ویزای توریستی

برترین هتل های صربستان

برترین هتل های صربستان

برترین هتل های صربستان در جنوب شرقی اروپا و همچنین در سطح بین المللی بسیار معروف و شناخته شده می باشند و پرطرفدار هستند. این کشور یک انتخاب عالی برای کسانی که مایل هستند از محبوبیت گردشگری جلوتر باشند می باشد، زیرا هنوز نسبتاً دست نخورده باقی مانده است. در صربستان، ماه های تابستان می تواند بسیار گرم باشد، بنابراین بهار و پاییز معمولا بهترین زمان برای بازدید از این کشور و اقامت در برترین هتل های صربستان هستند.

صربستان کشوری زیبا می باشد که دارای دریاچه ها، رودخانه‌ ها، ذخایر یونسکو، غارها و کوه ‌های بی نظیر و همچنین معماری سلطنتی خیره کننده در مناطق پرجمعیت ‌تر است. در بین شهرهای صربستان، بلگراد یک گزینه عالی برای استراحت در شهر است و افرادی که می خواهند زندگی روستایی را تجربه کنند، می توانند یک تور با مردم محلی رزرو کنند تا درباره میراث روستایی صربستان بیشتر بدانند. در این نوشتار، متقاضیان می توانند با همراهی کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت قبل از سفر به صربستان از لوکس ترین و برترین هتل های صربستان اطلاعات کامل کسب کنند.

هتل Grand Kopaonik در لیست برترین هتل های صربستان

هتل Grand Kopaonik هتل مرکزی می باشد که تنها چند متر از پیست ‌های اسکی Karaman Greben مقصدی عالی برای کسانی است که به دنبال ورزش ‌های زمستانی، استراحت در اسپا، یا غذای شیک و اصیل هستند فاصله دارد. هتل Grand Kopaonik دارای 191 اتاق است که دارای استخرهای سرپوشیده و روباز، باشگاه و اتاق بازی کودکان، زمین های سرپوشیده بسکتبال، فوتبال و هندبال، یک بار با بیلیارد و مناظر زیبا از قله پانچیچ است. مهمانان هتل Grand Kopaonik می ‌توانند در بار اسکی گاسترو، چای بعد از ظهر کنار آتش در سالن، یا غذاهای فرانسوی ترکیب شده با عناصر مدیترانه‌ای و آسیایی را در باکو میل کنند. به علاوه، مهمانان اغلب رویدادهای ویژه ای را خواهند دید که در فضاهای ملاقات گسترده هتل میزبانی می شوند.

این هتل مجلل، یک تجربه کوهستانی بی نظیر را با امکانات متعدد برای استراحت و لذت بردن در تمام طول سال ارائه می دهد. در هتل Grand Kopaonik، درمان‌ های درجه یک در مرکز اسپا و سلامتی، بسته ‌های استراحت با طراحی منحصر به ‌فرد، برنامه نگهبانی تمام روز و همچنین فعالیت ‌های متعدد در فضای باز، تنها بخشی از مطالبی است که مهمانان را در ماجراجویی ‌های فراموش نشدنی قرار می ‌دهد و بهترین رازهای کوپائونیک را آشکار می ‌کند.

نمودار زیر اطلاعاتی درباره امتیازات هتل Grand Kopaonik در بخش های مختلف ارائه می دهد:

امتیازات هتل Grand Kopaonik در بخش های مختلف

هتل Metropol Palace یکی از برترین هتل های صربستان

درست در گوشه ای از موزه نیکولا تسلا، هتل Metropol Palace، یکی از برترین هتل های صربستان در یکی از بهترین شهرهای صربستان برای کار قرار دارد که محل عالی برای استراحت، بهره مندی از امکانات بی نظیر، جلسات و کنفرانس های تجاری و لذت بردن از غذاهای فوق العاده است. این هتل برای اولین بار در سال 1957 افتتاح شد (قبلاً به عنوان متروپل شناخته می شد)، که در سال 2012 بازسازی شد و دارای 198 اتاق مهمان دارای تهویه مطبوع و 38 سوئیت می باشد.

در حال حاضر امکانات هتل Metropol Palace شامل یک سالن کافه، یک رستوران، با رژیم های حلال و یک اتاق بازی است. مرکز اسپا و تناسب اندام هتل Metropol Palace که Limegrove می باشد، دارای استخر 25 متری با نور هنری به سبک موزاییکی، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، منطقه استراحت، حمام بخار، فواره یخ و شش اتاق درمان می باشد، یکی از نقاط برجسته آن است. در جدول زیر به هزینه اقامت در هتل Metropol Palace اشاره شده است:

نوع اتاقهزینه اقامت برای 1 شب به دلار
اتاق کلاسیک$95 الی 105$
اتاق سوپریور با 1 تخت دو نفره$115 الی 125$
اتاق سوپریور با 2 تخت تک نفره$115 الی 125$
اتاق دلوکس با 1 تخت دو نفره$125 الی 135$
اتاق دلوکس با 2 تخت تک نفره$125 الی 135$
سوئیت جونیور$145 الی 155$
سوئیت خانوادگی$155 الی 165$

با ارائه اقامتگاه استثنایی و خدمات بی عیب و نقص، هتل Metropol Palace تجربه ای فراموش نشدنی را برای مهمانان فراهم می کند. مکان‌های مختلف هتل از جمله سالن ‌های رقص، سالن‌ های کنفرانس، رستوران غذاخوری خوب، لابی و باغ پارک می‌ توانند انواع رویدادهای تجاری و تفریحی را در خود جای دهند.

هتل Metropol Palace یکی از برترین هتل های صربستان

Hyatt Regency از لوکس ترین و برترین هتل های صربستان

در بخش جدید و آرام ‌تر شهر، هتل Hyatt Regency قرار گرفته است. هتل Hyatt Regency که یک ساختمان 8 طبقه می باشد که در سال 1990 ساخته شده است و تنها 5 دقیقه با مرکز همایش ساوا فاصله دارد. این هتل تجاری محبوب، دارای 302 اتاق در پالت های رنگی خنثی است که به لطف چشم انداز باز، بیشتر آنها مملو از نور طبیعی هستند. در هتل Hyatt Regency، یک سالن Executive Club در طبقه هفتم وجود دارد که در اختیار Hyatt Globalists یا با پرداخت هزینه اضافی است. میهمانان هتل Hyatt Regency همچنین می توانند در اسپای Club Olympus استراحت کنند و نگهبان اختصاصی همیشه آماده است تا در مورد هر چیز دیگری که ممکن است گردشگران نیاز داشته باشند کمک کند.

هتل Hyatt Regency آن طرف خیابان برج اوشچه و مرکز خرید اوشجه قرار دارد و به مرکز شهر نزدیک است و 15 دقیقه تا فرودگاه نیکولا تسلا بلگراد فاصله دارد. Hyatt Regency Belgrade به دلیل کیفیت خود به خوبی شناخته شده است، زیرا هتلی است که بازدیدکنندگان ارشد مانند دیپلمات ها، شخصیت های سیاسی، بازیگران و غیره را در خود جای می دهد.

در جدول زیر به اطلاعات کلی هتل Hyatt Regency اشاره شده است:

اطلاعات کلی هتل Hyatt Regency
محلبلگراد صربستان
نشانیخیابان Milentija Popovića 5
تاسیس1 آگوست 1990 (32 سال پیش)
مالکHyatt
تعداد اتاق ها302
تعداد سوئیت ها39

معرفی هتل Saint Ten در بلگراد صربستان

یکی دیگر از گزینه های عالی در لیست برترین هتل های صربستان، هتل Saint Ten در بلگراد می باشد که یکی از جدیدترین موارد افزوده شده به صحنه هتل های بلگراد است که هر اتاق آن دارای اثاثیه دستچین شده است. هتل Saint Ten در بلگراد یک هتل شیک با تهویه مطبوع، مناسب برای کودکان و حیوانات خانگی، دارای اسپا، بار و رستوران L’Adresse است که غذاهای مدیترانه ‌ای مدرن سرو می‌ کند. دکوراسیون داخلی هتل Saint Ten در بلگراد مدرن و راحت است و اتاق ها در هفت دسته تقسیم شده اند (از جمله سوئیت های خانوادگی و بالکن). اتاق های هتل Saint Ten در بلگراد عبارتند از:

  • اتاق کلاسیک
  • اتاق Executive
  • سوئیت جونیور با بالکن
  • سوئیت جونیور
  • سوئیت خانوادگی
  • سوئیت Ministry با بالکن
  • سوئیت Executive

در هتل Saint Ten بلگراد فضاهای برای پذیرایی از خود (با آشپزخانه کوچک) برای کسانی که قصد سفر طولانی تری به این شهر دارند ایده آل است. این ساختمان شاخص برای اولین بار در سال 1929 ساخته شد و در منطقه سرسبز و سرسبز Vracar یافت می شود و ترانسفر فرودگاهی رایگان در هزینه اقامت مهمانان گنجانده شده است. متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده هستند تا برای ارائه اطلاعات تکمیلی از شرایط و هزینه های اقامت در برترین هتل های صربستان، سفر به این کشور یا مهاجرت به صربستان به هموطنان محترم راهنمایی و خدمات عالی ارائه دهند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *