعضاء خانواده وجود دارد.
  • متقاضیان از حقوقی مشابه حقوق شهروندان این کشور برخوردار می شوند.
  • برای راه اندازی کسب و کار نیازی به ثبت شرکت نمی باشد.
  • از 500 شرکت بزرگ دنیا 40 شرکت در آلمان قرار گرفته است.
  • متقاضیان می توانند موجودی اوراق بهادار را در معرض سهام کشور آلمان قرار دهند.

معایب سرمایه گذاری در آلمان

سرمایه گذاری خارجی مستقیم در آلمان مخصوصا از سوی چینی ها بسیار پرطرفدار است و همین مسئله سبب شده است برخی ها به دولت آلمان هشدار دهند که افسار هدایت اقتصاد را از دست ندهد. به همین دلیل متقابلا سختگیری هایی نیز به سرمایه گذاری های خارجی اعمال می شود. اگرچه آلمانی کشوری توسعه یافته است، سرمایه گذاری در خاک آن ممکن است با معایبی همراه است. از آن جمله می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • سیستم اداری در آلمان بسیار فرسایشی است و فرآیند ثبت شرکت ممکن است بسیار طولانی شود.
  • مالیات هایی که افراد باید در آلمان پرداخت نمایند بسیار زیاد است؛ البته خوشبختانه بنابر معاهدات مرتبط، سیستم مالیات 2 برابر مهاجران برداشته شده است در نتیجه به عنوان یک فرد خارجی لازم نیست مالیات هایی که در کشور مبدا خود پرداخت می نمودید را بپردازید.
  • زندگی در آلمان بدون تسلط به زبان آلمانی بسیار دشوار خواهد بود.
  • اقامت آلمان را می توان از طریق اخذ ویزای کاری یا تحصیلی به دست آورد و پیشنهاد می شود رمز ورود پروسه های ثبت شرکت نباشد چرا که ممکن است، علی رغم این که آلمان اقتصاد قدرتمندی دارد، برای تجارت های تازه تاسیس با ضرردهی همراه باشد.

مدارک لازم جهت بهترین سرمایه گذاری در آلمان

مدارک مورد نیاز بسته به نوع سرمایه گذاری شما متفاوت است ولی به صورت کلی شامل موارد زیر می باشد:

  • تکمیل و امضا فرم در خواست ویزا
  • ارائه 4 قطعه عکس مانند عکس پاسپورت
  • ارائه پاسپورت معتبر
  • کپی پاسپورت
  • ارائه گواهی تمکن مالی
  • ارائه گواهی بیمه سلامت
  • ارائه بیان طرح اقتصادی
  • ارائه رزومه تحصیلی
  • ارائه رزومه شغلی
  • پرداخت هزینه ویزا
  • ارائه گواهی عدم سوء پیشینه

سرمایه گذاری در کشور آلمان، یکی از راه‌ های قانونی اخذ اقامت این کشور است که با توجه به ارائه سرمایه و در مواردی طرح کسب و کار معتبر کار آسانی نیست به همین دلیل در صورت داشتن شرایط اخذ ویزای کار آلمان بهتر است برای ویزای جست و جوی کار (Job seeker) آلمان اقدام نمائید. در این مقاله که از سوی موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه گردیده در خصوص سرمایه گذاری در کشور آلمان توضیحاتی ارائه گردید.

4.6/5 - (9 امتیاز)

23 دیدگاه برای “بهترین سرمایه گذاری در آلمان

  1. محمد گفت:

    با سلام من ساکن آلمان شهر نورنبرگ هستم و می‌خوام یه بیزینسی راه بیندازم که سود خوبی داشته باشه ولی اطلاعات کافی و سرمایه زیاد ندارم . آیا پیشنهادی دارید ؟ ممنون از راهنمایی شما
    لطفاً جواب سوال من را به ایمیلم ارسال کنید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      این موضوع به تیم اجراییات ما بر می گرده. با ما در ارتباط باشید تا شما رو در این زمینه راهنمایی کنند

  2. محمدرضا غریبی دولت آباد گفت:

    سلام . آیا خرید سهام در آلمان منجر به اقامت خانوادگی در آلمان و دریافت سود به حدی هست که کفاف زندگی را بدهد ؟ آیا دریافت سود سهام ماهانه هست ؟ چقدر باید هزینه کرد .؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله می تونید از این طریق اقدام کنید و به حداقل 50000 یورو نیاز خواهید داشت

  3. مهدی گفت:

    سلام
    آیا امکان معامله در بورس آلمان برای غیر آلمانی تبار ها وجود دارد؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      با معامله در بورس آلمان در حال حاضر اقامت این کشور رو نمیتونید بدست بیارید اگر میخواین بدونید که با چه روشی میتونید به آلمان مهاجرت کنید رزومه تون رو ارسال کنید

  4. جواد گفت:

    با سلام و درود
    حداقل مبلغ سرمایه گذاری در صندوق شرکت صنعتی زیمنس چقدر هست؟
    و چه مراحلی باید طی بشه؟
    تشکر

    1. داوری گفت:

      سلام
      اگر میخواین از این طریق اقامت بگیرید در حال حاضر باید به روش های دیگه ای فکر کنید
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  5. سهیلا گفت:

    با سلام و تشکر
    سوال من این هست که با چه مقدار سرمایه گذاری در بورس می توان اقامت آلمان را گرفت ؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      شما از بورس آلمان اطلاع دارید؟ یا حساب بانکی در آلمان دارید تا بتونید در بورس آلمان وارد بشید؟
      اگر این موارد رو ندارید بهتره به روش های دیگه ای برای مهاجرت به آلمان فکر کنید
      پیشنهاد میکنم روزمه تون رو بفرستید تا بتونم روشی مناسب شما برای مهاجرتتون معرفی کنم
      و یابرای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  6. قراری گفت:

    بسیار مفید و جامع

  7. قراری گفت:

    لطفا درمورد ویزای تحصیلی آلمان توضیح دهید.

    1. داوری گفت:

      سلام
      لطفا مقاله ویزای تحصیلی آلمان رو مطالعه فرمائید

  8. صبا صابری گفت:

    سلام

    از سایت به روزتون تشکر می کنم.

  9. صبا صابری گفت:

    سلام و وقت بخیر
    ممنون از مطالب به روزتون

    لطفا در مورد هزینه های زندگی این کشور توضیح دهید.

    1. داوری گفت:

      سلام
      لطفا مقاله هزینه زندگی در آلمانرو مطالعه فرمائید

  10. ستاره گفت:

    یکی از اقوام بنده در برلین نانوایی داره ، سوالم اینه که میشه برای کار در این موقعیت اقدام کنم ؟ یا اگر بخوایم شعبه ای از این بیزینس رو ثبت کنیم باید چیکار کنیم ؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار در آلمان باید از طرف یک کارفرما دعوتنامه کاری داشته باشید در غیر اینصورت راه های متنوعی وجود داره اما راهی که شما میفرمائید امکانپذیر نیست لطفا برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در تماس باشید

  11. سامان ساغری گفت:

    بهترین طرق سرمایه گذاری در آلمان شامل چی میشه؟آیا خرید ملک منجر به اقامت میشه

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای سرمایه گذاری در آلمان روش های متنوعی وجود داره اما خرید ملک منجر به اقامت دائم نمیشه یا از طریق ثبت شرکت و یا…
      برای اطلاع بیشتر در این خصوص با ما در تماس باشبد

  12. امیرحسین گفت:

    با تشکر از مقاله خیلی خوبتون

  13. delvan گفت:

    ایا از طریق خرید خانه مشود در آلمان سرمایه گذاری کرد؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      اگر منظورتون از سرمایه گذاری اخذ اقامت این کشور باشه این قضیه امکانپذیر نیست اما میتونید سرمایه گذاری کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *