ویزای سرمایه گذاری و ثبت شرکت

اقامت از طریق کارآفرینی در لوکزامبورگ

اقامت از طریق کارآفرینی در لوکزامبورگ

اقامت از طریق کارآفرینی در لوکزامبورگ راهی مطمئن و پربازده برای مهاجرت به این کشور است که در حال حاضر طرفداران زیادی را به خود جذب نموده است. هر ساله کارآفرینان زیادی در دنیا که دارای سرمایه لازم هستند کشور لوکزامبورگ را برای سرمایه گذاری و کارآفرینی انتخاب می کنند. با توجه به موقعیت و شرایط اقتصادی کشور لوکزامبورگ این کشور گزینه مناسبی برای کارآفرینی می باشد، دولت لوکزامبورگ همواره به دنبال جذب کارآفرینان خارجی به این کشور است به این صورت که برای تشویق آن ها مشوق های مالی و و سایر روش های کمکی را ارائه می کند.

در حال حاضر استارت آپ یا کارآفرینی در این کشور یکی از پیشرفته ترین ها در عرصه بین الملل است و تنها در زمان کوتاهی سیل عظیمی از کارآفرینان از این طریق وارد کشور لوکزامبورگ شدند. در ادامه با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همراه باشید تا اطلاعاتی در خصوص اقامت از طریق کارآفرینی در لوکزامبورگ کسب کنید.

  • شرایط کارآفرینی در لوکزامبورگ چیست؟
  • آیا می توان از طریق ویزای کارآفرینی، اقامت لوکزابورگ را دریافت کرد؟
  • بهترین زمینه ها برای کارآفرینی در این کشور چیست؟
  • مزایای ورود به لوکزامبورگ از این طریق چیست؟

شرایط اقامت از طریق کارآفرینی در لوکزامبورگ

در حال حاضر مهاجرت به لوکزامبورگ از طریق کارآفرینی بسیار پرمتقاضی و پرطرفدار است گرچه که این راه ممکن است پر مخاطره باشد. اما به طور کلی می توان گفت مسئله کارآفرینی امری تازه و نو در قرن 21 است که از مشخصه های آن اقتصاد رقابتی و جهانی و سرعت بالای زندگی است. دولت لوکزامبورگ علاوه بر حمایت عمومی از مشاغل، وام ها و کمک های بلاعوض و انواع دیگر بودجه را برای کمک به مشاغل کوچک برای پروژه های خاص در نظر گرفته اند یا شرکت ها را ترغیب می کنند تا در مناطقی که برای توسعه اقتصادی تعیین شده مستقر شوند.

دولت این کشور به منظور متنوع سازی اقتصاد کشور و توسعه مناطقی غیر از خدمات مالی و پشتیبانی اهدافی از جمله بهبود وضعیت اقلیمی کشور انجام می دهد، سعی دولت این کشور پیشرفت در بخش هایی مثل فناوری اطلاعات، توسعه فناوری، حفاظت از محیط زیست و بهره وری انرژی است.

هزینه اقامت از طریق کارآفرینی در لوکزامبورگ

متقاضیان خارجی و بین المللی برای کارآفرینی و ثبت شرکت در کشور لوکزامبورگ باید در اولین مرحله بیزینس پلن قوی ارائه کنند، بیزینس پلن باید به گونه ای باشد که مشخص شود کار شما بادوام است و به اقتصاد کشور لوکزامبورگ کمک می کند. یکی از سوالات مطرح شده توسط افرادی که قصد کارآفرینی در لوکزامبورگ را دارند در رابطه با هزینه ها و سرمایه لازم است، در این رابطه می توان گفت بخشی از هزینه ها مربوط به هزینه های دولتی است و بخش هم به عنوان سرمایه اولیه برای شروع کار لازم است.

به عنوان مثال برای ثبت شرکت در کشور لوکزامبورگ باید مبلغی بین 1000€ الی 4000€ (یورو) پرداخت کنید، هزینه های اجاره محل کار بسته به موقعیت و مکان متفاوت است علاوه بر این باید حقوق و دستمزد کارکنان و مالیات را در نظر داشته باشید. طبق قوانین لوکزامبورگ نرخ مالیات در این کشور برای کارآفرینی بین 22% تا 29% است. ممکن است شما در ماه های اول به کمک های مالی بیشتری برای رسیدن به ثبات نیاز داشته باشید، کارآفرین باید با توجه به نوع بیزینس پلن و تعداد کارمندان سرمایه اولیه را در نظر داشته باشد. پیشنهاد می شود برای کارآفرینی در این کشور مبلغی بین 150000€ الی 200000€ (یورو) در نظر داشته باشید.

هزینه اقامت از طریق کارآفرینی در لوکزامبورگ

اقامت دائم از طریق کارآفرینی در لوکزامبورگ

کسب اقامت دائم لوکزامبورگ از طریق کارآفرینی امکان پذیر است، پس از گذشت 3 سال از شروع کار موفق و اقامت در این کشور اقامت دائم لوکزامبورگ را کسب می کنید با گذشت 5 سال از اخذ اقامت دائم این کشور می توانید تابعیت و پاسپورت لوکزامبورگ را به دست آورید. لازم به ذکر است که برای دریافت پاسپورت این کشور باید در آزمون در نظر گرفته شده که به زبان لوکزامبورگی برگزار می شود شرکت کنید و به قوانین و مقررات این کشور پایبند باشید. زبان رایج و رسمی کشور لوکزامبورگ زبان لوکزامبورگی، زبان آلمانی و زبان فرانسوی است اما با توجه به اینکه آزمون به زبان لوکزامبورگی برگزار می شود بهتر است در طول اقامت در این کشور به این زبان تسلط پیدا کنید.

با کارافرینی در لوکزامبورگ متقاضی می تواند برای همسر بالای 18 سال و فرزندان با سن کمتر از 18 سال ویزای همراه دریافت کند. اگر همسر شما بخواهید در این کشور مشغول به کار شود باید به طور جداگانه اقدامات لازم را جهت اخذ ویزای کار لوکزامبورگ انجام دهد.

مزایای کارآفرینی در لوکزامبورگ چیست؟

افرادی که قصد دارند اقامت از طریق کارآفرینی در لوکزامبورگ را تجربه کنند از مزایایی بهره مند خواهند شد، بر اساس تحقیقات صورت گرفته و مقایسه کشورهای اروپایی و کشورهای آمریکایی نشان داده شده کشورهای اروپایی از لحاظ سطح رقابتی و از لحاظ سود و مزایا کمی پایین تر از کشورهای آمریکایی است. اما می توان گفت در میان کشورهای اروپایی کارآفرینی در کشور لوکزامبورگ به لحاظ شرایط اقتصادی و ثبات مالی به متقاضیان پیشنهاد می شود، از لحاظ تاریخی هم می توان گفت کشور لوکزامبورگ برای کارآفرینی و سرمایه گذاری کاملا مساعد است. لوکزامبورگ تا جایی به مبحث کارآفرینی اهمیت می دهد که کورس های درسی در این خصوص در واحدهای دانشگاهی در نظر گرفته است.

یکی دیگر از مزایای کارآفرینی در لوکزامبورگ این است که با توجه به قوانین آزاد کارآفرینی در این کشور فرد می تواند از راه دور بر کار بررسی و نظارت داشته باشد. مالیات در نظر گرفته شده در این کشور بالا نیست به طوری که می توان گفت از این لحاظ به کشور فرانسه و کشور بلژیک بسیار نزدیک است. اما در نهایت موفقیت در کارآفرینی وابسته به موقعیت و شرایط مکانی است که برای کار و فعالیت انتخاب می کنید. برای اطلاع از چگونگی دریافت مستر کارت این کشور پیشنهاد می کنیم مقاله دریافت مستر کارت لوکزامبورگ را مطالعه کنید.

افرادی که قصد سفر به کشور لوکزامبورگ را دارند باید برای ورود به این کشور ویزای توریستی دریافت کنند، برای اطلاع از چگونگی دریافت ویزا و روند صدور آن می توانید به مقاله ویزای توریستی لوکزامبورگ رجوع کنید. متقاضیانی که قصد دارند کارآفرینی در خارج از کشور را تجربه کنند می توانند برای کسب مشاوره های تخصصی همه روزه با تیم موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *