ویزای کاری

بهترین شهرهای امارات برای کار

بهترین شهرهای امارات برای کار

امارات متحده عربی یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس است که برای کار، تحصیل و زندگی مورد توجه می باشد. یکی از بهترین شهرهای امارات برای کار شهر ابوظبی است. به طور خلاصه می توان گفت امارات پادشاهی مطلق فدرال در جنوب غربی آسیا و در شرق شبه جزیره عربستان قرار گرفته است. به دلیل وجود بازار کار پر رونق و فرصت های شغلی مطلوب و همچنین سیاست جذب نیروی کار ماهر و متخصص مهاجرت از طریق کار به کشور امارات از رایج ترین روش های مهاجرت و اقامت به این کشور است. برای مهاجرت کاری به امارات شرایطی مثل اخذ دعوت نامه شغلی و ویزای کار این کشور وجود دارد که برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه می توانید سایر مقالات موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت را مطالعه کنید. اما در این مقاله کارشناسان ما سعی دارند به معرفی بهترین شهرهای امارات برای کار بپردازند.

  • شرایط کار در امارات چیست؟
  • هزینه زندگی در امارات چقدر است؟
  • مزایای کار در امارات چیست؟
  • بیشترین درآمد در کشور امارات مربوط به کدام مشاغل است؟
  • بیشترین مشاغل در امارات کدامند؟

شرایط اقتصادی کشور امارات

پس از عربستان سعودی کشور امارات متحده عربی دارای بزرگترین اقتصاد در منطقه خاورمیانه است که تولید ناخالص داخلی آن در سال 2018 در حدود 414 میلیارد$ (دلار) اعلام شده است. امارات متحده عربی در حال تنوع بخشیدن به اقتصاد خود است اما همواره به شدت به درآمد نفت و گاز متکی است. نفت و گاز در اقتصاد این کشور به خصوص در شهر ابوظبی نقش مهمی را ایفا می کند به صورتی که در سال 2009 بیشتر از 85% از اقتصاد امارات بر پایه صادرات نفت بوده است. شهر دبی در مقایسه با سایر شهرهای کشور امارات از منابع نفتی کمتری برخوردار است به همین دلیل در تنوع بخشیدن به اقتصاد خود جسورانه تر رفتار می کند به طوری که همواره تلاش می کند به صنعت گردشگری در شهر رونق ببخشد.

از مهمترین منابع درآمدی غیر نفتی امارات می توان به صنعت گردشگری اشاره کرد به طوری که لوکس ترین هتل های جهان در این شهر ساخته شده است. رونق گسترده ساخت و ساز، پایگاه های تولید در حال گسترش و بخش خدمات به امارات کمک می کنند تا اقتصاد خود را متنوع کند. در حال حاضر در سراسر کشور امارات 350 میلیارد$ (دلار) پروژه فعال در ساخت و ساز وجود دارد. برنامه استراتژیک امارات برای چند سال آینده تمرکز بر تنوع اقتصاد، ترویج امارات به عنوان قطب جهانی تجارت و گردشگری، توسعه صنعت و ایجاد فرصت های شغلی بیشتر برای اتباع از طریق بهبود آموزش و افزایش اشتغال در بخش خصوصی است.

ابوظبی یکی از بهترین شهرهای امارات برای کار

ابوظبی از جمله شیخ نشین های هفت گانه معروف در کشور امارات است که در زمانی به عنوان دومین شهر گران در دنیا برای مسافرت محسوب می شد. در این شهر جاذبه های گردشگری زیادی وجود دارد که باعث جذب تعداد زیادی مسافر از سراسر دنیا می شود علاوه بر این ابوظبی برای کار و زندگی نیز مورد توجه افراد زیادی است. ابوظبی به 3 بخش تقسیم می شود که عبارتند از: بخش اول شهر ابوظبی، بخش دوم منطقه شرقی (اشاره به شهر العین و توابع) و بخش سوم منطقه غربی (اشاره به شعر بد زاید و توابع). ابوظبی مقر فعالیت های اقتصادی، سیاسی، تجاری و فرهنگی کشور امارات است علاوه بر این شهر ابوظبی دارای زیباترین معماری در بین شهرهای کشور امارات است.

این شهر فعالیت های اوقات فراغت زیادی را برای یک زندگی فعال ارائه می کند و استانداردهای عالی برای مراقبت های بهداشتی و درمانی ارائه می کند به طور ملی می توان گفت با توجه به کیفیت بالا زندگی در این شهر، ابوظبی شهر مناسبی برای کار و زندگی در کشور امارات است. از مشاغل مورد نیاز در شهر ابوظبی در سال 2022 می توان به کارشناس منابع انسانی، هماهنگ کننده امنیت مسکونی، مدیر منابع انسانی، پیشخدمت، معلم مقاطع تحصیلی ابتدایی، مدیر مالی، فیزیوتراپ، مهندس تعمیر و نگهداری ابزار و کنترل، آشپز و غیره اشاره کرد.

ابوظبی یکی از بهترین شهرهای امارات برای کار

دبی یکی از بهترین شهرهای امارات برای کار

دبی یکی از شهرهای مهم کشور امارات است که به عنوان مدرن ترین شهر در دنیا شناخته می شود به طوری که مجموعه ای زیبا از بهترین و مهیج ترین جاذبه های گردشگری و توریستی در سراسر وجود دارد. در حال حاضر دبی یکی از شهرهای جهانی و بازرگانی مهم در منطقه است اگر چه اقتصاد این کشور با صنعت نفت رشد کرد اما بیشتر در آمد دبی از منطقه آزاد جبل علی، ترانزیست مسافر و کالا، صنعت گردشگری و توریست، فروش ملک به متقاضیان خارجی و خدمات مالی و بازرگانی تامین می شود.

طبق قوانین کار در دبی کارکنان باید در طول هفته به مدت 40 الی 48 ساعت مشغول به کار باشند در واقع در فرد باید در طول روز به مدت 9 ساعت مشغول به کار باشد. میانگین حقوق و دستمزد در شهر دبی ماهیانه 16800AED (درهم امارات) است. مشاغل مورد نیاز در شهر دبی در سال 2022 عبارتند از: مهندس فناوری اطلاعات و مهندس نرم افزار، مشاور املاک، مهندس معماری، کار در هتل، آشپز بین المللی، خدمات بهداشتی و درمانی و کارهای دفتری و منشی.

شارجه یکی از بهترین شهرهای امارات برای کار

شارجه یکی دیگر از شهرهای مهم کشور امارات است که برای کار و زندگی شرایط مناسبی دارد، شارجه دارای 3 شهر در کرانه دریای عمان است که از بدنه اصلی شهر جداست که این شهرها عبارتند از: خور فکان، خور کلباء و دبا الحصن. هزینه زندگی در شهر شارجه ارزانتر از سایر شهرهای کشور امارات است میانگین حقوق و دستمزد در شهر شارجه 15900AED (درهم امارات) است. برای اطلاع از چگونگی دریافت مستر کارت کشور امارات به مقاله دریافت مستر کارت امارات رجوع کنید. مشاغل مورد نیاز در شهر شارجه در سال 2022 عبارتند از:

  • پرستار
  • توسعه دهنده UX/ UI/ Front End/ Back End
  • مهندس تست اتوماسیون
  • مدل ساز BIM
  • تکنسین رادیوتراپی
  • ناظر فروش
  • مدیر ارشد منابع انسانی

یکی از شهرهای امارات که برای مهاجرت و اقامت همواره مورد توجه ایرانیان بوده شهر دبی است، برای اطلاع از راه های ممکن برای مهاجرت به این شهر می توانید به مطالعه مقاله انواع راه های مهاجرت به دبی بپردازید. تیم مجرب و حرفه ای موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با فعالیت موفق در عرصه مهاجرت آمادگی دارند تا اطلاعات لازم در خصوص انواع روش های مهاجرت به کشورهای نظر را در اختیار متقاضیان عزیز قرار دهند، برای دریافت مشاوره های رایگان و انجام پرونده های مهاجرتی با ما در تماس باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

2 دیدگاه برای “بهترین شهرهای امارات برای کار

  1. مجید بهرامی گفت:

    سلام
    لطفاشرایطمهاجرت کاری و هزینه های ان رو برای ابوظبی یل دبی برایم بفرستید .سپاسگذارم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      دو راه وجود داره. این که خودتون شرکت ثبت کنید که هزینه هاش به شرایط خودتون و شرکت بستگی داره.
      راه دوم هم داشتن یک پیشنهاد کاری از این کشور هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *