مهاجرت

اقامت ژاپن از طریق ازدواج

اقامت ژاپن از طریق ازدواج

اقامت ژاپن از طریق ازدواج به خاطر مسیر آسان منجر به اقامت و تابعیت ژاپن از جمله پر طرفدار ترین روش های مهاجرت به ژاپن محسوب می شود. ازدواج با شهروند ژاپنی به مهاجران خارجی امکان اخذ سریع ویزای همسر (Spousal Visa) ژاپن را فراهم می کند. اما امتیاز ویزای همسر ژاپن چیست؟ این نوع ویزا به خارجی ها حق اقامت و کار آزادانه در کشور ژاپن بدون هیچ گونه محدودیتی از نظر زمان و نوع کار فراهم می کند. در ادامه، متقاضیان دارای ویزای همسر به تدریج می توانند متقاضی اخذ پاسپورت ژاپنی باشند.

مجمع الجزایر ژاپن کشوری در منطقه آسیای شرقی به پایتختی شهر توکیو می باشد. این کشور با کشورهایی مثل چین، کره جنوبی، کره شمالی مرز مشترک دارد. خود ژاپنی ها به کشور خود Nihon به معنی خورشید می گویند. کشور ژاپن هم اکنون تقریبا 126 میلیون نفر جمعیت دارد. ژاپن پس از جنگ جهانی دوم با اتکاء بر یک برنامه توسعه صنعتی به یک رشد اقتصادی قابل ملاحظه ای دست یافت و از نظر تولید ناخالص داخلی (GDP) به دومین قدرت اقتصادی بزرگ دنیا پس از سوئیس بدل شد. همین اوامر باعث مهاجرت روز افزون مهاجران خارجی به این کشور شده است و اقامت ژاپن از طریق ازدواج یکی از این روش هاست. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت یکی از موسسات برتر مهاجرتی کشور است که در مورد کلیه روش های مهاجرت به ژاپن به هموطنان عزیز خدمات مشاوره ارائه می کند.

شرایط ازدواج در ژاپن

ازدواج در ژاپن شرایط خاصی دارد و بر اساس رسم و رسوم و سنت های مخصوص ژاپنی انجام می شود. به طور کلی، ازدواج در این کشور، با داشتن چندین همسر، امکان پذیر نخواهد بود و این امر در کشور ژاپن امری غیر قانونی به حساب می آید. همچنین بستگان و اعضای فامیل و کودکان و افرادی که به سن قانونی نرسیده اند قادر به ازدواج در این کشور نخواهند بود. ازدواج در ژاپن می تواند موجب کسب اقامت و تابعیت در این کشور شود؛ اما به یاد داشته باشید که داشتن شرایط مورد نیاز جهت انجام این کار الزامی می باشد. کسب اقامت و تابعیت از طریق ازدواج در صورتی امکان پذیر می باشد که متقاضیان با اتباع ژاپنی ازدواج کنند و همچنین به سن قانونی رسیده باشند.


واقعی بودن رابطه بین زوجین یکی از مهم ترین موارد ازدواج در این کشور می باشد و متقاضیان حتما باید ثابت کنند که رابطه آن ها با فرد ژاپنی صرفا جهت کسب اقامت و تابعیت در این کشور نیست و زوجین رابطه عاطفی واقعی دارند. ازدواج کردن در کشور ژاپن با کسب مجوز و یا گواهی ازدواج از دفتر شهرداری امکان پذیر خواهد بود و لازم به ذکر است که هر یک از زوجین می توانند برای کسب این گواهی به تنهایی اقدام کنند. متقاضیان خارجی که قصد دارند از راه ازدواج مقیم دائمی کشور ژاپن شوند حتما باید 5 سال با همسر خود در خاک این کشور زندگی مشترک داشته باشند و همچنین سابقه جرم نیز نداشته باشند.

قوانین ازدواج در کشور ژاپن

همانطور که می دانید، ازدواج در هر یک از کشورهای خارجی، شرایط خاص خود را دارد. متقاضیانی که قصد ازدواج در کشور ژاپن را دارند حتما باید بیش از 18 سال سن داشته باشند و لازم به ذکر است که سن قانونی برای ازدواج زنان بالای 16 سال می باشد. ارائه مدارک طلاق (6 ماه فاصله زمانی) جهت ازدواج در این کشور الزامی می باشد. همچنین به یاد داشته باشید که قانون دو همسری یا چند همسری در این کشور وجود ندارد. ازدواج همجنس گرایان و همچنین بستگان یک خانواده در کشور ژاپن غیر ممکن می باشد و متقاضیان قادر خواهند بود تا با یک نفر ازدواج کنند.

تغییر نام خانوادگی زن به نام خانوادگی مرد در کشور ژاپن امری ضروری محسوب نمی شود؛ اما افرادی که قصد دارند نام خانوادگی خود را تغییر دهند، می توانند بعد از گذشت 6 ماه زندگی مشترک، اقدام به تغییر نام خانوادگی خود کنند. مراجعه به سفارت یا کنسولگری، انتقال اطلاعات و همچنین کسب پاسپورت جدید جهت تغییر نام خانوادگی زن به نام خانوادگی همسر خود الزامی می باشد. شایان ذکر است که همسر فرد ژاپنی بعد از 3 سال زندگی مشترک در کشور ژاپن می تواند تابعیت این کشور را بدست بیاورد و به عنوان تابع کشور ژاپن شناخته شود. متقاضیان گرامی می توانند جهت مطلع شدن از مدارک و شرایط لازم برای اخذ و دریافت ویزای کاری ژاپن به مقاله ویزای کار ژاپن مراجعه کنند و اطلاعات کافی در این زمینه کسب کنند.

انواع اقامت ژاپن

بر طبق قوانین کشور ژاپن، اتباع خارجی برای مهاجرت به ژاپن حتما بایستی ویزای سفر تهیه بکنند. مگر اینکه آنها جزء شهروندان کشورهای دارای معافیت ویزایی باشند. این قانون در مورد هموطنان ایرانی نیز صدق می کند و آنها نیز برای سفر به ژاپن نیازمند اخذ ویزای اقامت هستند. در واقع انواع ویزای ژاپن به دو صورت ویزاهای کوتاه مدت و بلند مدت دسته بندی می شوند. بر طبق اعلام وزارت امور خارجه ژاپن، دولت این کشور برای اتباع خارجی با توجه به اهداف و شرایط سفرشان انواع ویزاهای زیر را صادر می کند که عموما از نوع ویزاهای بلند مدت ژاپن هستند:

  • ویزای حرفه ای مهارت بالای ژاپن
  • ویزای کاری
  • ویزای عمومی برای فعالیتهای فرهنگی، دانشجویی، کارآموزی و الحاق خانواده
  • ویزاهای خاص مثل ویزای همسر ژاپنی
  • ویزای استارت آپ ژاپن
  • ویزای دیپلماتیک
  • ویزای رسمی

قوانین و شرایط اقامت ژاپن از طریق ازدواج

ازدواج در ژاپن یک نوع قرارداد عرفی و قانونی در بین خانواده های ژاپنی و در سطح جامعه ژاپنی محسوب می شود. به لحاظ قانونی زوجینی می توانند در ژاپن ازدواج کنند که بدون نیاز به مراسم خاصی ازدواج خود را در ادارات ثبت شهری ثبت نمایند. در ژاپن، اکثر ازدواج ها بر طبق آیین شینتو و یا در کلیساها و بر طبق شیوه های ازدواج مسیحی برگزار می شود. بر اساس روش همسریابی، ازدواج در ژاپن بر 2 نوع زیر می باشد:

نوع ازدواجشرح
Omiaiازدواج فامیلی و از پیش تعیین شده
Renaiازدواج با آشنایی و دیدار قبلی زوجین و تصمیم دو طرف به ازدواج

پس در یک جمع بندی سریع از مباحث فوق می توان گفت که ازدواج در ژاپن زمانی قانونی به رسمیت شناخته می شود که زوجین مدارک لازم را تحویل دفتر ثبت شهرداری دهند تا وضعیت ثبت احوالشان در دفتر ثبت خانواده (Koseki) تغییر یابد. تحت قوانین کشور ژاپن، هیچ مراسم خاصی برای امر ازدواج لازم نیست. لازم به یادآوری است که دفتر ثبت خانواده در ژاپن شامل گواهی تولد، سند ازدواج و گواهی فوت اعضای خانواده می باشد.

قوانین و شرایط اقامت ژاپن از طریق ازدواج

فرآیند ثبت ازدواج در ژاپن

ازدواج در ژاپن برای شهروندان خارجی در صورت احراز صلاحیت لازم هرگز امری دشواری نیست و زوجین بایستی ابتداء فرم ثبت ازدواج (konin todoke) را برای تشکیل یک دفتر ثبت خانوادگی جدید تکمیل نمایند. بدین ترتیب وضعیت شما در دفتر ثبت خانواده تغییر می یابد. پس مطابق قوانین ژاپن، اگر شهروند خارجی مایل به ازدواج در ژاپن باشد بایستی ازدواج خود را ثبت نماید. از شرایط ازدواج در ژاپن این است که سن زوجین نباید کمتر از 18 سال باشد، همچنین زنان ژاپنی نمی توانند تا 6 ماه بعد از زمان طلاق از همسر قبلیشان ازدواج کنند اما به منظور ثبت ازدواج در اداره مربوطه، همسر ژاپنی بایستی کپی برابر اصل برگه ثبت خانوادگی خود را و همسر خارجی نیز باید گواهی صلاحیت خود را برای عقد قرارداد ازدواج به همراه سایر مدارک لازم مثل پاسپورت ملی معتبری ارائه دهد.

نحوه ثبت ازدواج در کشور ژاپن

ازدواج در کشور ژاپن با یک فرد ژاپنی نیاز به ثبت ازدواج یا Koseki Tohon می باشد و متقاضیان حتما باید مدارک خود را به صورت کامل به سازمان ها و اداره های مربوطه ارائه دهند. به یاد داشته باشید که متقاضیان خارجی حتما باید توان مالی کافی جهت مهاجرت به ژاپن و اقامت در این کشور را داشته باشند و همچنین محل سکونت خود را در کشور ژاپن مشخص کنند. به طور کلی، داشتن مدارک و شرایط زیر جهت ثبت ازدواج در کشور ژاپن ضروری می باشد:

  • مدارک محل سکونت همسر ژاپنی در خاک کشور ژاپن
  • ارائه پاسپورت با اعتبار حداقل 1 ساله
  • ارائه مدارک لازم جهت اثبات داشتن شغل (همسر ژاپنی)
  • ارائه مدارک لازم جهت اثبات پرداخت عوارض و مالیات (همسر ژاپنی)
  • ارائه مدارک پزشکی (زوجین)
  • ارائه پرونده سابقه های کاری و سابقه های تحصیلی (زوجین)
  • ارائه مدارک شناسایی (زوجین)
  • پرداخت هزینه های درخواست (4000 ین)

شایان ذکر است که انجام شدن امور دفتری ازدواج در این کشور تقریبا 1 ماه به طول می انجامد و متقاضیان حتما باید مدارک خود را به صورت کامل به شهرداری مربوطه و اداره مهاجرت ژاپن ارائه دهند.

اخذ اقامت ژاپن از طریق ازدواج

متقاضیان ازدواج در ژاپن، پس از ثبت ازدواج به راحتی می توانند با تهیه مدارک و شرایط لازم، ویزای همسر ژاپنی Spousal Visa را اخذ نمایند. بر طبق اعلام سایت وزارت خارجه ژاپن، این نوع اقامت از نوع اقامت بلند مدت بوده و بسته به شرایط متقاضیان با اعتبار 5 ساله، 3 ساله، 1 ساله و نیز 6 ماهه صادر می شود. از مزایا و امتیازات این نوع ویزا می توان به امکان کار آزادانه در ژاپن، امکان تبدیل به اقامت دائمی (PR) و سپس دریافت تابعیت ژاپن اشاره نمود. متقاضیان برای اخذ اقامت ژاپن از طریق ازدواج بایستی حائز شرایط لازم بوده و مدارک مورد نیاز زیر را تهیه نمایند:

  • پاسپورت بین المللی
  • گواهی صلاحیت صادره از سوی دادگستری ژاپن
  • مدرک اثبات تمکن مالی جهت پوشش هزینه های زندگی
  • برگه عدم سوء سابقه

ویزای اقامت ژاپن از طریق ازدواج ویزای موقتی و ماکسیمم تا 5 سال اعتبار دارد ولی با احراز شرایط اولیه امکان تمدید مجدد آن وجود دارد. تابعیت ژاپن از طریق ازدواج با تبعه ژاپنی به صورت اتوماتیک به متقاضی تعلق نمی گیرد بلکه اخذ تابعیت از طریق ازدواج در ژاپن تنها از طریق قبول تابعیت یا Naturalization امکان پذیر است.

شرایط اخذ تابعیت از طریق ازدواج در ژاپن

قانون تابعیت ژاپن (قانون شماره 147 مصوب سال 1950) شرایط دریافت و انصراف از تابعیت ژاپنی را تعریف می کند. بر این اساس تابعیت ژاپنی با اجازه وزیر دادگستری به متقاضیان واجد شرایط اعطاء می شود. مطابق همین قانون که با جزییات کامل در سایت best-citizenship.com نیز بدان اشاره شده است، برای اخذ تابعیت ژاپنی از طریق ازدواج افراد می بایست شرایط خاص زیر را احراز نمایند:

  • اقامت در ژاپن: یعنی اینکه متقاضی باید حداقل به مدت 5 سال در ژاپن زندگی کرده باشد.
  • شرایط سنی: در هنگام درخواست تابعیت، سن متقاضی باید بالای 20 سال باشد.
  • دانش زبان: همسر بایستی دانش کافی از زبان ژاپنی را به اثبات برساند.
  • قبول تابعیت: به معنی انصراف دادن از تابعیت قبلی و سپس قبول تابعیت ژاپنی
  • داشتن حسن سابقه: همسر بایستی ارزیابی سوابق شامل چک سوابق جنایی را هم بگذارند.
  • ازدواج قانونی: ازدواج با تبعه ژاپنی حتما باید که قانونا در ژاپن ثبت شده باشد.

با این توضیح بد نیست حالا با جایگاه این پاسپورت و نیز امتیازات آن آشنا شویم. ژاپن دارای یکی از قدرتمندترین پاسپورت های جهان است و بر طبق رتبه بندی سایت معتبر پاسپورت اندیکس 2024، پاسپورت ژاپنی در رتبه 6- م جهان قرار دارد. همان طوری که در اینفوگرافیک زیر هم ملاحظه می شود، شما با این پاسپورت می توانید آزادانه به 118 کشور جهان سفر بکنید:

اعتبار پاسپورت ژاپن

مدارک لازم برای درخواست تابعیت ژاپن در 2024

پس از احراز صلاحیت، امکان اخذ اقامت ژاپن در سال 2024 از طریق ازدواج و سپس اخذ تابعیت با تحویل مدارک زیر به اداره امور خارجه ژاپن فراهم می شود:

  • دیپلم
  • کروکی از محل اقامت و محل کاری
  • فرم درخواست (به همراه دو قطعه عکس 5 cm x 5cm)
  • توصیف کاری (در صورتی که فرد و عضو خانواده مالک شرکتی در ژاپن هستند)
  • گواهی ازدواج
  • مدارک خانوادگی داخلی
  • انگیزه نامه (دست نوشته به زبان ژاپنی توسط متقاضی)
  • مدرک تابعیت همسر ژاپنی (گواهی تولد)
  • رزومه
  • گواهی کارت اقامت ژاپن
  • سوگند مکتوب
  • گواهی پرداخت های مالیاتی
  • توصیف نسبت ها
  • گواهی دارایی ها (پس انداز بانکی، املاک و سهام)
  • توصیف نحوه زندگی در ژاپن

منظور از قبول تابعیت ژاپن چیست؟ یعنی به عبارتی، شما از طریق ازدواج با تبعه/ یا مقیم ژاپن، ابتدا می توانید با اخذ ویزای همسر روادید اقامت خود را در ژاپن اخذ نمایید و سپس با اقامت پیوسته 5 ساله در ژاپن و نیز تامین شرایط قانونی دیگر، می توانید واجد شرایط درخواست تابعیت ژاپن باشید. کارشناسان و وکلای موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده پاسخگویی به سوالات شما هموطنان عزیز در زمینه انواع روش های مهاجرت به ژاپن و مدارک لازم می باشند.

سوالات مهم در رابطه با اقامت ژاپن از طریق ازدواج

در رابطه با ازدواج در ژاپن سوالات متعددی از طرف متقاضیان مطرح می شود که برخی از آنها از قرار ذیل می باشد:

  • آیا روش ازدواج در ژاپن یک روش مهاجرتی به حساب می آید؟ بله افراد از این طریق نیز می توانند به اقامت موقت و دائمی ژاپن دست یابند.
  • شرایط اخذ ویزای همسر ژاپن چیست؟ ازدواج با شهروند ژاپنی به مهاجران خارجی امکان اخذ سریع ویزای همسر (Spousal Visa) ژاپن را فراهم می کند.
  • مدت اعتبار ویزای همسر ژاپن چقدر می باشد؟ مدت زمان اعتبار این ویزا 1 تا 3 سال می باشد.
  • شرایط دریافت اقامت دائمی (PR) ژاپن از طریق ازدواج چیست؟ متقاضیان پس از 3 سال زندگی پیوسته در ژاپن می توانند به اقامت دائمی این کشور دست یابند.
  • شرایط دریافت شهروندی (پاسپورت) ژاپن از طریق ازدواج چیست؟ متقاضیان پس از 5 سال زندگی در ژاپن می توانند به تابعیت ژاپنی دست یافته و از مزایای آن بهره مند شوند.
  • چند نوع ازدواج در ژاپن وجود دارد؟ در کشور ژاپن دو نوع ازدواج Omiai (ازدواج فامیلی) و Renai (ازدواج با آشنایی قبلی و رضایت زوجین) وجود دارد.
5/5 - (2 امتیاز)

24 دیدگاه برای “اقامت ژاپن از طریق ازدواج

  1. درسا گفت:

    سلام میشه با یکی توی ژاپن بدون اینکه ببینیش یعنی اون توی ژاپن باشه تو توی ایران برای ویزای ازدواج درخواست بدی بری ژاپن با اون ویزا بعد ازدواج کنی که پول ویزای توریستیو ندی فقط پول بلیط هواپیما باشه؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      ایشون باید برای شما یک دعوتنامه رسمی بفرسته که بتونید ازدواجتون رو به صورت رسمی ثبت کنید.
      زمانی که ازدواجتون ثبت شد می تونید بمونید به هر ترتیب حتی برای ویزای توریستی یا ویزای ازدواج هزینه رو پرداخت کنید

  2. پارسا گفت:

    سلام خسته نباشید، اثبات تمکن مالی که گفتید از کجا راجبش اطلاعات بیشتری میشه کسب کرد مثلا اینکه چه مقدار رو تایید میکنن؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      سایت سفارت ژاپن بهترین اطلاعات و دقیق ترین اطلاعات در این رابطه رو ارائه کرده

  3. مینا گفت:

    سلام وقت بخیر، ببخشید من و یه آقای ژاپنی در طول دوران قرنطینه به صورت آنلاین با هم آشنا شدیم و حدود دو سال از آشناییمون میگذره قصد ازدواج داریم اما به خاطر کرونا امکان دیدار نداشتیم تا الان. میخواستم بپرسم از طریق چه ویزایی میتونم برای سفر به ژاپن اقدام کنم تا در حینش بتونیم برای ثبت ازدواج هم در خود ژاپن اقدام کنیم؟ چون ویزای توریستی و ویزای ملاقات دوست فقط پانزده روز اجازه‌ی اقامت توی ژاپن رو میده و ما به زمان بیشتری نیاز داریم تا مقدمات رو فراهم کنیم. ممنون میشم راهنمایی کنین

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شاید بهتر باشه با هم یک سفر به کشور دیگه ای داشته باشید که بتونید در این رابطه هم اسنادی داشته باشید که با هم سفر رفتید.
      برای ورود به ژاپن هم همون ویزای توریستی تنها راهکار هست

  4. بابک گفت:

    سلام منظور از اینکه گواهی صلاحیت داشته باشیم چیه گواهی که قرار هست صادر بشه کجا و کیی صادر میکنه
    بعد اینکه اقشار متوسط درآمدی همچون ما میتونن اونجا موفق به ثبت ازدواج بشن ازدواج کردن هم واقعی باشه؟
    من چند ساله قصد رفتن. به اونجا رو دارم سی و دو سالم هست شرایط سختی برای ازدواج کردن نمیارن که بنظرتون؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید با کسی ازدواج کنید که واقعا بهش علاقه دارید و رابطه مشخصی داشتید که نشون بده بین شما علاقه وجود داشته. بدون این مدارک نمی تونید ازدواج روبرای اقامت استفاده کنید

  5. پوریا گفت:

    سلام و سپاس بابت مطلب سودمند شما. پرسشی دارم که شاید کمی پیچیده باشد. می‌خواستم بدانم اگر پس از مدتی ازدواج با فرد ژاپنی (مثلا پس از دو سال) متارکه و ازدواج مجدد با یک فرد ژاپنی دیگر صورت بگیرد، تمامی مدت لازم برای اخذ اقامت از ابتدا تکرار می‌شود یا فقط مدت باقیمانده برای ازدواج جدید لحاظ خواهد شد؟
    من و دوست‌دختر ژاپنیم ممکن است ازدواج کنیم، اما اختلاف سنی بالایی داریم (ایشان ۱۲ سال بزرگتر است). البته به‌علت وجود ارتباط عاطفی بین ما، این صرفا یک ازدواج صوری نیست. با این‌حال بعد از گذشت مدتی، جهت فرزندداری باید از ایشان جدا شوم و با یک خانم ژاپنی هم‌‌سن‌وسال ازدواج کنم.

    سوال دوم من این است که اساسا آیا با وجود این اختلاف سنی، ویزای ازدواج به من تعلق می‌گیرد یا ازدواج صوری تلقی می‌شود؟
    با درود و مهر

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در صورتی که ازدواج شما حقیقی باشه مشکلی برای ویزا پیش نمیاد ولی اسناد مربوط به ازدواج رو باید همگی ارائه بدید

  6. رینا گفت:

    سلام خسته نباشید من با یک مرد ژاپنی قصد ازدواج داریم و یک سری مدارک اولیه هم ارسال کردیم، میخواستم بدونم برای گرفتن ویزای همسری ) spouse bisay( باید حتما در ایران هم ازدواجمون ثبت بشه؟ مراحلش خیلی سخت و طولانیه؟ چون ما تصمیم داشتیم فقط در ژاپن تمامی مراحل ازدواج رو طی کنیم اگر ممکنه راهنماییم کنید ک چطور میتونیم برای ویزای همسری اقدام کنیم?

    1. داوری گفت:

      سلام
      شما بایستی یک وکیل بگیرید که برای شما این کار رو انجام بده و نیاز به راهنمایی یک وکیل خواهید داشت

  7. Ali گفت:

    میخواستم بدونم کسی که با یکنفر خارجی که دارای اقامت داعم ژاپن است چند سال حدودا طول میکشد که اقامت دایم را دریافت کرد؟بعد از آن از همسرت جدا شی مشکل پیش نمی آید؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      باید ازدواج واقعی باشه و این رو اثبات کنید

  8. امیر گفت:

    سلام عرض ادب
    بنده 49 سالمه قصد ازدواج با یه خانم زاپنی رادارم کلا میخوام زاپن زندگی کنم ایا راه حلی هست؟
    ایا شبکه اجتمایی جهت اشنایی با خانم های زاپنی هست که قصد ازدواج داشته باشند
    قبلا 3 سال اونجا بودم تا حدوی با زبانشان اشنایی دارم
    ممنون میشم راهنماییم کنید
    با تشکر از شما

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      سوال شما در حیطه مهاجرت نیست دوست عزیز

  9. sina گفت:

    سلام بی زحمت ار طریق موسسات همسریابی در ژاپن یک زن ژاپنی خوشگل برام پیدا کنید که هم ازدواج موفقی بشه هم ویزای ژاپن بگیرم هزینه این کار چقدره؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      ما در زمینه همسریابی خدماتی نداریم متاسفانه

  10. سعید گفت:

    سلام احتراما خواهشاالتماسا وباصداقت ازتون میخوام بخاطر ارزوی قلبیم وقبلیم مبنی برازدواج با خانمی ژاپنی واینکه این موضوع همیشه برام ارزو رویاوخواسته بوده اماهیچوقت موقعیت وفرصت وشانس پیش نیومدتا بهش برسم.پس ازتون میخوام کمکم کنید.نهایت تشکر.

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      شما باید از قبل کیسی برای ازدواج داشته باشید در غیر اینصورت که کسی نمیتونه برای شما این کار رو انجام بده دوست عزیز
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  11. محمد گفت:

    با سلام. ۵۳ ساله هستم و متارکه کردم . حدود ۳۰ سال پیش حدود دو سال به صورت غیر قانونی در ژاپن کار کردم و و بعد از بازگشت به ایران دوباره بصوزت قاچاق رفتم ژاپن که دستگیر شدم و برگشتم.اینبار تمایل به دارم که با خانمی ژاپنی ازدواج کنم ! لطفا راهنمایی بفرمایید ….

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      برای اقامت از طریق ازدواج باید اثبات کنید که ازدواجتون واقعی هستش

  12. Hasan meyyami گفت:

    من دوست دارم بایک خانم ژاپنی ازدواج کنم

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      در رابطه با مهاجرت سوالی دارید بفرمائید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *