ویزای مسافرتی قطر

برترین هتل های قطر

برترین هتل های قطر

برترین هتل های قطر با ارائه خدمات بی عیب و نقص، امکانات فوق العاده و رستوران های باکیفیت در سطح جهانی، یکی از بهترین ها در دنیا هستند. رشد قطردیدنی بوده است و طی چند دهه از کشوری بیابانی با بادیه ‌نشینان نیمه ‌کوچ ‌نشین به یک مرکز شیک و مدرن و اخیراً مرکز رویدادهای جهانی و گردشگری بین ‌المللی که به راحتی از طریق فرودگاه بین‌المللی دوحه قابل دسترسی است، توسعه یافته است. امروزه در قطر آسمان خراش های زیادی وجود دارد و موزه هنر اسلامی که به خاطر مجموعه خود مشهور است، به شکل گل رز صحرا و حاوی نمایشگاه‌های جذاب می باشد. در قطر، ساحل فرصت ‌های زیادی برای ورزش‌های آبی و ماهیگیری فراهم می‌کند، در حالی که گشت و گذار در صحرا برای تماشای طلوع خورشید یکی از آن تجربه های فراموش نشدنی است.

خط افق دوحه که مدت ‌ها با زرق و برق، تجمل و مجلل همراه است، همچنان با هتل‌ های سطح بالا، واردات جهانی بسیار مهم از برندهایی از جمله St Regis و Four Seasons تغییر می ‌کند. پایتخت قطر میلیون ‌ها دلار برای ایجاد آسمان‌ خراش ‌های درخشان و مراکز خرید در سطح جهانی، در کنار سوق های سنتی و موزه‌های هنر اسلامی سرمایه ‌گذاری کرده است. یکی از ثروتمندترین شهرهای جهان، دوحه از دیرباز با تجمل و چیزهای زیبا در زندگی همراه بوده است. با رشد روزافزون گردشگران و اشتها برای ثروتمندی، برندهای بزرگ برای به دست آوردن جای پایی در شهر فریاد می زنند. این هتل ‌ها در دوحه استانداردهای بسیار بالایی را برای مهما ن‌نوازی مجلل تعیین می ‌کنند و در ادامه این نوشتار متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت این هتل ها را که برترین هتل های قطر هستند مورد بررسی قرار می دهند.

هتل Mondrian یکی از زیباترین و برترین هتل های قطر

هتل Mondrian دوحه با طراحی داخلی توسط اسطوره طراحی هلندی، مارسل واندرز، ترکیبی استادانه از سنت و مدرنیته، عناصر محلی و بین المللی است. این هتل در خلیج غربی، در ساختمانی قرار دارد که توسط معماری Southwest طراحی شده است تا نشان دهنده پرنده ملی قطر، شاهین باشد. این یکی از مضامین بسیاری است که Wanders در طراحی داخلی چندلایه و خارق‌العاده خود استفاده کرده است و هر بار که در هر یک از فضاهای آن باز می شود، جزئیات زیادی از طراحی و عناصر مختلف شگفت ‌انگیز خود را نشان می ‌دهد. اتاق ‌ها و سوئیت‌ های هتل Mondrian دوحه، تفسیری مدرن از افسانه ‌های سنتی شب‌ های عربی را ارائه می‌ دهند و یک کافه روی پشت‌ بام مناظر سر به فلک کشیده شهر را ارائه می‌دهد، در حالی که رستوران آیرون سرآشپز موریموتو و رستوران ولفگانگ با تحسین بین ‌المللی برخوردارند.

هتل Mondrian دوحه در خلیج دوست داشتنی غربی قرار دارد و آن را به راحتی به تمام جاذبه های شهر دسترسی می دهد و دارای اتاق های شیک و مجلل با الهام از داستان های شب های عربی، با نقاشی های دیواری و لامپ های زینتی است.

امکانات هتل عبارتند از:

  • استخر سرپوشیده
  • سالن بدنسازی 24 ساعته در یک برج سیاه و سفید
  • اسپا با دیوارهای موزاییک آینه کاری شده
  • حمام ترکی
  • یک کافه خیره کننده روی پشت بام با الگوبرداری از Skybar در لس آنجلس

هتل Mandarin Oriental از برترین هتل های قطر

واقع در سنگفرش های درخشان مشایرب مرکز دوحه، مرکز فرهنگی احیا شده و پایدار شهر، هتل Mandarin Oriental یکی از خوش سلیقه ترین و شیک ترین هتل های دوحه است. با توجه به این که هتل Mandarin Oriental در یکی از بهترین شهرهای قطر برای کار واقع شده است، اقامتگاه افراد زیادی می باشد که برای تجارت به قطر سفر کرده اند. هتل Mandarin Oriental که ترکیبی بی ‌نظیر از میراث قطری و لوکس داستانی است، اثر استودیوی مشهور دیوید کالینز است و دارای 249 اتاق، سوئیت و آپارتمان زیبا می باشد که به دقت در یک میدان کنترل ‌شده با آب و هوا و خطوط سایه ‌دار قرار گرفته ‌اند. اتاق‌ های هتل مجموعه ‌ای از رنگ‌ های کرم ملایم و رنگ ‌های غنی از میراث هستند که از یک خانه سنتی قطری الهام گرفته شده است که بسیاری از آنها دارای تراس ‌هایی با منظره به مشایرب هستند.

بهترین مناظر اما از استخر روی پشت بام هتل قابل مشاهده می باشند. صندلی ‌های آفتاب‌ گیر شیک و کابانا در حاشیه آب ‌های آبی درخشان، دارای چشم ‌اندازی به خلیج فارس می باشند.

در جدول زیر به هزینه اقامت در هتل Mandarin Oriental اشاره شده است:

نوع اتاقهزینه اقامت برای 1 شب به دلار
اتاق دلوکس$549
اتاق پریمیر$659
سوئیت استودیو$851
سوئیت جونیور$934
آپارتمان 1 خوابه$934
اتاق Club دلوکس$961
آپارتمان 2 خوابه$1208
سوئیت Club استودیو$1236
سوئیت دلوکس$1483
آپارتمان 3 خوابه$1868
سوئیت پریمیر$2032

علاوه بر اتاق های ذکر شده، گزینه های دیگری نیز برای اقامت در هتل Mandarin Oriental وجود دارد و با توجه به امکانات، هزینه های اقامت و رزرو اتاق در این هتل لوکس متغیر خواهند بود.

هتل Mandarin Oriental از برترین هتل های قطر

هتل Four Seasons یکی دیگر از برترین هتل های قطر

هتل Four Seasons در ارائه میهمان نوازی مجلل به خوبی مهارت دارد و پناهگاه شهری آن در قطر نیز از این قاعده مستثنی نیست. پس از بازسازی گسترده، هتل Four Seasons دوحه در مارس 2020 بازگشایی شد و از بازسازی کامل طراحی داخلی، با حسن نیت از طراح داخلی برنده جایزه، Pierre-Yves Rochon، پرده برداری کرد. این طراحی مجدد عناصر کلاسیک و معاصر و تأثیرات خاورمیانه را از منطقه ترکیب می کند که از طریق لوسترهای مجلل و رنگارنگ و همچنین جزئیات مبلمان پرآذین قابل مشاهده است. این ملک یک ساختمان نئوکلاسیک واقع در ساحل دوحه در قلب شهر است و از زمان افتتاح آن در سال 2005 نقطه عطفی برای لوکس بوده است و علاوه بر پذیرایی از مهمانان در 237 اتاق مهمان، دارای یک ساحل خصوصی، اسپا طبقه و مسلما دیدنی ترین رستوران نوبو در جهان است.

در نمودار زیر به رتبه بندی هتل Four Seasons در بخش های مختلف اشاره شده است:

رتبه بندی هتل Four Seasons در بخش های مختلف

هتل Four Seasons استایل بی عیب و نقص، امکانات درجه یک و خدمات پنج ستاره را به مهمانان ارائه می دهد و این هتل که اخیراً بازسازی شده است، زمین ‌های تنیس و اسکواش دارد و تمامی مهمانان می توانند از آنها بهره مند شوند.

هتل Alwadi از بهترین هتل های دوحه و قطر

برند هتل بوتیک شیک MGallery درهای خود را در دوحه در منطقه مشریب مرکز شهر باز کرده است. هتل Alwadi هتلی جدید پنج ستاره که حال و هوای جذاب و سبک زندگی نام تجاری را به قلب فرهنگی شهر می آورد، مهمان نوازی سنتی قطر را با طراحی معاصر ترکیب می کند. خود هتل Alwadi در فاصله کوتاهی از جاذبه‌ هایی مانند M7 و Souq Wafiq قرار دارد و اتاق ‌ها و سوئیت ‌های بزرگ، رستوران ‌ها و کافه عالی، امکانات سلامتی را به مهمانان ارائه می‌ دهد و دارای یک استخر بسیار زیبا روی پشت بام با چشم ‌اندازی از مشریب و شهر است. فضای داخلی هتل Alwadi ویژگی ‌های سنتی قطری و الهام‌ گرفته از عربی را با پالت رنگی الهام‌ گرفته از تپه‌ های بیابانی ترکیب می‌کند و تجربه هتلی آرام و در عین حال خنک را تضمین می ‌کند.

با اقامت در هتل Alwadi مهمنان می توانند با ذات مهمان نوازی قطری آشنا شوند و ترکیبی فرهنگی از میراث قطر و طراحی معاصر را کشف کنند که لحظات به یاد ماندنی بی پایانی خلق می کند. فرهنگ با طراحی معاصر در هر یک از 213 اتاق و سوئیت های هتل Alwadi ترکیب می شود. فرش ‌های غنی که راهروهای هتل را پوشانده‌ اند از الگوهای حنا الهام گرفته ‌اند، لمسی خاص که مفهوم منحصر به‌ فرد MGallery Inspired by Her را منعکس می ‌کند. افرادی که مایل به مهاجرت یا سفر به قطر برای کار یا تحصیل در قطر هستند می توانند با تماس با مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از روش ها، هزینه ها و شرایط درخواست ویزای قطر از روش های مختلف مطلع شوند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *