ویزای توریستی

بهترین شهرهای شیلی

بهترین شهرهای شیلی

کشور شیلی یکی از کشورهای آمریکا لاتین محسوب می شود و آگاهی از بهترین شهرهای شیلی برای مهاجرت و گردش می تواند به علاقه مندان کمک کند تا بهترین محل را برای اقامت خود انتخاب کنند. کارشناسان موسسه سفیران سروش سعادت در این نوشتار سعی دارند اطلاعاتی در خصوص بهترین شهرهای شیلی در اختیار شما قرار دهند. اگر قصد مهاجرت به این کشور را دارید یا علاقه مند به کسب اطلاعات در رابطه با شهرهای مهم شیلی هستید این مقاله را با دقت مطالعه کنید.

جمهوری شیلی با طبیعتی سرسبز و زیبا در قاره آمریکا جنوبی جای گرفته است، این کشور با مساحت 756950 کیلومتر مربع دارای مرزهای مشترک با کشورهای پرو، بولیوی و آرژانتین می باشد. کشور شیلی و کشور اکوادور تنها کشورهایی در آمریکا لاتین هستند که مرز مشترکی با کشور برزیل ندارند. در بخش شمالی این کشور بیابان آتاکاما با وسعت هزار کیلومتر جای گرفته است که به عنوان یکی از خشک ترین نقاط در کره زمین شناخته می شود. بیابان آتاکاما دارای ارزش اقتصادی بسیار زیادی برای کشور شیلی می باشد و سرشار از فلزات معدنی مانند: طلا، نقره و مس است. جمعیت کشور شیلی جمعیت شیلی حدودا 18.5 میلیون نفر تخمین زده شده است. زبان رسمی در کشور شیلی زبان اسپانیایی می باشد و مردم این کشور با گویش خاص خود به مکالمه می پردازند. به طوری که ممکن است مهاجران خارجی به سختی متوجه صحبت های این افراد شوند.

معرفی سانتیاگو از بهترین شهرهای شیلی

یکی از شهرهای مهم و بزرگ در کشور شیلی که به عنوان پایتخت این کشور نیز شناخته می شود، شهر سانتیاگو است. همچنین می توان گفت سانتیاگو به عنوان بزرگترین شهر در آمریکا لاتین محسوب می شود. اخیرا این شهر به عنوان یکی از محبوب ترین شهرهای شیلی برای اقامت و سفر تبدیل شده است. با توجه به مطالعات انجام شده توسط American Express Travel در سال 2015 میلادی شهر سانتیاگو بعد از شهر لندن یکی از مقاصد محبوب بین المللی برای سفر می باشد. با توجه به امنیت این شهر و هزینه های کم برای تامین مسکن مهاجران بسیاری این شهر را برای اقامت و زندگی انتخاب می کنند. در آمریکا جنوبی حمل و نقل عمومی در شهر سانتیاگو زبان زد می باشد زیرا دولت این کشور در طول 20 سال اخیر اقدامات زیادی را در جهت بازسازی زیر ساخت های شهری انجام داده است.

در رابطه با جمعیت این شهر می توان گفت حدودا یک سوم از جمعیت شیلی در این شهر ساکن هستند. شهر سانتیاگو دارای اقلیم معتدل مدیترانه ای می باشد، در فصل تابستان هوا نسبتا خشک با درجه حرارتی 35 درجه سلسیوس و زمستان های مرطوب با درجه حرارتی 15 درجه سلسیوس است.

معرفی والپارایزو از بهترین شهرهای شیلی

اگر بخواهیم این شهر را به صورت مختصر معرفی کنیم باید بگوییم که شهر والپارایزو شهری جذاب، رنگی و مشرف به اقیانوس است. با توجه به وجود خیابان های پر جنب و جوش، بناهای پوسیده اما درخشان، خیابان های پر پیچ و خم راه پله ها در پایین تپه های سطح شهر به سمت آب های زیر زمینی و آب و هوای دلپذیر شهر والیارایزو یکی از بهترین شهرهای شیلی برای گردش و سفر محسوب می شود. در این شهر هنر و زندگی جریان دارد و با توجه به مناظر اقیانوس آرام بسیار شگفت انگیز می باشد.

معرفی والپارایزو از بهترین شهرهای شیلی

معرفی شهر لاسرنا در کشور شیلی

این شهر (به اسپانیایی La Serena) در مرکز منطقه کوکویمبو و در شمال کشور شیلی قرار گرفته است. لاسرنا در سال 1544 میلادی بنا شده است و پس از شهر سانتیاگو به عنوان دومین شهر قدیمی در کشور شیلی شناخته می شود. یکی از مراکز مهم برای اقامت و گردشگری در شیلی شهر لاسرنا می باشد. سواحل زیبای این شهر مانند ساحل آونیدا دل مار گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. همچنین یکی از دانشگاه های مهم و معتبر کشور شیلی به نام دانشگاه لاسرنا در این شهر قرا دارد.

معرفی کویاییک از بهترین شهرهای شیلی

در جهت معرفی بهترین شهرهای شیلی می توان به شهر کویاییک اشاره کرد. این شهر در شمال کشور شیلی واقع شده است که به عنوان مرکز شهری منطقه محسوب می شود. این شهر توریستی دارای رستوران ها، کلوپ ها و هتل های زیادی می باشد. مسافران می توانند از آن ها بازدید کنند. در اطراف این شهر کوه های زیبا و شگفت انگیزی وجود دارد. بیشتر توریست ها از آن به عنوان پایه ای برای کشف شگفتی های طبیعی منطقه استفاده می کنند. از مناطق توریستی و زیبا در این شهر می توان به جاده پیچیده Carretera و بخش های یخی پاتاگونیایی اشاره کرد. متقاضیان خارجی که قصد سفر به کشور شیلی را دارند باید ویزای توریستی این کشور را دریافت کنند، جهت اطلاع از نحوه دریافت ویزای توریستی پیشنهاد می شود مقاله ویزای توریستی شیلی را مطالعه کنید.

با مطالعه مقاله فوق اطلاعاتی در خصوص بهترین شهرهای شیلی کسب کردید، متقاضیانی که قصد مهاجرت به کشورهای آمریکایی را دارند و برای انتخاب بهترین کشور و شهر برای اقامت تردید دارند می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشند.

4/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *