ویزای کاری

بازار کار رشته NET Developer. در فرانسه

بازار کار رشته NET Developer. در فرانسه

شرکت های ملی و بین المللی مختلفی در بازار کار رشته NET Developer. در فرانسه حاضر هستند که به فکر استخدام نیروی کار ماهر هستند. از همین رو نیز می توان رشته NET Developer. را در ردیف مشاغل مورد نیاز کشور فرانسه جا داد. متخصصانی که می توانن با دریافت یک پیشنهاد کاری یا جاب آفر به کارت آبی اتحادیه اروپایی (EU) دست یابند. چرا که اصولا کلیه متاخصصان برنامه نویسی و توسعه نرم افزار در کشور فرانسه به عنوان اسکیل ورکر محسوب می شوند.

علاوه بر این از مزایای مهم اخذ کارت آبی اتحادیه اروپایی می توان به امکان اسپانسری اعضای خانواده، درایافت اقامت دائمی اروپا در آینده، امکان سفر آزادانه به سراسر قلمرو اروپایی، امکان بهره مندی از استاندارد زندگی بالا، امکان استفاده از انواع خدمات و امکانات دولتی و غیره اشاره نمود. اما اخذ این کارت اقامتی مهم در فرانسه مشروط به داشتن مدرک آکادمیک، قرارداد کاری حداقل 1 ساله و نیز دریافت درآمد سالیانه بیشتر از متوسط درآمد ملی در فرانسه است. با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همراه باشید تا به اطلاعات ارزشمندی در اینباره دست یابید.

شرایط کاری NET Developer. ها در فرانسه

همانند اغلب مشاغل ملی کشور فرانسه نیز متخصصان رشته NET Developer. نیز می توانند از کلیه حقوق و امتیازات کار در این کشور بهره گیرند. از جمله این امتیازات می توان به برخورداری از انواع بیمه خدمات درمانی و تامین اجتماعی در کشور فرانسه اشاره نمود. گذشته از این سطح درآمدی متخصصان رشته NET Developer. نیز در کشور فرانسه نسبتا خوب و رضایت بخش است. همان طوری که در نمودار پایین هم ملاحظه می شود، مینیمم سطح درآمدی متخصصان رشته NET Developer. در کشور فرانسه حدود €48132 (یورو) و ماکسیمم سطح درآمدی آنها نیز در حدود €85420 (یورو) می باشد:

رنج درآمدی متخصصان NET Developer. در فرانسه

در واقع حداقل درآمدی این متخصصان مربوط به Developer های با سابقه کمتر از 3 سال بوده ولی حداکثر سطح درآمدی این متخصصان مربوط به متخصصان با سابقه کاری بالای 8 سال می باشد. بنابراین سابقه کاری یا همان تجربه کاری تاثیر زیادی بر افزایش و یا کاهش سطح درآمدی متخصصان NET Developer. دارد.

شرایط کاری NET Developer. ها در فرانسه

شرایط ورود به بازار کار رشته NET Developer. در فرانسه؟

همان طوری که گفته شد یکی از بازارهای کاری با کمترین درصد بیکاری و یا اصلا بیکاری 0% بازار کار رشته NET Developer. در فرانسه است. بنابراین جای تعجبی هم نیست اگر ببینید که اغلب شرکت های تکنولوژی محور و یا حتی شرکت های معمولی در فرانسه به دنبال جذب نیروی متخصص در این رشته هستند. .منتها نبایستی فراموش بکنیم که عوامل زیر در ورود موفقیت آمیز به بازار کاری این رشته در فرانسه به متقاضیان کمک شایانی می کند:

سابقه کار حرفه ای: هیچ شکی نیست که سابقه کار حرفه ای هم در بالا بردن شانس استخدام کارجویان و هم در بالا بردن سطح حقوق متخصصان رشته NET Developer. اثر گذار است. مثلا همانگونه ای که در نمودار پایین هم ملاحظه می شود، بیشترین % افزایش حقوق این Developer ها مربوط به متخصصان با بیش از 5 سال سابقه کاری است:

تاثیر سابقه کار بر درآمد متخصصان NET Developer. در فرانسه

مدرک تحصیلی: داشتن مدرک تحصیلی و یا دانشگاهی نیز در استخدام متخصصان رشته NET Developer. یک پوئن مثبتی محسوب می شود. مضاف بر اینکه مدرک تحصیلی هر چقدر بالاتر به همان مقدار نیز سطح دستمزد Developer ها در کشور فرانسه نیز بالاتر!

تاثیر سطح تحصیلات بر درآمد متخصصان NET Developer. در فرانسه

مهارت های تخصصی: امکان ندارد که بدون دشتن مهارت خاصی چه در امر برنامه نویسی و چه در زمینه تکنولوژهای مدرن توسعه نرم افزار بتوان در بازار کار رشته NET Developer. در فرانسه موفق شد. به همین دلیل به کارجویان این رشته در بازار کاری کشور فرانسه توصیه می شود تا حتما به مهارت های خود که در لیست زیر آمده است اشاره کنند:

مهارت متخصصان NET Developer. در فرانسه

نحوه کاریابی در بازار کار رشته NET Developer. در فرانسه

به منظور کاریابی در بازار کار رشته NET Developer. در کشور فرانسه کارجویان علاوه بر تنظیم یک CV مناسب همچنین بایستی یک درخواست مبسوط به زبان فرانسوی یا انگلیسی و نیز کاور لتر همراه را نیز نگارش کنند. چرا که آنها به این مدارک در مرحله جستجوی کار در فرانسه نیاز خواهند داشت. پس از تنظیم مدارک فوق الذکر نیز کارجویان می بایست به منظور جستجوی کار در کشور فرانسه و بازار کار رقابتی NET Developer. آماده شوند. منتها نبایستی فراموش کرد که علاوه بر کلید واژه NET Developer. همچنین می توان از کلید واژگانی مثل C# Developer، VBNET Developer. و غیره نیز در جستجو استفاده کرد.

مضافا اینکه بایستی بدانید که بهترین شیوه جستجوی کار در فرانسه 2022 همچنین استفاده از وب سایت های کاریابی مثل monster، glassdoor و یا indeed و امثالهم می باشد. پس از یافتن کار است که کارجویان رشته NET Developer. می توانند درخواستشان برای استخدام و شرکت در مصاحبه شغلی را ه شرکت فرانسوی ارسال کنند. و در صورت عقد قرار داد کاری (یافتن جاب آفر) آنها اینبار می توانند برای اخذ ویزای کاری فرانسه (تایپ D) اقدام کنند. شما عزیزان برای کسب مشاوره های تخصصی در باب مهاجرت به فرانسه از طریق کار و یا تحصیل می توانید با وکلای خبره ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *