ویزای سرمایه گذاری و ثبت شرکت

اقامت از طریق کارآفرینی در سنت کیتس

اقامت از طریق کارآفرینی در سنت کیتس

اقامت از طریق کارآفرینی در سنت کیتس یکی از سریع ترین و بهترین روش های مقیم شدن متقاضیان و کارآفرینان با در نظر گرفتن شرایط در این کشور است. مهاجرانی که قصد دارند بعد از کسب اقامت اقدام به کسب تابعیت در کشور سنت کیتس کنند می توانند اقدام به کارآفرینی و همچنین سرمایه گذاری در کشور سنت کیتس کنند. شما عزیزان با متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تا آخر این مقاله همراه باشید تا از شرایط و قوانین کسب اقامت از طریق کارآفرینی در سنت کیتس و همچنین زمینه های مختلف کارآفرینی در کشور سنت کیتس به صورت کامل مطلع شوید.

  • بهترین زمینه ها برای کارآفرینی در کشور بلغارستان چیست؟
  • مزایای زندگی در کشور بلغارستان چیست؟
  • هزینه های زندگی در کشور بلغارستان چگونه است؟
  • آیا ثبت شرکت در کشور سنت کیتس برای شهروندان خارجی امکان پذیر است؟
  • آیا می توان با کارآفرینی در سنت کیتس اقامت این کشور را به دست آورد؟

اقتصاد و اقامت از طریق کارآفرینی در سنت کیتس

دولت سنت کیتس برای ایجاد تنوع، توسعه و پیشرفت در زمینه توسعه مشاغل و شرکت های بزرگ برنامه های مختلفی را به متقاضیان و کارآفرینان خارجی ارائه می دهد و لازم به ذکر است که كارآفرینان بین المللی که به سنت کیتس مهاجرت می کنند و در این کشور در زمینه ها و صنایع مختلف کارآفرینی می کنند قلب و روح اقتصاد سنت کیتس هستند.

در سال 2009، بخش توسعه ملی کارآفرینی سنت کیتس طی سال های حضور خود گام های چشمگیری برای افزایش فرصت های شغلی و توسعه و پیشرفت اقتصاد این کشور برداشته است. تاسیس شرکت های کوچک و متوسط توسط بخش توسعه ملی کارآفرینی سنت کیتس محرک اصلی اقتصاد این کشور هستند و لازم به ذکر است که با افزایش تعداد شرکت های داخلی و شرکت های بین المللی در سنت کیتس در این کشور مشاغل زیادی ایجاد شده است و نرخ بیکاری نیز کاهش یافته است.

کشت قند و صنعت گردشگری دو بخش اصلی اقتصادی سنت کیتس هستند. این دو صنعت در دو سال گذشته به دلیل پیشرفت های اساسی زیرساخت ها، رشد چشمگیری داشته اند. از سال 1998 ورود کشتی های تجاری به سنت کیتس و نوویس افزایش یافته است و این موضوع پیشرفت اقتصاد و رونق اقتصادی در این کشور شده است. در این کشور همچنین فرودگاه بین المللی به نام رابرت لوللین برادشو را که در سال 1998 میلادی تاسیس شد، مورد بازسازی قرار گرفته شده است.

صنعت ساخت و ساز نیز از سال 1997 در حال پیشرفت در کشور سنت کیتس می باشد و پروژه های دولتی با هدف بهبود و حفظ این صنعت به این رشد مستمر کمک کرده اند. صنایع دیگری نیز وجود دارند که در اقتصاد کشور سنت کیتس نقش مهمی دارند که از مهمترین آنها می توان به صنعت تولید، صنعت مونتاژ وسایل الکترونیک و ماهیگیری اشاره کرد.

قوانین اقامت از طریق کارآفرینی در سنت کیتس در 2022

همانطور که گفته شد، در سال 2022 برای کسب اقامت در کشور سنت کیتس متقاضیان و کارآفرینان خارجی می توانند اقدام به تاسیس شرکت و ثبت کمپانی در این کشور کنند. ثبت کمپانی خارجی در کشور سنت کیتس و نوویس باعث ایجاد مشاغل جدید در این کشور می شود و هم مهاجران بین المللی و هم ساکنین و شهروندان سنت کیتس و نوویس می توانند از این فرصت های شغلی بهره مند شوند.

تاکنون بخش توسعه کارآفرینی ملی سنت کیتس به بیش از 600 کارآفرین در زمینه های مختلف فنی کمک کرده است تا در این کشور اقدام به کارآفرینی کنند و فرصت های شغلی گوناگونی را برای متقاضیان و افرادی که جویای کار هستند ایجاد کنند. از سال 2017 میلادی، سنت کیتس و نوویس به یکی از اعضای مراکز توسعه مشاغل تبدیل شد. بخش توسعه کارآفرینی ملی سنت کیتس در وزارت تجارت بین المللی، صنعت، تجارت و امور مصرف کننده قرار دارد.

قوانین اقامت از طریق کارآفرینی در سنت کیتس

زمینه های کارآفرینی در سنت کیتس

کارآفرینی در سنت کیتس با تاسیس کمپانی در این کشور در زمینه های مختلف امکان پذیر است. بخش توسعه کارآفرینی ملی سنت کیتس توسط سازمان توسعه تجارت کوچک مدیریت می شود که بخش ها و زمینه های اصلی فعالیت آن شامل موارد زیر می شوند:

  • خدمات مرتبط با گردشگری (به استثنای هتل ها و رستوران ها)
  • فعالیت های اطلاعاتی، ارتباطی و فناوری
  • کشاورزی، جنگلداری و فعالیت های خدماتی مرتبط
  • فعالیت های هنری و فرهنگی
  • فعالیت های ساختمانی
  • فعالیت های سرگرمی و تفریحی
  • ماهیگیری و دامداری (از جمله عملیات مزارع ماهی و فعالیت های خدماتی که به صورت ماهیگیری انجام می شود)
  • ساخت و ساز
  • حمل و نقل و ذخیره سازی
  • خدمات مراقبت شخصی
  • خدمات ورزشی
  • خدمات فاضلاب، فاضلاب و دفع مواد زباله
  • تعمیر کالاهای شخصی و خانگی و وسایل نقلیه
  • خدمات مالی (به استثنای نهادهای واجد شرایط سنت کیتس که فقط به افراد غیر مقیم خدمات ارائه می دهند)

شرایط کسب اقامت کارآفرینی در سنت کیتس

به طور کلی متقاضیان و افرادی که قصد دارند اقامت کشور سنت کیتس و نوویس را بدست بیاورند می توانند از طریق برنامه های سرمایه گذاری، کارآفرینی و همچنین تاسیس شرکت در این کشور کارائیبی اقدام کنند. کارآفرینی در کشور سنت کیتس و نوویس معمولا در زمینه های مختلف خدمات، صنعت گردشگری، صنعت استخراج، صنعت کشاورزی و ماهیگیری انجام می شود. افرادی که قصد دارند در کشور سنت کیتس کارآفرینی و سرمایه گذاری کنند باید از شرایط اقتصادی این کشور، شرایط کار در سنت کیتس و همچنین درباره کشور سنت کیتس اطلاعات کافی دریافت کنند. متقاضیان و کارآفرینانی که در کشور سنت کیتس کارآفرینی و سرمایه گذاری می کنند و موجب پیشرفت و توسعه این کشور در بخش های مخلتف اقتصادی می شوند می توانند به راحتی اقامت و سپس تابعیت این کشور را کسب کنند و از مزایای بی شمار پاسپورت کشور سنت کیتس و نوویس بهره مند شوند.

کارآفرینی در سنت کیتس و نوویس باعث می شود تا مردم این کشور از فرصت های شغلی جدید بهره مند شوند و این کار موجب کاهش نرخ بیکاری در سنت کیتس و نوویس می شود. با داشتن تاثیر مثبت بر شرایط اقتصادی کشور سنت کیتس، مهاجران و متقاضیان و به طور کلی کارآفرینان و سرمایه گذاران خارجی می توانند به راحتی تابعیت و اقامت سنت کیتس و نوویس را بدست بیاورند. همانطور که در سایر مقاله های تهیه شده توسط کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ذکر شده است، کسب اقامت و تابعیت کشور سنت کیتس با کارآفرینی و سرمایه گذاری در این کشور بسیار سریع تر از سایر کشورها است و روند آسان تری دارا می باشد.

1/5 - (1 امتیاز)

2 دیدگاه برای “اقامت از طریق کارآفرینی در سنت کیتس

  1. مریم گفت:

    سلام بنده خانم هستم با ۵۲ سال سن یک بارم به امریکا سال ۹۶ توریستی مسافرت داشتم که پسر سومم ۱۷ سالش نزد برادرم اونجا موند خواستم ببینم اگر دوباره درخواست بدم بهم ویزا میدن

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای چه کشوری؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *