ویزای مسافرتی فرانسه

برترین هتل های فرانسه

برترین هتل های فرانسه

برترین هتل های فرانسه به عنوان یکی از بزرگترین کشورهای اروپایی، مجموعه بی پایانی از تجربیات را ارائه می دهند. استراحتگاه‌ های پر جنب‌ و جوش شهر و مکان ‌های روستایی عجیب، تاکستان‌ های روستایی و استراحتگاه ‌های ساحلی منحصر به فرد، گنجینه ‌های فرهنگی و آثار هنری آشپزی در فرانسه قابل کشف می باشند. براساس گزارش سازمان جهانی گردشگری سازمان ملل متحد، فرانسه برای بیش از 25 سال محبوب ترین مقصد گردشگری جهان بوده است. برخی از مردم فقط به این دلیل که فرانسه را یکی از زیباترین کشورهای جهان می دانند، با غذای برجسته و فرهنگی پیچیده از فرانسه دیدن می کنند. برخی دیگر به خاطر فروشگاه های معروف، جاذبه های گردشگری متنوع، سواحل زیبا یا رویدادهای فصلی خاص مانند بازار کریسمس استراسبورگ، از فرانسه دیدن می کنند. فرانسه باشکوه همچنین دارای مجموعه ای از هتل های لوکس است که با میراث فرهنگی و طبیعی آن مطابقت دارد.

فرانسه خانه رمانتیک ترین شهر جهان و درخشان ترین رودخانه های اروپا است. آب و هوای متفاوت فرانسه برای همه نوع مسافر مناسب است، از شمال خنک‌ تا جنوب آفتاب‌ گرفته، مناطق مطبوع داخلی و مناطق برفی آلپ. فرانسه مقصدی است که به مسافران امکان می ‌دهد ماجراجویی خود را انتخاب کنند. در این نوشتار اطلاعات بسیار مفید و کاملی درباره برترین هتل های فرانسه توسط کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت جمع آوری شده است.

هتل Shangri-la از برترین هتل های فرانسه

هتل Shangri-la که در سال 1896 به عنوان خانه شخصی شاهزاده رولاند بناپارت ساخته شده است، تعادلی بین مهمان ‌نوازی آسیایی شانگریلا و هنر بازیگوشی که فرانسه به خاطر آن شهرت دارد، برقرار می ‌کند و در سال 2023، به عنوان یکی از برترین هتل های فرانسه شناخته می شود. بیشتر 101 اتاق هتل Shangri-la شامل منظره ای بی نظیر از برج ایفل و رودخانه سن می باشند. ظرافت دنیای قدیم اتاق های هتل، که عاشقانه با کارهای خوب صنعتگران تزیین شده است، در شهری که درست در زیر آن قرار دارد، منعکس شده است. چشم ها و پاهای خسته می توانند در استخر هتل، بزرگترین گزینه سرپوشیده در پاریس، طراوت ببخشند. توصیه می شود مهمانان سفر آشپزی در L’Abeille، رستوران غذای فرانسوی هتل Shangri-la (2 ستاره در راهنمای میشلین) را فراموش نکنند.

در نمودار زیر به امتیازات هتل Shangri-la پاریس در بخش های مختلف اشاره شده است:

امتیازات هتل شانگری لا پاریس در بخش های مختلف

در خانه سابق شاهزاده رولان بناپارت، مشرف بر برج ایفل و رودخانه سن، ظرافت نهایی پاریسی در هتل Shangri-la پاریس زنده است. این هتل که در مرکز منطقه شانزدهم واقع شده است، عظمت اروپایی را با مهمان نوازی سنتی آسیایی می آمیزد و دارای جایگاه تمایز Palais و Monument Historique است. هتل Shangri-la در یک اقامتگاه قرن نوزدهمی در منطقه زیبای شانزدهم، یکی از محله ‌های مورد احترام شهر واقع شده است. این هتل تا فرودگاه شارل دوگل 45 دقیقه و تا فرودگاه اورلی پاریس 30 دقیقه فاصله دارد.

هتل Peninsula از زیباترین و برترین هتل های فرانسه

هتل Peninsula پاریس یک هتل لوکس تاریخی است که در اصل با نام هتل مجستیک شناخته می شود و در خیابان کلبر در منطقه شانزدهم پاریس، فرانسه واقع شده است. این هتل در سال 1908 به عنوان هتل مجستیک افتتاح شد و در سال 1936 به ادارات دولتی تبدیل شد. این هتل به عنوان یک بیمارستان صحرایی برای افسران مجروح در طول جنگ جهانی اول خدمت می کرد که عمدتاً توسط اشراف بریتانیایی کار می کرد. در طول جنگ جهانی دوم، به عنوان مقر فرماندهی عالی نظامی آلمان در فرانسه در طول اشغال پاریس توسط آلمان عمل می کرد.

در جدول زیر به هزینه اقامت در هتل Peninsula اشاره شده است:

نوع اتاقهزینه اقامت برای 1 شب به یورو
اتاق گرند پریمیر2300€
سوئیت جونیور2400€
سوئیت سوپریور3850€
سوئیت دلوکس3850€ الی 4700€
سوئیت گرند پریمیر4700€ الی 5700€
سویت روف تاپ گاردن12500€
سوئیت هیستوریک18000€
سوئیت کاتارا20000€
سوئیت Peninsula30000€

افرادی که قصد دارند با اهداف توریستی یا اهداف مرتبط با تجارت و کار در فرانسه به این کشور سفر کنند، باید در نظر داشته باشند که هتل Peninsula یکی گزینه عالی می باشد که در لیست برترین هتل های فرانسه قرار گرفته است. هتل Peninsula فقط چند صد متر فاصله از Arc de Triomphe و نزدیک به Montaigne قرار دارد. در این هتل مجلل با 200 اتاق، ترکیب سنتی با معاصر است. فهرست ‌های A listers از صحنه و صفحه نمایش و ستارگان ورزشی بین ‌المللی، بازدیدکنندگان مکرر برای لذت بردن از اتاق ‌های مجلل و سوئیت‌ هایی هستند که آثار هنری گران ‌قیمت و چوب‌ های تیره سنتی با وسایل معاصر را به نمایش می‌گذارند. حمام های هتل Peninsula دارای کف و دیوارهای مرمری، وان های مجلل عمیق و سینک های دوتایی هستند.

هتل Peninsula از زیباترین و برترین هتل های فرانسه

معرفی Le Bristol یکی دیگر از برترین هتل های فرانسه

هتل Le Bristol که در مرکز تاریخی و قدیمی پاریس، در خیابان خیابان فبورگ سن انوره قرار دارد، اولین هتلی بود که برچسب کاخ (اصطلاحات فرانسوی برای هتلی با برش بالاتر از پنج ستاره) به آن داده شد. در هتل Le Bristol در سال 1925 افتتاح شد و اکنون یکی از هتل ‌های گروه Oetker، سرسراهای مرمری، لوسترهای کریستالی، ملیله ‌های قرن هفدهمی، و اثاثیه ‌های سبک لویی پانزدهم و شانزدهم، طنین انداز فراوانی دارد. هتل Le Bristol دارای یک آبگرم برنده جایزه، یک استخر شنا در طبقه ششم با چشم ‌اندازهای پانوراما از سراسر پاریس و دو رستوران ستاره ‌دار میشلین است. تنها در 14 مایلی از فرودگاه اورلی و در 18.5 مایلی از فرودگاه شارل دوگل، هتل Le Bristol همچنین نقاط شارژ وسایل نقلیه الکتریکی را نیز ارائه می دهد، اگر مسافران تصمیم به کرایه ماشین در طول اقامت خود داشته باشند.

اتاق های هتل Le Bristol عبارتند از:

  • اتاق Superior
  • اتاق Executive
  • اتاق Delux
  • اتاق Delux با منظره باغ
  • اتاق Delux با بالکن
  • اتاق Prestige
  • سوئیت Junior
  • سوئیت Junior با منظره باغ
  • سوئیتCorner Junior
  • سوئیت Prestige Junior
  • سوئیتDelux Junior
  • سوئیت Terrace Delux
  • سوئیت Garden Delux
  • سوئیت Delux
  • سوئیت SAINT-HONORÉ

علاوه بر سوئیت های ذکر شده، هتل Le Bristol دارای سوئیت های دیگری می باشد که مهمانان می توانند با توجه به نیازهای خود، رزرو کنند.

آشنایی با هتل Terre Blanche در فرانسه

هتل Terre Blanche که مکانی عالی برای استراحت در حومه شهر است، به عنوان یکی از معتبرترین استراحتگاه های گلف در جهان شناخته شده است. هتل Terre Blanche در در زمین های سرسبز بزرگ با جنگل های زیبا در آستانه در واقع شده است. مهمانان این هتل می توانند در مسیرهای باغ ها بگردند و با رایحه های ملایم گل و کاج این پناهگاه طبیعی روبرو شوند. امکانات هتل Terre Blanche عبارتند از استخرهای سرپوشیده و روباز، اسپا به مساحت 3200 متر مربع با جکوزی و حمام بخار، دو زمین گلف 18 حفره ای، دو زمین تنیس، مرکز تناسب اندام و یک باشگاه کودکان که تضمین می کند تمام خانواده به طور کامل از آنها بهره مند می شود. در فصل اوج فعالیت هتل Terre Blanche، مهمانان چهار رستوران و تعداد زیادی از فعالیت ‌ها، مناظر و جاذبه‌های توریستی را برای کاوش در این نزدیکی خواهند داشت.

با اقامت در هتل Teree Blanche، مهمانان به اقیانوسی از سرسبزی، بهشتی از آرامش، به دور از شلوغی زندگی شهری قدم می گذارند و در محیطی منحصر به فرد، در دل طبیعتی حفاظت ‌شده بر روی چیزهای ضروری تمرکز می کنند. افرادی که به دنبال آرامش، استراحت، فعالیت های ورزشی و گشت و گذار باشند، باید توجه داشته باشند که منطقه زیبای هتل Teree Blanche باشند برای آنها ساخته شده است. در صورتی که متقاضیان مایل به رزرو هتل و سفر به فرانسه هستند و یا قصد دارند برای کار، تحصیل، ازدواج یا سایر امور اقدام به مهاجرت به فرانسه کنند، می توانند از خدمات بی نظیر متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهره مند شوند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *