ویزای تحصیلی

اقامت پس از تحصیل در اسلوونی

اقامت پس از تحصیل در اسلوونی

اقامت پس از تحصیل در اسلوونی یکی از مهم ترین مواردی می باشد که متقاضیان و علاقه مندان به این کشور باید آن را در نظر داشته باشند. شرایط بسیار مناسب زندگی و اقامت در کشور اسلوونی باعث شده است تا اکثر دانشجویان بین المللی دانشگاه های این کشور به فکر کسب اقامت پس از تحصیل در اسلوونی و سکونت در این کشور پس از فارغ التحصیلی باشند.

هر ساله دانشجویان زیادی جهت تحصیل در کشور اسوونی اقدام به کسب ویزای تحصیلی این کشور میکنند؛ زیرا کشور اسلوونی دارای یکی از مدرن ترین و پیشرفته ترین سیستم های آموزشی دنیا می باشد و برنامه های تحصیلی در دانشگاه های این کشور بر اساس مدرن ترین متدهای آموزشی ارائه می شوند. کارشناسان و متخصصان با تجربه ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این نوشتار قصد دارند تا هموطنان عزیز و گرامی را از شرایط اقامت پس از تحصیل در اسلوونی آگاه و مطلع سازند.

کسب اقامت بعد از تحصیل در اسلوونی در 2021

اسلوونی یکی از کشورهای اروپایی می باشد که به دلیل داشتن شرایط بسیار مناسب تحصیلی و هزینه های تحصیل و زندگی مقرون به صرفه، مقصد بسیار خوبی برای دانشجویان بین المللی به شمار می رود. اگر به فکر کسب اقامت پس از تحصیل در اسلوونی هستید، باید در نظر داشته باشید که نخستین گام جهت انجام این امر کاریابی در کشور اسوونی می باشد. دانشجویان خارجی که قصد تحصیل و اقامت در کشور اسلوونی را دارند، حتما باید اقدام به کسب ویزا و همچنین مجوز اقامت کنند. مجوز اقامت در کشور اسلوونی به صورت موقتی و بلند مدت می باشد و دانشجویانی که قصد دارند بیش از 3 ماه در این کشور اقامت داشته باشند، می بایست اقدام به کسب مجوز اقامت بلند مدت کنند.

کسب اقامت پس از اتمام دوره های تحصیلی در دانشگاه های کشور اسلوونی با دریافت مجوز کاری و تغییر ویزای تحصیلی به ویزای کاری در سال 2021 امکان پذیر می باشد و همچنین دانشجویانی که بعد از فارغ التحصیلی توان مالی و سرمایه کافی داشته باشند٬ می توانند اقدام به سرمایه گذاری کنند. ازدواج با اتباع کشور اروپایی اسلوونی نیز می تواند موجب کسب اقامت در این کشور شود. در این مقاله قصد داریم تا شما را از شرایط کسب اقامت در کشور اسلوونی بعد از فارغ التحصیلی آگاه سازیم.

اقامت پس از تحصیل در اسلوونی از طریق کار

یکی از رایج ترین روش هایی که دانشجویان مختلف برای کسب اقامت بعد از تحصیل در کشور اسلوونی آن را انتخاب می کنند، تبدیل ویزای تحصیلی به ویزای کاری می باشد. دانشجویان می بایست جهت تبدیل ویزای خود در نخستین گام اقدام به کاریابی کنند و شغلی مناسب و مرتبط با مدرک تحصیلی خود پیدا کنند. داشتن پیشنهاد کاری از کارفرماهای کمپانی های معتبر در کشور اسلوونی می تواند موجب کسب اقامت در این کشور شود. مدارک و شرایط مورد نیاز جهت کار در کشور اسلوونی عبارتند از:

  • مدرک معتبر تحصیلی اخذ شده از یک دانشگاه معتبر اسلوونی
  • مدارک شناسایی
  • چند قطعه عکس
  • مدارک پزشکی
  • توان مالی کافی
  • مدارکی جهت اثبات نداشتن سابقه جرم

اقامت پس از تحصیل در اسلوونی از طریق کار

اقامت پس از تحصیل در اسلوونی از طریق سرمایه گذاری

یکی دیگر از راه هایی که موجب کسب اقامت پس از اتمام دوره های تحصیلی در کشور اسلوونی می شود، سرمایه گذاری در زمینه های مختلف در کشور اسلوونی می باشد. دانشجویان و متقاضیانی که بعد از اتمام دوره های تحصیلی خود در کشور اسلوونی قصد سرمایه گذاری را دارند، می بایست توان مالی کافی برای انجام این امر را داشته باشند.

سرمایه گذاری در اسلوونی با ایجاد کسب و کار، کارآفرینی و یا تاسیس کمپانی های مختلف انجام می شود. متقاضیان در نخستین گام باید کسب و کار خود را ثبت کنند، سپس مجوز کار دریافت کنند و در صورت نیاز برای کسب و کار خود اسم انتخاب کنند. هموطنان عزیز می توانید برای مطلع شدن از شرایط تاسیس کمپانی و سرمایه گذاری در کشور اسلوونی در زمینه های مختلف به مقاله سرمایه گذاری و ثبت شرکت در اسلوونی مراجعه کنید و در این زمینه اطلاعات کافی کسب کنید.

اقامت پس از تحصیل در اسلوونی از طریق ازدواج

دانشجویان و متقاضیان بعد از اتمام دوره های تحصیلی خود در دانشگاه های کشور اسلوونی می توانند با ازدواج با اتباع این کشور، اقامت کشور اسلوونی را کسب کنند. مقیم شدن در کشور اسلوونی از طریق ازدواج امکان پذیر می باشد و لازم به ذکر است که برای انجام این کار متقاضیان باید واقعی بودن رابطه خود و همسر خود را اثبات کنند.

متقاضی خارجی حتما باید در کشور اسلوونی اقدام به کاریابی کند و ثابت کند که علاوه بر داشتن توان مالی کافی، محل مشخصی برای سکونت و زندگی دارد. ازدواج در کشور اسلوونی نیاز به داشتن بیمه درمانی، گواهی ثبت ازدواج، توان مالی کافی، محل سکونت مشخص و درآمد کافی دارد. اگر به فکر مهاجرت به کشورهای خارجی هستید، می توانید جهت شروع پروسه مهاجرتی خود با هماهنگی های قبلی به دفتر موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه کنید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *