ویزای کاری

بازار کار رشته مدیریت در کانادا

بازار کار رشته مدیریت در کانادا

اگر شما هم مدرک دانشگاهی و سابقه کار مدیریتی دارید، بازار کار رشته مدیریت در کانادا می تواند فرصت های خوبی برای شما فراهم نماید. در حقیقت، رشته مدیریت جزو اولین مشاغل فهرست مشاغل مورد نیاز ملی کانادا می باشد. این مشاغل از سطح مهارتی کد 0 در دسته بندی مشاغل ملی کانادا (NOC) شناخته می شوند و همه ساله از این طریق، هزاران متقاضی خارجی موفق به اخذ ویزای اقامت دائم (PR) کانادا می شوند.

  • درامد رشته مدیریت در کانادا چقدر است؟
  • درآمد رشته مدیریت بازرگانی در کانادا چقدر بیشتر از ایران است؟
  • شرایط تحصیل و کار در رشته لیدرشیپ در کانادا چیست؟
  • بازار کار رشته مدیریت بازرگانی در خارج از کشور چه شرایطی دارد؟
  • بهترین رشته مدیریت برای مهاجرت چیست؟
  • راحت ترین گرایش ارشد مدیریت چیست؟

مدیران خارجی می توانند با داشتن مدرک دانشگاهی معتبر، سابقه کاری مفید و نیز برخورداری از پیشنهاد کاری یا Job Offer از کارفرمای کانادایی در این کشور از صلاحیت کار مدیریتی برخوردار شوند. اما در این زمینه، بهترین و سریعترین روش مهاجرتی ممکن برای مدیران خارجی مایل به کار در کانادا با درخواست از طریق برنامه اسکیل وورکر فدرال (FSWP) می باشد که برنامه ای امتیاز محور و تحت برنامه جامع مهاجرتی اکسپرس انتری قرار دارد. برای اطلاع از برنامه مهاجرتی اسکیل وورکر یا کارگران ماهر کانادا، شما علاوه بر مطالعه مقاله حاضر همچنین می توانید از خدمات مشاوره تخصصی موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نیز برخوردار شوید.

قوانین بازار کار رشته مدیریت در کانادا در 2024

بر طبق قوانین کار کانادا در سال 2024، کارفرماها برای استخدام و کار قانونی شهروندان خارجی ملزم به انعقاد قرار کاری با آنها می باشند که در همان قرارداد به شرایط حقوق پرداختی، مدت زمان کار و جزییات دیگر همانند نوع کار اشاره شود. بر اساس همین قانون، حداقل دستمزدها در کانادا از 11.00$ تا 14.00$ (دلار کانادا) در ساعت متغیر است و ماکسیمم تایم کاری در کانادا معمولا 8 ساعت در روز و بین 40 الی 48 ساعت در هفته می باشد.

اگر شما نیز دارای مدرک تحصیلی رشته مدیریت هستید و مایل به مهاجرت به کانادا می باشید، شما برای تعیین صلاحیت خود ابتداء باید شغل مورد علاقه خود را از لیست مشاغل ملی کانادا یا NOC مشخص نمایید. در واقع، مشاغل کانادایی به یکی از 3 گروه شغلی دسته بندی مشاغل ملی کانادا (NOC) تقسیم می شوند. 3 گروه شغلی شامل مشاغل مدیریتی (سطح مهارت 0)، مشاغل حرفه ای (سطح مهارت A) و مشاغل مهارتی (سطح مهارت B) می باشند. در این بین، مشاغل مدیریتی به گروه های اصلی و زیرگروه های زیر دسته بندی می شوند:

گروه اصلی 00001 قانونگذاران و مدیران ارشدگروه اصلی 06060 مدیران فروش شرکتی
062 مدیران خرده فروشی و عمده فروشی
063 مدیران در خدمات غذایی و تفریحات
065 مدیران در خدمات مشتری
گروه اصلی 01-05011 مدیران خدمات اجراییگروه اصلی 07-09071 مدیران ساخت و ساز و عملیات عمرانی
012 مدیران در خدمات مالی و بازرگانی073 مدیران حمل و نقل
013 مدیران ارتباطات081 مدیران منابع طبیعی
021 مدیران مهندسی، علوم و سیستم های اطلاعات082 مدیران کشاورزی، باغداری و زراعت
031 مدیران در مراقبتهای درمانی091 مدیران تولید و خدمات زیربنایی
041 مدیران در ادارات دولتی
042 مدیران خدمات آموزشی، اجتماعی و فرهنگی
043 مدیران در خدمات حفاظت عمومی
051 مدیران هنری، فرهنگی و ورزشی

شرایط کار مدیران در بازار کار رشته مدیریت در کانادا

مدیران در کانادا معمولا به برنامه ریزی، سازماندهی، هدایت و ارزیابی بخش های مختلف سازمان می پردازند. مطابق آمار کانادا، میانگین درآمد کارمندان کانادایی فعلا 950$ (دلار کانادا) در هفته می باشد که به طور دقیق زیر 50000$ (دلار کانادا) در سال می باشد. حقوق اکثر مشاغل در کانادا بالاتر از متوسط درآمدی می باشد. مدیران خارجی با اتکاء بر دانش و مهارت مدیریتی خود شامل هماهنگ سازی، کنترل، تصمیم سازی و برنامه ریزی می توانند بهره وری کار و کارگران را در شرکتها افزایش دهند. در این زمینه، شرکت های بزرگی همانند Canada Worldwide Services Inc، Golden Eagle FarmGroup، اداره دارایی کانادا، شرکت Freight Fox و مراکز بهداشتی و درمانی استان های مختلف کانادا نسبت به جذب مدیران شایسته اقدام می کنند. به این ترتیب، شرایط استخدام شاغلین مدیریت در کانادا به شرح زیر است:

  • مدرک لیسانس در رشته های مدیریت بازرگانی، صنعتی، دولتی، اجرایی یا رشته های اقتصاد و امور مالی
  • مدرک فوق لیسانس در رشته های مدیریت بازرگانی، صنعتی، دولتی، اجرایی یا رشته های اقتصاد و امور مالی
  • سابقه کار در حسابداری، حسابرسی، بودجه بندی، برنامه ریزی و آنالیز مالی یا فعالیت های مدیریتی دیگر
  • تاییدیه شغلی معتبر از اداره کار کانادا
  • گواهی عدم سوء پیشینه از پلیس کشور

شرایط مهاجرت مدیران به کانادا

کانادا دارای انواع مختلف برنامه مهاجرتی برای مدیران خارجی است اما از بین این برنامه ها، برنامه اسکیل وورکر فدرال (FSWP) تحت برنامه اکسپرس انتری کانادا سریعترین و راحتترین برنامه ورود مدیران خارجی به بازار کار رشته مدیریت در کانادا است. نحوه کار برنامه اسکیل وورکر کانادا بر اساس امتیاز دهی به پرونده مهاجرتی شما بر مبنای فاکتورهای زیر می باشد:

  • سن و سال
  • تحصیلات
  • سابقه کار
  • برخورداری از پیشنهاد کار معتبر
  • مهارتهای زبان انگلیسی یا فرانسوی
  • انطباق پذیری

کل امتیاز این ارزیابی اولیه 100 امتیاز بوده و حداقل نمره قبولی در این برنامه حدود 67 امتیاز است. پرونده شما در صورت قبولی در این ارزیابی به طور اتوماتیک وارد بانک متقاضیان سیستم اکسپرس انتری می شود و در آنجا متقاضیان دارای بالاترین امتیازات توسط سیستم جامع امتیازدهی (CRS) استخراج و جهت درخواست اقامت دایم (PR) کانادا به آنها دعوت نامه رسمی (ITA) ارسال می شود. اما مدارک لازم برای مهاجرت کاری مدیران به کشور کانادا در سال 2024 به شرح ذیل است:

  • پاسپورت یا مدرک هویتی معتبر
  • نتایج آزمون مهارت زبان انگلیسی یا فرانسه
  • گزارش ارزیابی اعتبار تحصیلی (در صورت درخواست از طریق برنامه اسکیل وورکر فدرال)
  • پیشنهاد کار یا Job Offer مکتوب از کارفرمای کانادایی
  • گواهی عدم سوء پیشینه
  • کواهی سلامت پزشکی
  • گواهی تمکن مالی کافی برای زندگی در کانادا

شرایط کار مدیران در بازار کار رشته مدیریت در کانادا

امتیازات کار مدیریتی در کانادا

شما با کار در کانادا در حوزه مدیریت علاوه بر برخورداری از بالاترین سطح درآمدی در کشور کانادا، همچنین از جایگاه و منزلت اجتماعی بالایی برخوردار می شوید. چراکه فرهنگ کار در بین کانادایی ها با مدیران شناخته می شود و مدیران نیز مغز متفکر عملکرد سازمانی شرکت ها هستند. همچنین شما با درخواست مهاجرت از طریق کار مدیریتی می توانید اقامت دائم (PR) این کشور را دریافت نموده و در ادامه با اخذ پاسپورت کانادایی از امتیازات مشابه امتیازات شهروندان کانادایی همانند حق برخورداری از امکانات دولتی رایگان و آزادی مسافرت به خارج و غیره برخوردار شوید.

اخذ پاسپورت کانادا از طریق کار

کسانی که ابتدائا در رشته مدیریت در دانشگاه های کانادایی تحصیل می کنند یا مستقیما از طریق ویزای کاری کانادا وارد این کشور شده اند، تحت شرایطی امکان اخذ پاسپورت کانادا را خواهند داشت. در واقع به لحاظ قوانین مهاجرتی و اعطای تابعیت کانادا را میتوان جزو مهاجرپذیرترین کشورهای دنیا طبقه بندی کرد. برای اخذ تابعیت کانادا در سال 2024 شرایط متعددی باید وجود داشته باشد:

  • داشتن اقامت دائم کانادا
  • اقامت در کانادا 3 سال از 5 سال گذشته
  • پرداخت عوارض و مالیات
  • قبولی در آزمون تابعیت کانادا
  • اثبات مهارت های زبان انگلیسی یا فرانسوی
  • عدم ارتکاب جرم و جنایت در کانادا

جایگاه پاسپورت کانادا در سال 2024 در نمودار ذیل نشان داده شده است:

جایگاه پاسپورت کانادا

مهارت های مورد نیاز در بازار کار رشته مدیریت در کانادا

موفقیت در بازار کار رشته مدیریت در کانادا مستلزم این است که، متقاضیان مهارت های مورد نیاز در این حرفه را به خوبی کسب کنند. به عبارت دیگر، بدون داشتن مهارت های مدیریتی، کار در کانادا بسیار چالش برانگیز خواهد بود. برخی از مهارت های مورد نیاز برای موفقیت در بازار کار رشته مدیریت در کانادا عبارت اند از:

مهارت های مورد نیاز در بازار کار رشته مدیریت در کاناداتوضیحات
تجربه عملیمراحل گسترده ای وجود دارد که در طول فعالیت می توانید تجربه عملی خود را در این زمینه افزایش دهید.
دنبال کردن مدرک لیسانسدریافت مدرک لیسانس در یک زمینه مرتبط مانند مدیریت بازرگانی، مدیریت، یا یک حوزه خاص مرتبط با اهداف شغلی شما
توسعه رهبریدر طول فعالیت در بازار کار رشته مدیریت در کانادا به دنبال برنامه های توسعه رهبری، کارگاه ها و سمینارها باشید.
گواهینامه مدیریتپیگیری گواهینامه های مدیرتی و رهبری ارائه شده توسط سازمان های مختلف

چشم انداز شغلی در بازار کار رشته مدیریت در کانادا

یکی از اصلی ترین مزیت های ورود به بازار کار رشته مدیریت در کانادا، چشم انداز شغلی ایده آل در این حرفه می باشد. به طور کلی، پیشرفت شغلی شما به سمت یک نقش مدیریتی شامل یک رویکرد استراتژیک است که آموزش، توسعه مهارت و تجربه عملی را ترکیب می کند. البته لازم به ذکر است که، چشم انداز شغلی مطلوب در بازار کار رشته مدیریت در کانادا نیاز به فداکاری، پشتکار و رویکردی فعال دارد. علاوه بر این، موسسات معتبر کاریابی در کانادا فرصت های شغلی متعددی را برای رشته های مدیریتی به متقاضیان ارائه می دهند. همچنین حقوق ماهیانه کار در کانادا به ویژه در مشاغل مدیریتی بسیار مطلوب خواهد بود. با کسب تجربه و اصلاح مهارت های خود، آمادگی بیشتری برای پذیرفتن مسئولیت های مدیریتی و پیشرفت شغلی خواهید داشت.

در این مقاله سعی شد که طور جامعی شرایط حاکم بر بازار کار رشته مدیریت در کانادا و نیز برنامه اسکیل وورکر فدرال (FSWP ) به منظور مهاجرت مدیران به کانادا تجزیه و تحلیل شود. متقاضیان ورود به بازار کار مدیریتی در کانادا یا هر شغل دیگری می توانند برای سوالات خود در این خصوص، پاسخ درخوری را از کارشناسان و مشاورین مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت دریافت نمایند.

سوالات پرتکرار در خصوص بازار کار رشته مدیریت در کانادا

سوالاتی که متقاضیان کار در کانادا در خصوص بازار کار رشته مدیریت در این کشور مطرح می کنند به صورت عمومی شامل موارد مهم زیر می شود:

  • آیا کار و یا تحصیل در کانادا در رشته مدیریت گزینه مناسبی می باشد؟ MBA در سطح جهانی به عنوان بالاترین استاندارد شناخته شده است. ثبت نام در Business school و اخذ ویزای دانشجویی برای کانادا در رشته های مدیریتی ساده است و افراد پس از فارغ التحصیلی راحت می توانند وارد بازار کار در این رشته ها شوند.
  •  کدام از گرایش های رشته مدیریت در کانادا رونق دارد؟ مدیریت عمومی. از بین تمام برنامه های تخصصی MBA، مدیریت عمومی به طور مداوم یکی از محبوب ترین هاست. مدیریت بین المللی، استراتژی، مشاوره، رهبری مالی، کارآفرینی، بازار یابی و مدیریت پرواز از دیگر گرایش پر رونق و محبوب هستند.
  • آیا رشته های مدیریتی بدون پیشنهاد شغلی می توانند اقامت دایم کانادا اخذ کنند؟ افراد با برنامه اصلی مهاجرت به کانادا مانند اکسپرس اینتری و یا استانی ها (PNP) این امکان را دارند تا با امتیاز دهی، بدون پیشنهاد شغلی از کانادا اقدام کنند اما بر اساس تجربه، این روزها کشور کانادا به افرادی کارت اقامت دائم می دهد که یا مدرکی از دانشگاه یا کالج ها داشته یا بستگان درجه یک و یا پیشنهاد شغلی داشته باشد.
  • شغل های پردرآمد برای رشته مدیریتی کدامند؟ آمار، استراتژی PayScale ،MBA ها با تخصص در استراتژی، مدیریت عمومی و استراتژیک، کارآفرینی، امور مالی شرکت، امور مالی و اقتصادی.
5/5 - (2 امتیاز)

52 دیدگاه برای “بازار کار رشته مدیریت در کانادا

  1. علیرضا گفت:

    سلام من سال اخر دبیرستانم هست میخوام برای کارشناسی برای کانادا اقدام کنم بنظرتون چی کار کنم میتونم موقع اقدام بورسیه بگیرم
    ممنون میشم کمک کنید که اگه خواستم اقدام کنم با موسسه شما کار کنم ممنون

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      هرچی رزومه شما قوی تر باشه، شانس دریافت بورسیه برای شما بیشتر می شه. در کانادا هزاران بورسیه تحصیلی هست که برخی از اون ها ارزشش 1000$ (دلار) در سال هست. باید دید شما چه رزومه ای دارید و چقدر می تونید شانس داشته باشید در این زمینه

  2. شبنم ص گفت:

    با سلام
    بنده مدرک کاردانی حسابرسی و کارشناسی حسابداری مالیاتی دارم. و ارشد مدیریت صنعتی قبول شده ام. 31 سال سن دارم. سابقه شغلی به مدت 11 سال دارم. زبان در سطح متوسط هستم. آیا مدیریت صنعتی در کشوری مثل آلمان و کانادا خواهان دارد و مناسب هست که ارشد را بخونم این رشته یا خیر.

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله تمام رشته های گروه مدیریت از شانس بالایی برای کاریابی برخوردار هستند

  3. حسام گفت:

    سلام من مدرک کارشناسی حسابداری و ارشد مدیریت اجرایی گرایش استراتژیک هستم، متاهل و یک فرزند دارم، همسرم کارشناس رادیولوژی هست، هردو ۸ سال سابقه داریم.
    بنظرتون پتانسیل جذب در بازار کار مدیریت را دارم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام عوامل مختلفی در این رابطه می تونن دخیل باشن. باید امتیازهای خودتون رو محاسبه کنید

  4. مریم دهقان گفت:

    سلام، وقت بخیر، من خانمی ۳۳ ساله هستم، صاحب یک فرزند ۷ ماهه، لیسانس حسابداری و فوق لیسانس مدیریت دولتی از دانشگاه دولتی دارم، ۶ ماه سابقه بیمه کاری حسابداری دارم، یک کتاب شعر چاپ شده دارم، سه مقاله پژوهشی دارم که یکی از آن ها علمی پژوهشی و دو تای دیگر کنفرانسی می باشد، به نقاشی علاقمند هستم، در ایران زیاد کار کردم ولی سابقه بیمه ندارم، دو سال آموزگار مقطع ابتدایی در مدارس غیر انتفاعی بودم. همسرم نیز لیسانس حسابداری و فوق لیسانس مدیریت مالی دارد و در بیمارستان دولتی صندوقدار است. سوالم از شما این است که آیا برای مهاجرت به کانادا شانسی داریم؟. آیا می توانم از طریق تحصیل در مقطع دکتری در دانشگاه های کانادا اقدام کنیم و در این صورت چقدر شانس اشتغال پس از اتمام تحصیل را داریم؟. آیا اگر از دانشگاه های ایران بوسیه شویم کار ما راحت تر است؟. از طریق استعداد ادبی و هنری می توان کاری کرد، مثلا برگزاری نمایشگاه نقاشی ؟؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      با توجه به این که خودتون هم علاقمند هستید، بهتر هست از طریق تحصیل دکترا در کانادا اقدام کنید.
      همینطور می تونید شانس خودتون رو برای کار در کانادا هم امتحان کنید تا اگر امتیازات کافی رو به دست آوردید بتونید وارد کانادا بشید.
      راه های زیادی برای مهاجرت به کانادا وجود داره، اگر با مشاورین ما تماس بگیرید، بهتر شما رو راهنمایی می کنند

  5. ا .ز گفت:

    با سلام من خانومی ۳۳ ساله دارای مدرک تحصیلی لیسانس بیمه از دانشگاه دولتی (معدل حدود ۱۶) و فوق لیسانس بازرگانی( گرایش بیمه) مدل ۱۷/۳۰ از دانشگاه دولتی هستم، بلافاصله بعد از اخذ مدرک لیسانس وارد شرکت بیمه شده و ۱۰ سال سابقه کار در این زمینه دارم ، آیا بهتر هست که ویزای تحصیلی اقدام کنم یا کاری؟ (تحصیلی مجدددر مقطع فوق لیسانس) یا اینکه کاری بهتره؟ و سوال آخر آیا در مقطع فوق لیسانس فاند یا فول فاند تعلق میگیره؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما می تونید در مقطع دکترا تحصیلی کنید.
      در مقطع کارشناسی کپ تحصیلی مهم هست و اگر با سابقه کار پوشانده بشه مشکلی براش پیش نمیاد.
      شرایط دریافت ویزای کاری کانادا با توجه به امتیاز بندی کمی سخت تر هست.
      ویزای تحصیلی شانس رسیدن به کار شما در کانادا رو هم به صورت قابل توجهی افزایش می ده

  6. ریحانه گفت:

    سلام. من کارشناسی معماری دارم و ۲۴ سالمه ولی تصمیم دارم ارشد مدیریت کارافرینی گرایش کسب و کارهای جدید بخونم. آیا این رشته و گرایش میتونه برای اقدام برای کانادا مفید باشه؟ آیا توصیه میکنید من بعد از خواندن این رشته، ویزای تحصیلی اقدام کنم و یا سابقه کارم رو افزایش بدم و اکسپرس انتری یا اسکیل وورکر اقدام کنم؟ و اینکه توی شرایط استخدام در کانادا دیدم که لیسانس هم باید مرتبط باشه ولی لیسانس من که مرتبط نیست، دردسرساز میشه؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      اگر این رشته رو بخونید و قصد تحصیل دکترا در کشور کانادا رو داشته باشید، باید یک ارتباط منطقی بین رشته تحصیلی مقطع کارشناسی خودتون با اون اعلام کنید.
      از طرف دیگه شما باید برای اکسپرس انتری، باید رزومه خوبی داشته باشید. مدرک کارشناسی ارشد + 3 سال سابقه کار+ نمره حداقل 7.5 آیلتس و سن کمتر از 32 سال خیلی می تونه به شما در امتیاز آوری کمک کنه.

  7. آناهیتا سالاری گفت:

    سلام خسته نباشید. من ۳۲ سالمه و ارشد مدیریت تجارت الکترونیک با معدل ۱۷:۵۰ دارم. برای مهاجرت به کانادا بهتر هست تحصیلی اقدام کنم یا کار؟ چقدر شانس دارم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      در مورد شرایط کاری شما اطلاعی ندارم ولی پتانسیل تحصیل رو دارید

  8. mahiii گفت:

    برای شروع مهاجرت برای ارشد چقدر هزینه لازمه برای هرکشوری که بشه؟ رشته کارشناسیم حسابداری بوده

    1. داوری گفت:

      سلام
      هزینه ها و شهریه ها بسیار متنوعه به همین خاطر اول مقصد رو مشخص کنید تا هزینه رو خدمتتون عرض کنم

  9. محمد گفت:

    سلام خسته نباشید
    من سال دیگه برای ارشد رشته حقوق تجارت بین‌الملل اپلای میکنم. آیا میتونم همونجا بعدش وارد رشته MBA در مقطع کارشناسی بشم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      بله مشکلی در این خصوص وجود نداره

  10. شقایق گفت:

    سلام من دانشجو مدیریت صنعتی از دانشگاه شهید بهشتی هستم میخواستم بدونم حداقل چه معدلی باید داشته باشم چه شرایطی لازم هست اخه نمیشه که دانشگاه کم تر از معدل اهمیت داشته باشه

    1. داوری گفت:

      سلام
      بهتره معدلتون بالای 14 باشه تا بشه براتون از یه دانشگاهی که با پذیرشش امکان اخذ ویزا وجود داره پذیرش گرفت

  11. سید حسین موسوی گفت:

    سلام من کارشناسی رشته مهندسی علوم و صنایع غذایی از دانشگاه غیر انتفاعی با معدل 17.61 دارم و ۴.۵ سال سابقه کار بعنوان کارشناس کنترل کیفیت در یک کارخانه لبنی معتبر دارم، نجرد و ۳۴ ساله هستم، چند مدرک طلا و جواهرسازی از فنی و حرفه ای و مدرک مدلسازی فلزات قیمتی از کالج رلیانس فرانسه هم دارم در حال حاضر دانشجوی کارشناسی ارشد رشته مدیریت دولتی گرایش مدیریت تحول دانشگاه دولتی هستم آیا شانسی برای مهاجرت دارم

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای مهاجرت شانس دارید منتهای مراتب در این خصوص که برای کشور کانادا بخواین اقدام کنید اگر قرارداد کاری نداشته باشید امتیازبندیه و باید امتیاز لازم رو کسب کنید
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  12. مرتضی گفت:

    سلام من دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار با ۲۰ سال سابقه کار در شرکت و پرداخت بیمه میباشم و متاهل و دارای ۲ فرزند میباشم و حدود ۱۰۰۰۰۰ هزار دلار کانادایی میتونم باخودم ببرم . در اینصورت چطور میتونم برای مهاجرت اقدام کنم

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      بزرگوار شما و همسرتون چند سالتونه و مدرک تحصیلی همسرتون رو هم بفرمائید؟

  13. مهناز گفت:

    سلام
    من دانشجوی ترم 5 مدیریت بازرگانی با میانگین معدل 19 هستم از دانشگاه دولتی فعلا و متاهل.. برای کار اصلا شانسی دارم؟یا باید برای ارشد اپلای کنم؟ جدیدا مشغول به حسابداری شدم و بیمه شدم ایا رزومه حساب میشه یک یا دوسال بیمه؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      بهتره که برای ارشد اقدام کنید
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

    2. محمد گفت:

      سلام و عرض ادب.من ۲۵ ساله هستم و حدود ۵ سال هست که جواز کسب فروش قطعات کامپیوتر دارم.همچنین به طور متوسط در این دوسال حدود ۱۵ نفر نیرو در استخدام داشته و دارم.دانشجوی مدیریت بازرگانی پیام نور با معدل حدود ۱۲ تا ۱۳ هستم و حدود ۳۹ واحد دیگه باقی مانده دارم.دو دفتر فروش و خدمات کاملا مکانیزه و یک وبسایت با رنکینگ بالا در حوزه فروش و خدمات دارم.با توجه به معدل ضعیف شانسی جهت تصدی مشاغل مدیریتی دارم؟متاسفانه تا به حال به مهاجرت فکر نکرده بودم و اطلاعات زیادی در این زمینه کسب نکردم

      1. داوری گفت:

        سلام
        میتونید با توجه به روزمه تون به کشور کانادا مهاجرت کنید و این مهاجرت به صورت تحصیلی خواهد یود اما برای به کار رسیدن از اینجا نمیتونید اقدام کنید

  14. Ali گفت:

    سالم وقت بخیر . میخاستم بدونم که با وضعیت الان – شانس اینکه رشته ی مهندسی محیط زیست بخونم و بعد از گرفتن مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد در داخل , با معدل خوبی به کانادا مهاجرت کنم درحال حاضر چند درصده؟ با فرض اینکه قوانین عوض نشه ایا میشه بورسیه گرفت؟ قصدم تحصیل و کار هست . آیا امیدی هست از نظر شما؟ در ضمن من امسال کنکور سراسری شرکت کردم

    1. داوری گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر
      برای مقطع دکتری میتونید برای بورس اقدام کنید

  15. Rozhin گفت:

    سلام خسته نباشید
    میخواستم بدونم برای تحصیل مدیریت در مقطع کارشناسی در کانادا مشکلی پیش میاد اگه سه سال دبیرستانمون رشته مون تجربی بوده باشه

    1. داوری گفت:

      سلام
      خیر میشه اقدام کرد.برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  16. Rozhin گفت:

    سلام
    میخواستم بدونم اگه ما سه سال دبیرستانمون رو در ایران رشته تجربی خونده باشیم میتونیم برای رشته مدیریت در یکی از دانشگاه های کانادا درخواست بدیم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      بله برای کشور کانادا این امکان وجود داره مقاله تحصیل در کانادا رو مطالعه کنید و برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  17. ش.ر گفت:

    سلام وقتتون بخیر من کارشناسی مدیریت صنعتی خوندم میخواستم بدونم ایا ارشد این رشته در کانادا هست؟و میتونم ارشد همین رشته یا مدیریت بازرگانی رو کانادا بخونم؟

    1. داوری گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر
      بله اگه باقی شرایطتون خوب باشه میتونید برای تحصیل این رشته در کانادا اقدام کنید

    2. علیرضا گفت:

      سلام وقت بخیر
      من کارشناسی رشته مهندسی خوندم والان دانشجوی mba دانشگاه دولتی هستم
      امکان ادامه تحصیل به صورت بورسیه در مقطع دکتری مدیریت بازرگانی هست؟ یا اینکه حتما درdba تحصیل کرد؟
      سابقه کار میخواد؟

      1. داوری گفت:

        سلام
        خیلی سوال کلی و مبهمی دارید در ابتدا برای بحث تحصیل در مقطع دکتری رزمه شما بررسی شه تا شانستون مشخص شه
        برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  18. ص.ع گفت:

    با سلام. من دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت دولتی با معدل 18.26 هستم. 31 سال سن و دارای 6سال سابقه کار رسمی در بیمه تامین اجتماعی هستم. امکان مهاجرت کاری برای اینجانب مقدور میباشد. با سپاس

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      بله امکانش رو دارید در این خصوص با مشاورین ما در تماس باشید

  19. شیدا برجیان گفت:

    سلام و عرض ادب
    من 32 سالمه و مجردم و تا یک ماه آینده از تز دکترای خودم در رشته مدیریت دولتی گرایش منابع انسانی دفاع می کنم و معدلم ۱۸ هست هدفم مهاجرت کاری به کانادا یا استرالیاس، سطح زبانم در حال حاضر در حد آیلتس ۶ هس ولی هنوز تست ندادم سه سال سابقه کار با بیمه تامین اجتماعی در شاخه فروش و بازاریابی داشتم و سه سال هم سابقه تدریس در دانشگاه غیرانتفاعی رو دارم در ضمن رشته ارشدم مدیریت اجرایی گرایش بازاریابی و صادرات با معدل ۱۸.۳۸ و رشته تحصیلی لیسانسم مدیریت بازرگانی‌ با معدل ۱۵.۵ هست، از نظر مکالمه زبان انگلیسی هم هیچ مشکلی ندارم خواستم بدونم از چه طریق میشه برای ویزای کاری اقدام کرد و چقدر طول میکشه و هزینه اش چقدره
    ممنون از شما

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      میتونید برای مهاجرت کاری به آتلانتیک کانادا اقدام کنید

  20. یگانه گفت:

    سلام وقتتون بخیر من 20 سالمه ودانشجو سال دوم رشته مدیریت بیمه در دانشگاه بین المللی امام رضا مشهد هستم .میخواستم بدونم زمانی که مدرک لیسانس و یا فوق لیسانسم رو گرفتم اون زمان برای مدرک این رشته در کانادا بازار کار به چه صورته و ایا نیازی هست که در ازمون gmatشرکت کنم

    1. داوری گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر
      بزرگوار شما در حال حاضر نمیتوند برای 6 سال آینده تصمیم گیری کنید
      اگر هدف مهاجرتی دارید باید شرایط حال حاضر رو در نظر بگیرید

  21. نیوشا نوری گفت:

    سلام ، خسته نباشید . برای اپلای کردن با مدرک مدیریت مهمه ک مدرکت از چ دانشگاهی مثلا ازاد ، دولتی یا پیام نور باشه ؟؟؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      بیشتر از دانشگاهی که مدرک شما رو صادر کرده مهم اینه که چه معدل و رزومه ای دارید
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  22. محیا کسائیان گفت:

    سلام بنده لیسانس عمران و در حال تحصیل ارشد MBA گرایش استراتژی هستم.سطح زبان بنده نسبتا بالاست ولی برای گرفتن مدرک زبان اقدام نکرده ام چون تا امروز استفاده ای برای من نداشته .همسر بنده ارشد رشته روانشناسی هستند.و البته سطح زبان ایشون متوسط هست ولی سابقه کار اجرایی عمرانی بالا دارند ولی من سابقه کار اجرایی به صورت بیمه حدود 8 ماه دارم…برای ما شیوه مهاجرت به کانادا چیست ؟ امکان مهاجرت برای ما وجود دارد؟ میتوان امیدوار بود یا نه؟ ممنونم از وقتس که میگذارید و پاسخگویی تون

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      سن خودتون و همسرتون رو بفرمائید و اینکه چه سالی مدرک تحصیلیتون رو اخذ کردید؟

  23. مریم گفت:

    سلام خسته نباشید بدون داشتن مدرک دانشگاهی مدیریت میتوان برای تحصیل mba در مقطع دانشگاهی کانادا اقدام کرد؟
    من سال ۲ پزشکی بلاروس هستم و میانگین شهریه mba کانادا چند دلار است؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      هدفتون از این کار چیه؟ و اینکه چند سالتونه؟
      بهتون پیشنهاد میکنم که مقاله هزینه تحصیل در کانادا رو مطالعه کنید

  24. مهدیه گفت:

    درود
    آیا داشتن مدرک MBAاز موسسه ها یا فنی خرفه ای نیز قابل قبول برای مهاجرت از طریق کار هست یا حتما باید مدرک دانشگاهی باش؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بله قابل قبلو هست و امتیاز دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *