ویزای توریستی

برترین هتل های امارات

برترین هتل های امارات

رزرو محل اقامت در برترین هتل های امارات با توجه به کیفیت بسیار بالا و تنوع زیاد هتل های برتر این کشور ممکن است کمی سخت باشد. اما در این نوشتار، کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به هموطنان عزیز اطلاعات بسیار مفیدی درباره برترین هتل های امارات ارائه می دهند که می تواند راهنمای بسیار خوبی برای مسافرانی باشد که قصد دارند به این کشور سفر کنند اما آشنایی کافی برای رزرو اتاق مورد نظر خود ندارند. امارات متحده عربی به سرعت شروع به صدرنشینی در بسیاری از لیست های سفر کرده است. این کشور از هفت دولت شهر مستقل تشکیل شده است و برترین هتل های امارات در این شهرها برای گردشگران مختلف از تمام نقاط دنیا در دسترس هستند. در حالی که ممکن است بسیاری از مردم فقط نام ابوظبی و دبی را شنیده باشند، پنج امارات دیگر نیز برای بازدید و سفر بسیار ارزشمند هستند.

پایتخت گردشگری کشورهای خلیج فارس، امارات متحده عربی، در تمام طول سال نور خورشید و استراحتگاه های پر زرق و برق ارائه می دهد. دو شهر اصلی آن یعنی ابوظبی و دبی، شهرهای بازی پر زرق و برقی هستند که در کنار خط ساحلی عالی با دریاهای آبی نیلگون قرار دارند. دبی دارای بلندترین برج روی کره زمین، برج خلیفه می باشد که یک جاذبه بزرگ برای بازدیدکنندگان و برخی از مجلل ترین هتل های جهان است. اما این تنها مناطق پرجمعیت نیست که بازدیدکنندگان را جذب می کند. سفرهای خارج از کشور برای تجربه فرهنگ بیابانی شگفت انگیز بادیه نشین امارات، فرصتی برای مشاهده و تعامل با فرهنگی کاملاً متفاوت با دنیای غرب است.

هتل Rosewood از برترین هتل های امارات و ابوظبی

هتل Rosewood از برترین هتل های امارات و ابوظبی می باشد که از زیبایی دریای عرب الگوبرداری شده است و احساس آرامش واقعی را در وسط شهر تداعی می کند. این هتل نه تنها مجموعه ای از اتاق های مجلل را ارائه می دهد، بلکه سوئیت های منحصر به فرد آن نیز شگفت انگیز هستند. هتل Rosewood دارای باشگاه گلف و ساحل و همچنین مرکز تناسب اندام، استخر و اسپا می باشد. گزینه های غذاخوری در هتل Rosewood ابوظبی متنوع هستند و شامل 9 بار و رستوران می شوند. هتل Rosewood واقع در جزیره Al Maryah در هسته مرکز مالی بین المللی جدید ابوظبی، به طور مستقیم به کلینیک Cleveland Abu Dhabi و The Galleria برای خرید لوکس متصل است. باشگاه سلامت و تناسب اندام هتل Rosewood دارای تجهیزات پیشرفته ای است که به مجموعه ای از تمرینات قلبی عروقی و تمرینات قدرتی اختصاص داده شده است.

در جدول زیر به هزینه اقامت در هتل Rosewood اشاره شده است:

نوع اتاقنوع تختهزینه اقامت برای یک شب به دلار
اتاق کلاسیک کینگ1 تخت دو نفره فوق العاده بزرگ$342 الی 483$
اتاق دلوکس کینگتخت دو نفره فوق العاده بزرگ$363 الی 524$
اتاق دو نفره دلوکس2 تخت یک نفره$363 الی 524$
اتاق دوقلو2 تخت یک نفره$393
اتاق King Executive1 تخت دو نفره فوق العاده بزرگ$448 الی 596$
اتاق دوقلو با چشم انداز شهر2 تخت یک نفره$448 الی 524$
اتاق Manor Club King1 تخت دو نفره فوق العاده بزرگ$507 الی 644$
سوئیت کلاسیک کینگ1 تخت دو نفره فوق العاده بزرگ$561 الی 698$

علاوه بر موارد ذکر شده، مهمانان می توانند در سوئیت های استاندارد، لوکس و Executive نیز اقامت داشته باشند.

هتل Four Season یکی دیگر از برترین هتل های امارات

نام Four Seasons نامی است که گردشگران می دانند همیشه امکانات و خدمات لوکس و مجلل ارائه می دهد و هتل Four Season ابوظبی نیز از این قاعده مستثنی نیست. هتل Four Season ابوظبی در مجموعه ای از 200 جزیره قرار دارد و یکی از محل های اصلی اقامت افرادی می باشد که برای تجارت و کار در امارات به این کشور سفر کرده اند، اما همچنین مقصدی برای مسافران موقت و خریداران است. اسپای هتل Four Season مجموعه گسترده ای از درمان های منحط از جمله انواع گزینه های ماساژ را ارائه می دهد. همچنین یک استخر روی پشت بام هتل Four Season با منظره پانوراما از شهر وجود دارد. هر اتاق هتل Four Season با دقت تزئین شده است و آماده پذیرایی از گردشگران است تا از مکانی آرامش بخش برای استراحت لذت ببرند.

در نمودار زیر به امتیازات هتل Four Season در بخش های مختلف اشاره شده است:

امتیازات هتل Four Season در بخش های مختلف

هتل Four Season ابوظبی شامل شش رستوران و سالن استراحت خلاقانه مانند استیک‌ خانه Butcher & Still، کافه میلانو و Zsa Zsa است که همگی دارای تراس‌ های وسیع در کنار آب و اکثر آنها دارای اتاق‌ های غذاخوری خصوصی هستند.

هتل برج العرب از بلندترین و برترین هتل های امارات

مسافرانی که می خواهند احساس سلطنت کنند، حتما باید در هتل برج العرب اقامت داشته باشند. هتل برج العرب که در جزیره خودش قرار دارد، دارای سوئیت های فوق مدرن و باشکوه است. تمامی سوئیت ‌های برج العرب دارای پنجره‌ هایی از کف تا سقف هستند و مجهز به تکنولوژی برتر هستند. 9 رستوران و کارکنان عالی این هتل باعث می شوند که مسافران از تجربه های غذایی عالی لذت ببرند. مهمانان هتل برج العرب می‌توانند با ماشیان های لوکس رولز رویس با راننده یا سرویس انتقال هلیکوپتر اختصاصی به ملک برسند. نوار اسکای ویو در ارتفاع 200 متری از سطح دریا معلق است و مهمانان هتل برج العرب می توانند از چای و نوشیدنی های مختلف بعد از ظهر لذت ببرند. شایان ذکر است که Al Muntaha یکی از بهترین رستوران های برج العرب است که غذاهای معاصر اروپایی سرو می کند.

در لیست زیر به اتاق های مختلف هتل برج العرب اشاره شده است:

  • سوئیت لوکس مارینا (سوئیت دوبلکس با منظره دریا)
  • سوئیت لوکس پالم (سوئیت دوبلکس با منظره دریا)
  • سوئیت اسکای مارینا (سوئیت دوبلکس با منظره دریا)
  • سوئیت اسکای پالم (سوئیت دوبلکس با منظره دریا)
  • سوئیت پاناروما (سوئیت دوبلکس با منظره دریا)
  • سوئیت دو خوابه دلوکس (سوئیت دو خوبه با منظره دریا)
  • سوئیت خانوادگی دو خوابه برج (سوئیت دوبلکس با منظره دریا)
  • سوئیت خانوادگی سه خوابه برج (سوئیت دوبلکس با منظره دریا)
  • سوئیت دیپلماتیک سه خوابه برج (سوئیت دوبلکس با منظره دریا)

هتل برج العرب از بلندترین و برترین هتل های امارات

معرفی هتل Palazzo Versace در امارات

هتل Palazzo Versace در مرکز دهکده فرهنگ واقع شده است و 8 دقیقه پیاده تا مرکز شهر دبی فاصله دارد. طراحی داخلی هتل به صورت سفارشی توسط خانه ورساچی ساخته شده است. 215 اتاق و سوئیت هتل و همچنین 169 اقامتگاه، دارای مبلمان ایتالیایی هستند. هتل Palazzo Versace غذاخوری عالی را در 8 رستوران خود با تراس های آزاد و 3 استخر دیدنی با کاشی های موزاییک ارائه می دهد. برای کمی تفریح، Palazzo Versace دسترسی رایگان به استخرها و ساحل Nikki Beach Resort & Spa ارائه می ‌کند. هتل Palazzo Versace که یادآور کاخ ایتالیایی قرن شانزدهمی است، دارای ورودی با سقف بلند، باغ‌ های زیبا و طیف وسیعی از مبلمان ایتالیایی است. تک تک قطعات مبلمان و پارچه ای که 215 اتاق و سوئیت و 169 اقامتگاه را زینت می دهد، توسط خانه ورساچی به طور انحصاری برای هتل Palazzo Versace در دبی طراحی و ساخته شده است.

سه استخر روباز هتل Palazzo Versace با کاشی ها زیبا تزئین شده اند و با درختان نخل و گل احاطه شده اند. باغ‌ های زیبا و چشم ‌اندازهای بدون مانع از نهر و خط افق دبی، این هتل لوکس را به مکانی ایده ‌آل برای برگزاری مراسم عروسی و رویدادهای اجتماعی در دبی تبدیل کرده است. تمامی متقاضیانی که مایل به مهاجرت به امارات یا سفر به این کشور برای کار یا تحصیل در امارات هستند و یا قصد دارند در شهرهای مختلف امارات سرمایه گذاری کنند، می توانند با تماس با متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، از تمامی مراحل امور مربوطه از اخذ ویزا گرفته تا هزینه های مهاجرت و ورود به خاک امارات، اطلاعات دقیق و کامل کسب کنند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *