ویزای کاری

بازار کار رشته پرستاری در لهستان

بازار کار رشته پرستاری در لهستان

مهاجرت کاری به کشور لهستان یکی از طرق رایج برای مهاجرت به این کشور می باشد و افرادی که قصد کار در رشته پرستاری را دارند این سوال را مطرح می کنند که بازار کار رشته پرستاری در لهستان برای متقاضیان بین المللی چگونه است؟

با توجه به افزایش تقاضای متقاضیان برای ورود به بازار کار رشته پرستاری در لهستان کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ادامه سعی دارند اطلاعاتی در باب بازار کار رشته پرستاری در لهستان در اختیار متقاضیان قرار دهند. اگر قصد کار در این کشور را دارید ما را تا پایان همراهی کنید.

بررسی بازار کار رشته پرستاری در لهستان در 2021

کشور لهستان یکی از کشورهایی می باشد که شرایط بسیار خوبی را برای پرستاران فراهم کرده است. با توجه به کمبود نیرو در سال های اخیر دولت این کشور تصمیم به استخدام متقاضیان خارجی و بین المللی گرفته است. برای شروع کار در این کشور مدرک تحصیلی شما معادل سازی می شود و شرایط فرد مورد ارزشیابی قرار می گیرد. در سال 2021 بازار کار رشته پرستاری در لهستان به این صورت می باشد که فرد می تواند در کلینیک ها یا بیمارستان های این کشور مشغول به کار شود. همچنین متقاضیان می توانند در سازمان هایی مثل مراکز توانبخشی، خانه های سالمندان، مراکز بهداشت و سلامت و غیره مشغول به کار شوند.

در مواردی ممکن است از فرد خواسته شود برای بازدید از بیمار به خانه او مراجعه نماید. همچنین ممکن است از فرد خواسته شود مجوزهای پرستاری را ارتقاء دهد و در دوره های آموزشی شرکت نماید. آن ها باید مجلات حرفه ای را بخوانند تا خود را با یافته ها و فن آوری های پزشکی فعلی به روز نگه دارند. شغل پرستاری بسیار گسترده بوده و شامل زیر شاخه های گسترده ای می باشد، همچنین در کشور لهستان امتیازات زیادی برای پرستاران در نظر گرفته می شود. متقاضیان در هر یک از زیر شاخه های رشته پرستاری می توانند در دوره های تخصصی شرکت نمایند.

قوانین بازار کار رشته پرستاری در لهستان

قوانین بازار کار رشته پرستاری در لهستان

تمامی دانشجویانی که از رشته تحصیلی پرستاری فارغ التحصیل شده باشند می توانند ویزای کار لهستان را به دست آورند. یکی از شرایط ضروری و مهم برای دریافت ویزای کار این کشور داشتن پیشنهاد شغلی از کارفرمایی در این کشور می باشد. پس از دریافت دعوتنامه شغلی شما باید مدارک خود را برای ارزیابی ارسال نمایید.

اگر فرد دارای شرایط لازم باشد مجوز کار برای او صادر می شود و اجازه کار در بازار کار رشته پرستاری در لهستان را دارد. اگر فرد در دانشگاه های غیر معتبر تحصیل کرده باشد شانس او برای پذیرفته شدن درخواست کار کم می شود. پس از آنکه درخواست متقاضی برای کار در این کشور پذیرفته شد، فرد باید اقدامات لازم را جهت دریافت ویزای کاری انجام دهد.

اخذ ویزای کار لهستان

جهت اخذ ویزا کاری لازم است متقاضیان مدارک زیر را تهیه کرده و در زمان تعیین شده برای مصاحبه به سفارت خانه یا کنسولگری لهستان ارائه نمایند.

  • دریافت فرم مربوطه و تکمیل آن
  • ارائه دعوتنامه شغلی دریافت شده
  • ارائه حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی پرستاری و ریز نمرات این مقطع تحصیلی
  • ارائه نمره قبولی در آزمون ارزیابی زبان
  • ارائه 6 قطعه عکس پاسپورتی
  • ارائه پاسپورت معتبر با داشتن حداقل 6 ماه اعتبار و 2 صفحه خالی
  • پرداخت هزینه های مربوط به ویزا
  • ارائه رزومه کاری
  • متقاضی باید انگیزه اش از کار و اقامت در کشور لهستان را نوشته و تحت عنوان انگیزه نامه ارائه نماید
  • ارائه گواهی عدم سوء پیشینه تایید شده
  • ارائه مدارک شناسایی و ترجمه آن
  • ارائه گواهی سلامت پزشکی

در مقایسه هزینه های زندگی در لهستان با سایر کشورهای اروپایی می توان گفت، هزینه های زندگی در این کشور کم و مقرون به صرفه می باشد. هزینه های محل اقامت در این کشور متغیر می باشد، اجاره خانه هایی که به میادین اصلی شهر نزدیک می باشند گران است. هزینه های مربوط به مواد غذایی در این کشور ارزان است همچنین متقاضیان می توانند با پرداخت هزینه های کمی از وسایل نقلیه عمومی استفاده نمایند. همچنین می توانید طی مراجعه به مقاله هزینه زندگی در لهستان اطلاعات کامل تری در رابطه با هزینه های زندگی در لهستان به دست آورید.

با مطالعه این مقاله اطلاعات مختصری در رابطه بازار کار رشته پرستاری در لهستان به دست آوردید. اگر با مطالعه مقاله پاسخ سوالات خود را دریافت نکردید می توانید با کارشناسان و وکلاء حرفه ای موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید و یا با مراجعه به سایت موسسه مقالات بیشتری در رابطه با مهاجرت کاری به لهستان مطالعه نمایید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *