ویزای توریستی

برترین رستوران های استرالیا

برترین رستوران های استرالیا

صرف کیک وعده غذایی در برترین رستوران های استرالیا می تواند تجربه عالی برای گردشگرانی باشد که به این کشور زیبا سفر می کنند. از یک غذاخوری کنار دریا در سیدنی گرفته تا یک شام خوشمزه با منظره Uluru، غذا خوردن در استرالیا چیزی بیش از یک وعده غذایی می باشد. در این کشور کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد، از گشت و گذار در کلان شهرهای زیبا گرفته تا تماشای فضاهای باز و شگفتی های طبیعی خیره کننده. این راهنمای تهیه شده توسط متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت شامل فهرستی از بهترین رستوران ‌های استرالیا است که گردشگران برای اطمینان از لذت بردن از تجربه ‌های غذاخوری بی ‌شماری در طول سال 2023 به آن نیاز دارند. پایتخت استرالیا، سیدنی، دارای شهرت برای غذاخوری در سطح جهانی است و با تاریخچه ای منظم از نبوغ آشپزی همراه با محیطی خیره کننده همراه شده است.

از پیشگامان پرطرفدار گرفته تا مراکز بزرگ قدیمی که هنوز در راس بازی خود هستند، بیش از اندازه کافی غذاخوری عالی وجود دارد که شما را مشغول نگه دارند. در این نوشتار متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت قصد دارند علاوه بر برترین رستوران های استرالیا، به وعده های غذایی در این کشور و همچنین مقایسه قیمت غذا در رستوران های برتر استرالیا و سایر نقاط دنیا بپردازند. استرالیا یکی از بهترین کشورهای دنیا نه تنها برای اقامت، بلکه برای سفر نیز می باشد. در این کشور تفریحات مختلف و متنوع و همچنین رستوران های بی نظیر در سطح جهانی وجود دارد که از دلایل اصلی جذب گردشگران و توریست های بین المللی از کشورهای گوناگون دنیا می شوند.

وعده های غذایی در استرالیا

از زمان ورود کاپیتان جیمز کوک ملوان در سال 1770، صحنه غذای استرالیا تکامل یافته است. غذاهای بین المللی و غذاهای سنتی در استرالیا بسیار محبوب هستند. با توجه به طعم‌ ها و بافت ‌های متنوعی که بر منوی غذایی استرالیایی ها تأثیر می‌گذارد، جای تعجب نیست که این کشور دارای پیشنهاداتی آشنا و عجیب و غریب است. شایان ذکر است که گیاهخواری در استرالیا به سرعت در حال رشد است. این روند سراسری شاهد افزایش تعداد گزینه های گیاهی موجود در منوها در برترین رستوران های استرالیا می باشد. علاوه بر این، افرادی که قصد دارند در برترین رستوران های استرالیا غذای خود را میل کنند، باید با هزینه های مربوطه آشنا باشند. هزینه رستوران ‌های استرالیا کمی بیشتر از معادل‌ های خود در بریتانیا، ایالات متحده و کانادا است. غذای اصلی در یک رستوران در استرالیا احتمالاً بین 35$ (دلار) تا 45$ (دلار) هزینه دارد.

در نمودار زیر به هزینه میانگین صرف غذا در رستوران های استرالیا و سایر نقاط دنیا اشاره شده است:

هزینه میانگین صرف غذا در رستوران های استرالیا و سایر نقاط دنیا

کافه ها یکی از لذت های بزرگ زندگی مدرن استرالیایی هستند. فرهنگ کافه ‌ها در شهرهای تفریحی که توسط مهاجران اروپای جنوبی در دهه 50 وارد شده ‌اند، بسیار عالی است و بیشتر مکان ‌ها به ‌عنوان مکان‌ هایی برای معاشرت با روزنامه‌ های صبحگاهی و صرف قهوه به ‌عنوان مکان ‌هایی برای غذای سالم در طول روز عمل می ‌کنند. در شهرها و استراحتگاه‌ های بزرگ ‌تر، فودکورت ‌ها، که در آن ده‌ ها غرفه کوچک برای ارائه غذاهای تایلندی، چینی، ژاپنی یا ایتالیایی و همچنین برگر، استیک و ساندویچ، اغلب در زیرزمین ‌های ساختمان ‌های اداری یا در مراکز خرید، رقابت می‌ کنند، گزینه های خوبی هستند. همچنین برای یک وعده غذایی در حال حرکت در جاده، ممکن است مسافران به چیزهایی که در جاده خانه در دسترس است محدود شده باشند.

برترین رستوران های استرالیا در ملبورن

وقتی صحبت از برترین رستوران های استرالیا در ملبورن به میان می ‌آید، گردشگران از گزینه های موجود در این شهر ناامید نخواهند شد. این شهر دیگ ذوبی از غذاها و تأثیرات است، به غیر از طراحی داخلی بسیار شیک. اما بهترین رستوران‌های ملبورن آن رستوران هایی هستند که تأثیری بر جای می‌ گذارند و باعث می ‌شوند گردشگران به آنها بازگردند. ملبورن که به ‌خاطر کوچه ‌های شهری جذاب، مناظر خیابانی پر از گرافیتی و کافه روی پشت‌ بام شهرت دارد، بهشتی برای مسافرانی است که شیفته غذا هستند. ملبورن یک حس مفصل از مهمان نوازی و یک فرهنگ غذایی است که بر روی لایه ‌هایی از امواج تاریخی مهاجرانی که ریشه در شهر دارند، از جمله مردم چینی، ویتنامی، بریتانیایی، هندی، فیلیپینی، ایتالیایی، یونانی، و لبنانی تبار و همچنین رستوران های محبوب ژاپنی و فرانسوی ایجاد شده است.

چگونگی دریافت ویزای توریستی استرالیا

بدون در نظر گرفتن این که گردشگران هوس غذاهای ایتالیایی، ژاپنی یا استرالیایی داشته باشند، می توانند در ملبورن غذای خود را دریافت کنند. ملبورن در تقاطع بسیاری از غذاهای مختلف و تأثیرات فرهنگی قرار دارد، بدون اینکه به میراث فرهنگی گسترده و متمایز آن اشاره کنیم. یکی از مزایای طبیعت جهان وطنی ملبورن این است که بهترین رستوران های جهان را با خود به ارمغان می آورد. از سوی دیگر، افرادی که در مرکز شهر ملبورن، منطقه CBD یا هر جای دیگری در شهر به دنبال غذاهای فوق‌ العاده خوشمزه و بهترین رستوران ‌ها برای غذا خوردن باشند، گزین های زیادی در دسترس خواهند داشت.

در جدول زیر به برترین رستوران های ملبورن اشاره شده است:

رتبه بندی هانام برترین رستوران های استرالیا در ملبورن
1Serai
2Grill Americano
3Minamishima
4Aru Restaurant
5Freyja
6Gimlet at Cavendish house
7Nomad
8Poodle Bar & Bistro
9Flower Drum
10Attica

سیدنی و برترین رستوران های استرالیا در آن

سیدنی دارای شهرت برای غذاخوری در سطح جهانی است و با تاریخچه ای منظم از نبوغ آشپزی همراه با محیطی خیره کننده همراه شده است. از پیشگامان پرطرفدار گرفته تا مراکز بزرگ قدیمی که هنوز در راس بازی خود هستند، بیش از اندازه کافی رستوران های عالی در سیدنی وجود دارد که آماده خدمات به میهمانان هستند. سیدنی نیز مانند بسیاری از شهرهای بین المللی دیگر به سطوح فعالیت قبل از کرونا نزدیک می شود. وقتی نوبت به برترین رستوران های استرالیا می‌ رسد، سیدنی استعدادهای درجه 1 کم ندارد. سیدنی ممکن است بیشتر به خاطر سواحل و پل های خود مشهور باشد، اما غذاهای رستوران های برتر سیدنی در سطح بین المللی برجسته می باشند. سیدنی و ساکنین آن که شیفته غذا هستند، انبوهی از پیشنهادات برجسته دارد که با هر هوس خاصی که میهمانان داشته باشند، مطابقت دارد.

برترین رستوران های سیدنی استرالیا

هنگام بازدید از سیدنی، غیرممکن است که میهمانان تحت تأثیر صحنه آشپزی دائما در حال تحول قرار نگیرند. سیدنی شهری همیشه مملو از رستوران ‌ها و کافه‌ های جدید داغ است که انتخاب یک لیست قطعی از موارد دلخواه را غیرممکن می ‌کند. سرآشپزهای خوش غذای سیدنی مانند افراد مشهور فهرست A هستند که با مفاهیم رستوران و مهارت آشپزی خود سر و سامان می دهند. افراد چه در رستورانی با منظره بندر سیدنی باشند، چه در رستوران ‌های کوچک فرانسوی و رستوران‌ های اوماکاسه، باید برای یک ماجراجویی آشپزی آماده باشند.

برترین رستوران های استرالیا در سیدنی عبارتند از:

  • Quay
  • Café Paci
  • Santa Catarina
  • Ursula’s Paddington
  • Fish Face
  • Lola’s Level 1
  • Saint Peter
  • Bar Tikram
  • Bentley Restaurant
  • Chic eats
  • Nativo Mexican
  • George Sailing Club
  • Lankan Filling Station
  • Odd Culture Newtown
  • Bar Grazie

معرفی برترین رستوران های پرث استرالیا

با تمرکز قوی بر محصولات محلی و مواد اولیه تازه، صحنه غذاخوری پرث یک لذت برای حواس است. شگفتی غرب پرث از رستوران‌ های برنده جوایز، رستوران های شلوغ و کافه ‌های جذاب است که به شهر و 2 میلیون جمعیت آن جان می ‌بخشد. پرث که به عنوان شهر نور شناخته می شود، خانه رستوران های متنوع و پر جنب و جوش است، با جواهری پنهان که مناسب هر کام و خلق و خوی باشد. پرث انتخاب گسترده ای از گزینه های رستوران را ارائه می دهد، که محدود کردن لیست کوتاه را دشوار می کند، به خصوص با توجه به تعداد موسسات جدیدی که همیشه باز می شوند. از آنجایی که پرث از بخش شلوغ شرقی استرالیا دور است، گفته می شود که صحنه غذا در پرث سبک و شخصیت خاص خود را به خود گرفته است.

اقامت در بهترین هتل های استرالیا

رستوران های برتر پرث عبارتند از:

  • Wildflower
  • Gusto
  • The Apple Daily
  • Propeller
  • Clarke’s of North Beach
  • Long Chim
  • Lulu La Delizia
  • Il Lido Italian Canteen
  • Lady of Ro
  • Bread in Common

غذاخوری در پرث تحت تأثیر جذابیت های آب و هوای آن قرار گرفته است. آفتاب بی پایان یعنی شیشه های کف تا سقف، پنجره های باز شده و ترجیح دادن به سالادهای تازه و غذاهای خام، در حالی که نعمت های اقیانوس پهناور خط ساحلی به این معنی است که غذاهای دریایی تازه صید شده هرگز از منوهای برترین رستوران های پرث حذف نمی شوند. به طور کلی، قبل از سفر به هر کشوری، آشنایی با بهترین رستوران ها و همچنین هتل ها به کیفیت سفر مسافران می افزاید. تیم حرفه ای متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده یاری تمامی هموطنان عزیز در این زمینه و همچنین مهاجرت جهت اخذ اقامت در بهترین کشورهای دنیا می باشد.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *