ویزای توریستی

برترین هتل های شیلی

برترین هتل های شیلی

از سال 2000 میلادی تا امروز، تعداد برترین هتل های شیلی به طور چشمگیری افزایش یافته است و این نکته مطلوبی می باشد. شیلی دارای 3999 مایل (6435 کیلومتر) خط ساحلی اقیانوس آرام، دریاچه ‌های عظیم، آتشفشان‌ های با شکوه، کوه های آند ناهموار و نقاط داغ شهری مانند سانتیاگو می باشد و جای تعجب نیست که مناظر باشکوه در شیلی فراوان هستند. علیرغم ثروت نسبی و تاریخچه گردشگری قوی در یک دهه و نیم گذشته در شیلی، این کشور نسبت به برخی از همسایگان خود در آمریکای جنوبی، ساخت هتل های لوکس با ثبات در سطح جهانی را طولانی تر کرد.

با این حال، تورهای ماجراجویی گروهی معمولی جای خود را به سفرهای تفریحی فردی مجلل داده است. این کشور بین رشته کوه‌ های آند و اقیانوس آرام دیگر در انتخاب هتل‌ های مجلل یا تورهای ماجراجویی مجلل سفارشی که بالاتر از حد معمول هستند، از همسایگان خود عقب نیست. به طور کلی افرادی که به شیلی سفر می کنند می توانند انتظار نوشیدنی ها و غذای خوب، خدمات خوب و سطح بالای مهارت انگلیسی را در لوکس ترین و برترین هتل های شیلی داشته باشند.

بسیاری از برترین هتل‌ های شیلی مستقل هستند و اکنون بسیاری از شرکت ‌ها تورهای لوکس و برنامه ‌های سفر خصوصی به شیلی را ارائه می ‌دهند. برای اطلاع رسانی متقاضیانی که قصد دارند به شیلی سفر کنند، کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ادامه این نوشتار اطلاعات بسیار مفیدی درباره برترین هتل های شیلی جمع آوری کرده اند.

هتل Singular Patagonia از برترین هتل های شیلی

هیچ راهی بهتر از هتلی برای شروع لیست برترین هتل های شیلی وجود ندارد که نوید یک اقامت منحصر به فرد را در منطقه جذاب پوئرتو ناتالس می دهد. چیزهای زیادی مانند خدمات شخصی، دکوراسیون پیچیده، و مهمان نوازی گرم وجود دارد که هتل Singular Patagonia را استثنایی می کند. با این حال، چیزی که واقعاً چشمگیر است، ساختمان هتل Singular Patagonia است که به عنوان برخی از بهترین نمونه ‌های برجسته معماری در نظر گرفته می‌ شود.

این هتل در یک سردخانه صدساله Frigorifico Bories قرار دارد که در سال 1996 به عنوان میراث ملی اعلام شد. هتل Singular Patagonia توسط یک خانواده سوئیسی ساخته شده است که بلافاصله با دکور مینیمال قابل توجه است. اتاق ‌های هتل Singular Patagonia دارای یک پالت رنگ بژ ملایم هستند که تمام تمرکز را روی پنجره‌ های کف تا سقف مشرف به Last Hope Sound و کوه ‌های آند قرار می ‌دهد. در جدول زیر به هزینه اقامت در اتاق ‌های هتل Singular Patagonia اشاره شده است:

اتاق هاهزینه اقامت برای 1 شب
اتاق با یک تخت دو نفره$445 الی 1630$
اتاق با دو تخت تک نفره$445 الی 1630$
اتاق استاندارد برای معلولین$445 الی 1630$
سوئیت Singular$845 الی 1930$

هتل Singular Patagonia از برترین هتل های شیلی

هتل Ritz Carlton از زیباترین و برترین هتل های شیلی

هتل Ritz Carlton سانتیاگو که به عنوان اولین هتل Ritz Carlton در مخروط آمریکای جنوبی ساخته شده است و درهای خود را در ژوئن 2003 به روی مهمانان باز کرد. هنگامی که مهمانان وارد ساختمان چشمگیر آجر قرمز هتل Ritz Carlton می شوند، از کارهای چوبی با صفحات چوبی و نقاشی هایی با قاب تزئینی گرفته تا کارکنان منظم با کت و شلوار، همگی آماده ارائه بهترین خدمات می باشند. شایان ذکر است که در هتل Ritz Carlton، تمام تزئینات به خوبی توسط برند ریتز ارائه شده است و اتاق ‌ها کلاسیک هستند و در آثار هنری از آمریکای لاتین استفاده شده است. حمام‌ های بسیار بزرگ، تزئین شده با سنگ مرمر و دارای امکانات رفاهی آسپری می باشند. یکی از بارزترین ویژگی های طراحی، سقف شیشه ای گنبدی است که بالای هتل Ritz Carlton قرار دارد.

منظره کوه های آند از پشت بام فوق العاده است و بهترین قسمت آن یک استخر شنا است، بنابراین مهمانان می توانند در محاصره کوه های پوشیده از برف شنا کنند. در حالی که ممکن است در برخی از هتل های شیلی بهترین خدمات ارائه نشود، اما خدمات هتل Ritz Carlton یکی از نقاط قوت این هتل می باشد. حتی برای افرادی که برای کار یا تحصیل در شیلی به صورت کوتاه مدت در سانتیگو اقامت دارند، هتل Ritz Carlton می تواند گزینه مناسبی باشد زیرا با داشتن امکانات و خدمات بی نظیر، رزرو اتاق در این هتل با هزینه های بسیار مناسب امکان پذیر می باشد. در نمودار زیر به امتیازات هتل Ritz Carlton در بخش های مختلف اشاره شده است:

امتیازات هتل Ritz Carlton در بخش های مختلف

هتل Tierra Chiloe یکی دیگر از برترین هتل های شیلی

اقامت در هتل Tierra Chiloe که یکی از برترین هتل های شیلی می باشد، به معنای تجربه بی نهایت عالی طبیعت و جزیره زیبای شیلوئه می باشد. هتل Tierra Chiloe دارای اتاق های رنگارنگ، مناظر شگفت ‌انگیز اقیانوس و حیات وحش فراوان از قوهای گردن سیاه، میمون ‌های کوهستانی گرفته تا پودو خجالتی و دوست ‌داشتنی می باشد. هتل و اسپای Tierra Chiloe به میهمانان این فرصت را می دهد تا از راحتی اتاق های مجلل در یک خانه سنتی پالافیتو به گشت و گذار در این منطقه هیجان انگیز بپردازند. هتل Tierra Chiloe به عنوان یک ملک چوبی بر روی پایه ها ساخته شده است و معماری سنتی جزیره را منعکس می کند.

هتل Tierra Chiloe تورهای ماجراجویانه متعددی را ارائه می دهد و میهمانان می توانند در مناظر خیره کننده شیلوئه پیاده روی، قایقرانی یا کایاک سواری کنند. شایان ذکر است که کارکنان هتل Tierra Chiloe با دقت و توجه به هر نیاز میهمانان پاسخ می دهند. اتاق ‌های هتل جادار و دل ‌باز هستند و هر کدام از پنجره‌ های تصویری منظره ‌ای آرام از دریا دارند.

اتاق های هتل Tierra Chiloe عبارتند از:

  • اتاق استاندارد
  • اتاق دابل
  • اتاق تریپل
  • اتاق Palafito Familiar

آشنایی با هتل Aubrey در شیلی

هتل Aubrey در محله Bellavista سانتیاگو، شیلی در سال 2010 پس از سه سال بازسازی چند میلیون دلاری افتتاح شد و دو عمارت مجاور مربوط به سال 1927 را بازسازی گردید و یک استخر، کافه و اتاق‌ های جدید در ساختاری جدید در پشت عمارت ‌ها اضافه شدند. به گفته مالکان، سبک عمارت های اصلی به الهام بخشیدن به نام هتل کمک کرده است. هر دو خانه دارای تأثیرات بسیاری از هنرها و صنایع دستی یا آرت دکو هستند و یکی از شخصیت ‌های برجسته در این جنبش‌ های طراحی، تصویرگر بریتانیایی Aubrey Beardsley بود. امروزه، 15 اتاق در هتل Aubrey هر دوی این رشته‌ های طراحی را به نمایش می ‌گذارند و ویژگی ‌های دلپذیر زیادی را به نمایش می ‌گذارند.

از آنجایی که هتل Aubrey با ترکیب دو خانه ایجاد شده است، قسمت های نشیمن زیادی وجود دارد که با ترکیبی متنوعی از وسایل مدرن، عتیقه و شیک تزئین شده اند. میز چوبی کنده کاری شده به شکل گراز غول پیکر در بار هتل نیز توجه زیادی را به خود جلب می کند. استخر روباز هتل Aubrey را می توان در صورت درخواست می توان گرم کرد و در هتل یک اتاق ماساژ و یک پارکینگ خصوصی است که در سانتیاگو یک امکانات معمولی نیست. با استفاده از خدمات و بهره مندی از راهنمایی کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، هموطنان محترم می توانند علاوه بر موضوع برترین هتل های شیلی، از شرایط سفر و مهاجرت به شیلی و همچنین اقامت در این کشور نیز مطلع شوند و اطلاعات کامل کسب کنند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *