ویزای توریستی

برترین هتل های مالتا

برترین هتل های مالتا

برترین هتل های مالتا از استراحتگاه‌ های کنار آب مملو از امکانات گرفته تا خانه ‌های تاریخی که به هتل ‌های زیبا با طراحی بی نظیر در قلب پایتخت شوالیه ‌ها تبدیل شده ‌اند، گزینه های مناسبی برای هر نوع سلیقه دارند. با داشتن تعداد زیادی از هتل های بی نظیر در مالتا، هیچ کمبودی در گزینه های اقامتی در این مجمع الجزایر مدیترانه ای غرق در آفتاب وجود ندارد. چه گردشگران به دنبال استراحت در کنار استخر با لوکسی باشند که هرگز نیازی به ترک استراحتگاه نیست، یا در میان عتیقه‌ های معتبر در خلوت یک کاخ تاریخی ساکن شوند، مالتا شامل تمامی گزینه ها می شود. جزایر خیره کننده مالتا به دلایل خوب بسیاری از مقاصد گردشگری محبوب هستند. بین سواحل سیسیل و شمال آفریقا، زیبایی های طبیعی فراوانی با خط ساحلی بکر وجود دارد.

در مالتا، مجموعه متنوعی از گنجینه‌ های معماری و مکان‌ های تاریخی برای طیف گسترده‌ای از مسافران جذاب است. برای مثال معابد باستانی آن از قدیمی‌ ترین سازه ‌های روی کره زمین هستند. مالتا جزیره مناسبی برای استراحت زمستانی، بهاری یا تابستانی است و برای کمک به هموطنان عزیعز در مسیر سپری کردن تعطیلات در مالتا، کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برترین هتل‌ های مالتا را برای اقامت در سال 2023 گردآوری کرده اند.

هتل Kempinski San Lawrenz از برترین هتل های مالتا

تنها 12 مایل دورتر از ساحل مالت، جزیره کوچک تر غودش قرار دارد. هتل Kempinski San Lawrenz در ضلع غربی جزیره که بین دهکده‌ های ساحلی سان لاورنز و تادبیگی واقع شده است، پایگاه ایده ‌آلی برای کاوش در این جزیره جذاب و تاریخی روستایی آن است. هتل Kempinski San Lawrenz شامل یک مجتمع بزرگ، 140 اتاق، 5 ستاره با باغ های نیمه گرمسیری با استخرهای سرپوشیده و روباز، 3 رستوران درجه یک، سونا، و طیف وسیعی از درمان‌ های سلامت آیورودا، هر آنچه را که برای استراحت بسیار مورد نیاز نیاز است، می باشد. فضای سخاوتمندانه و رنگ ‌های مدیترانه ‌ای هتل Kempinski San Lawrenz یک اتحاد تسکین‌ دهنده و شیک را تشکیل می ‌دهند و برای ماندن و آرامش این هتل بهترین مکان می باشد. ظرافت پیچیده معمولی رستوران ‌های هتل Kempinski San Lawrenz با تنظیمات دلپذیر کافه و سالن ‌های استراحت تکمیل می ‌شود.

در جدول زیر به هزینه های اقامت در هتل Kempinski San Lawrenz اشاره شده است:

نوع اتاقهزینه اقامت برای 1 شب به دلار
اتاق دلوکس دابل$145 الی 372$
اتاق استاندارد دوقلو یا دابل$115 الی 232$
اتاق گرند دلوکس دابل$166 الی 392$
سوئیت Junior با منظره استخر$172 الی 513$
آپارتمان یک خوابه$313 الی 438$
آپارتمان دو خوابه$455 الی 618$
سوئیت با منظره روستا$205 الی 334$
سوئیت دلوکس Junior$245 الی 373$
سوئیت Executive$307 الی 444$
سوئیت دو خوابه خانوادگی$365 الی 513$

هتل Kempinski San Lawrenz از برترین هتل های مالتا

هتل Xara Palace از مجهزترین هتل های مالتا

در این هتل پنج ستاره مالتا که درست در دیوارهای شهر قرون وسطایی Mdina ساخته شده است، مهمانان نباید انتظاری جز لوکس داشته باشند. علاوه بر مناظر پانورامای فوق ‌العاده به Med که مهمانان می توانند از جکوزی خصوصی خود در یک سوئیت Executive لذت ببرند، هتل Xara Palace در قلب یکی از جذاب‌ ترین شهرهای مالتا است که به دلیل معماری فوق ‌العاده باروک خود مشهور است. در میان دیوارهای باستانی Mdina، اقامت در بوتیک هتل 5 ستاره هتل Xara Palace قرن هفدهمی، مهمانان را در مرکز این شهر تاریخی قرون وسطایی قرار می دهد. هتل Xara Palace کاخ ساخته شده در قرن شانزدهم می باشد که این ساختمان در حال حاضر دارای 17 اتاق خواب لوکس است. این دکوراسیون با رعایت اصل خود، شامل مبلمان آنتیک دوره، نقاشی ‌های اصلی، منسوجات پاریسی و تخت ‌های کینگ مجلل است.

هتل پنج ستاره Xara Palace که در میدان کوچکی در کنار اقامتگاه اسقف مالتا قرار دارد و با رستوران، کافه، سونا و مرکز تناسب اندام برنده جوایز، که همگی با فناوری مدرن امروزی ترکیب شده اند، همه چیزهایی را که مهمانان در اولین پایتخت مالتا باستانی کاوش می کنند، ارائه می دهد. با اقامت در هتل Xara Palace، مهمانان می توانند مانند اشراف مالتا در پایتخت باستانی مالتا زندگی کنند.

در نمودار زیر به رتبه بندی هتل Xara Palace در بخش های مختلف اشاره شده است:

رتبه بندی هتل xara palace در بخش های مختل

هتل Juliani یکی دیگر از برترین هتل های مالتا

هتل مجلل و خانوادگی Juliani از برترین هتل های مالتا نه تنها برای توریست ها، بلکه برای افرادی که برای کار در مالتا به این کشور سفر می کنند، گزینه فوق العاده مناسبی می باشد. این خانه شهری قدیمی کنار آب در خلیج اسپینولا، که به یک هتل مجلل تبدیل شده است، در مرکز صحنه جشن گرفتن، غذاخوری و مهمانی سنت جولیان قرار دارد. اتاق‌ ها و سوئیت‌ های هتل Juliani که به سبک مدرن تزئین شده ‌اند، روشن و مطبوع هستند. با رستوران بین ‌المللی و چشم ‌اندازهای آن در سراسر بندر، مهمانان می توانند از روزهای استراحت و شب ‌های مهمانی لذت ببرند که توسط کارکنان شاد و مهربان همراهی می ‌شوند. هتل Juliani یک هتل خانوادگی در وسط خلیج اسپینولا در سنت جولیانس است که توسط یکی از مناطق تجاری و تفریحی پیشرو مالت احاطه شده است.

نما هتل Juliani یک خانه شهری در کنار دریا است، در حالی که فضای داخلی آن با توجه به فضای مدیترانه ای و دکوراسیون مدرن، که برخی از آنها توسط صنعتگران و هنرمندان محلی ساخته شده است، به دقت تغییر یافته است.

انواع اتاق های هتل Juliani عبارتند از:

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های دلوکس با منظره دریا
  • سوئیت های Junior با منظره دریا
  • سوئیت های Juliani با منظره دریا
  • سوئیت های Designer با منظره دریا

هتل Juliani یکی دیگر از برترین هتل های مالتا

هتل Marriot مالتا از برترین هتل های این کشور

هتل Marriot مالتا در چند متری ساحل بالوتا، در کنار گردشگاهی آرام در کنار دریا در شهر سنت جولیان و ۲۰ دقیقه رانندگی تا والتا، پایتخت فرهنگی اروپا، قرار دارد. پس از یک بازسازی اساسی، هتل Marriot مالتا جذابیت مجلل و احساس آرامش یک اسپای مدیترانه ای را با اتاق های درجه یک و سوئیت های لوکس به خوبی تجهیز کرده است. این هتل با چهار رستوران متنوع و سه کافه، برای هر سلیقه ای، گزینه خاصی دارد. The Villa به ‌عنوان رستوران خاص هتل عمل می‌ کند که قدمت آن به قرن نوزدهم باز می‌ گردد و یکی از قدیمی ‌ترین سازه‌ها در منطقه Balluta است. سالن M Club مناظر فوق العاده و فضای ایده آلی برای کار یا استراحت ارائه می دهد.

استخر روی پشت ‌بام هتل Marriot مالتا به مسافران اوقات فراغت فرصت می‌ دهد تا آفتاب بگیرند، در حالی که اسپا مجموعه ‌ای از درمان ‌ها، از جمله جکوزی، سونا، اتاق بخار، مرکز تناسب اندام و زمین اسکواش را ارائه می ‌کند. این هتل همچنین 15000 فوت مربع فضای همه کاره برای جلسات و ضیافت فراهم می کند. افرادی که قصد دارند علاوه بر شرایط سفر و برترین هتل های مالتا از شرایط و روش های مهاجرت به این کشور مانند مهاجرت از طریق کار یا تحصیل در مالتا مطلع شوند، می توانند با متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرند و از بهترین خدمات و راهنمایی ها بهره مند شوند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *