مهاجرت

اقامت گرنادا از طریق ازدواج

اقامت گرنادا از طریق ازدواج

دریافت پاسپورت و اقامت گرنادا از طریق ازدواج یکی از روش هایی می باشد که متقاضیان خارجی می توانند برای مهاجرت و اقامت در این کشور زیبا از آن استفاده کنند. یک فرد خارجی که در تاریخ 6 فوریه 1974 یا پس از آن با یک شهروند گرنادا ازدواج می کند، می تواند برای شهروندی گرنادا ثبت نام کند و همچنین اقامت این کشور را دریافت کند. هر کشوری قوانینی دارد که در مورد ازدواج شهروندان خود با فردی از کشور دیگری اعمال می شود. ازدواج با یک شهروند گرنادا با هدف اینکه در نهایت آنها را برای زندگی به کانادا بیاورند، فرآیندی است که مراحل زیادی دارد. در این نوشتار، تمامی شرایط، الزامات، قوانین و مدارک مورد نیاز برای ازدواج و اخذ پاسپورت و اقامت گرنادا از طریق ازدواج توسط کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مورد بررسی قرار گرفته اند.

آشنایی با گرنادا و اقامت گرنادا از طریق ازدواج

افرادی که به دنبال عروسی افسانه ای عالی هستند، تنها چند ساعت با بهترین مقصد فاصله دارند. گرنادا همه چیز را دارد، از آب های فیروزه ای که توسط ماسه های سفید باورنکردنی سواحل کشیده شده تا بندرگاه هایی با گیاهان استوایی باورنکردنی. عروسی رویایی افراد با قدم گذاشتن در این بهشت ​​می تواند به واقعیت تبدیل شود. گرنادا در سرتاسر جهان به عنوان یکی از آرام ترین و ایده آل ترین مکان ها برای عروسی یا صرفا برای استراحت شهرت دارد. افرادی که به فکر برگزاری یک عروسی در گرنادا هستند، باید توجه داشته باشند قطعا مهمانان آنها از همه چیزهایی که گرنادا و جزایر خواهرش، Carriacou و Petit Martinque ارائه می دهند، لذت خواهند برد. علاوه بر این که گرنادا یک مقصد عالی برای مراسم ازدواج می باشد، افرادی که در گرنادا با یک شهروند گرنادایی ازدواج می کنند، اقامت و سپس پاسپورت گرنادا را دریافت می کنند.

با توجه به این که در گرنادا گروه های قومی مختلفی زندگی می کنند، افرادی که به این کشور سفر می کنند و یا از روش های مختلف (که یکی از آنها ازدواج می باشد) اقدام به مهاجرت به گرنادا می کنند، با مردم و فرهنگ های جدید و متنوعی آشنا می شوند.

در نمودار زیر به گروه های قومی در گرنادا اشاره شده است:

گروه های قومی در گرنادا

همچنین در جدول زیر به ساختار سنی جمعیت گرنادا اشاره شده است:

سندرصد در جمعیت
0 تا 14 سال23.23%
15 تا 24 سال14.14%
25 تا 54 سال40.05%
55 تا 54 سال11.69%
65 سال و بیشتر10.89%

الزامات اقامت گرنادا از طریق ازدواج

الزامات قانونی برای ازدواج در گرنادا نسبتاً ساده و سرراست است. مدارک لازم و روندی که باید در رابطه با الزامات قانونی برای ازدواج در گرنادا دنبال شود در زیر شرح داده شده است. لطفاً به خاطر داشته باشید که این فقط یک نقطه شروع و راهنما در نظر گرفته شده است. اگرچه دقت و تلاش زیادی برای اطمینان از صحت اطلاعات ارائه شده انجام شده است، اما توصیه می شود هر فرد با توجه به وضعیت شخصی خود اقدام به بررسی شرایط اقامت در گرنادا از طریق ازدواج کند. متقاضیان باید توجه داشته باشند مدارک مورد نیاز و روند قانونی ممکن است از ملیت به ملیت متفاوت باشد. به طور کلی، ازدواج های انجام شده در گرنادا در سطح بین المللی به رسمیت شناخته شده و از نظر قانونی الزام آور است.

برای ازدواج در گرنادا، متقاضیان باید حداقل 3 روز قبل از ارائه درخواست برای مجوز ازدواج در جزیره ساکن باشند. هنگامی که افراد به مدت 3 روز در گرنادا باشند، می توانند درخواستی برای مجوز ازدواج ارسال کنند و شایان ذکر است که این کار به صورت حضوری در دفتر نخست وزیری انجام می شود. در این زمان متقاضیان همچنین ملزم به پرداخت حق تمبر مرتبط و هزینه های مجوز هستند که در خزانه داری The Carenage St. George’s انجام می شود. به یاد داشته باشید که به طور کلی به درخواست های جواز ازدواج در 2 روز کاری رسیدگی می شود. اما اگر عروس یا داماد قبلاً ازدواج کرده باشند، ممکن است کمی بیشتر طول بکشد زیرا مدارک آنها باید برای رسیدگی به وزارت امور حقوقی ارسال شود.

مدارک مورد نیاز برای اقامت گرندا از طریق ازدواج

مدارکی که برای دریافت شهروندی و اقامت گرنادا از طریق ازدواج باید جمع آوری شوند عبارتند از:

  • فرم های تکمیل شده که باید توسط قاضی یا سردفتر تکمیل و امضا شود.
  • معرفی نامه از یک شخص معتبر در کشور محل اقامت.
  • صورت حساب بانکی
  • گواهی دریافت شده از پلیس برای اثبات نداشتن سابقه کیفری
  • چهار قطعه عکس در اندازه پاسپورت با تایید قاضی صلح یا سردفتر اسناد رسمی
  • اصل و 1 کپی از شناسنامه
  • گواهی و سوگندنامه اصلی
  • گواهی پزشکی از پزشک ثبت شده معتبر
  • نسخه اصل و 1 کپی از گواهی تابعیت گرنادایی همسر
  • نسخه اصلی و کپی شناسنامه همسر
  • نسخه اصلی و کپی گواهی ازدواج
  • موافقت نامه همسر گرنادایی
  • رسید پرداخت هزینه درخواست

مدارک مورد نیاز برای اقامت گرندا از طریق ازدواج

به همه زوج هایی که در گرنادا ازدواج می کنند، گواهی ازدواج گواهی شده ارائه می شود. اگر همسر گرنادایی فرد خارجی دارای فرزندان تحت تکفل است، این امر بر درخواست سند ازدواج گرنادایی تأثیری ندارد. همچنین اگر فرد خارجی دارای فرزندان تحت تکفل باشد، آنها هیچ تأثیری در درخواست ازدواج با یک شهروند گرنادایی ندارند.

مدارک لازم برای ازدواج در گرنادا

هنگام درخواست مجوز ازدواج در گرنادا، اصل یا کپی گواهی شده اسناد زیر برای عروس و داماد مورد نیاز است. متقاضیان باید توجه داشته باشند که تمام مدارک باید به زبان انگلیسی باشد. اگر مدارک و اسناد اصلی به زبان دیگری باشد، باید به انگلیسی ترجمه و تایید شود.

این مدارک عبارتند از:

  • گذرنامه های معتبر
  • شناسنامه
  • اگر یکی از طرفین طلاق گرفته باشد، اثبات حکم مطلق
  • اثبات وضعیت مجرد (قولنامه یا نامه ای از یک روحانی، وکیل یا اداره ثبت اسناد و املاک بر روی سربرگ رسمی که گواه این واقعیت است که طرفین قبلاً ازدواج نکرده اند)
  • در صورتی که نام یکی از افراد توسط تغییر کرده باشد، اثبات آن ضروری است.
  • اگر یکی از طرفین بیوه شده باشد، گواهی فوت مورد نیاز است.
  • اگر یکی از طرفین کمتر از 21 سال داشته باشد، مدرک رضایت والدین در قالب استشهاد الزامی است.

اخذ اقامت گرنادا از طریق ازدواج فقط یکی از روش های دریافت مجوز اقامت این کشور می باشد و متقاضیان می توانند با تماس با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از سایر روش های مهاجرت و کسب اقامت در گرنادا و همچنین سایر کشورهایی که آماده پذیرش مهاجران از کشورهای خارجی هستند اطلاعات کامل کسب کنند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *