ویزای سرمایه گذاری و ثبت شرکت

املاک در چین

املاک در چین

یکی از روش های مهاجرت به چین در سال 2022 خرید املاک در چین می باشد که امروزه قیمت ملک در این کشور روز به روز در حال افزایش است. طبق بررسی ها می توان گفت که هر ماهه قیمت املاک در چین حدودا 0.3% افزایش خواهد داشت. اگر قصد خرید ملک در چین را دارید پیشنهاد می شود تا انتها این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به نگارش درآمده است را مطالعه نمایید و اطلاعات کامل و دقیقی در این رابطه به دست آورید.

  • خرید ملک در چین چه مزایایی دارد؟
  • هزینه خرید ملک در چین چقدر است؟
  • آیا می توان با خرید ملک در چین به اقامت این کشور دست پیدا کرد؟
  • چه کسانی می توانند در چین ملک خریداری کنند؟

درباره کشور چین

کشور چین با نام رسمی جمهوری چین کشوری می باشد که در شرق قاره آسیا قرار گرفته است. این کشور توسط حزب کمونیستی چین و در قالب نظامی تک حزب اداره می شود. این حزب بر 22 استان، 5 منطقه که به صورت خود مختار بوده، 4 شهر با مدیریت مستقیم که شامل پکن، شانگهای، چونگ کینگ و تیانجین می باشد و 2 منطقه اداری که به صورت ویژه و خود مختار می باشند (ماکائو و هنگ کنگ)، حکومت می کنند. این کشور دارای 9596000 کیلومتر مربع مساحت می باشد. کشور چین بعد از کشور روسیه، کشور کانادا و کشور آمریکا بزرگترین کشور جهان محسوب می شود. شهر مهم پکن به عنوان پایتخت کشور چین شناخته می شود. طبق آخرین بررسی ها این کشور پرجمعیت ترین کشور در جهان محسوب می شود. در چین یک میلیارد و 417 میلیون نفر زندگی می کنند.

مردم این کشور به زبان های ماندارین، زبان های ایالتی و زبان های منطقه ای به مکالمه می پردازند و می توان گفت زبان رسمی در این کشور این زبان ها می باشد. زبان چینی با حدودا یک میلیارد و هفتصد میلیون نفر گوینده به عنوان پرشمارترین زبان در دنیا شناخته می شود. واحد پول در این کشور پهناور یوان می باشد. در سال 2013 کشور چین به عنوان دومین اقتصاد بزرگ دنیا بعد از کشور آمریکا شناخته می شده است. در این سال تولید ناخالص داخلی در چین حدودا 9400 تریلیون دلار آمریکا بر اساس ارزش اسمی می باشد.

خرید ملک و املاک در چین

خرید ملک و املاک در چین

هزینه های زندگی در کشور چین و افزایش قیمت املاک در این کشور مدت هاست که نگرانی هایی را برای پکن به وجود آورده است. طبق آمارهای ارائه شده توسط دفتر ملی آمار کشور چین قیمت جدید خانه ها در 70 کشور مختلف در ماه سپتامبر 0.2% افزایش داشته است. بررسی های دقیق رویترز نشان دهنده این موضوع است که قیمت ملک طی 2 سال گذشته افزایش بسیار زیادی داشته است. شهر پکن و شهر شانگهای به دلیل وجود خانه های بالونی بسیار شناخته شده می باشد. به دلیل وجود سود سالانه 2 رقمی، نظارت ها بر این خانه ها افزایش زیادی یافته است. عوامل خطرناکی که می تواند رونق ملک ها در کشور چین را تعیین کند، می تواند فراتر از پایتخت این کشور رفته و شهرهای بزرگ تر را فرا بگیرد.

میانگین قیمت املاک در چین در 2022

در ماه نوامبر سال 2017 نرخ خرید املاک در چین برای خرید خانه های جدید در هفتاد شهر در این کشور 5.1% رشد یافته است. در ماه اکتبر همین سال نرخ خرید املاک در چین رشد 5.4% داشته است. این ماه ششمین ماهی بوده است که نرخ املاک افزایش یافته است. در شهر پکن و در شهر شانگهای قیمت ها خانه ها 0.2% کاهش یافته است. ولی نرخ خانه های جدید 0.3% به صورت ماهیانه افزایش یافته است. در نموداری که در ادامه ترسیم شده متوسط نرخ خرید املاک در چین در 2022 بررسی شده است:

متوسط نرخ خرید املاک در چین

سرمایه گذاری در کشور چین

در ادامه سعی داریم به این سوال پاسخ دهیم که چرا سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در کشوری دیگر ایده خوبی می باشد؟

  • متقاضیان می توانند از طریق خرید ملک درآمد خوبی کسب نمایند و انتخاب کشوری که رو به پیشرفت و رشد می باشد می تواند بازدهی را افزایش دهد.
  • سود سرمایه نیز یکی از مواردی می باشد که متقاضیان می توانند آن را به دست آورند.
  • هر پروژه باید طیفی وسیع از دارایی ها شامل سهام، دارایی و پول نقد را داشته باشد، اگر بعضی از این دارایی ها در کشور های دیگر باشد به فرد کمک بسیاری می کند.

در چین خارجی ها اجازه خرید ملک دارند به شرطی که ابتدائا حداقل یک سال در این کشور تحصیل کرده یا کار نموده باشند. در ضمن خارجی ها تنها یک ملک می توانند خریداری کنند و از آن فقط می توانند جهت سکونت استفاده نمایند؛ یعنی امکان اجاره دادن یا استفاده تجاری را نخواهند داشت. پیشنهاد ما به شما این است که پیش از خرید املاک در چین با متخصصین مشورت نمایید. برای آگاهی از مهاجرت به چین و راه های اخذ اقامت چین متقاضیان می توانند مقالات موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت را مطالعه نمایند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *