ویترین

بهترین کشور برای تحصیل رایگان

بهترین کشور برای تحصیل رایگان

اگر شما هم به دنبال پاسخ این سوال هستید که بهترین کشور برای تحصیل رایگان دانشجویان کدام است، می توانید پاسخ خود را در این صفحه بیابید. بسیاری از افراد بر این باورند که تحصیل رایگان در اروپا تنها یک رویاست و یا برای تحصیل رایگان نیازمند اخذ بورسیه تحصیلی با شرایط بسیار سخت هستند. اما روش های دیگری برای تحصیل رایگان نیز وجود دارد.

  • بهترین کشور برای تحصیل رایگان کدام است؟
  • آیا امکان مهاجرت تحصیلی رایگان وجود دارد؟
  • کشورهایی که تحصیل رایگان دارند، کدام اند؟
  • بهترین کشور برای بورسیه تحصیلی کدام است؟

نظام رتبه بندی جهانی دانشگاه ها براساس پارامترهای تصویب شده هرساله لیستی از دانشگاه های معتبر جهان را معرفی می کنند. در این لیست اسامی دانشگاه هایی که شرایط تحصیل رایگان را برای متقاضیان فراهم می کنند نیز به چشم می خورد. در جدول زیر می توانید شرایط تحصیل در کشورهایی با تحصیل رایگان یا کم هزینه را بررسی نمایید. برای اخذ اطلاعات تکمیلی بر روی لینک مورد نظر کلیک نمایید.

کشور مورد نظرشرایط تحصیل
اتریشتحصیل در اتریش
آلمانتحصیل در آلمان
نروژتحصیل در نروژ
فرانسهتحصیل در فرانسه
ایتالیاتحصیل در ایتالیا
فنلاندتحصیل در فنلاند

آلمان بهترین کشور برای تحصیل رایگان

سیر تمایل به تحصیل بین دانشجویان آلمانی روندی رو به رشد را دارد. شرایط تحصیل در این کشور به این صورت است که در بعضی دانشگاه های بورسیه ای برای دانشجویان بین الملل درمقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد می توان گفت تحصیلات کاملا رایگان می باشد. به جز هزینه اندکی که دانشجویان باید به بخش اداری دانشگاه و اداره مهاجرت پرداخت کنند که هزینه مبلغی در حدود 300 تا 500$ (دلار آمریکا) را دربرمی گیرد. این میزان هزینه برای کشورهای عضو اتحادیه اروپا نیز رایگان می باشد. دانشجویانی که از این کشورها وارد آلمان می شوند مستلزم پرداخت هیج گونه هزینه ای نخواهند بود.

دانشگاه فنی مونیخ از معتبرترین دانشگاه های این کشور است. بالغ بر 40 دانشگاه این کشور در ردیف دانشگاه های پر طرفدار و معتبرجهاتی قرار دارند. هرچند در سال های اخیر سیاست های آلمان برای پذیرش دانشجوی خارجی تغییر کرده و برخی از دانشگاه های این کشور هزینه ای را برای دانشجویان خارجی در نظر می گیرند. اما باز هم با توجه به سطح این دانشگاه ها این میزان هزینه به نسبت سایر دانشگاه های جهانی مبلغ ناچیزی به شمار می آید. دریافت ویزای تحصیلی آلمان می تواند یک امتیاز عالی برای ورود به کشورهای حوزه شنگن باشد.

اتریش کاندید بهترین کشور برای تحصیل رایگان

از دیگر کشورهای مورد توجه برای تحصیل رایگان می توان به کشور اتریش اشاره کرد. ویزای تحصیلی اتریش از اعتبار بالایی برخوردار است زیرا این کشور یکی از کشورهای حوزه شنگن می باشد. با وجود هزینه های پایین زندگی و همین طور شهریه های بسیار پایین می توان گفت هزینه تحصیل در اتریش به نسبت دیگر کشورها رایگان شمرده می شود. از طرفی این کشور به شما این فرصت را می دهد که همان هزینه پایین را هر 2 نیم سال 1 بار فراهم کنید فرصت در پرداخت شهریه و همین طور هزینه های پایین تحصیل و زندگی و از طرفی سطح دانشگاه های معتبر اتریش را در کانون توجه دانشجویان بسیاری قرار داده است.

اتریش کاندید بهترین کشور برای تحصیل رایگان

تحصیل رایگان در کشورهای نوردیک

کشورهای نوردیک کشورهایی سوئد ایسلند دانمارک و فنلاند و نروژ را شامل می شود. این کشورها علاوه بر سیاست های مناسب و خردمندانه و همین طور موقعیت جغرافیایی مناسب همواره از مراکز مورد توجه برای تحصیل بوده است. از طرفی می توان گفت فرصت های تحصیل به صورت بورسیه در این کشورها بسیار زیاد است. کشوری همچون کشور نروژ که در ردیف کشورهای نوردیک قرار دارد خدمات آموزشی رایگانی را در تمامی مقاطع تحصیلی برای دانشجویان مستعد و متقاضی تحصیل که نمرات درخشانی دارند ارائه می دهد و در مسیر پیش روی شما برای تحصیل در این کشور تنها سد پیش رو زبان نروژی می باشد. در تمامی دانشگاه های این کشور مباحث درسی به زبان نروژی ارائه می شود. شما برای تحصیل و پذیرش این کشور نیاز دارید که توانایی خود را در زبان نروژی به اثبات برسانید.

کشورهای دانمارک و سوئیس از دیگر کشورهای نوردیک می باشند. تحصیل در این کشورهای برای کشورهای اتحادیه اروپا رایگان می باشد. البته سایر دانشجویان برای تحصیل در دانمارک و سوئیس با توجه به مقطع تحصیلی و رشته تحصیلی نیازمند پرداخت هزینه هستند. اما در صورت داشتن شرایطی امکان تحصیل رایگان نیز وجود دارد.

تحصیل رایگان در بلژیک 2022

جالب است بدانید که بلژیک 2 زبان اصلی دارد. همین طور در سال 2022 هزینه های تحصیلی نیز در این کشور با توجه به زبان انتخابی شما برای تحصیل مشخص می شود. بلژیک در ردیف بهترین دانشگاه ها برای تحصیل و در رتبه بندی جهانی دانشگاه ها دانشگاه بروسکل پایتخت بلژیک در رتبه چهاردهم قرار دارد. هزینه تحصیل و زندگی در بلژیک برای دانشجویان اروپایی در حدود 890$ (دلار آمریکا) برای پرداخت شهریه و 700$ (دلار آمریکا) برای هزینه های زندگی است. برای سایر دانشجویان از 890$ تا 12100$ (دلار آمریکا) متفاوت خواهد بود.

یکی دیگر از کشورهایی که می توان با هزینه های کم آن را انتخاب کرد، ایتالیا است که به دانشجویان اجازه می دهد که با دریافت بورسیه تحصیلی، به صورت کاملا رایگان به ادامه تحصیل پرداخت. دریافت ویزای تحصیلی ایتالیا یکی از امتیازهای مهمی است که می توان آن را به دست آورد. پیشنهاد می شود برای انتخاب بهترین کشور برای تحصیل رایگان با کارشناسان متخصص در زمینه مهاجرت در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل نمایید.

سوالات متداول در باب کشور هایی که تحصیل رایگان دارند

در این بخش مفتخر به پاسخگویی بهترین کشورها برای مهاجرت تحصیلی رایگان

  • کشورهایی که تحصیل رایگان دارند، کدام اند؟ آلمان، اتریش، بلژیک، ایتالیا و کشورهای نودریک
  • بهترین کشور برای بورسیه تحصیلی کدام است؟ اتریش
4.6/5 - (8 امتیاز)

546 دیدگاه برای “بهترین کشور برای تحصیل رایگان

  1. نوید جهانی نیا گفت:

    با سلام. 47 سال دارم با مدرک کارشناسی مهندسی مکانیک (سراسری) معدل 14 و حدود 22 سال سابقه کار مرتبط. در ضمن دارای آیلتس آکادمیک 6.5 هستم. آیا با توجه به شرایطم برای گرفتن پذیرش تحصیلی از کشورهای اروپایی میتوانم اقدام کنم یا بهتراست برای رفع گپ تحصیلی که دارم ابتدا یک کارشناسی ارشد در ایران بگیرم و سپس اپلای کنم ؟
    سوال دیگه اینکه آیا با قبولی در امتحان سراسری کارشناسی ارشد در ایران گپ تحصیلی فعلی از نظر آفیسر صدور ویزا (مثلا” اتریش ) برطرف شده یا فقط با اخذ مدرک دانشگاهی مشکل گپ برطرف میشود ؟
    با تشکر و احترام

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در اتریش راهکارهایی هست که شما بتونید تحصیل کنید اما حقیقت امر این هست که ریسک ویزای شما بالا است. توصیه می کنیم با مشاورین ما با شماره 02191003232 تماس بگیرید، تا مشاورین ما شما رو راهنمایی کنند

  2. محمد گفت:

    سلام خسته نباشید کدوم کشور ها تحصیل توشون رایگانه و کم هزینس و ارائه تمکن مالی نمیخان؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      ترکیه تمکن مالی نمی خواد ولی هزینه هاش نسبتا زیاد هست.
      از طرفی ایتالیا ارزون ترین کشور اروپایی هست و بورسیه هم میده اما تمکن مالی می خواد.
      توصیه می کنم با مشاورین ما تماس بگیرید که شما رو راهنمایی کنند

      1. ریحانه جهانی گفت:

        سلام
        من 19 سالمه و رشته دبیرستانیم مدیریت بود اما تغییر دادم دیپلم کارودانش گرافیک کامپیوتری رو گرفتم اما برای دانشگاه ب احتمال زیاد تغییر میدم معماری میخونم میشه بگین برای هر دو رشتم کجا میتونم تحصیلم رو ادامه بدم ک رایگان یا پایین باشه

        1. امیر جلالی گفت:

          سلام
          روسیه و ایتالیا بهترین شرایط رو دارن در حال حاضر
          نکته مهمی که باید توجه داشته باشید این هست که ایتالیا آزمون ورودی هم داره و شما باید آزمون رو قبول بشید تا بتونید وارد دانشگاه بشید

  3. ملیکا گفت:

    سلام برای ارشد مهندسی شیمی کدوم دانشگاه هزینه پایین تری نیازه ؟
    و اینکه مدرک کارشناسی باید گرفته باشم و بعد اقدام کنم ؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      قطعا در ایتالیا می تونید هزینه کمتری رو داشته باشید
      در صورتی که سال آخر باشیید و بتونید ضمانت کنید که درستون تا پایان سال تحصیلی تمام میشه، مشکلی نیست و می تونید پذیرش بگیرید.

  4. نازنین گفت:

    سلام من رشتم معماری و میخوام برای کارشناسی بخونم معدل فوقمم 19 هست به زودی مدرک زبانمم میگیرم کدوم کشور برای تحصیل ارشد معماری مناسب تره که بورسیه تحصیلی هم بدن؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      کشورهایی مثل کانادا، استرالیا،امریکا و انگلستان هزینه های بالایی برای تحصیل دارن اما به افرادی که رزومه خوب داشته باشن بورسیه می دن. شما این شانس رو دارید که این مسیر رو برای مهاجرت خودتون انتخاب کنید ولی هیچ گونه قطعیتی برای دریافت بورسیه نیست. توی سایت دانشگاه های مختلف شرایط دریافت بورسیه ذکر شده.
      از طرف دیگه، شما می تونید کشوری مثل ایتالیا رو برای تحصیل خودتون انتخاب کنید که بورسیه تحصیلی برای دانشجوی خارجی در نظر گرفته

      1. حامد گفت:

        سلام
        آیا رشته های فنی مثل حسابداری در کشور های خارجی اصلا بورسیه میشوند؟ شرایط بورسیه شدند چطوری است؟
        حد اقل مدرک تحصیلی و معدل باید چند باشه ؟
        لطفا ب سوال من پاسخ دهید

        1. امیر جلالی گفت:

          سلام
          بستگی داره کدوم دانشگاه و کدوم کشور رو انتخاب می کنید برای تحصیل.
          در حال حاضر بعضی از کشورها مثل ایتالیا این شرایط رو دارند که اکثر رشته های تحصیلی رو بورسیه می کنند

  5. علی گفت:

    سلام خسته نباشید من ۲۱ سالمه میخوام برای کارشناسی بورسیه بگیرم دیپلم صنایع غذایی دارم فوق دیپلم کامپیوتر طراح سایتم ۳ ساله ۲۵ تا مدرک از برترین دانشگاه ها مثل هاروارد و جانزهاپکینز و… و همچنین از کمپانی های بزرگ دارم و مدرک ها مدرک برنامه نویسی و اصول کامپیوتر و پریمیر و اینا هست زبان ترکیم c1 هست زبان انگلیسی به زودی ایلتس ۶.۵ یا تافل ۷۹ میگیرم و زبان فرانسه هم نزدیک به a2‌ هست معدل دیپلمم ۱۸ معدل فوق دیپلم ۱۹.۵۶ هست شریک استارتاپ خدماتی سایت هستم و یکی دوتا مدرک فنی و حرفه ای دارم مدرکایی که گفتم از معتبر ترین سایتا هست که گرفتنشون آسون نیست سایتای مثل coursera , edx , udemy, Sololearn و کجا میتونم رایگان ادامه تحصیل بدم ویا با پایینترین هزینه بخونم؟
    تشکر از شما

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما به صورت کلی در کشورهایی مثل آلمان، اتریش، ایتالیا، پرتغال، اسپانیا، ترکیه و امثال اون می تونید رایگان یا با هزینه های کم تحصیل کنید ولی هرکدوم شرایط خاص خودشون رو دارند.
      توصیه می کنم با مشاورین ما با شماره 02191003232 تماس بگیرید تا مشاورین ما بتونن شرایط شما رو با هر کشوری تطبیق بدن و بهترین گزینه رو در نهایت انتخاب کنید

  6. erfan گفت:

    سلام
    کشوری که بشه به زبان انگلیسی در رشته داروسازی تحصیل کرد و همچنین فول فاند گرفت چی پیشنهاد میکنید به جز ایتالیا

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      هیچ کشوری به شما برای شروع دوره تحصیلتون بورسیه کامل نمی ده.
      در ایتالیا و روسیه شما می تونید بورسیه تحصیل بگرید که هزینه هاتون کم بشه.

  7. مریم گفت:

    سلام وقتتون بخیر…من 38 سالمه…سال 85 مدرک لیسانسمو در رشته مهندسی آب گرفتم با معدل 13.94…سال 99 مدرک ارشدمو گرفتم در رشته مهندسی محیط زیست با معدل 18.79…هر دو هم دانشگاه سراسری بودم…فاصله بین لیسانس و ارشدم بیشتر در زمینه GIS پروژه ای کار کردم الته با دو تا شرکت مهندسی مشاور هم همکاری تمام وقت داشتم به مدت دو سال…از سال 99 تا الان هم بصورت پروژه ای کار میکردم و هم زبان میخوندم…تافل 104 دارم…الان میخوام برای کارشناسی ارشد رشته ژیوانفورماتیک دانشگاه پلی تکنیک میلان اقدام کنم چون بسیار علاقه دارم به این رشته و با رشته ارشدم هم مرتبط هست…میخوام بدونم امکان گرفتن پذیرش با استفاده از مدرک ارشدم هست؟ و اینکه اگر پذیرش رو بگیرم بورسیه استانی شامل حالم میشه؟ با توجه به اینکه از نظر اقتصادی عدد ایزه من خیلی زیر حد نصابشون هست…و سوال دیگم اینکه اگر برفرض پذیرش رو بگیرم برای گرفتن ویزا سفارت چقدر امکان داره منو ریجکت کنه بدلیل سنم و اینکه میخوام ارشد بخونم؟ ممنون میشم پاسخ بدید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      متاسفانه شما نمی تونید توی پلی تکنیک میلان پذیرش بگیرید به این دلیل که دانشجوهای ایرانی باید حداقل معدل 14.5 لیسانس رو داشته باشند. مدرک ارشد یا هر مدرک دیگه ای ملاک نیست.
      شما این امکان رو دارید که در دانشگاه های دیگه پذیرش بگیرید و از بورسیه هم بهره مند بشید. توصیه می کنم حتما با مشاورین ما در تماس باشید.
      02191003232

  8. امیر گفت:

    سلام
    برای تحصیل در رشته روانشناسی کدام کشور خوبه؟
    که تحصیل در آن رایگان باشه و هزینه های دانشجویی در اون متناسب تر از بقیه کشورها باشه و بشه در کنار تحصیل کار دانشجویی کرد؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما از این نظر بهتر هست کشور ایتالیا رو انتخاب کنید که برای شما هزینه ای برای تحصیل در نظر گرفته نشده و می تونید کمک هزینه دریافت کنید.
      توصیه می کنم حتما با مشاورین ما در تماس باشید تا شما رو بیشتر راهنمایی کنند.
      02191003232

  9. Bahareh sharifi گفت:

    سلام امیدوارم خوب باشید من کلاس دوازدهم و معدلم دیپلم بالای 19.5 شده همچنین مدرک تافل با نمره 105 دارم سابقه کاراموزی سه ساله در قسمت امور مالی و مدیریت دارم همچنین در رزومه ام کارهای داوطلبانه در حوزه حفاظت از محیط زیست و مدرک برنامه نویسی هم دارم (html & Python) میتونم مدرک زبان المانی در حد b1 هم بگیرم. به نظرتون با این رزومه آیا امکان گرفتن فول فاند در مقطع لیسانس هست؟ اگر اره میشه بگین کدوم کشور ها؟ و چ کار هایی از الان انجام بدم؟
    البته اشاره کنم ترجیح میدم رشته کامپیوتر ساینس بخونم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام ممنون امیدواریم که شما هم سلامت باشید.
      حقیفت امر این هست که در مقطع کارشناسی، هیچ تضمینی برای دریافت بورسیه وجود نداره با این حال کشوری مثل آلمان به شما این اجازه رو می ده که با هزینه های کمتر از 2000 یورو در سال تحصیل کنید ضمن این که امکان کار ضمن تحصیل رو هم به شما می ده که هزینه های زندگی رو تامین کنید.
      از طرفی کشوری مثل ایتالیا به شما این امکان رو می ده که به صورت رایگان تحصیل کنید و 6500 یورو هم به شما بورسیه تعلق می گیره.
      توصیه می کنم با مشاورین ما تماس بگیرید تا شما رو در این زیمینه بیشتر راهنمایی کنند.

  10. سما گفت:

    سلام ببخشید تدریس زبان انگلیسی بهتره در کشور دیگه یا مدیریت بازرگانی؟کدوم کار بهتره و بورسیه راحت تر میگیره

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      این مسئله به این وابسته هست که شما در چه کشوری قصد ادامه تحصیل و کار رو دارید.
      در اکثر کشورهای پیشرفته جهان، هر دو زبان کاربرد زیادی دارن

  11. فائزه گفت:

    سلام
    من 25 ساله متاهلم ودوره لیسانس رو در رشته مهندسی نقشه برداری گذروندم و دوره لیسانس رو در رشته سیستم اطلاعات مکانی با معدل ارشد 18.30 و رتبه 4 کنکور ارشد رو دارم شش سابقه کاری مرتبط با رشته دارم و قصد تحصیل برای دوره دکتری در دانشگاه های خارج از کشور رو دارم. و تا پایان امسال میتونم امتحان آیتلس بدم
    از کجا میتونم دانشگاه هایی که برای دکتری برای رشته من بورسیه میکنند رو پیدا کنم؟
    و از نظر شما کدوم کشور مناسب هست
    نظرتون راجع به تحصیل در ترکیه نسبت به سایر کشور ها چیه؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      دوره دکترا با سایر دوره های دانشگاهی تفاوت داره. شما باید استاد راهنمای مرتبط با رشته خودتون رو پیدا کنید و روزمه بعلاوه طرحتون رو واسشون بفرستید تا بررسی کنند که شما واجد شرایط هستید یا نه. در مکاتبه با استاد راهنما باید ازشون درخواست فاند داشته باشید و ایشون هست که تصمیم می گیره به شما فاند بده یا خیر

  12. حسین گفت:

    سلام،
    بنده ۲۸ سالمه، لیسانس مکانیک با معدل ۱۸ از دانشگاه ازاد و فوق لیسانس mba با معدل ۱۷ از دانشگاه دولتی دارم و زبان انگلیسی در سطح نزدیک متوسط هستم. دوسه سال سابقه کار مرتبط با مدرک ارشد دارم.
    اما از بعد مالی بسیار ضعیف هستم و هیچ بودجه ای ندارم، آیا تیم شما راهکاری برای مهاجرت طی نهایت یکسال اینده برای بنده داره؟
    در صورت امکان پذیر بودن، وقت ازاد برای تقویت زبان یا یادگیری زبان جدید هم دارم.

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید کشورهایی رو انتخاب کنید که بودجه کمی برای تحصیل نیاز دارند. توصیه می کنم حتما با مشاورین ما در تماس باشید تا شما رو در این زمینه راهنمایی کنند

  13. احسان گفت:

    من متولد 1370 هستم ، بهمن 93 از دانشگاه خواجه نصیر در رشته مهندسی مکانیک با معدل 17.12 فارغ التحصیل شدم ، تو این 7 8 سال سربازی رفتم و کار کردم ، البته کارم مرتبط نبوده ، تدریس کردم بیشتر در مدارس و به صورت خصوصی ، فک میکنم تا اواخر پاییز امسال بتونم یه آیلتس 6.5 یا 7 بگیرم ، مقاله یا کار پژوهشی فقط پایان نامه دوره لیسانسم بوده ، حدود 10 12 هزار دلار هم بودجه دارم ، کجا رو پیشنهاد میدید برای فوق لیسانس خوندن ؟؟
    در مورد آلمان و ایتالیا هم یه سوال دارم ؛ من دارم با زبان انگلیسی و آیلتس اقدام میکنم ، امکان کار دانشجویی برای زبان انگلیسی هست تو این کشورها ؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      اگر امکان داره که این فاصله رو پوشش بدید، آلمان برای آینده کاری شما مناسب تر هست.
      اگر برای شما سخت هست این مسئله ایتالیا رو انتخاب کنید.
      در مورد سوال آخری که پرسیدید باید بگم که اگر در محیط دانشگاه کار پیدا کنید می تونید به زبان انگلیسی باشه کارتون ولی خارج از محیط دانشگاه خیلی سخت کار گیرتون میاد به ویژه در آلمان

  14. علیرضا گفت:

    سلام من رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی موندم لیسانس دارم برای ادامه تحصیل کدوم کشور رو پیشنهاد میکنید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      خیلی مهم هست که چه سالی مدرک تحصیلیتون رو گرفتید، معدلتون چنده، چندسالتون هست و این که چه بودجه ای در اختیار دارید؟
      توصیه می کنم با مشاورین ما در تماس باشید تا شما رو راهنمایی کنند

  15. MahdiaAmiri گفت:

    سلام من یازدهم هستم رشته ام هم تجربی هست به نظر شما کدام کشور مناسبه 😶 نمی دونم به رشته ربط داره یا نه ولی شنیدم که به رشته تجربی بورسیه نمیدن راست هست 😬

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      اون چیزی که شنیدید درست نیست.
      ولی درخواست شما به عوامل مختلفی بستگی داره.
      چه رشته ای می خواهید درس بخونید، چه بودجه ای دارید، معدلتون چند هست و غیره

  16. علی گفت:

    سلام با مدرک دبیری آموزش علوم تجربی میشه تو ارشد رشته زمین شناسی اقدام کرد و اگر بله هست جوابتون ، کدوم کشور بهتره؟
    ممنون میشم جواب بدید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      عوامل بسیار زیادی در این زمینه دخیل هستند و نمیشه به راحتی اسم یک کشور رو اورد.
      ای کاش حداقل سنتون رو می فرومدید.
      در صورت تمایل توصیه می کنم با مشاورین ما در تماس باشید تا شما رو راهنمایی کنند

  17. الهه گفت:

    سلام من لیسانس مدیریت بازرگانی از دانشگاه دولتی با معدل ۱۵/۲۶ دارم مقاله ندارم و اقدام کردم برای خوندن زبان الانم میخوام بخونم برای ارشد اما نمیدونم ارشد بازرگانی بخونم یا مالی کدومش بهتر پذیرش داره و تحصیل رایگان داره و تحصیل برای کدوم کشور رو پیشنهاد میدید و یا مثلا پیشنهاد میدید در کنار انگلیسی چه زبانی بخونم برای کدوم کشور

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بهترین گزینه برای شما در حال حاضر ایتالیا هست که بتونید تحصیل رایگان و با درآمد اضافه داشته باشید.
      همون زبان انگلیسی برای تحصیل شما کفایت می کنه

  18. نگار گفت:

    سلام وقت بخیر
    من 36 سال دارم
    لیسانس مدیریت صنعتی با معدل 17/84 دانشگاه غیرانتفاعی و فوق لیسانس مهندسی صنایع با معدل 15/09 دانشگاه دولتی دارم
    12 سال در حوزه کنترل پروژه کار کرده ام. مقاله ندارم و کار علمی هم انجام نداده ام. زبان هم در حد Upper Intermediate هستم. به نظر شما چه کشوری میتوانم با تحصیل رایگان یا با حداقل هزینه اقامت بگیرم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      ایتالیا و آلمان بهترین شرایط رو برای شما دارند

  19. میترا گفت:

    سلام من رشتم انسانیه و امسال کنکور دارم
    چه رشته ای از شاخه های انسانی برای تحصیل و زندگی در کشور دیگه بهتره البته با هزینه کمتر؟
    و چه کشوری؟ البته انگلیسی زبان هم باشه

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      رشته های گروه مالی بسیار مناسب هست و در اکثر کشورهای جهان به زبان انگلیسی هم تدریس میشه

  20. مریم گفت:

    سلام من فارغ التحصیل رشته معماری هستم متولد 65 سال 93 مدرک کارشناسی ارشد با معدل 18.02 گرفتم برای تحصیل کدام کشور اروپایی می تونم اقدام کنم و چه مقطعی؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما توی بعضی از کشورها مثل ایتالیا، هلند می تونید کارشناسی ارشد مجدد اقدام کنید.
      توی اکثر کشورهای جهان می تونید برای دکترا اقدام کنید
      همه چیز بستگی داره که از سال 93 تا الان چه رزومه ای جمع کردید.
      توصیه می کنم با مشاورین ما تماس بگیرید تا شما رو بهتر راهنمایی کنند

  21. ش گفت:

    سلام من حمایت مالی ندارم ایران دارم واسه ارشدمیخونم سعیمومیکنم بهترین دانشگاه قبول شم چنتا مقاله بنویسم وهمزمان کارکنم پول جم کنم تا بتونم واسه دکتری اقدام کنم کدوم کشور راحتتر بورسیه میده؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      اکثر کشورهای جهان به شما بورسیه می دن در دوره دکترا.
      شما می تونید در ایتالیا، فرانسه، استرالیا، آمریکا، کانادا و غیره بورسیه بگیرید

  22. النا گفت:

    سلام و عرض ادب.
    من 32 ساله هستم و متآهل و تازه یعنی 1400 کارشناسی ارشدمو در رشته کامپیوتر گرفتم با معدل 18.90 از دانشگاه غیرانتفاعی و برای مدرک زبان هم دارم میخونم
    به نظر شما کجا میتونم اقدام کنم ؟ در چه مقطعی بهتره و چه کشوری

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما می تونید توی ایتالیا برای ارشد مجدد اقدام کنید و یا مسیر دشوار تر تحصیل دکترا توی اکثر کشورهای جهان رو انتخاب کنید

  23. عرشیا گفت:

    با سلام و خسته نباشید بنده ۱۸ سالمه و سال ۱۴۰۱ برای بار دوم کنکور میدم به انگلیسی بسیار مسلط هستم و قصد دارم آیلتس هم بگیرم به نظرتون بهرین و ترزون ترین رشته و کشور برای تحصیل برای بنده چی هست ؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما می تونید تحصیل در ایتالیا رو انتخاب کنید که هزینه های بسیار اندکی رو برای شما به همراه داره

  24. امیر گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشید من 34 سال سن دارم و فوق لیسانس مهندسی شیمی دارم معدل لیسانسم 13.5 و معدل فوق لیسانسم 16.7 هست ایلتس 6دارم و حدود 30هزار دلار پول نقد به نظرتون میتونم برای ارشد مجدد در کشوری اقدام کنم؟ گپ تحصیلی من 5.5 سال هست.متاهل هم هستم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      تحصیل در ایتالیا یکی از بهترین گزینه هایی است که شما می تونید داشته باشید. در این صورت شما نهایتا 5 الی 6 هزار دلار از سرمایه خودتون رو هزینه می کنید چون شانس دریافت بورسیه در این کشور هست.

  25. Asal گفت:

    سلام خسته نباشید من پایه یازدهم هستم و رشته ریاضی
    سال ۱۴۰۲ کنکور دارم تا الان از هر کی پرسیدم کدوم کشور برای تحصیل رایگان خوبه همه گفتن آلمان و گفتن تنها شرایطش مدرک زبان آلمانی B2 و نمرات پایه دوازدهم
    میخواستم بدونم از بین کشور هایی ک معرفی کردین کدوم کشور راحت تر پذیرش دارن چون من میخوام بعد از اینکه دیپلم گرفتم از ایران برم ممنون میشم پاسخ بدید😊

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما می تونید تحصیل در ایتالیا رو انتخاب کنید. برای این که شما در آلمان بتونید وارد بشید، باید قبولی در کنکور دولتی رو ارائه بدید ولی در ایتالیا به این موضوع نیازی ندارید.

  26. Hossein گفت:

    با سلام و وقت بخیر
    بنده 32 ساله هستم و دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مهندسی عمران با معدل 19.10 هستم ولی نزدیک به چند سال هست در زمینه سینما فعال هستم و مدرک دوره فیلمسازی انجمن سینمای جوان رو دارم و 2 فیلم کوتاه هم تولید کردم.
    از اونجا که زمینه تحصیلات آکادمیک من مرتبط با سینما نبوده ولی چندین سال گذشته در این زمینه فعالیت داشتم و دوره انجمن سینمای جوان و کار کوتاه داشتم و دارم مدرک زبان انگلیسی خودم رو هم میگیرم، آیا برای مقطع کارشناسی ارشد سینما میتونم اپلای کنم و شانس پذیرش از کدوم کشورها (با یا بدون کمک هزینه تحصیلی) رو میتونم داشته باشم؟

    متشکرم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید از مقطع کارشناسی شروع به تحصیل در این رشته کنید چون که سابقه تحصیلی شما مرتبط نیست

  27. امیرحسین گفت:

    سلام و عرض ادب
    ایا برای تحصیل و ورود به دانشگاه های اتریش نیاز به رتبه قابل قبول در کنکور سراسری است؟ و آیا امکان تحصیل رایگان بدون شرکت در کنکور امکان پذیر است؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید یک سال در ایران در دانشگاه دولتی تحصیل کنید تا بتونید همون رشته رو برای ادامه تحصیل در اتریش انتخاب کنید

  28. یاسر عزیززاده گفت:

    سلام
    ممنون از مقاله خوبتون
    من ۲۳ سال دارم کارشناسی مهندسی برق-کنترل رو با معدل ۱۶.۸ گذروندم و پایان خدمت هم دارم. به زودی تافل انگلیسی هم میگیرم. برای مقطع ارشد کدوم کشور به لحاظ هزینه تحصیل کمتر، سطح کیفی دانشگاه و بازار کار حین و بعد تحصیل میتونه مناسب باشه؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      ایتالیا، نروژ، آلمان و اتریش گزینه هایی هستند که می تونن برای شما هزینه های کمی رو در پی داشته باشند.

      1. Amir گفت:

        ببخشید نروژ خیلی ها میگن هزینه ها خیلی زیاده
        با این حال برای کشوری که هزینه های کمی رو در پی داشته باشه شما پیشنهاد میدید؟

        1. امیر جلالی گفت:

          سلام
          تحصیل توی نروژ کاملا رایگان هست اما شما قبل از مهاجرت به این کشور باید 12000 یورو به حساب دانشگاه واریز کنید که هزینه یک سال زندگی توی این کشور هست. زمانی که وارد این کشور شدید، همه این مبلغ به حساب شما واریز می شه. البته محدودیت هایی هم برای تحصیل توی این کشور وجود داره.
          اگر چالش مالی دارید، بسته به رزومه خودتون می تونید روسیه، ایتالیا، ترکیه، اسپانیا، پرتغال و این دست کشورها رو انتخاب کنید ولی ایتالیا قطعا بهترین گزینه از بین این کشورها هست

  29. مهدیار گفت:

    سلام
    من سال دیگه کنکور دارم و میخوام توی دانشگاه رشته مدیریت بازرگانی بخونم.بهترین کشور برای این رشته با هزینه پایین چه کشوریه? شرایط پذیرش چه چیزی هست

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      تحصیل در ایتالیا یکی از بهترین گزینه هایی هست که شما پیش رو دارید.

  30. Nazanin گفت:

    سلام من ۱۶ سالمه پایه دهم ریاضی هستم تا الان تمام معدل‌هام بالای ۱۹ بوده الانم توی دبیرستان‌دانشگا دارم درس میخونم به مهندسی کامپیوتر گرایش نرم‌افزار ، برنامه نویسی علاقه دارم ولی الان بیشتر دنبال مهندسی آی‌تی هستم اگه بتونم امسال و سال‌های بعد معدلم رو بالای ۱۹ یا ۱۸ ، ۱۷ نگه دارم بنظرتون حتی با دادن کنکور شانسی برای دانشگاه‌‌های خوب آی‌تی دارم یا نه اگه اره چه دانشگاهی البته برای بورسیه رایگان منظورمه تاجایی که میدونم صنعتی شریف بهترین دانشگاه آی‌تی ایران هس برای اون چی شانسی هست

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      دوست عزیز شما می تونید در بهترین دانشگاه های ایتالیا به صورت رایگان تحصیل کنید حتما مقاله تحصیل در ایتالیا رو مطالعه کنید

  31. رومیسا گفت:

    سلام روزتون بخیر. من ۱۸سالمه و پشت کنکوری هستم و می‌خوام امسال که کنکور میدم برم دانشگاه، رشته تجربی هستم و می‌خوام پیراپزشکی بخونم. ممنون میشم یک کشور انگلیسی زبان با هزینه رایگان تحصیلی برای بورسیه تحصیلی بهم معرفی کنید(و مالیات زیادی برداشت نکنن از حقوق)

    1. امیر جلالی گفت:

      اگر قصدتون این هست که چنین شرایطی داشته باشید شاید تحصیل پزشکی در ایتالیا تنها گزینه در دسترس شما باشه
      حتما با مشاورین ما تماس بگیرید تا شما رو مطابق با خواسته هاتون راهنمایی کنند

  32. عسل گفت:

    سلام من 16 سالمه دهم تجربی هستم بعد اینکه دیپلمم رو گرفتم و اگه معدلم بالای 19 باشه میتونم برای یکی از کشور ها بورسیه کارشناسی دندان بگیرم و یا اینکه باید توی کنکور شرکت کنم و رتبه کنکورم اینارو تعیین میکنه

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      اگر دنبال بورسیه هستید حتما مقاله تحصیل دندانپزشکی در ایتالیا رو مطالعه کنید.

  33. نگار گفت:

    سلام.دخترم ۱۸ سالشه و دیپلم تجربی رو با معدل ۱۷ و خورده ای گرفته.برای تحصیل در رشته پرستاری کدام کشور رو میتونید معرفی کنید که هزینه کمتری داشته باشه و یا بورس تحصیلی بهش تعلق بگیره

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      ایتالیا می تونه گزینه مناسبی برای ایشون باشه
      توصیه می کنم با مشاورین ما در تماس باشید تا شما رو راهنمایی کنند.

  34. شیدا گفت:

    سلام
    بنده 19 سالمه و ترم دوم رشته مدیریت بازرگانی هستم. در دانشگاه علم و فرهنگ تحصیل میکنم و معدل دیپلمم 19 هستش. با این شرایط من شانس بورسیه یا تحصیل رایگان دارم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      تحصیل در ایتالیا، تحصیل در نروژ و همینطور آلمان و اتریش می تونید با هزینه بسیار کم یا رایگان تحصیل کنید.

  35. مهاد گفت:

    سلام من دارای مدرک کارشناس ارشد زبان انگلیسی و چند مقاله و مدارک بین المللی هستم. برای گرفتن بورسیه تحصیلی در مقطع دکتری چه کشوری برایم مناسب است؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      باید رزومه تون بررسی شه تا بشه یک پاسخ درست داد

  36. پریا گفت:

    سلام من دیپلم تجربی هستم ومیخواستم راجب تحصیل رایگان توی نروژ ازتون راهنمایی بخوام

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای تحصیل در مقطع لیسانس اول از همه باید مدرک زبان نروژی داشته باشید

  37. مهلا گفت:

    سلام.من متولد 71 هستم . کاردانی شهرسازی از یه دانشگاه علمی کاربردی دارم.بخوام با کمترین هزینه برای ادامه تحصیل حتی حاضرم از اول شروع کنم میشه اقدام کرد ؟ به کدوم کشور و چه رشته های تحصیلی ؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      اول از همه باید هدف شما و علایق شما و بودجتون و خیلی چیزهای دیگه مشخص بشه تا بتونیم شما رو راهنمایی کنیم
      لطفاا با ما تماس بگیرید

  38. Hesam گفت:

    سلام ببخشید برای مهاجرت شرایط برای همه یکی هست یعنی مثلا مهاجرت به کشور های عربی برای عرب های ایران ساده ترهست یا نیست یا بلوچ ها یا کرد ها و یا ترک ها ممنون میشم اگر جواب بدین

    1. داوری گفت:

      سلام
      تفاوتی نمیکنه چون پاسپورت همه ایرانی هستش

  39. نوید عباسی گفت:

    سلام
    من ۱۷ سالمه توی دبیرستان نمونه دولتی هستم
    معادلم ۱۹/30 بوده
    در ریاضی فوق العاده قوی هستم
    مقام در المپیاد ریاضی ایران
    مقام در المپیاد کانگرو
    می خواستم امسال برم آلمان یا اتریش واسه ادامه تحصیل اگه میشه راهنمایی کنید

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای ادامه تحصیل در اتریش یا آلمان نیاز به قبولی در دانشگاه های ایران در زمینه ای که میخواین تحصیل کنید دارید
      البته با توجه به رزومه خوبی که دارید این کار بسیار امکانپذیره
      البته راه های دیگه ای برای تحصیل در دانشگاه های این دو کشور وجود داره که پیشنهاد میکنم در ابتدا با ما تماس بگیرید

  40. زانا گفت:

    سلام
    ببخشید من رشته ام الکترونیک هست 18 سالمه معدل 19.70 دانشگاه خاجه نصر قبول شدم . این بورسیه چیست هزینتو میدن ایا حقوق برای زندگی داره
    بعد برای بورس شدن رتبه من چطوره اینبار باید سربازی کرده باشی و ما یک معلم داشتیم یک مقاله داشت از سوئد برش دعوت نامه فرستادن این چیه؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای اینکه در سوئد تحصیل کنید در این مقطع هزینه های تحصیلی به عهده خودتون خواهد بود

  41. Atena گفت:

    سلام وقت بخیر من 18 سالمه و میخوام انتخاب رشته انجام بدم میخواستم ببینم رشته هایی که میشه از طریق اونا اپلای کرد چیا هستن و کشورهای تحصیل رایگان میخولستم بدونم ممنون میشم جواب بدین

    1. داوری گفت:

      سلام
      خیلی از کشورها هستن که میتونید در اونها تحصیل کنید اما باید با هم صحبت کنیم تا ببینیم از بین گزینه های موجود کدوم یکی برای شما مناسب تره

  42. نیلوفر هاشمیان گفت:

    سلام. بنده مدرک کارشناسی ارشد فیزیک هسته ای از دانشگاه کاشان با معدل 15/20 دارم. پروژه ارشد من کار آزمایشگاهی در زمینه اشکارسازی هستش و 3مقاله داخلی دارم. میخوام برای تحصیل در مقطع دکتری درخواست اپلای کنم. به نظر شما طبق شرایط من کدوم کشور مناسب هست.من30سالمه و متاهل هستم. بودجه و کار برای من در الویته

    1. داوری گفت:

      سلام
      خب اینکه خیلی مبتدیه که با این دو جمله در مورد بهتر بودن کشوری برای دکترا بتونم راهنماییتون کنم
      بهتره که برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  43. صفورا گفت:

    سلام
    من 43 ساله هستم . 20 سال تدریس فیزیک رو دارم. 7 سال پیش مدرک کارشناس ارشد از دانشگاه شهید رجایی گرفتم. یک مقاله jcr چاپ2018 دارم آیا شانس گرفتن بورسیه , اقامت بعد از تحصیل از کشور فنلاند رو دارم. تا حدی به زبان انگلیسی مسلط هستم.

    1. داوری گفت:

      سلام
      باید شرووع به مکاتبه کنید و نظر اساتید راهنما رو بدست بیارید
      رزومه علمیتون رو هم باید قوی تر کنید

  44. پرواز گفت:

    سلام، وقت بخیر، من ۳۲ ساله، مدرک کارشناسی ارشد ژنتیک دارم با یک مقاله ISI و معدل بالای ۱۸/۵ (فارغ التحصیل سال ۹۶). روی مدرک زبانم متمرکز هستم، فقط اینکه ۴ سال گپ دارم( کار کردم در حوزه تضمین کیفیت)، میخواستم بدونم با این شرایط آیا شانس گرفتن فول فاند در مقطع دکترا در اروپا یا کانادا رو دارم؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

    1. داوری گفت:

      سلام
      میشه برای دکترا اقدام کرد اما در ابتدا رزومه تحصیلیتون باید برررسی شه

  45. شیرین گفت:

    سلام من لیسانس زبان و ادبیات انگلیسی از دانشگاه خلیج فارس بوشهر دارم، چه کشور هایی ازت مدرک آیلتس یا مشابهش رو نمیخوان؟
    و اینکه کشور های انگلیسی زبان با تامین هزینه های تحصیل و زندگی کدوما هستن؟ یا کشور هایی که سازمان های بورسیه جداگونه دارن، مثل ایتالیا…

    1. داوری گفت:

      سلام
      این که کشوری مدرک زبان نخواد بستگی به شرایط شما داره برخی از کشورها که شرایط شما رو قبول میکنن پذیرش مشروط میدن که زبان رو اونجا بخونید یا اگر شرایطتون خوب باشه میتونید دوره زبان رو در برخی از کشورها ویزا بگیرید و بخونید تا دیگه در اینجا درگیر مدرک زبان نشید
      برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

  46. مرجان گفت:

    سلام من لیسانس عمران دارم و میخوام برای ارشد معماری ایتالیا اقدام کنم بنظرتون شانس پذیرش دارم؟ و اینکه چیکار کنم شانس پذیرشم بالا بره؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      رشته متفاوتی از مقطع لیسانس اقدام کردید اما اگر نمونه کاری داشته باشید و معدل خوبی داشته یباشید این امکان وجود داره

  47. احمدی گفت:

    سلام من 34 ساله و مجرد هستم و مدرک کاردانی حسابداری رو دارم با معدل 16/30 – میخوام بدونم برای ادامه تحصیل با توجه ب شرایط سنیم کجا برام راحتتره و اینکه از نظر مالی هم تقریبا هیچ پشتوانه ای ندارم و دلیلم برای رفتن هم همین موضوع هست ممنون میشم منو راهنمایی کنین – مدرک ربان رو ندارم و تقریبا خوب هست زبان انگلیسیم ولی میتونم برم کلاس

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای تعیین اینکه کدوم کشور برای شما بهتره در وهله اول باید شرایط دقیق شما رو بررسی کرد
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  48. ماندانا گفت:

    مدرک کارشناسی ارشدم از دانشگاه صنعتی اصفهان بوده

    1. داوری گفت:

      دانشگاه خوب و مورد تاییده

  49. ماندانا گفت:

    سلام
    من کارشناسی ارشد رشته ریاضی محض گرایش هندسه توپولوژی دارم میخاستم برای چه دانشگاه و کشوری با فاند خوب برای مقطع دکتری میتونم اقدام کنم و باید از کجا شروع کنم؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      برای بررسی رزومه تحصیلیتون با ما تماس بگیرید

    2. داوری گفت:

      سلام
      برای بررسی رزومه تحصیلیتون با ما تماس بگیرید

  50. حانیه گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    عذر میخوام من رشته ی علوم آزمایشگاهی دانشگاه سراسری هستم
    میخواستم بدونم امکانش هست همین رشته رو تو یه کشور دیگه رایگان ادامه بدم یا بورسیم کنن ؟ و اگر امکانش هست چه کشوری چه دانشگاهی ؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای تحصیل در این رشته برخی از کشورها امکان اخذ بورس رو خواهید داشت فقط نیاز به بررسی روزمه تون داره
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  51. علی محمدی گفت:

    با سلام
    دختر بنده 13 ساله هست و در مدارس سمپاد دانش اموز هست نمرات بسیار بالا و همچنین از 3 سالگی شروع به یادگیری زبان انگلیسی کرده و سطح زبان بالا هست
    برای دوره دبیرستان یا دهم قصد ماندن در ایران را ندارد بلکه بدون هزینه زیاد قصد به مهاجرت تحصیلی دارد
    شما کدام کشور را پیشنهاد می کنید؟
    و لطفا شرایط ان کشور را نیز بگویید

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای تحصیل در این سن بهتره که برای کشورهایی مثل کانادا و مجارستان و انگلستان برای دختر خانومتون اقدام کنید که شرایط تحصیلی خوبی دارن

  52. Meli گفت:

    سلام من دانشجوی کارشناسی رشته ی تربیت بدنی دانشگاه دولتی هستم معدلمم۱۶ هست و مدرک مربیگری شناو ماساژ و نجات غریق دارم، خواستم بدونم برای ارشد چه کشورهایی خوب است برای تحصیل رایگان، هزینه ی زندگی برام مهمه و همینطور اینکه بتونم بعد تحصیل کار پیدا کنم.

    1. داوری گفت:

      سلام
      خیلی از کشورها رو در موسسه سفیران خدمات داریم اما برای اظهارنظر قطعی راجع به شرایط شما ابتدا پیشنهاد میکنم با ما تماس بگیرید تا اطلاعات دقیق تری از شما دریافت کنم

  53. ایدا گفت:

    سلام دانشجوی کاردانی حسابداری هستم.۲۳سالمه. خرداد ماه تموم میشه دانشگاه با ارائه این مدرک میتونم بورسیه بشم ؟؟ تمکن مالی ندارم و حتما کشوری رو نیاز دارم ک تمام هزینه هارو بده و گردش حساب و پول سیو نخوان .آیلتس هم چن ماه آینده امتحان میدم فک میکنم ۶.۵شم یا ۷.پیشنهادتون چیه ؟فوق العاده هم استعداد در یادگیری زبان های مختلف دارم

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای بورس باید خیلی مدارک تحصیلی قوی داشته باشید البته ممکنه بعد از بررسی مدارکتون برای کشور ایتالیا امکان اخذ بورس خواهید داشت

  54. محمد مسافری گفت:

    سلام وقت بخیر
    با معدل دیپلم ۱۹.۹۰ و معدل کارشناسی ۱۸ از دانشگاه دولتی در رشته علوم آزمایشگاهی و سطح مطلوب زبان انگلیسی . به نظر شما بهترین گزینه تحصیل رایگان کدوم کشور است بدون در نظر گرفتن زبان آن کشور و اینکه بشه اقامت گرفت ؟ مثلا در رشته ی هماتولوژی یا ایمونولوژی یا رشته ی دیگر

    1. محمد مسافری گفت:

      و اینکه چندین بار هم به کشور های اروپایی سفر کردم و تا به حال درخواست ویزای بنده ریجکت نشده .

    2. داوری گفت:

      سلام
      لطفا برای اطلاعات بیشتر در مورد شرایط مهاجرتتون با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  55. mehrdad گفت:

    سلام. من هفده سالمه، امسال دیپلم ریاضی فیزیک میگیرم و معدلم مطمئنا بالای نوزده میاد. سطح زبان انگلیسیم بالاست به طوری که بیش از یکساله فیلم و سریال ترجمه میکنم و فکر میکنم بتونم آیلتس هفت و نیم رو بگیرم. به طور کلی یادگیری زبان برام راحته. 1400 کنکور دارم، درسم خوبه و شانس قبول شدن در داشنگاه های دولتی و نسبتا خوب رو دارم و به رشته مهندسی کامپیوتر علاقه مندم. سوال من اینه با توجه به اینکه من نمیخوام برای مهاجرت هزینه زیادی بکنم و نمیتونم شهریه سنگین دانشگاه بر بیام و نیاز به بورسیه دارم، کدوم کشور و دانشگاه برام مناسب تره؟ سوال دومم اینه اگه اول کارشناسیم رو بگیرم شانس مهاجرتم افزایش پیدا میکنه؟ و اینکه تکلیف سربازی چیه این وسط؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      اگر هزینه ها براتون دغدغه ست و میخواین در دانشگاه های خوبی تحصیل کنید بهتره که در دانشگاه های کشور ایتالیا تحصیل کنید
      الان اقدام کنید به نسبت چند سال آینده شرایط مهاجرت بهتره. ضمن اینکه برای خدمت باید یک وثیقه بگذارید

  56. احسان بیرامی گفت:

    سلام
    من با معدل ۱۶ دیپلم الان در دانشگاه سراسری رشته برق مشغول تحصیل در مقطع کارشناسی هستم
    زبانم هم در حد متوسط به بالا هست میخواستم بدونم برای چه کشور هایی میتونم بورس بشم
    باید چه رزومه ای جمع کنم برای بورسیه راحت تر؟؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای بورس شدن رزومه تحصیلی بسیار مهمه که در مقطع ارشد امکان اخذ بورس کمتر از دکترا خواهد بود اما در کشوری مثل ایتالیا این امکان بسیار بیشتر خواهد بود

  57. Nili گفت:

    سلام خسته نباشید من با دیپلم۱۸/۵۰ و کارشناسی میکروبیولوژی از دانشگاه آزاد که بدون کنکور بوده ولی مقاله و مدرک و رزومه کاری دارم کدوم کشور میتونم بورسیه بگیرم؟؟؟ کشوری هست که هم بورس تحصیلی داشته باشه هم بورس برای هزینه زندگی بدن و دانشگاهش مورد تایید وزارت علوم باشه؟؟؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      بله با توجه به روزمه شما و اولویت هایی که دارید کشور ایتالیا میتونه گزینه خوبی برای شما باشه

  58. میلاد گفت:

    سلام وقت بخیر
    من رشته ام تجربیه و معدلم حدود 18.5تا 19 است ینی تو این بازه است
    و زبان انگلیسی ام متوسطه در همون حد مدرسه البته موسسه هم رفتم
    میخواستم ببینم واس ادامه تحصیل تو رشته های پیراپزشکی(علوم ازمایشگاهی و پرستاری یا مهندسی پرشکی)
    تو کدوم کشور ها میتونم اقدام کنم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای رشته های علوم پزشکی به خیلی از کشورها جهت تحصیل میتونیم برای اقدام کنیم

      1. میلاد گفت:

        میشه راهنمایی کنید؟
        کشوری ک دانشگاه هاش مورد تایید وزارت علوم باشه
        و از نظر هزینه معقول باشه چیه/

        1. داوری گفت:

          سلام
          دانشگاه های ترکیه رومانی ایتالیا هم دانشگاه های مورد تایید داره و هم کم هزینه است

          1. میلاد گفت:

            سلام مجدد
            خیلی ممنون از پاسخ گویی خوب و با حوصله اتون
            خب من بخوام اقدام کنم چجوری اقدام کنم؟

          2. داوری گفت:

            سلام و درود
            در ابتدا بایستی با کارشناسان ما ارتباط برقرار کتید که روند کار رو خدمت شما توضیح بدن تا بتونید به درستی کارتون رو شروع کنید

  59. محمد رضا گفت:

    سلام، رشته ی من فیزیک نظری است، و آیلتس زبان انگلیسی دارم، الان پایه دوازدهم هستم، برای تحصیل در فیزیک نظری در چه کشور هایی میتوانم بورسیه بگیرم و آیا باید کنکور هم بدم یا نه؟ ضمنا هدفم تحصیل در نروژ است و چه چیز هایی برای قبولی نیاز دارم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای تحصیل در رشته های تخحصیلی در مقطع لیسانس بهتره که ابتدا زبان نروژی یاد بگیرید

      1. محمد رضا گفت:

        برای امریکا باید که اقدامی انجام بدم؟

        1. داوری گفت:

          سلام
          در مورد امریکا از چه طریق میخواین مهاجرت کنید؟

  60. Farid گفت:

    سلام من ۳۳ سالم با معدل ۱۳ سال ۹۱ لیسانس مدیریت بازرگانی گرفتم ایا شانسی دارم برای ادامه تحصیل در دیگر کشورها در مقطع کارشناسی ترجیحا فنلاند و اتریش

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای ادامه تحصیل در کشورهای اروپایی کار سختی در پیش دارید اما در کل برخی از کشورها رو میشه اقدام کرد

  61. مهسا گفت:

    سلام من ۱۸ سالمه و معدلمم بالاس میخواستم ببینم رشته پزشکی کدوم کشور هزینه هاش کمتر درمیاد و چه مدارکی لازمه و کلا هزینه تحصیل چقد میشه

    1. داوری گفت:

      سلام
      در کشورهای نزدیگ به خودمون هزینه ها کمتره کشورهایی چون رومانی روسیه و ترکیه از این دست کشورها هستند اما در ابتدا نیاز به اطلاعات بیشتری دارید که پیشنهاد میکنم با کارشناسان ما در ارتیاط باشید

  62. علی گفت:

    سلام وقتتون بخیر 🙂

    من فوق دیپلم نرم افزارم. بعد تحصیل بالای 4 سال تو کار برنامه نویسی هستم. قصد مهاجرت تحصیلی به آلمان رو دارم. زبان آلمانی رو هم دارم میخونم. چجوری میتونم برای مهاجرت اقدام کنم؟ اگه امکانش هست روشی باشه که هزینه تقریبا کمی نسبت به روشهای دیگه داشته باشه ممنون میشم راهنمایی بفرمایین

    ممنون

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای تحصیل در آلمان در مقطع لیسانس قبولی در دانشگاه های سراسری رو داشته باشید و همچنین مدرک زبان آلمانی هم نیاز دارید اگر شرایط سخته بهتره در کشورهای کم هزینه ای که اخذ پذیرش سخته اقدام کنید

  63. حامد گفت:

    سلام.من فوق لیسانس علوم ورزشی(اسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی)با معدل 17.5 و نمره پایان نامه 19.5 از دانشگاه غیر انتفاعی و چاپ یک کتاب و 7 مقاله داخلی و خارجی با دوره تکنسین اورژانس و چند مربیگری و حضور در المپیاد ورزشی کشوری دانشجویان و انتخاب برترین پژوهشگر و دانشجو و پایان نامه از نگاه جشنواره حسابی و …………ایا میتونم از کجا تحصیل رایگان بهره مند شوم

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای بسیاری از کشورها که این رشته رو در مقطع PHD ارائه میدن میتونید اقدام کنید

  64. Hany گفت:

    سلام من میخوام واسه مقطع ارشد اقدام کنم الان دارم لیسانس میخونم دانشگاه ازاد و رشتمم علوم ورزشی(تربیت بدنی)هستش. میخوام که بورسیه بگیرم میشه لطفا کشوری رو معرفی کنید مناسب این رشته واسه تحصیل رایگان که کار هم پیدا بشه ،هزینه خیلی واسم مسئله هستش

    1. داوری گفت:

      سلام
      میشه برای کشوری مثل ایتالیا اقدام کرد که شرایط خوبی داره و میشه بورس شد

  65. anya گفت:

    سلام
    میخواستم بدونم با معدل دیپلم 19.60 و آیلتس 6.5 و رشته سینما و بدون دادن کنکور در کدام کشور میتونم بورس بگیرم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      معدل خوبی دارید و اکثر کشورها برای ورود نیاز به آزمون ندارید اما بورس گرفتن در این مقطع رو میتونید برای کشور ایتالیا امتحان کنید

  66. Melika گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشید
    من 21 سالمه و دانشجوی کارشناسی کارگردانی سینما هستم با معدل 18.5 و دیپلم تجربی 18.20 و آیلتس 7 دارم. میخواستم بدونم شرایط ادامه تحصیل در اتریش یا ایتالیا را دارم و اینکه به نظرتون میتونم بورس بگیرم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      اگر برای مقطع ارشد میفرمائید شانستون برای کشور ایتالیا بیشتر از اتریشه و احتمال اینکه بشه بورس گرفت هم در این کشور بالاست

      1. Melika گفت:

        ممنون از پاسختون. و اینکه برای فوق لیسانس باید مدرک زبان کشور موردنظر رو داشته باشیم یا مدرک آیلتسم کافیه؟

        1. داوری گفت:

          سلام
          در اکثر کشورها داشتن مدرک زبان انگلیسی برای ارشد کفایت میکنه اما اگه کشور خاصصی مدنظرتونه بفرمائید تا رهنماییتون کنم

  67. حانیه گفت:

    سلام
    من ترم 1 رشته علوم کامپیوتر دانشگاه یزد هستم.
    معدل دیپلم :16.5
    و معدل دانشگاه هنوز تموم نکردم ترم 1
    ولی میخواستم بدونم که با این وضع امیدی به ادامه تحصیل در دانشگاه های اروپایی هست یا خیر؟!

    1. داوری گفت:

      سلام
      اگر میخواین در کشورهای اروپایی در زمینه IT در مقطع لیسانس تحصیل کنید معدل دیپلم شماست که حائز اهمیته اما اگر میخواین بخونید و برای ارشد اقدام کنید معدل لیسانس شماست که مهمه

  68. الهه گفت:

    سلام من دانشجوی اموزش زبان دانشگاه دولتی هستم. معدلم نزدیک 15 هست ولی تا پایان مقطع کارشناسی ب بالای 15 میرسه
    در مقطع ارشد دوست دارم در یک کشور انگلیسی زبان و با شهریه کم یا رایگان تحصیل کنم. چ کشوری مناسب من هست؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      کشورهای کم هزینه زیادی هستن برای ادامه تحصیل اما معدل بالایی ندارید
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  69. مینا گفت:

    سلام وقت بخیر
    من 18 سالمه و رشته ام تجربی هست معدل دیپلممم 18/55
    میخواستم بدونم میتونم در کدوم کشور ها رشته پزشکی ثبت نام کنم؟ و هزینشون چقدره؟؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      کشورهای زییادی امکان پزشکی خوندن رو دارید اما هر کدوم شرایط و هزینه هاش متفاوته ابتدا شما اولویت هاتون رو بفرمائید یا برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید تا کشورهای مناسب شما مشخص بشه

  70. علی گفت:

    سلام .خسته نباشید.الان من مقطع دوازدهم هستم معدل من هم بالاس. و زبان المانی تاb1و انگلیسی هم تافل هم دادم و چینی هم کمی بلدم و رشته کنونی من تجربی هست .الان چه کشوری می توانم بروم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای تحصیل به خیلی از کشورها میتوونید مهاجرت کیند فقط هدفتون تحصیل در چه رشته ایه؟

  71. علی گفت:

    سلام
    خسته نباشید
    من دانشجوی ترم ۴ رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز هستم با رتبه کنکور ۳۴۴ کنکور ۹۷ میخواستم ببینم برای ادامه دادن این رشته کدوم دانشگاه و کدوم کشور رو شما ترجیح میدین؟
    معدل دیپلم ۱۹.۴۵
    معدل دانشگاه ۱۷.۱۰
    در ضمن نمره آزمون علوم پایه که یکی دو ماه دیگه قراره بدم رو هم میتونم بهش اضافه کنم
    جسارتا من رتبه و سطح علمی دانشگاه مقصد برام خیلی مهمه و از طرفی هم اگه هزینه دانشگاه بالا باشه نمیتونم از پسش بر بیام
    کشورش هم به اندازه سطح دانشگاهش برام مهم نیست
    میتونین دراین باره راهنمایی کنین؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      بله در این زمینه دانشگاه ها و کشورهای بسیار زیادی وجود دارن که بتونید در اونها پزشکی بخونید
      برای اطلاعات بییشتر در این زمینه با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  72. مریم گفت:

    سلام
    من ارشد پژوهش هنر از دانشگاه غیرانتفاعی با معدل ۱۹/۹۰ هستم
    به نظر شما میتونم از تحصیل رایگان تو کشورهای خارجی مثل اتریش یا نروژ بهرمند بشم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      معدل خوبی دارید اگر رزومه تحصیلیتون خوب باشه میشه از اتریش پذیرش گرفت اما برای بحث ویزا یه مقدار سفارت سختگیره

  73. مبینا گفت:

    سلام وقتتون بخیر، من کارشناسی ارشد رو با معدل 18 از دانشگاه دولتی فارغ‌التحصیل شدم. تو رشته باغبانی کدوم کشور اروپایی بهتره برای مقطع دکترا با هزینه کمتر

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای تحصیل در مقطع دکتری باید روزمه خودتون رو برای دانشگاه هایی که در این زمینه پذیرش تحصیلی صادر میکنن ارسال کنید

  74. پریا گفت:

    سلام وقت بخیر من دانشجوی کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی هستم(دانشگاه غیرانتفاعی) و در موسسه زبان فرانسه میخونم ، امکانش هست بتونم ارشد یا کارشناسی در دانشگاه های رایگان فرانسه بخونم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      رزومه تحصیلی و شرایط سنی و سلابقه سفرتون رو بفرستید تا بتونم راهنماییتون کنم

  75. مهدی گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    من لیسانس پرستاری هستم
    برای ویزای کاری کدوم کشور ها ممناسبن
    ترجیحا انگلیسی زبان باشه ؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      رزومه تون رو بفرمائید تا بهتر راهنماییتون کنم

  76. مینا گفت:

    سلام وقت بخیر من ۳۲ سالمه . کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی خوندم با معدل ۱۶ . متاهل هستم و میخوام بورسیه بگیرم ؟ چه کشوری شرایط بورسیه دانشگاهش راحت تره و آیا امکان قبولی هست ؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      اگر برای مقطع دکتری میفرمائید ما برای اکثر کشورهای اروپایی خدمات داریم و بهتره که با ما تماس بگیرید و رزومه تحصیلی تون رو ارسال کنید که کشورها و دانشگاه ها مشخص بشه
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  77. ع.کریمی گفت:

    سلام و خسته نباشید
    دانشجوی ترم ۳ رشته اقتصاد هستم در مقطع کارشناسی،میخام برای ارشد اقدام ب گرفتن بورسیه تحصیلی رایگان کنم،با توجه به رشتم کجا رو پیشنهاد میدین و از کی شروع کنم و چجوری

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای بورس باید رزومه خوبی داشته باشید بیشتر کشوری که میشه برای اون اقدام کرد ایتالیاست
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  78. نرگس گفت:

    سلام وقت بخیر؛ من بیست سالمه دانشجوی کارشناسی ادبیات انگلیسی دانشگاه دولتی روزانه ام با میانگین معدل ۱۶ ترم پنج؛ استاد هام همه قبولم دارن و میتونن معرفی نامه های خوبی برام بنویسن همچنین خودم کاملا به زبان انگلیسی تسلط دارم با ایلتس ۷.۵ به بالا (بیشترشم میتونم کنم) فرانسه هم در حد سطح a1 بلدم. علاقه دارم که فاند اول امریکا کانادا یا انگلیس رو بگیرم و اگه امکان نداشت کشورهای اروپایی. حالا چندتا سوال دارم اینکه ایا امکانش هست فاند امریکا یا کانادا بگیرم؟ کی باید اقدام کنم؟‌ و اینکه متوجه شدم اگه ریجکت بشم توسط امریکا که به سختی بورسیه میدن بقیه جاها ممکنه قبول نکنن این درسته؟ بعد اینکه اگر فاند هر کشوری رو بگیریم برای دکترا میتونیم برای امریکا اقدام کنیم؟ ممنون میشم از وقت ارزشمندتون مایه بزارید و جواب سوالهام رو که برای همه ما جوونیای ایرانی مهمه رو بدید و راهنمای راهمون بشید و لطفا بعد از این توضیحات من تا جایی که میشه همینجا مشاوره بدید.

    1. داوری گفت:

      سلام
      پاسخ به سوالات شما مفصله لطفا برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  79. زیبا گفت:

    سلام کارشناسی مدیریت مالی دارم با سن27میخوام ارشد mbaبخونم زبانم تا سطح advance خوندم میخواستم بدونم اگه ieltsبگیریم واسه تحصیل رایگان کدوم کشورا میتونم اقدام کنم

    1. داوری گفت:

      سلام
      برخی از کشورهای اروپایی تحصیلشون رایگانه مثل کشورهای آلمان و اتریش و نروژ و غیره
      به همین خاطر ابتدا باید ببینیم شرایطتون به چه نحویه

  80. فاطمه گفت:

    سلام.من دانشجوی ارشد فیزیولوژی جانوری هستم که هنوز کار پایان ناممو تموم نکردم..میخاستم بدونم اگه مدرک زبان داشته باشم میتونم واسه بورس تحصیلی فکر کنم واسه دکتری..ایا فنلاند خوبه ؟تحصیل دکتری رایگانه؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای خوندن دکتری در کشور فنلاند بهتره که ابتدا یه رزومه علمی خوب از خودتون تهیه کنید که با ارائه به استاد راهنما یا سوپروایزر بتونید اقدام کنید

  81. آیناز عطایی گفت:

    سلام و عرض ادب.
    ممنون از اطلاعات خوبتون.
    من 19 سالمه و معدل دیپلمم 16 هست توی کشور فنلاند به زبان فنلاند اگر تحصیل کنیم کاملا رایگان میشه درسته؟!
    من برام خیلی مهمه که کامل از شهریه دانشگاه معاف بشم.
    بعدش اینکه برای پذیر باید تمکن مالیمون چقد باشه؟!
    کلا برای رفتن به فنلاند چقدر تقریبا باید هزینه کرد به پول ایران؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      بهتون پیشنهاد میکنم که ابتدا مقاله تحصیل در فنلاند رو مطالعه کیند اگر سوالی بود در خدمتتون هستم

  82. کورالین گفت:

    درود
    روز شما بخیر
    بنده ۲۰سال سن دارم
    ۲سال هست که فارغ التحصیل شدم و دیپلم کامپیوتر دارم
    این ۲سال برای کنکور درس خوندم اما امسال با اینکه هم روزانه وهم فرهنگیان مجاز شده بودم دانشگاهی قبول نشدم
    معدل سال آخر من۱۹/۵۰هست و تا ۳ترم دیگه میتونم دیپلم زبان انگلیسیم رو بگیرم
    میخواستم بدونم که برای بورسیه فول فاند برای چه کشورهایی در مقطع کارشناسی میتونم اقدام کنم؟

    1. کورالین گفت:

      قصد تحصیل در رشته کامپیوتر رو ندارم و کنکور زبان شرکت کرده بودم

      1. داوری گفت:

        برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

    2. داوری گفت:

      سلام
      برای بورسیه میتونید برای کشور ایتالیا اقدام کنید که بورس میدن .مقاله بورسیه تحصیلی در ایتالیا رو مطالعه بفرمائید

  83. مینا گفت:

    سلام میشه یه راهنمایی کنید برای اپلای و مهاجرت تحصیلی دانشگاه بیشتر تاثیر داره یا معدل دانشگاه مثلا دانشگاه دولتی شانس مارو بالا میبره تا ازاد؟و تو رشته ی روان شناسی با چه مدرکی بهتره اقدام کنم برای مهاجرت تحصیلی و تو چه کشورایی شانس بیشتری دارم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      معدل شما تاثیر در مهاجرت تحصیلی شما خواهد داشت. سن و مدرک تحصیلیتون رو بفرمائید تا بتونم بهتر راهنماییتون کنم

  84. آلند گفت:

    سلام اگر من رتبه ی خوبی (دو رقمی ) در کنکور داشته باشم اما معدل خوبی نداشته باشم ایا باز هم میتونم به تحصیل پزشکی در المان یا اتریش فکر کنم ؟ کدوم یکی از این دو کشور شرایط بهتری برای تحصیل ارائه میده ایا با داشتن قبولی دانشگاه بازم باید در المان یا اتریش ازمونی بدم ؟ ایا نیاز باید مدرک تمکن مالی ارائه بدم ؟ ایا میتونم بلافاصله بعد از مهاجرت تحصیلی شروع به کار کنم ؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      اگر در دانشگاه های سراسری روزانه یا شبانه قبول بشید و مدرک زبان داشته باشید
      میشه در دانشگاه های آلمان بخونید

  85. Sajjad گفت:

    سلتم من سال یازدهم انسانی هستم میخوام برای دانشگاه هم برم خارج معدلم هم ۱۹/۵هستشزبان امگلیسی ۲۰و زبان اسپانیایی رو هم خیلی خوب بلدم حالا میشه کمک کنید تا بورسیه شم برای اسپانیا یا کانادا یا ایتالیا یا انگلیس

    1. داوری گفت:

      سلام
      میشه برای بورس تحصیلی ایتالیا اقدام کنید لطفا مقاله انواع بورسیه ایتالیا رو مطالعه کنید و برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  86. ابراهیم گفت:

    سلام خسته نباشید، من 29 سالمه یه فاصله 5 ساله بین مدرک کارشناسی مکانیک ام تا الان بوجود اومده که 2 سالش مربوط به سربازیه، برای اخذ ویزا و بورسیه تحصیلی ارشد در آلمان این گپ 5 الی 6 ساله ایراد و مشکلی بوجود میاره؟ ضمنا تو این فاصله سوابق کاری مرتبط با رشتمم ندارم . مرسی از راهنمایی هاتون

    1. داوری گفت:

      سلام
      بهتره که گپ تحصیلی کم باشه اما این گپ رو میشه با سابقه کار هم پوشش داد به شرط اینکه باقی شرایط رو هم داشته باشید
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  87. Ali گفت:

    سلام خسته نباشید. من دانش آموز کلاس یازدهم هستم در رشته تجربی. تا حالا نمره کارنامه ام از 19.80 پایین تر نبوده است. من به زبان انگلیسی و ترکی استانبولی مسلط هستم و تا 2 سال دیگر می توانم آیلتس را بگیرم. با این شرایط به نظرتان می توانم در ترکیه یا استرالیا تحصیل رایگان داشته باشم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      در ترکیه ممکنه بتونید برای دانشگاه های دولتی اقدام کنید یا برای کشورهایی که هزینه تحصیلشون رایگانه
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  88. Ali گفت:

    سلام خسته نباشید. ممنون از سایت خوبتون. من سال یازدهم هستم. تا حالا معدلم از 19.8 پایین تر نبوده. تو رشته تجربی هم درس میخونم. زبان انگلیسی رو کامل بلدم و ترکی استانبولی رو هم کامل بلدم. با این شرایط میشه از ترکیه بورس رایگان گرفت؟
    یه سوال دیگه:اگه توی کنکور ایران رتبه خوبی نیاوردم، بازم میشه بورس رایگان گرفت؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      میشه از کشور ترکیه براتون پذیرش گرفت اما در ترکیه نباید به بورس فکر کنید مگر اینکه در دانشگاه های این کشور تحصیل کنید و رزومه خوبی ارائه بدید
      میشه به بورس ایتالیا فکر کنید
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  89. امیر گفت:

    سلام آیا این تحصیل رایگان ملزم به پذیرش تعهداتی از سمت دانشجوست؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      خیر یکسری از کشورها نظام آموزشی رایگان دارن و تعهدی هم برای دانشجو به وجود نمیاره

  90. رامیار گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    من ترم اخر برق دولتی ام و یه مقاله دارم که احتمالن تا اخر سال چاپ بشه در حد isi هست
    میتونم برای ارشد بورسیه بشم؟ بیشتر کشورهای کم هزینه برای زندگی توی اروپا مدنظرم هست مثل فرانسه آلمان و یا اتریش

    1. داوری گفت:

      سلام
      احتمال داره اما با یک مقاله نباید خیلی روی بورس حساب کنید مگر اینکه روزمه خودتون رو قوی تر کنید

      1. رامیار گفت:

        منظورتون اینکه که مقاله های بیشتری کار کنم و یا اینکه سابقه کار و یا مدارک معتبر فنی حرفه ای رو ارائه بدم؟
        و این هم بگم که معلدم خوب نیست میشه گفت بالاتر از ‍‍۱۳.۵ هست.

        1. داوری گفت:

          برای بورس خیلی حساب نکنید امابرای برخی از کشورها میشه براتون پذیرش ارشد گرفت

  91. علیرضا احمدی گفت:

    سلام خسته نباشید.خواهش میکنم جواب سوالم رو بدید، من متولد ۸۲ هستم(پایه تمصیلی: یازدهم) و در رشته تجربی تحصیل میکنم.قصد دارم برای دانشگاه به یکی از کشورای اروپایی مهاجرت کنم.معدلمم زیر ۱۹.۹۰ نیومده هیچوقت.ممنون میشم راهنماییم کنید کدوم کشور مناسبمه و بهتره که چه زمانی برای این کار اقدام کنم،ممنون میشم

    1. داوری گفت:

      سلام
      آفرین معدل خیلی خوبی دارید و میتونید برای اکثر کشورها اقدام کنید از کانادا گرفته تا انگلستان و مجارستان و و کشورهایی چون ترکیه و …
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  92. امیرحسین گفت:

    سلام خسته نباشین من امسال سال آخرم هستش و رشته ریاضی هم هستم
    من قصد دارم که برای دانشگاه و یا حداقل از بعد از دیپلم به خارج برای ادامه تحصیل مهاجرت کنم و در همانجا هم شاغل شوم
    در صورتی که من مدرک ایلتس رم دریافت کنم
    معدل سه سال دبیرستانم باید چن باشد و معدل دانشگام باید چن باشد ودر صورتی که معدلم خوب باشد کدام کشور ها میتونم اقدام کنم بعد سربازی؟؟؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      درحال حاضر با شرایط فعلی که قوانین بروز تغییر میکنن نمیشه برای چند سال آینده برنامه ریزی کرد اما پیشنهاد میکنم برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید تا مفصل راهنمایی بشید

  93. بردیا خادمی گفت:

    سلام من 17 سالمه و دانش آموز رشته ریاضی ام و در حال حاضر در نمونه دولتی درس میخونم و زبانم خیلی خوبه و معدل ام از کلاس هفتم تا الان بالای 19.5 بوده و در ریاضی استعداد خاصی دارم و تونستم چند تا چیز جدید در ریاضی اثبات کنم و دبیرام پیشنهاد دادن در دانشگاه پیگیر اونا بشم….ولی دوست دارم در مقطع کارشناسی در خارج بورسیه بشم…شما میتونید کمکم کنید؟!

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای بحث پذیرش میتونید اقدام کنید اما در رابطه با بورس ابتدا مقاله بورسیه تحصیلی در ایتالیا رو مطالعه کنید و برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  94. مهدی گفت:

    سلام
    من متولد 1381 هستم و دربهترین مدارس تهران درس خوندم و الان هم سال دوازدهم هستم رشته ریاضی به مکانیکی و خودرو بسیار علاقه دارم و خیلی تو این کار مهارت دارم و عاشق اش هستم تمام معدل هام تقریبا 20 بوده زبان انگلسی همم خوبه
    به نظر شما برای تحصیل در خارج و رایگان به کدام کشور ها میتوانم برم البته خیلی دوس دارم که تو یه شرکت ماشین سازی کار کنم
    ممنون میشم راهنماییم کنید

    1. داوری گفت:

      سلام
      معدل خوبی دارید و اگر بخواین برای مقطع لیسانس مهاجرت کنید خیلی شرایط خوبی خواهید داشت

  95. حسابدار گفت:

    سلاسلام،وقتتون بخیر.
    لیسانس حسابداری دارم با معدل 16 از دانشگاه آزاد،سن 23.
    با فرض داشتن آیلتس 7،با توجه به این شرایط در کدوم دانشگاه های اروپایی میتونم برای ارشد بطور رایگان تحصیل کنم؟
    تشکر.

    1. داوری گفت:

      سلام
      تحصیل در کشورهای آلمان اتریش نروژ و ایتالیا رایگانه و برای هرگدوم که بتونید ویزا و پذذیرش بگیرید میتونید اقدام کیند

      1. حسابدار گفت:

        تشکر از پاسخگوییتون.
        یعنی با توجه به رشته و مدرک زبانی که دارم برای این کشورها حتما میتونم در مقطع ارشد اقدام کنم؟
        منظورم این هست که آیا معیارهای مهم دیگه ای هم هستن که باید مدنظر داشته باشم.
        تشکر.

        1. داوری گفت:

          بله خیلی معیارهای جزئی هست که بایستی رعایت کنید
          که پیشنهاد میکنم برای اطلاعات بیشتر در این زمینه با 02191003232 تماس بگیرید

  96. iMehdi گفت:

    سلام ، من دانشگاه پیام نور رشته اقتصاد برای کارشناسی میخونم
    میتونم برای ادامه به کانادا مهاجرت تحصیلی کنم؟
    تریدر هستم و بالای 20 هزار دلار سود از معاملاتم داشتم و مدرک بین المللی از اتریش هم دارم.

    1. داوری گفت:

      سلام
      شما چند سالتونه دوست من؟ و مدرک کارشناسی رو از چه دانشگاهی و در چه تاریخی اخذ کردید؟ آیا مدرک زبان دارید؟

  97. هستی حاتمی گفت:

    سلام خسته نباشید
    من کلاس نهم هستم و میخوام برای سال دهم به بعد به مدارس خارج برم . کجا رایگانه تحصیلش و چه شرایطی داره
    معدل هام هم همشون ۱۹/۹۰ ب بالا بودن

    1. داوری گفت:

      سلام
      میتونید در کشورهای انگلستان کانادا و مجارستان درستون رو ادامه بدید اما در این مقطع به فکر تحصیل رایگان نباشید.

  98. متین گفت:

    سلام . من میخواستم بدونم برای بورسیه رایگان شدن باید کنکور بدم و رتبم مهمه براشون یا نه اصلا کنکور مهم نیست و معدل مدرک دیپلمم مهمه و باید مدرک دیپلمم رو بفرستم . و اینکه باید چه معدلی داشته باشم و اینکه باید حتما زبان آلمانی یا زبان بلد باشم یا انگلیسی کافیه .؟ باید مدرک داشته باشی یا اگه زبانت خوب باشه کافیه. یانه؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      اگر منظرتون آلمانه شما باید در رشته دلخواهتون برای ادامه تحصیل در ایران در دانشگاه های سراسری روزانه یا شبانه قبول بشید و مدرک زبان آلمانی بگیرید
      برای اطلاعات بیشتر با 02191003232 ما تماس بگیرید

  99. noura گفت:

    من رتبه کنکور خوبی دارم و زبان فرانسوی هم مسلطم. میخواستم ببینم شانسی در پذیرش درمقطع لیسانس در دانشگاه های فرانسه دارم و اگر دارم رتبه کنکورم تاثیری در دریافت بورسیه تحصیلی داره یا خیر

    1. داوری گفت:

      سلام
      اگر معدل خوبی دارید و مدرک زبان فرانسوی میشه برای اخذ پذیرش برای شما اقدام کرد

  100. Farima گفت:

    درادامه کامنتم بگم که وقتی همه مدارک من آماده شد،کلا تا گرفتن ویزا چقدرطول میکشه؟…واینکه آدرس محل کار شما همین آدرس پایینه؟ومشاوره حضوری هم دراین شرایط وجود داره ؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای اطلاعات بیشتر با 02191003232 ما تماس بگیرید

  101. کسری گفت:

    سلام من امسال دیپلم گرفتم با معدل 19/52 از دبیرستان استعدادهای درخشان ، زبان انگلیسی در سطح خیلی خوب بلدم . امکان تحصیل رایگان در کدوم کشور برام بهتره ؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای تحصیل رایگان میتونید به ایتالیا، نروژ، آلمان و اتریش فکر کنید البته بحث ویزاش هم مهمه که هر زمان خواستید تماس بگیرید تا بررسی کنیم

  102. Faezeh گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    میخواستم بدونم کشور ترکیه برای دریافت بورسیه تحصیلی کشور مناسبی هست؟
    اگر برای مقطع کارشناسی اقدام کنم و اونجا مدرکم رو بگیرم میشه ک برای ارشد از ترکیه به کشورهای اروپایی درخواست بورس داد؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      میتونید برای دانشکاه های دولتی ترکیه اقدام کنید که دانشگاه های کم هزینه ای هستن اما رایگان نیستن در هر صورت میتونید بعد از اخذ کارشناسی برای کشورهای اروپایی هم درخواست بدید

  103. کسری گفت:

    سلام
    من دانشجوی کارشناسی مهندسی برق دانشگاه فردوسی هستم معدلم بالای 17 است میخواستم بدونم برای دوره کارشناسی ارشد اولا میتونم برای بورسیه تحصیلی رایگان اقدام کنم و ثانیا اگه میتونم کدوم کشور بورسه تحصیلی رایگان دریافت کنم؟ اینم بگم که تا آخر دوره کارشناسی مدرک زبانم را میگیرم

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای اخذ بورسیه میتونید برای تحصیل در ایتالیا یا کشورهایی که کم هزینه هستن اقدام کنید
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  104. افسانه گفت:

    سلام وقت بخیر
    من 32 سال دارم لیسانس شیمی و سابقه کار در آزمایشگاه محیط زیست دارم و در حال حاضر مشغول به کار در بازرگانی هستم… متاهل و همسرم در زمینه نصب دوربین مدار بسته تخصص داره… زبانم متوسط و مدرک زبان ندارم… آیا امکانی برای کار یا تحصیل وجود دارد؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      هم برای تحصیل و هم برای کار میتونید اقدام کنید بهتره که برای کار به آلمان فکر کنید که شرایط کاریش براتون بهتره

  105. ساناز گفت:

    سلام
    من دانشگاه رشته مدیریت میخونم با معدل بالا و مدرک زبان هم دارم و میخوام مقاله هم بنویسم.
    با وجود رزومه خوب دانشگاهی معدل دیپلم خوبی ندارم.
    میخواستم بدونم با این وجود امکان پذیرش از دانشگاه خوبی در المان رو دارم؟
    و یا به جز المان کشور دیگه ای رو که با شرایط من سازگار باشه و امکان بورس و فاند داشته باشه چه کشوری رو پیشنهاد میدید؟
    و کلا میخواستم بدونم اگر معدل دانشکاهی بالا و مدرک زبان داشته باشی باز هم بخاطر معدل دیپلم ممکنه موفق به پذیرش ارشد از کشور ها خارجی نشی؟
    و نظرتون در مورد کشور چین چطور برای ادامه تحصیل

    1. داوری گفت:

      سلام
      سنتون رو بفرمائید و اینکه چه مقطعی میخونید و کی درستون تموم میشه؟

      1. ساناز گفت:

        سلام
        من بیست سالمه حدود سه سال دیگه لیسانس میگیرم.

        1. داوری گفت:

          از الان که نمیشه برای 3 ساله دیگه برنامه ریزی کرد اما خوب بخونید که با رزومه خوب علمی اقدام کنید برای پذیرش از کشورهای خوبی که اون موقع شانسش رو دارید

  106. امیرحسین گفت:

    سلام بنده دانشجوی ترم آخر رشته اموزش زبان انگلیسی با معدل 18.78 و رتبه دوم رشته خودم و جزو استعداد درخشان هستم. میخواستم بدونم ایا شانس اپلای برای بورسیه تو ترکیه یا المتن رو دارم یا خیر. ممنون

    1. داوری گفت:

      سلام
      شناس پذیرش رو دارید ولی برای بورس خیلی روی کشور ترکیه حساب نکنید

  107. خرمتاش گفت:

    درود بر شما سپاس از وبسایتتون .
    من لیسانس مهندس مکانیک خودرو دارم مقاله ندارم و معدلم هم ۱۵ هستش همچنین ۲۶ سالمه . میخواستم بدونم چه کشورهایی هستند که بتونم با کمترین هزینه برلی ارشد پذیرش بگیرم ازشون؟ اگر کشور مقصد درخواست یادگیری زبان اون کشور رو هم داشته باشه برای رایگانی تحصیل من انجامش میدم.
    خیلی ممنون

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای تحصیل در آلمان، تحصیل در ایتالیا و چند کشور دیگه میتونید اقدام کنید
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  108. فتانه گفت:

    سلام من در حال حاضر 26 سال سن دارم ، کارشناسی مدیریت بازرگانی دانشگاه دولتی خلیج فارس و مدرک فنی حسابداری رو دارم ، 2 سال سابقه کار دارم و در حال گرفتن ایلتس هستم وضع مالی متوسطی دارم برای تحصیل در مقطع ارشد حسابداری شانسی دارم ؟ چه کشوری مناسب هست از نظر هزینه؟ ، و اینکه برای حسابداری مدرک بین المللی acca شنیدم معتبر هست برای کار دانشجویی حین تحصیل به نظر شما این مدرک رو بگیرم یا نه مستقیم برای ارشد اقدام کنم ؟؟
    برای تمکین مالی کشوری هست که این میزان پول رو نخواد ؟؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      بهتره که برای تحصیل ارشدر در رشته خودتون اقدام کنید ضمن اینکه اکثر کشورها نیاز به تمکن مالی دارن
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  109. كيانا گفت:

    سلام من١٦ سالمه و توي مدرسه سمپادم،خواستم بدونم شرايط كنكور دادنو بورس شدن براي رشته دندان پزشكي چطوره و كدوم كشور از نظر سطح داشنگاه بالا هس كه بورس تحصيلي هم بده؟ و اينكه بنظرتون اگ توي ايران بمونم و براي تخصص برم مدرك دانشگاه هاي ايران معتبر هست براشون؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      شما در خیلی از کشورها میتونید دندانپزشکی بخونید اما کشورهایی که هزینه ای بابت تحصیل پرداخت نکنید تحصیل در ایتالیا یا کشورهای کم هزینه است که باید بررسی کرد چه کشورهایی مناسب شماست
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

    2. كيانا گفت:

      يه سوال ديگه ميشه ايران كنكور داد و حالا در حد پزشكي يا دندون شيرازو تهران بياري بعد اين چيزاتو ترجمه كني بفرستي براشون قبول ميكنن؟يا حتما براي ورود ب دانشگاهاشون نيازه كنكور همون كشور رو بدي؟ و يه چيزن ديگم اينه ك ميشه تا ترم دو اينا ايران بري دانشگاه لعد قبولت ميكنن بري اونجا ادامه بدي؟

      1. داوری گفت:

        به عنوان یکی از مدارک حتما نیاز به قبولی خواهید داشت و میتونید اینجا دو ترم بخونید و بعد از ورود به دانشگاه اگر واحدهای شما رو تطبیق بدن دیگر اونها رو نخواهند خوند
        برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  110. مریم گفت:

    سلام خسته نباشین
    من 19 سالمه و امسال کنکور رشته پزشکی دارم میخواستم بدونم چه کشورهایی راحت تر بورسیه کارشناسی رو قبول میکنند
    به اضافه رتبه و زبان خوب

    1. داوری گفت:

      سلام
      بایستی باقی رزومه تون رو ارسال کنید تا بتونم بهتر راهنماییتون کنم

  111. امین گفت:

    سلام
    وقت بخیر
    ممنون از توضیحات خوبتون
    من 28 سالمه و فوق لیسانس برق از دانشگاه صنعتی بابل دارم، ماه پیش خدمت سربازیم تموم شد، معدلم 16.5 و یک مقاله isi هم دارم، امکان پذیرش با فاند در مقطع دکتری از کشوری برام وجود داره؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      شانس اخذ پذیرش در مقطع دکترا رو دارید اما باید رزومه علمی بیشتری داشته باشید مگر اینکه برای ارشد مجدد اقدام کنید

  112. Maryam گفت:

    سلام
    19 ساله هستم و دانشجوی دانشگاه فرهنگیان در رشته ی آموزش ابتدایی هستم و در حال حاضر مشغول تدریس در ترم سوم ِمقطع کارشناسی پیوسته هستم
    معدل کل 12 سال تحصیلی ام ( دیپلم) 19/31 می باشد و تمامی معدلم در طول این 12 سال به جز یکی از انها 19 به بالا بوده است
    و در دوران مدرسه در مقاطع ابتدایی و راهنمایی دارای لوح تقدیر و مقام های اول تا سوم زیادی در زمینه های فرهنگی ، هنری ، المپیاد و جشنواره های علمی ، قرائت قران .، المپیاد نقاشی ، احکام و … می باشم
    میخواستم بدونم با توجه به اینکه دانشجوی فرهنگیان هستم تعهدِ دوبرابرِ مدت تحصیلم که 4 سال است رو دادم با این شرایط میتونم بورسیه بگیرم در مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد ؟
    و چه کشوری برایم مناسب است با توجه به شرایطم و هزینه تحصیل و زندگی کم یا رایگان؟
    و حتما باید رشته ای که انتخاب میکنم مربوط به رشته ی تحصیلی ام در ایران باشد؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      لطفا برای اطلاعات بیشتر با 02191003232 تمس بگیرید

  113. مریم گفت:

    سلام خسته نباشید من 24 سالمه و لیسانس هوشبری دارم با معدل 18/22 و معدل دیپلم هم 19/08 بود تجربی بودم و زبان انگلیسی ام خوبه و الان یه ساله معلمم ولی به فیزیوتراپی خیلی علاقه داشتم میخواستم بدونم مقرون به صرفه ترین کشور برای اینکه بخواهم از لیسانس بخونم کجاست ترجیحا ازمون ورودی نداشته باشه و اینکه اگه بخواهم فوق لیسانس اقدام کنم با لیسانسم میتونم کاری کنم ؟ چون الان دارم فوق لیسانس اموزش زبان انگلیسی در پیام نور میخونم
    خیلی ممنون ( نمیدونم چی شد اول ارسال نشد برای همین دوباره فرستادم )

    1. داوری گفت:

      سلام
      رشته شما در اکثر کشورها زیرشاخه پرستاری محسوب میشه و باید مدارکتون رو معادلسازی کنید تا بتونید ادامه تحصیل بدید بهترین کشور هم در این خصوص کشور آلماته
      برای اطلاعات بیشتر با 02191003232 تماس بگیرید

  114. mina گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    من 18 سالمه و تازه کنکور دادم معدل نهایی دبیرستانم 18 هست و با انتخاب رشته در کنکور میدونم که زیست شناسی سلولی و مولکولی قبول میشم حالا میخواستم بدونم به نظر شما من برای کارشناسی برای تحصیل در کشوری اقدام کنم یا بعد از خوندن کارشناسی زیست شناسی سلولی مولکولی برای ارشد ان که میشه ژنتیک اقدام کنم؟ و به نظرتون چه کشوری برای تحصیل که هم رایگان یا هزینه تحصیل کم باشه خوبه هم بعد برای کار در همونجا؟

    1. داوری گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر
      پاسخ به سوالات شما مفصله سرکار خانم هر زمان که تمایل داشتبد تماس بگیرید در خدمتتون هستم

  115. امیرمحمد گفت:

    درود بر شما.چند سوال داشتم.من 19 سالمه و امسال مدرسه را تموم کردم میخواستم برای تحصیل پزشکی در خارج اقدام کنم.آیا در ترکیه غیر دانشگاه های دولتی که رایگان هستند و بورسیه میدهند،دانشگاه های خصوصی مثل کوچ نیز برای پزشکی بورسیه فول فاند میدهند؟شرایطتش چیست؟اگر فول فاند نه تا چجه حد و درصدی بورسیه میدهند؟و زبان تحصیل پزشکی در دانشگاه های خصوصی ترکیه فقط انگلیسی هست؟یا ترکی هم هست؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      از دانشگاه های خصوصی ترکیه نمیشه فول فاند گرفت
      برخی از دانشگاه ها از 30 تا 60 درصد میشه بسته به ظرفیت و زمان اقدام داره

  116. ALI MDM گفت:

    سلام آقای داوری مرسی از سایت خوبتون .
    من ۲۲ سالمه و ترم ۷ کارشناسی کامپیوتر هستم
    شرایط اپلای برای ارشد سخته به دلیل مقاله و معدل پایین و…
    برا همین‌میخوام برا لیسانس اقدام کنم ، کدوم کشور بهتره به نظر شما اول از نظر رایگان بودن و اگه زبانشم انگلیسی باشه بهتره… (اصلا میشه اقدام کرد؟)

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      برای ارشد لزوما نیاز به ارائه مقاله نیست اما اگر معدلتون کمه و میخواین از ابتدا اقدام کنید بهتره به کشورهای کم هزینه فکر کنید کشورهای رایگان زیادی برای تحصیل وجود دارن اما شرایطش به شما نمیخوره بهتره به کشورهایی چون ترکیه ، اوکراین، چین و روسیه فکر کنید که هزین های کمتری به نسبت کشورهای دیگه داره. البته کشور ایتالیا هم کم هزینه است و ممکنه اگر بورس بگیرید رایگان بشه
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  117. naser گفت:

    سلام وعرض ادب
    من ۳۶ سالمه لیسانس حسابداری فوق لیسانس مدیریت مالی و۱۳ سال سابقه کار مالی دارم
    میخواستم واسه ارشد دوباره بخونم پیشنهاد حضرت عالی چیه ؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      پیشنهاد میکنم به کشورهایی چون سوئد و هلند و اوکراین فکر کنید
      و برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  118. سحر گفت:

    سلام، وققتون بخیر
    من فوق لیسانس فیزیک حالت جامد از دانشگاه بین المللی امام خمینی هستم. میخواهم دانشگاهی که هزینه تحصیل و اقامت ترجیحا رایگان دارند رو برای مقطع دکتری انتخاب کنم. شما کدام کشور و دانشگاه را پیشنهاد میدهید؟

    1. داوری گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر
      برای مقطع دکترا اکثر کشورها جاب محسوب میشه و علاوه بر اینکه رایگانه حتی حقوق هم میدن و در این مقطع خیلی تفاوتی بین کشورها نیست تفاوت بین دانشگاه هاییه که اقدام میکنید
      برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

  119. علی گفت:

    سلام کارشناسی رشته روانشناسی هستم و معدل بالای ۱۸ و رتبه اول کلاس و ورودی خودم هستم چطور میتونم توی کشور دیگه ای کار کنم؟مثلا کشور نوروژ. باید اول درخواست بدم و دوره ای بگذرونم شرایط و اقداماتی که باید انجام بدم رو توضیح بدید ممنون.

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار باید دعوتنامه کاری داشته باشید اگر اون رو ندارید بهتره از طریق تحصیل اقدام کنید و سپس در اون کشور به کار برسید
      برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

  120. حجت گفت:

    سلام 27 سالمه مهندس مکانیک دارم. انگلیسی ام خوبه ولی تافل ندارم، میخوام کارشناسی ام رو دوباره ولی در یک کشور مقرون ب صرفه یا رایگان سپری کنم و همون جا شاغل شم. بین گرجستان، صربستان،نیوزلند، آلمان و دانمارک و نوروژ، به نظرتون کدوم برام بهتره؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      شما بایستی برای ارشد اقدام کنید و کشور نروژ در بین کشورهایی که گفتید کشور بهتریه

  121. گوهر گفت:

    سلام .من ۲۳ سالمه ..کاردانی برق از دانشگاه غیر انتفاعیو دارم.. برای تحصیل در رشته معماری در مقطع کارشناسی اما بورسیه رایگان کدوم کشورو پیشنهاد میدین

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      میتونید برای تحصیل رابگان در کشور ایتالیا اقدام کنید
      در این خصوص با مشاورین ما در تماس باشید

  122. محمد گفت:

    سلام،
    من ۲۹ سالم هست، و فوق دیپلم فیزیک اتمی دارم. اما چهار سال هست که در زمینه فیلمسازی فعالیت میکنم. میخوام از ابتدا یعنی از کارشناسی در رشته سینما بخونم. کار مستند سازی و فیلم کوتاه هم انجام دادم. و در رزومه کار برای نیویورکر هم دارم. میخواستم ببینم اتریش گزینه ی مناسبی هست و ایا شانسی برای اپلای کردن هست؟
    ممنون

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      شرایطتون برای مهاجرت تحصیلی به اتریش مناسب نیست چوون سنتون بالاست اما میتونید در کشورهای دیگه ای برای تحصیل اقدام کنید

  123. رضا گفت:

    سلام وقت بخیر من لیسانس مهندسی شیمی دارم بیست پسش ساله مجرد وضع مالی هم متوسط کدوم کشور رو پیشنهاد میکنید

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      رزومه تون ناقصه اینکه چه کاری انجام میدید؟ هدف تحصیل یا کار دارید. برای راهنماییتون نیاز به اطلاعات بیشتری از شما دارم

  124. Alireza گفت:

    سلام من 22 سالم هست دانشجوی سال آخر از دانشگاه چمران اهواز مهندسی برق قدرت و ماکس رشتم در دانشگاهم هستم و دارای تسلط نسبتا خوبی در زبان انگلیسی میخواستم برای ارشد در اروپا اقدام کنند و معدل کل هم 17 هست چه کشوری رو به من پیشنهاد میکنید برای بورسیه چون وضع مالی خوبی ندارم

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      میتونید برای تحصیل در ایتالیا اقدام کنید
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  125. مهدی گفت:

    سلام وقت بخیر
    من 19 سالمه دیپلم انسانی هستم (شبانه) با معدل 15.
    میخواستم برای کالج المان اقدام کنم اما بعضی ها میگن میشه و نمیشه و منو دودل کردن و میترسم این همه وقتم رو هدر بدم و اخرش هم هیچی به هیچی!
    تریدر هستم و گواهی بین المللی از MPT اتریش دارم.
    از سازمان فنی و حرفه ای هم مدرک برنامه نویسی دارم.
    وضع مالی هم معمولی هست ولی دنبال یک کشور با تحصیل رایگانم.
    برای مقطع کارشناسی هم میخوام رشته اقتصاد یا فاینانس بخونم.
    خودم اول از همه کشور المان مد نظرم بود و میخواستم برم کلاس زبان المانی تا B1 فشرده 7 ماهه ثبت نام کنم که گفتم اول ببینم کدوم کشور رو راه میدن و بعد برم زبانش رو یاد بگیرم.

    الان بین این همه کشور اروپایی که تحصیلات رایگان دارن شما کدوم رو پیشنهاد میدید که ریسک کمتری برای ریجکت شدنم داشته باشه؟
    سپاس از لطف شما

    1. داوری گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر
      برای تصمیم در مورد مهاجرت باید مسائل مختلفی رو در نظر بگیرید ابتدا مقاله های کار در آلمان بدون مدرک تحصیلی و شرایط کار پس از تحصیل در اتریش رو مطالعه کنید
      و برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در تماس باشید

  126. آرین ایزدی گفت:

    سلام من 17 سال دارم و رشته انسانی هستم و معدل سال قبلم 18.50 است و هزینه مالی آنچنان مناسبی هم ندارم برای بورسیه شدن رایگان در کشورهای اروپایی قبل از کنکور میشود اقدام کرد و چه رشته ای در دانشگاه میتوانم بخوانم ممنون از پاسخگوییتان

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      اگر بخواین برای بورس اقدام کنید در حوزه شنگن اروپا تحصیل در ایتالیا رو به شما توصیه میکنم
      ابتدا این مقاله رو مطالعه بفرمائید و بعد برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

  127. رکسانا گفت:

    سلام وقت بخیر من ۱۵ ساله هستم و میخوام از سال دیگه اقدام کنم برای رفتن به هلند عمم مقیم اونجا هستش معدل ۲سال راهنماییم هم ۲۰ بوده آیا شانس رفتن به اونجا رو دارم و تا زمانی که برم دانشگاه میتونم بورس دریافت کنم

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      باید برای تحصیل در مقطع کارشناسی به هلند مهاجرت کنید

  128. ALIREZA گفت:

    سلام من کلاس دوازدهم تجربی هستم میخواستم برای ادامه تحصیل به کانادا برم شرایط برای ادامه تحصیل و بورسیه چجوری ستش؟
    زبان انگلیسی تاحدودی بلدم

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      در این خصوص ابتدا مقاله تحصیل در کانادا رو مطالعه کنید
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  129. فاطمه جمعه خانی گفت:

    سلام خسته نباشید ببخشید من دوازدهم تجربی هستم معدل سال آخرم ۱۹.۷۰بوده واگه پزشکی ایران قبول بشم نمره ۶.۵ آیلتس رو هم دارم و الان دارم برای یادگیری زبان ترکی اقدام میکنم آیا شرایط قبولی دارم؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      بهتون به خاطر معدل خوبتون تبریک میگم و اینکه مدرک زبان خوبی هم دارید خیلی از کشورها میتونید اقدام کنید اما چه کشوری مدنظرتون هست؟
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  130. راضیه قیاسی گفت:

    سلام من کارشناس تربیت بدنی ام و میخوام برای ارشد مهاجرت کنم، خیلی سردرگم شدم. نمیدونم کدوم کشور آینده شغلی مناسبی داره برام و هزینه تحصیل و زندگیم مقرون بصرفه میشه.. نمیدونم چجوری میتونم کشور مقصودمو مشخص کنم بالاخره..

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      خیلی ساده است شما ابتدا نیاز به یک مشاوره تخصصی دارید و در قدم اول بایستی با کارشناسان ما در تماس باشبد

  131. Fatemeh گفت:

    سلام من امسال دوازدهم رو تموم کردم و معدلم ۱۶/۸۳شد متاسفانه زبات ترکیو در حد روزمره بلدم و اسپانیولی رو هم درحد سلام و علیک حرف میزنم زبان انگلیسیمم خوبه ولی دارم میخونم ک آیلتس بگیرم ایا امکان داره با معدلی ک من دارم بتونم بورسیه رایگان از دانشگاههای اروپا بگیرم؟شرایط مالی خانواده هم خوب نیست☹

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      شانس بورس زیاد نیست مگر اینکه برای بورسیه تحصیلی در ایتالیا اقدام کنید که کماکان شانسش رو دارید
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  132. ی گفت:

    سلام خسته نباشید
    من محصل رشته انسانی هستم و کنکوری ۹۹
    علاقه به تحصیل در دانشگاه های کشور موناکو دارم
    چجوری میتونم بورسیه تحصیلی بگیرم؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      دست روی یکی از لاکچری ترین کشورهای اروپا گذاشتید و به دنبال بورس هستید…
      باید برای کشورهایی اقدام کنید که با توجه به شرایط شما به شما بورس تعلق میگیره
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  133. یونس ثمودی گفت:

    سلام من 12سالمه دوس دارم برم تحصیل رایگان کنم کدوم کشورو پیشنهاد میدین؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      برای این مقطع نمیتونید تحصیل رایگان کنید ولی میتونید برای تحصیل در کانادا و تحصیل در انگلستان اقدام کنید

  134. بهار گفت:

    با سلام
    من دانشجوی رشته کامپیوتر در دانشگاه فنی حرفه ای هستم ( کنکور فنی حرفه ای دادم و در دانشگاه دولتی فنی حرفه ای روزانه قبول شدم)
    آیا امکان تحصیل در اتریش به صورت رایگان و دارم ؟ و می توانم با کار دانشجویی مخارج زندگی و تامین کنم؟ یا حتما باید کسی از ایران ساپورت مالی کند؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      بطور کلی تحصیل در اتریش رایگانه اما اینکه شما امکان پذیرش دارید یا خیر نیاز به بررسی بیشتر داره
      با کار دانشجویی میتونید بخشی از هزینه های زندگی رو اتریش در بیارید
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  135. پری گفت:

    سلام من ۲۳ سال دارم و دارای لیسانس گرافیک هستم برای کارشناسی ارشد کدام کشور مناسب تحصیل رایگان است؟
    من زبان کره ای و ترکی تا سطح خوبی بلدم آیا این میتونه آپشنی برای من باشه؟
    ممنون

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      بله میتونید در ترکیه ادامه تحصیل بدید و یا به کشورهای اروپایی یا کانادا فکر کنید
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  136. محمد گفت:

    سلام من 17سالمه و کلاس یازدهم رشته انسانی هستم و به رشته حسابداری هستم و سالانه شرایط مالی هم کم هست کدوم کشور برام مناسب و تحصیل رایگان داره؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      کشورهای زیادی از جمله آلمان اتریش نروژ و فرانسه تحصیل رایگان دارند اما در مقاطع دانشگاهی باید به دنیال تحصیل رایگان باشید
      چون در مقطع دبیرستان امگانپذیر نیست

  137. سارا گفت:

    سلام دانش آموز رشته ریاضی با معدل ۱۸.۵ ورودی دوازدهم هستم و برای کنکور ۱۴۰۰ میخونم. علاقه مند تحصیل در آلمان هستم در رشته کامبیوتر و یا طراحی لباس. سطح زبان انگلیسی نسبتا خوبی دارم. میخواستم بدونم میتونم برای کارشناسی درخواست بورسیه بدم البته خانواده توان مالی دارند.

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      اگر قصد تحصیل در دانشگاه های رایگان آلمان رو دارید نیاز به قبولی در دانشگاه سراسری ایران در رشته مدنظر و مدرک زبان آلمانی خواهید داشت
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  138. a گفت:

    سلام . من معدل کارشناسی معماری 17.60 از دانشگاه علم و فرهنگ دارم و معدل دیپلم هم 18 از یک دبیرستان نمونه دولتی دارم . تقریبا نرم افزار های مورد نیاز این رشته رو هم بلدم و پورتفولیو دارم . برای ارشد مهندسی معماری با امکان فاند گرفتن بالا کدام کشور و دانشگاه رو پیشنهاد میکنید ؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      در مقطع ارشد گرفتن فاند کار دشواریه اما باز هم شناس اخذ قاند برای تحصیل در ایتالیا رو خواهید داشت
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  139. حدیث دانشور گفت:

    سلام مهدل دیپلم من 17/89 بوده دراست حال حاضر دانشجوی ترم 3 میکروبیولوژی دانشگاه ازاد هستم ، برای تحصیل رایگام پزشکی کدوم کشور مناسبه

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      در این خصوص مقاله های تحصیل پزشکی در آلمان، تحصیل در رشته پزشکی در ایتالیا و تحصیل پزشکی در اتریش و تحصیل پزشکی در فرانسه رو مطالعه بفرمائید
      توجه داشته باشید که دو سال دیگه که شما 21 سالتون میشه شانس ویزاتون کمه
      و برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

      1. حدیث دانشور گفت:

        نمیشه به جای ویزای تحصیلی یه ویزای دیگه بگیرم بعد توی دانشگاه همونجا امتحان بدم ؟

        1. داوری گفت:

          شما صرفا بایستی از طزریق ویزای تحصیلی اقدام کنید

  140. حدیث گفت:

    سلام ، من دیپلم تجربی با معدل 17/98 دارم و الان ترم 3 میکروبیولوژی دانشگاه ازاد هستم برای تحصیل پزشکی کدوم کشور برام مناسبه ، حداقل دوسال دیگه میخوام درخواست بدم

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      شما چند سالتونه و مدرک زبان دارید یا خیر؟ میخواین مدرک میکروبیولوژی رو بگیرید بعد اقدام کنید یا با مدرک دیپلم اقدام کنید؟

      1. حدیث دانشور گفت:

        19 سالمه میخوام مدرک لیسانسش رو بگیرم چون میخوام تا دوساله دیگه برم

        1. امیر جلالی گفت:

          سلام
          شما مگر بتونید کار پیدا کنید یا این که از طریق ویزای ازدواج وارد این کشور بشید که نیازی به ویزای تحصیلی نداشته باشید.

  141. rana گفت:

    سلام من 27 ساله هستم مهندسی عمران از دانشگاه پیام نور با معدل 14.91 دارم.برای تحصیل رایگان در مقطع کارشناسی ارشد کدام کشور مناسبتره؟اجازه کار داشتن و کسب درآمد برای زندگی در حین تحصیل برام مهمه

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      بیشتر کشورها به دانشجویان اجازه کار پاره وقت میدن که از این بابت دغدغه ای نداشته باشن
      اما هر کشوری نمیتونید تحصیل کنید به خاطر معدلتون و اینکه میخواین رایگان باشه
      در حال حاضر پیشنهاد میکنم با این شرایط مقاله تحصیل در ایتالیا ر ومطالعه بفرمائید
      و برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  142. Amiiiiiir گفت:

    سلام بنده 19 سال دارم و دیپلم تجربی با معدل 19/03 دارم و 6 سال در مدارس نمونه دولتی تهران درس خواندم و الان برای کنکور دارم میخونم و وضغیت مالی خوبی ندارم میخواستم ببینم میتونم بورسیه بشم برای تحصیل اگر توی کنکور پزشکی یا دندان قبول بشم؟؟؟؟؟؟ و کشوری هست که بتونه من رو ساپورت کنه از لحاظ مالی ؟؟؟؟ ممنون میشم پاسخ بدید

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      این امکان وجود داره که در ایتالیا با بورسیه تحصیل کنید
      ابتدا مقاله تحصیل در ایتالیا رو مطالعه بفرمائید
      و سپس برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  143. Nastaran گفت:

    با سلام
    م ۱۶ سالم هست و امسال دوازدهم رشته ریاضی هستم معدلم هم ۱۹.۵۳ هست. می خواستم بدونم برای کارشناسی کشوری هست که فول فاند بده؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      میشه فاند گرفت در این مقطع اما کمتر از مقطع ارشد و دکترا قدرت مانور داره
      در هر صورت بهتره که مقاله بورسیه تحصیلی در ایتالیا رو مطالعه بفرمائید
      و برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  144. سعید گفت:

    با سلام و عرض ادب
    بنده دارای مدرک کارشناسی ناپیوسته در رشته مهندسی تکنولوژی الکترونیک هستم با معدل 12.64 و در حال حاضر دانشجوی ارشد دانشگاه شهید بهشتی هستم بصورت مجازی در رشته الکترونیک دیجیتال تا ترم دوم معدلم 16 هستش چند مقاله ژورنالی و اختراع دارم و ایلتس اکادمیک 6 دارم. سن بنده هم 34 هست میخواستم بدونم برای دکترا شانس فول فاند در کشورهای اروپایی یا جاهای دیگه رو دارم یا خیر و اینکه برای ارشد چطور؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      سوالتون خیلی بستگی به روزمه علمی شما و استاد راهنمایی داره که باهاشون مذاکره میکنید
      اما برای ارشد شانستون خیلی بیشتره
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  145. کامران گفت:

    سلام وقتتون بخیر.فارغ التحصیل ارشد اموزش زبان هستم از دانشگاه ازاد.بامعدل 20.برای دکترا همون دانشگاه بورس شدم ولی نرفتم.مسلط به رشته روانشناسی و فلسفه هستم. و میخوام دکترای روانشناسی زبان بخونم. چه کشوری پیشنهاد میکنید؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      برای خوندن مقطع دکتری کشور مقصد خیلی اهمیتی نداره بیشتر دانشگاه مدنظر در رشته تون مهمه
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  146. الهه گفت:

    سلام،من 27 سالمه کارشناسی مهندسی پزشکی پئخوندم با معدل 15/98 ،ولی به فیزیوتراپی علاقه دارم،و یه پروژه دانشگاهی دارم،و مدرک ماساژ از فنی حرفه ای و فدراسیون پزشکی ورزشی،شما چه کشوری رو برای من پیشنهاد میدین؟ایا باید ازمون ورودی خاصی بدم؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      برای شما ویزای تحصیلی از کشورهایی که مدرک میدن در این زمینه میگیریم که بعدش بتونید برای کار در اون کشور اقدام کنید
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  147. علیرضا گفت:

    سلام خدمت شما
    من رشته تجربی هستم با معدل17.5 میخواستم ببینم کدوم کشور میتونم برای بورسیه اقدام کنم. ممنون

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      برای بورسیه میشه از ایتالیا براتون بورس گرفت
      ابتدا مقاله تحصیل در ایتالیا به همراه بورسیه  رو مطالعه کنید
      و برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

    2. داوری گفت:

      سلام و درود
      برای کشور ایتالیا میتونید اقدام کنید
      مقاله تحصیل در ایتالیا به همراه بورسیه  رو مطالعه کنید
      و برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  148. م شهرکی گفت:

    سلام وقتتون بخیر من کارشناسی سلولی مولکولی با گرایش ژنتیک خوندم با معدل14. 95 و حدودا 4 سال و نیم سابقه کار در ازمایشگاه ژنتیک با بیمه دارم
    بنطرتون کدوم کشورمناسبتره برای من؟ میخوامفولفاند باشه ترجیحا

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      برای تحصیلی در مقطع ارشد در این رشته معدل کمی برای فاند گرفتن دارید
      اما مقاله بورسیه تحصیلی در ایتالیا رو مطالعه کنید چون فارغ از معدل میشه براش اقدام کرد
      اما شانستون رو برای فاند بالا ندونید

  149. شیدا گفت:

    سلام خسته نباشین، من دانشجوی مهندسی معماری و زبان و ادبیات اسپانیایی در دانشگاه تهران هستم. معدل دیپلم 18.90 بوده و معدل دروس دانشگاهی به ترتیب 18.35و 19.10 بوده. آیلتس 7 دارم. برای معماری دیجیتال میخوام مهاجرت کنم چون تو ایران نیستش این رشته. قصدمم مهاجرت به اسپانیا بود از نظر شما کجا بهتره؟
    و اینکه کدوم دانشگاه های ایالت های آمریکا تحصیل رایگان هستن؟

    1. داوری گفت:

      سلام سلامت باشید
      رشته خاصی مدنظر شماست که باید در تک تک دانشگاه های کشور مقصد اون رو چک کنید که وجود داره
      بعد برای گرفتن پذیرش و ویزای تحصیلی اون کشور اقدام کنیم

      1. شیدا گفت:

        من درمورد رشته خودم تحقیق کردم و در امریکا، شیکاگو بهترین جا برای رشته معماریه اما هزینه تحصیلی بالایی داره.
        با توجه به اینکه منو برادرم باهم میخوایم بریم دانشگاه اقتصادی تر کجا پیشنهادتونه؟
        برادرم فارغ التحصیل جغرافیا و برنامه ریزی شهری از دانشگاه تهرانه و معدلش هم بالای 18 بوده

        1. داوری گفت:

          سلام و عرض ادب
          برای تحصیل در امریکا باید به دنبال دانشگاه های با رنک بالا باشید تا بتونید با پذیرشش ویزای تحصیلی بگیرید
          برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  150. hf گفت:

    سلام من دیپلم تجربی با معدل 18.3 و 19 سال سن دارم و قصد تحصیل مهندسی کامپیوتر در خارج از ایران دارم و سالی 15000 دلار هم می تونم هزینه کنم پیشنهاد شما کدام کشور است

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      با این بودجه در برخی از کشورهای درجه یک دنیا امکان تحصیل رو خواهید داشت
      البته هر کشوری شرایط خاص خودش رو داره که بهتون پیشنهاد میکنم برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  151. Anahita گفت:

    سلام و خسته نباشید
    من میخواستم بدونم برای یک دانش اموز رشته ریاضی و تجربی دیپلمه که میخوان توی اروپا تحصیل کنن کدوم کشور بهتره؟؟ و اینکه باید چه شرایطی برای اخذ بورسیه تحصیلی توی کشور مد نظر داشته باشیم
    ممنون میشم سریع جواب بدید

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      شما چند سالتونه و چه رشته ای میخواین ادامه تحصیل بدید؟
      برای بورسیه هم پیشنهاد میکنم ابتدا مقاله بورسیه تحصیلی در ایتالیا رو مطالعه بفرمائید

  152. مبینا گفت:

    سلام دانش آموز پایه دوازدهم هستم با معدل 19.93و میتونم آیلتس 6.5 یا 7 رو بگیرم برای رشته پزشکی میخوام اقدام کنم برای کانادا امکان گرفتن بورسیه در رشته ی بیولوژی برای لیسانس پایه هست؟یا بهتره لیسانس رو از ایتالیا بگیرم بعد بورسیه ی کانادا رو؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      گرفتن بورس در مقطع لیسانس در کشور کانادا کار بسیار سختیه
      بهتر اینه که مقطع لیسانس رو با بورس در ایتالیا بخونید و برای ارشد از کانادا پذیرش بگیرید

  153. پرنیان گفت:

    سلام من دیپلم ریاضی فیزیک دارم معدلم ۱۸ هست و به رشته مهندسی و علوم فیزیک علاقه دارم کدوم کشور برای گرفتن بورسیه تحصیلی رایگان برای این رشته مناسب هست

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      تحصیل در کشورهایی چون آلمان اتریش فرانسه و نروژ رایگانه
      و در کشور ایتالیا هم بورس تحصیلی شامل حال فرد می شود

  154. پرنیان گفت:

    سلام من دیپلم ریاضی فیزیک دارم معدلم ۱۸ هست و به رشته مهندسی و علوم فیزیک علاقه دارم کدوم کشور اروپایی برای گرفتن بورسیه تحصیلی مناسب هست

    1. داوری گفت:

      تحصیل در کشورهایی چون آلمان اتریش فرانسه و نروژ رایگانه
      و در کشور ایتالیا هم بورس تحصیلی شامل حال فرد می شود

  155. مهسا گفت:

    سلام خسته نباشید من دیپلم تربیت بدنی ۱۹ و نیم دارم
    میخواستم بپرسم کدوم کشور برای تحصیل رایگان خوب است
    و اینکه برای ایتالیا بخوام بورسیه dsu بگیرم باید چه زبانی رو بخونم ایتالیایی یا انگلیسی میترسم ایتالیایی رو بخونم نتونم پذیرش و بورسیه بگیرم آون وقت زبان ایتالیایی به کارم نیاد ؟ خیلی ممنون ?

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      بهتره که زبان انگلیسی بخونید برای بورس استانی تا اگه پذیرش نگرفتید امکان اخذ پذیرش از کشورهای دیگه رو داشته باشید

  156. زهرا گفت:

    باعرض سلام
    من دانشجوی رشتهی اتاق عمل هستم میخواستم برای ارشد بورسیه ی تحصیلی بگیرم
    ممنون میشم راهنمایی م کنید

    1. داوری گفت:

      درود بر شما
      برای ادامه تحصیل ابتدا باید مدارکتون رو در کشورهایی که این امکان رو دارن معادلسازی کنید
      بعد اقدام به اخذ بورس و پذیرش کنید

  157. زهرا گفت:

    باسلام .من دانشجوی رشته ی اتاق عمل هستم
    میخواستم برای ارشد بورسیه ی تحصیلی بگیرم
    مدرک تافل هم دارم ممنون میشم کمکم کنید

    1. داوری گفت:

      برای ادامه تحصیل ابتدا باید مدارکتون رو در کشورهایی که این امکان رو دارن معادلسازی کنید
      بعد اقدام به اخذ بورس و پذیرش کنید

  158. Sara گفت:

    سلام و خسته نباشید …من دانشجوی کارشناسی رشته عمران هستم … می خواستم ببینم هنوز امکان تحصیل رایگان و پذیرش وجود داره ؟! …و کدم کشورها برای این نوع مهاجرت اولویت دارند ؟؟…چه مدارکی هم لازمه این کار هست ؟
    ممنون میشم جواب بدید .

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      کشورهایی که امکان تحصیل رایگان رو برای اتباع ایرانی دارن شامل آلمان اتریش نروژ فرانسه و در بعضی موارد ایتالیا هستن

  159. ستایش گفت:

    سلام من 19سالمه خواهرمم 21سالشه میخواییم برای رشته پزشکی در خارج اقدام کنید و هزینه انچنانی نداریم و اینکه معدل کل دبپلم 16است کدوم کشور میتونید اقدام کنیم؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      کشورهای محدودی هستند که امکان تحصیل پزشکی رایگان رو دارید باقی کشورهای کم هزینه هم شرایطشون خوبه
      پیشنهاد میکنم مقاله های تحصیل در رشته پزشکی در ایتالیا و تحصیل پزشکی در ترکیه و مقایسه تحصیل پزشکی در روسیه و ترکیه رو مطالعه کنید

  160. Prz گفت:

    سلام و عرض ادب..
    من الان دانشجوی رشته معماری هستم در مقطع کارشناسی
    دوره کاردانی رو با معدل ۱۷.۵ تموم کردم و الانم هم کارشناسی رو با معدل بالای ۱۷ در حال سپری هستم بعد از تموم کردم کارشناسی کدام کشور میتونه خوب باشه برای مهاجرت و ادامه تحصیل که بشه حتی بورسیه تحصیلی گرفت که هزینه در حداقل ممکن خود باشه

    1. داوری گفت:

      سلام و خداقوت
      برای اینکه در رشته معماری بتونید از کشوری بورسیه دریافت کنید بطور کلی کشور ایتالیا شرایط خوبی داره
      کشورهای کم هزینه دیگه ای هم هستن که اطلاعات بیشتری از شما نیاز دارم

  161. Hanie گفت:

    با سلام من معدل لیسانسم 15 و نیم هستش کدام کشور برای بورسیه تحصیلی و اپلای مناسب هس برا ادامه در رشته ی مدیریت بازرگانی؟

    1. داوری گفت:

      عرض ادب و احترام
      معدلتون یه مقدار پایینه و کار رو براتون سخت میکنه. شما چند سالتونه؟
      هنوز اطلاعات دقیقی ندارم که بتونم دقیق تر راهنماییتون کنم ولی بطور کلی هلند و کانادا در این رشته خوب هستن

  162. علی گفت:

    سلام خسته نباشید
    من لیسانس معماری دارم با معدل 17 ب بالا ولی دانشگاه ازاد.
    بنظرتون کدوم کشور برم؟
    هزینه های انگلیس زیاد نیس؟

    1. داوری گفت:

      سلام سلامت باشید
      دوست عزیز نیاز به اطلاعات بیشتری برای راهنمایی شما دارم
      بله انگلستان جزء کشورهاییه که هزینه تحصیل در اون بالاس

    2. مرضیه گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      من لیسانس شهرسازی دانشگاه غیرانتفاعی با معدل۱۶ هستم.
      برای تحصیل رایگان در مقطع ارشد و به زبان انگلیسی برای کدوم کشور میتوانم اقدام کنم؟

      1. داوری گفت:

        سلام وقت شما هم بخیر
        نیاز به اطلاعات بیشتری از شما دارم لطفا اطلاعات خودتون رو تکمیل کنید
        چند سالتونه و از چه دانشگاهی مدرکتون رو اخذ کردید. کشورهای زیادی هستند که تحصیل رایگان دارن

        1. مرضیه گفت:

          سلام، خداقوت
          ۲۳ سالمه و از دانشگاه غیرانتفاعی شیخ بهایی فارغ التحصیل شدم. علاوه بر اینها میخواستم راجب فرصت های شغلی رشته ام هم توی سایر کشور ها هم بدونم.
          ممنون از لطفتون

          1. امیر جلالی گفت:

            سلام
            بهتر هست با مشاورین ما تماس بگیرید تا شما رو راهنمایی کنند

  163. Setareh گفت:

    خسته نباشید من دیپلم انسانی با معدل ۱۸ دارم و میخواستم برای لیسانس رشته روانشناسی رو انتخاب کنم
    چه دانشگاهی رو پیشنهاد میدید؟
    با تشکر

    1. داوری گفت:

      عرض ادب و احترام
      شرایط تحصیل در خیلی از کشورها رو دارید ولی نمیشه از الان با قطعیت گفت که چه دانشگاهی شما رو میپذیره

  164. حسن گفت:

    سلام خسته نباشید من فوق دیپلوم مکانیک خودرو از دانشگاه ازاد با معدل ۱۷می خواستم بدانم میشه با سرمایه ۵۰میلیون برای تحصیل در المان اقدام کرد و هزینه زندگی و تحصیل را با کار در ان کشور تامین کرد وبرای گرفتن مدرک زبان المان اقدام میکنم

    1. داوری گفت:

      سلام سلامت باشید
      خیر متاسفانه این مبلغ برای تحصیل و زندگی در آلمان کفایت نمیکنه

  165. Arman گفت:

    سلام. ممنون بابت مقاله.
    این سوالم شاید یکم بی ربط باشه ولی اگر کمک کنید ممنون میشم.
    غیر از رایگان بودن (یا کم هزینه بودن) چه معیار های دیگه ای برای انتخاب کشور باید در نظر گرفته بشه؟

    1. داوری گفت:

      سلام به شما
      خواهش میکنم. معیارهای خیلی زیادی مثل رشته تحصیلی، شانس ویزای تحصیلی، رتبه دانشگاه، اعتبار مدارک صادره و خوب بودن
      کشور مقصد حائز اهمیته

  166. نیلوفر شیرمحمدی گفت:

    سلام من دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی گلستان در مقطغ کارشناسی بیهوشی هستم به نظرتون چه چیزی مناسبه

    1. داوری گفت:

      سلام سرکار خانم
      من درست متوجه خواسته تون نشدم لطفا بیشتر توضیح بدید تا بتونم بهتر راهنماییتون کنم

  167. مهیار گفت:

    با سلام
    در حال تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد رشته تبدیل انرژی دانشگاه تهران هستم معدل 16
    چقدر شانس اینو دارم که بورسیه فول فاند در اتریش بگیرم

    1. داوری گفت:

      درود بر شما
      بستگی به رزومه علمی شما و دانشگاه مورد نظر داره دوست عزیز

  168. amin گفت:

    سلام ببخشید تحصیل در خارج از کشور حتما باید در مقطع کارشناسی. کارشناسی ارشد و به بالا باشه یا میتونه تو دوره های متوسطه بود؟

    1. داوری گفت:

      درود بر شما
      امکان تحصیل در مقاطع پایین تر هم وجود داره

  169. محمد عزیزی رشوان گفت:

    سلام
    من دانشجوی ترم 3 کارشناسی ارشد رشته کسب وکار گرایش بازاریابی پیام نور هستم
    برای دکتری کدوم کشور بهتر میشه اقدام کرد

    1. داوری گفت:

      سلام
      باید باقی شرایط شما بررسی شه تا بشه پاسخ درستی داد

  170. h گفت:

    سلام
    من میخوام بورسیه تحصیلی برای دکتری رشته آبزی پروری بگیرم کدام کشور این رشته را دارد و بورسیه تحصیلی ارائه میکند؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      شما بایستی رشته تحصیلی خودتون رو در مقطع دکتری در اینترنت سرچ کنید و ببینید چه دانشگاه هایی اون رو ارائه میدن

  171. محمد گفت:

    سلام من میخواهم لیسانس انیمیشن بخونم ولی فقط زبان انگلیسیم خوبه به نظر شما کدوم کشور مناسب منه و من معدلم تاحالا از 18 پاین تر نیومده .لطفا راهنمایی ام کنید ممنون میشم .

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما فقط کشورهای انگلیسی زبان مانند کانادا انگلیس آمریکا استرالیا برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  172. مریم گفت:

    سلام خسته نباشید بنده با معدل ۱۹.۵ دیپلم تجربی دارم و اینجا کنکور ندادم
    در چه کشوری میتونم به صورت کاملا رایگان در رشته پیراپزشکی تحصیل کنم؟؟؟شانسم در کدوم کشور بیشتره؟؟؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما ابتدا باید در آزمون سراسری روزانه کشور خودمون قبول بشید و با اشتغال به تحصیل اقدام کنید

  173. ابوالفضل گفت:

    سلام
    کارشناسی رشته روانشناسی دانشگاه اصفهان دارم با معدل ۱۶ در چه دانشگاهی میتونم بدون هزینه تحصیل کنم و اقامت خودم و خانوادم رو بگیرم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب شما اکنون کشورهایی مانند اتریش ، آلمان و نروژ برای تحصیل رایگان چه با مدرک زبان آلمانی و انگلیسی امکان پذیر می باشد برای اطلاعلت بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  174. reza گفت:

    سلام یه سوال مهم داشتم اونم اینکه با اینکه درآمد کار تو مجارستان خیییییییییلی پایینه نسبت به کل اروپا چه دلیلی باعث میشه که اینهمه تقاضا داشته باشه برا تحصیل .مثلا اگر یک دانشجو قصدد مسافرت به یک از کشور های همسایه مجارستان مثل اتریش رو داشته باشه باید مثلا 2 ماه کار کنه تا 3 هزار یورو مثلا در بیاره ولی اگر کسی تو اتریش کار کنه این پول رو تو 20 روز در میاره . متوجه شدید ؟؟دلیل اصلی این سوال که پرسیدم این بود که خیلی برام مهمه جوابش و اینکه از دانشگاه میشکولتس پذیرش گرفتم ولی الان به خاطر این موضوع کمی استرسی شدم . همهی مجاسبات رو هم تا حدود زیادی دقیق انجام دادم . همکار هاتون هم جواب نمی دن و خواهشا خودتون راهنماییم کنید . مرسی

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      سطح درآمد در مجارستان کم تر هست اما هزینه های زندگی هم به همون نسبت کمتره.
      مجارستان رو می شه به عنوان پل ورود به حوزه شنگن هم معرفی کرد. شما زمانی که وارد شنگن شدید و تحصیل کردید، مسیر کاریابی توی کشورهای دیگه هم برای شما هموار میشه.

  175. Mina گفت:

    سلام میشه لطفا بگید چه کشورهای به پرستار نیاز دارند ؟ کدام کشورها برای پرستاری خوبه؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما همه کشورها اول باید شرایط شما بررسی شود با شماره های موسسه تماس بگیرید

  176. غزل گفت:

    سلام خسته نباشید. من ترم آخر کارشناسی شیمی کاربردی از دانشگاه دولتی هستم و تا الان معدل کل من ۱۶/۷۳هست و این ترم تلاشمو میکنم که معدل کلمو به ۱۷و خورده ای برسونم .اگر ارشد دولتی اینجا در بیام امکانش هست که بتونم یه کشور دیگه رایگان شیمی یا داروسازی ادامه تحصیل بدم ؟چه کشورایی برای شیمی و داروسازی رایگان هست ؟و کدوم کشور بهتره؟ممنون میشم راهنماییم کنید.

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      برای داروسازی باید از ابتدا شرکت کنید ولی برای شیمی می تونید تحصیل رایگان در برخی از کشورها مثل ایتالیا رو تجربه کنید

  177. ایمان گفت:

    سلام من پزشک عمومی هستمو ۴۸ سال دارم برای ادامه تحصیل حتی الامکان رایگان در اروپا سوال دلشتم اصراری ندارم تخصص باشه بیشتر دنبال رشته ها یی که دوره یکی دوساله دارن و مرتبط با رشته ام هستند اطلاعات میخواستم مثل اپتومتری شنوایی سنجی فارماکولوژی و … ممنون

    1. ایمان گفت:

      در ضمن فارغ التحصیل دانشگاه مازندران در سال ۷۶ هستم با معدل ۱۵/۵

    2. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما سن شما برای ویزای تحصیلی مناسب نیست اما میتونید برای ویزای کاری a۱۷ آلمان اقدام کنید که شرایط فوق العاده ای داره برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  178. ماندانا گفت:

    سلام و خسته نباشید
    من مدرک دیپلم با معدل ۱۹/۵از رشته تجربی دارم و همچنین مدرک زبان انگلیسی هم دارم برای یادگیری زبان های دیگه هم مشکلی ندارم میخواستم بدونم برای دانشگاه رشته دندان پزشکی یا داروسازی کدام کشور دانشگاه بورسیه می‌کنند
    ممنون میشم اگر راهنمایی کنید

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بورسیه برای این مقطع کم پیش میاد اما میتونید برای کشورهای رایگان مانند آلمان و یا اتریش اقدام کنید مقایسه تحصیل پزشکی در آلمان و اتریش را مطالعه فرمایید.

  179. ش. یاری گفت:

    سلام ببخشید من لیسانس حسابداری از دانشگاه دولتی میباشم وجز ۱۵ درصد کلاس بودم بامعدل ۱۶.۲۱و دیپلم ریاضی بامعدل۱۷.۲۰هستم ایامیتونم در رشته های پیراپزشکی و پرستاری در المان شروع به تحصیل کنم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما خیر برای تحصیل پزشکی آلمان باید لیسانس تجربی داشته باشید اما میتونید برای مجارستان، ترکیه روسیه اوکراین اقدام کنید

  180. امیر گفت:

    سلام سال یازدهم تجربی با نمره 18 هستم علاقه مند به تحصیل در رشته دندان پزشکی بهترین کشور برای تحصیل رایگان کدوم کشوره؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عض ادب خدمت شما کشورهای رایگان برای پزشکی اتریش و آلمان خوب هست که باید اینجا قبولی دانشگاه سراسری را بیاورید

  181. بینام گفت:

    سلام من پیش دانشگاهی و دیپلم ریاضی با معدل 18.5 دارم و الان ترم 6 مهندسی کامپیوتر دانشگاه فردوسی با معدل 15 هستم
    چه مقطع و کشوری رو برای تحصیل رایگان پیشنهاد میدین ؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای کارشناسی ارشد اقدام کنید برای کشورهایی مثل اتریش آلمان نروژ

  182. reza گفت:

    همکار هاتون تلفن رو جواب نمی دن در بخش تماس با مشاورین ولی هنوز تصمیم قطعی راجب رشته نگرفتم ولی قاعدتا یه حداقل معدلی وجود داره اونو بگید ممنون میشم

  183. reza گفت:

    یا کامبیوتر یا فیزیولوزی معدلم 15.5 و سنمم18.5هستش

  184. reza گفت:

    و سوال آخری که دارم اینه که میانگین معدل دیبلم و ریز نمرات و این چیزا چند باشه که خیالم بابت بزیرش راحت باشه من معدلم 15.5 هست
    LAP TAP MAN HARF (P)FARSI NADARE TO KALAME PAZIRESH AZ B ESTEFADE KARDAM
    اگه سوالام رو کمی دقیق توضیح بدین خیلی بهم کمک می کنید مررررررررررسی از سایت خوبتون

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بستگی داره به شرایط سنی معدل و رشته ای که میخواین بخونید بررسی شود برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  185. reza گفت:

    من برای مجارستان اگه بخوام اقدام کنم و اول برم کالج مک دنیل و دانشگاه میکولس باید از کالج بزیرش بگیرم یا از دانشگاه؟؟؟؟؟؟؟؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بستگی داره به شرایط سنی معدل و رشته ای که میخواین بخونید بررسی شود برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  186. reza گفت:

    سلام می خواستم بدونم من بعد از گزفتن دیبلم برای ویزای تحصیلی اقدام کنم یا بعد از گرفتن فوق دیبلم میخوام بدونم با کدوم مدرک راحت تر دانشگاه های خارج از ایران قبولم میکنن

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما با مدرک دیپلم برای دوره لیسانس اقدام کنید

  187. مرتضوی گفت:

    سلام ببخشید با معدل دیپلم ۱۹ و قبولی پزشکی سراسری کدوم کشور ها میشه پزشکی خوند؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای انگلستان کانادا مجارستان آلمان اتریش میتونید اقدام کنید

  188. Atieh گفت:

    با عرض سلام بنده ۱۶ سالمه دیپلم تجربی دارم با معدل ۱۹.۹۰ میخواستم بپرسم کدوم کشور برای ادامه تحصیل در رشته پزشکی بهتره؟هم از نظر هزینه و هم امکان گرفتن اقامت تحصیلی راحت تر و اینکه آزمون ورودی به چه شکل و از چه دروسی هست ؟و راهی غیر از دادن آزمون ورودی هست ؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما میتویند کشورهایی مانند کانادا انگلیس مجارستان ترکیه روسیه اوکراین اقدام کنید برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

      1. Roxana گفت:

        سلام وقت بخیر،
        من لیسانس ادبیات انگلیسی دارم با معدل ۱۷.۹۰، قصد ادامه‌ی تحصیل در شاخه‌ای از هنر(تصویرسازی) دارم، میتونم مدرک آیلتس با نمره‌ی خیلی خوبی بگیرم. دنبال دانشگاهی با تحصیلات رایگان میگردم. البته فعلا رزومه‌ای هم در زمینه هنر ندارم. آیا امکان گرفتن پذیرش در یکی از دانشگاه‌های اروپا یا آمریکا رو دارم؟

        1. ف.فرجی گفت:

          سلام و عرض ادب خدمت شما امکان پذیرش رایگان برای کشورهای اتریش، آلمان نروژ میتونید اقدام کنید لطفا مقالات ویزای تحصیلی آلمان، ویزای تحصیلی اتریش و ویزای تحصیلی در نروژ را مطالعه فرمایید.

  189. rza گفت:

    سلام من سال یازدهم هستم و معدلم روی 18 است رشته ریاضی توی مدرسه نمونه هستم ولی روی زبان تسلط عمده ای ندارم ب نظر شما کدوم کشور برای تحصیل بهتره!؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما اگر میخواید برای سال دوازدهم اقدام کنید برای کانادا و مجارستان میتونید بدون مدرک زبان اقدام کنید و برای انگلستان هم میتونید اما مدرک زبان باید داشته باشید

  190. پروانه گفت:

    سلام خسته نباشید
    من دیپلم تجربی با معدل ۱۶٫۱۸ دارم و در حال حاظر دانشجوی روانشناسی در دانشگاه پیام نور هستم و دو ترم دیگه تموم میکنم . معدل لیسانسم تا اینجا ۱۶٫۷۰ شده .
    بنده قهرمان کشوری کونگ فو هم هستم ، میخواستم بدونم چه کشوری مناسبه برای گرفتن بورسیه برای من ؟
    و اینکه بخوام بورسیه کارشناسی بگیرم بهتره یا ارشد ؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما چه رشته ای میخواید بخونید ؟

  191. د تجربب گفت:

    با سلام رتبه زیر ۱۰۰۰تجربی در منطقه یک ایا ب راحتی بورسیه میکنن برای دانشگاه انگلیس و یا المان

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما خیر این تنها برای بورسیه کافی نیست باید سوابق پژوهشی قوی داشته باشید

  192. مینا گفت:

    سلام وقت بخیر من کارشناسی حسابداری با معدل ۱۶/۵ دارم و در حال گرفتن مدرک b1زبان آلمانی ام.. چه دانشگاهی رو برای گرفتن ارشد پیشنهاد میدید که هزینه کمتری داشته باشه

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما دانشگاه های کشور های آلمان، اتریش، نروژ ایتالیا برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  193. الهام گفت:

    سلام ببخشید من یازدهم تجربیم با معدل۱۹.۵ قصد دارم سال آینده برای بورسیه ثبت نام کنم توان مالی آنچنانی هم ندارم و قصد دارم که در رشته دندانپزشکی یا پرستاری یه کشور خوب بورسیه بگیرم توانایی خوندن هم دارم و میخواستم که بدونم پذیرش کدوم کشور راحت تر هست و برای ورود به دانشگاه اون کشور چه کنکوری(ازمونی) باید داده بشه ممنون میشم اگر که جواب بدین???

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما کشورهایی مانند آلمان و اتریش دارای نظام اموزشی رایگان می باشد شما از همین امروز شروع به خواندن زبان آلمانی نموده و سعی کن حتما دانشگاه سراسری روزانه قبول بشی که شرط تحصیل رایگان می باشد

  194. مهدی گفت:

    سلام ببخشید کشور خارجی بهترین جایی که بر ای پذیرش پزشکی که نیاز به کنکور یا ازمون های انچنانی ندارد کجاست؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما این بستگی به شرایط شما داره میتونید ترکیه اوکراین روسیه و یا مجارستان انتخاب کنید که ما اقدام داریم

    2. قدرتی گفت:

      سلام برادر بنده ارشد برق قدرت با معدل ۱۸ از دانشگاه گیلان دارند و مقاله ی علمی هم دارند و در مجله های سایت جهانی چاپ شده
      زبانشون خوبه اما هنوز مدرک نگرفتن و یکسال هم از سربازیشون مونده
      خواستم بپرسم برای بورسیه ی کدام کشورها و چه زمانی میتونن اقدام کنن و شانسشون برای کدوم کشورها بیشتره؟

      1. ف.فرجی گفت:

        سلام و عرض ادب خدمت شما اگر نوع دانشگاهشون سراسری است برای دانشگاه های رایگان اتریش، نروژ، آلمان و یا بورسیه تحصیلی ایتالیا اقدام کنید برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  195. علیرضا گفت:

    با سلام . اگر با معدل بالای 19 از مدارس خاص و دیپلم تجربی اقدام کنم چقدر هزینه لازم هست برای شروع تحصیل در المان ؟
    و اینکه رشته داروسازی مدرک المانی میخواد یا انگلیسی ؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما در حدود 10000 یورو باید توی حسابتون باشه برای تحصیل توی آلمان.
      هزینه تحصیلتون هم چیزی حدود 1200 یورو در سال هست.
      هم به زبان آلمانی می تونید تحصیل کنید انگلیسی هم ممکن هست

  196. زهرا گفت:

    سلام و عرض ادب. من لیسانس علوم آزمایشگاه دارم. با معدل ۱۵.۸. یه مقاله Q2 دارم.هفت سال گپ تحصیلی دارم البته تو این مدت توی آزمایشگاه کار کردم. سوپروایزر بودم و…. . از طرفی می تونم با چند تا از اساتیدم صحبت کنم که گواهی بنویسن در باب اینکه یه دوره TA بودم. خارج از این موارد حدود ده تا تقدیرنامه نویسندگی و کارگردانی دارم و یه مقام دوم رشته بدمینتون و چند گواهی دوره کنترل کیفیت آزمایشگاه. همین طور یه تقدیرنامه از بیمارستانی دارم که اونجا برای نجات بیماری خیلی تلاش کردیم که متاسفانه فوت کرد. بااین اوصاف من چه کشوری شانس پذیرش دارم. و البته آیا شانس بورس شدن دارم؟ چون بدون بورس شدن بعید می دونم بتونم از پس هزینه بربیام

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما رشته شما جز مشاغلی هست که باید در هر کشوری برای کار اول معادل سازی کنید و سپس کار کنید مگر اینکه کارشناسی ارشد پذیرش بگیرید که برای رایگان بودن باید دانشگاه سراسری خونده باشید اکنون مقاله معادل سازی مدرک پرستاری در آلمان را مطالعه بفرمایید.

      1. zahra گفت:

        ممنون که جواب دادین. عرض کنم خدمتتون که از دانشگاه سراسری فارغ التحصیل شدم. و آیا به تظرتون برای بورسیه شدن برای مقطع ارشد یا تحصیل رایگان شانسی دارم؟ بعنوان مثال برای ارشد بیوتکنولوژی پزشکی یا ژنتیک ؟؟

        1. ف.فرجی گفت:

          سلام و عرض ادب برای رشته بیولوژی برای اتریش به صورت رایگان شانس دارید برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  197. هانیه گفت:

    سلام من کارشناسی معماری با معدل 17.8 از دانشگاه علم و صنعت دارم، میخواستم بدونم برای کارشناسی ارشد از آلمان میتونم فاند بهتری بگیرم یا کانادا؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما از هر دو کشور میتوانید برای مقطع phd فاند بگیرید ولی باید سوابق پژوهشی قوی داشته باشید برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  198. شهلا گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    بنده ارشد صنایع دانشگاه آزاد دارم،برای دکتری رایگان کدام کشور راحتر قبول میکنن؟ممنون

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما کشورهایی مانند آلمان اتریش و نروژ

      1. زهرا گفت:

        سلام. خسته نباشید. بنده دوازدهم هستم و امسال کنکور ریاضی دارم. سریع ترین روش برای بورسیه بلژیک، دانمارک یا فنلاند یا سوئد چیست؟ آیا بطور مثال درصورت قبولی در رشته مهندسی کامپیوتر در دانشگاه های تاپ ایران، و داشتن معدل بالای 18 می‌توان برای مقطع لیسانس اقدام کرد؟

        1. داوری گفت:

          سلام سلامت باشید
          امکان اخذ بورسیه در مقطع لیسانس هم برای شما وجود داره
          اما در این مقطع محدودیت بیشتری از مقاطع دیگه هستش

  199. ری را گفت:

    سلام وقتتون بخیر من دانشجوی ترم ۸ زمین شناسی از دانشگاه دولتی کردستان با معدل کل ۱۸.۱ هستم و زبانمم خوبه اما هنوز امتحان ندادم و مدرک نگرفتم
    میخواستم بدونم برای تحصیل رایگان در رشته زمین شناسی ، برای مقطع ارشد میتونم اقدام کنم و چه کشورهایی؟یا فعلا ارشد رو ایران بخونم و دکتری شانس بیشتری برا پذیرش دارم؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما میتونید برای کشور اتریش آلمان نروژ اقدام کنید

  200. محمد گفت:

    سلام و خسته نباشید
    من رشته مهندسی مکانیک در مقطع کارشناسی دانشگاه دولتی میخونم میخواستم بدونم برای ادامه تحصیل در آلمان به صورت رایگان با زبان آلمانی فقط باید بلد باشیم یا فقط اینگیلیسی؟یعنی نیاز هست همراه با مدرک اینگیلیسی به حداقل زبان آلمانی نیاز هست؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب اکثر دانشگاه های آلمانی زبان رایگان هستند

  201. تینا گفت:

    سلام خسته نباشید
    من دانشجوی سال اخر داروسازی دانشگاه بهشتی هستم
    معدلمم تا حالا همه بالای 17 بوده میخواستم ببینم برای ورود به دانشگاه های المان برای گرفتن تخصص نمرات دیپلمم و دبیرستان ام مهمه؟؟؟
    کلاس زبان تا سطح c1 رفنم اما هنوز امتحان ندادم که مدرک بگیرم
    زبان انگلیسی ام در حد عالی یک بار تافل دادم و نمره 104 رو کسب کردم امتیازی برام داره؟؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب بله شرایطتتون خوب هست و سعی کنید معدلتون پایین تر نیاد و مدرک زبانتونو سریعتر بگیرید و درخواست وقت سفارتتونو بدین

      1. تینا گفت:

        اخه دو سال باید طرح رو بگذرونم
        زود نیست؟؟

  202. نادر گفت:

    سلام نظر شما کدام کشور برای ارشد مهندسی مواد مناسب است؟ ایا المان مناسبه؟ من معدلم14.20هستش میتونم اقدام کنم؟؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادی خدمت شما بله آلمان مخصوصا ویزای جستجوی کار آلمان مناسب هست

  203. حنا گفت:

    سلام من ارشد روانشناسی ام با معدل حدودا 19.08 از یک دانشگاه دولتی و قصد ادامه تحصیل دارم در مقطع دکترا در یک کشور دیگه. یک مقاله و درحال ترجمه یک کتاب از انگلیسی به فارسی هستم. و هنوز مدرک زبانم را نگرفتم. سوال من از شما این است ایا من با لیسانس کاملا متفاوت چقدر شانس پذیرش دارم برای کدوم کشور شانسم بیشتر است

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای دکترا میتونیم برای استرالیا به صورت فاند و یا فول فاند براتون اقدام کنیم

  204. نسترن گفت:

    سلام و خسته نباشید ببخشید من فوق دیپلم حسابداری دانشگاه آزاد با معدل 17.56 دارم . برای تحصیل رایگان کدوم کشور میتونم درخواست بفرستم؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما متاسفانه شامل حال شما نمیشه

  205. هلن گفت:

    سلام.من دانش آموز پایه یازدهم تجربی هستم و برای تحصیل در مقطع دانشگاه قصد مهاجرت و گرفتن بورسیه دارم.برای رشته ی پزشکی و یا موسیقی.کشور ایتالیا رو هم خیلی دوست دارم اما نمیدونم باید چیکار کنم.

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اطلاع از شرایط دقیق لطفا تماس بگیرید

  206. هلن گفت:

    سلام.من دانش آموز پایه یازدهم تجربی هستم و برای تحصیل در مقطع دانشگاه قصد مهاجرت و گرفتن بورسیه دارم.برای رشته ی پزشکی و یا موسیقی.کشور ایتالیا رو هم خیلی دوست دارم اما نمیدونم باید چیکار کنم.

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اطلاع از شرایط دقیق لطفا تماس بگیرید

  207. Nilo گفت:

    سلام ووقت بخیرمن مدرک کارشناسی م روازدانشگاه دولتی ایران(دانشگاه رازی)گرفتم میخاستم بپرسم تحصیل رایگان تودانشگاه های المان دررشته روانشناسی امکان پذیرهست؟اگرهست برامدرک ارشدیادکتری چ مقدارهزینه داره؟وهمینطورهزینه ی گرفتن ویرای تحصیلی چقدرهستش؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای تحصیل رایگان کشورهای مانند نروژ، آلمان، اتریش میتونید اقدام کنید

  208. Nilo گفت:

    سلام وعرض ادب.میخاستم بدونم امکان پذیرش وتحصیل رایگان در دانشگاه های المان برای رشته روانشناسی وجودداره؟من لیسانسم روازدانشگاه دولتی ایران گرفتم.برای مقطع ارشد وگرفتن ویزای المان چ مقداربایدهزینه کنم؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما علاوه بر اینکه دانشگاه دولتی خوندین باید سن گپ تحصیلی و مدرک زبان شما بررسی شود برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  209. عیسی گفت:

    سلام.من لیسانس مکانیک خودرو دارم و حدودا ب خودرو مسلط هستم و نرم افزارهای مربوط ب طراحی و تحلیلی رشته خودم رو در حد متوسط بلدم..زبان هم دارم یاد میگیرم….میخواستم ببینم رشته من برای تحصیل مناسب کدوم کشور است…..با تشکر

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت هم کشورهای اروپایی و هم انگلیسی زبان از جمله بهترین کشورها می باشند

      1. Ftmh... گفت:

        سلام
        من سال اخر دبیرستانم ب معدل ۱۸/۳۹ رشته طراحی دوخت .برای مهاجرت کدوم کشور بهتر؟البته تحصیل رایگان باشه
        ممنون میشم راهنمایم کنید

        1. داوری گفت:

          سلام
          احتمالا بتونید برای کشور ایتالیا تحصیلی اقدام کنید، برای این منظور باید رزومه و مدارک شما بررسی شود.

  210. سارا گفت:

    سلام . مدرک لیسانس مهندسی پزشکی دانشگاه ازاد با معدل 14 دارم. برای ادامه تحصیل رایگان در کشورهای اروپایی شانسی دارم؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما چه دانشگاهی در خوندید؟

  211. کینگ آو نو ور گفت:

    سلام خدمت شما ادمین گرامی و سایت خوبتون. بنده لیسانس مهندسی نرم افزار با معدل 16 از یکی از سخت گیر ترین دانشگاه های کشور را دارم (یعنی اگر هرکجای دیگه درس میخوندم معدلم به مراتب بهتر میبود) به زبان انگلیسی هم تسلط کامل دارم ولی مدرکش را اخذ نکرده ام (سوالات ازمون های مختلفو دیدم و فکر میکنم برام اسان هستن) . همینطور در هلند و المان اقوام دارم. به صرفه ترین کشورها برای ادامه تحصیل کدام ها هستند؟ برای مهاجرت تحصیلی برای مقطع ارشد نیاز به کارت پایان خدمت سربازی است یا خیر؟ ببخشید زیاد میپرسم. مهمترین سوالم اخرین سوالم است.

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما نباید مشکل خروج داشته باشید که بشه برای شما اقدام به امر مهاجرت کرد و برای ویزای تحصیلی و کاری شرایط فوق العاده ای دارید برای اطلاعات بیشتر لا شماره های موسسه تماس بگیرید

  212. بهزاد گفت:

    درود.ببخشید من ارشد رشته مشاوره دارم برای ادامه تحصیل توی کدوم کشور میتونم اقدام کنم؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما باید این موضوعرو از اینترنت سرچ کنید

  213. صفورا گفت:

    سلام، میخواستم بدونم واسه خانمی که کارشناسی علوم ازمایشگاهی داره، دانشجوی سال اخر ارشد هماتولوژی هست، ۶ سال هم سابقه کار داره، بهترین کشور برای ادامه تحصیل رایگان و کار کدوم هست؟ با توجه به اینکه متاهل هم هستم همسرم هم کارشناس اتاق عمل هستن با ۶ سال سابقه کار

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای تحصیل رایگان، نوع دانشگاه، ریز نمرات خیلی مهم است و کشورهایی مثل آلمان، اتریش و نروژ اقدام کنید

  214. لیلی گفت:

    سلام آیا با مدرک دانشگاه غیر انتفاعی میتونم از امکانات تحصیل رایگان بهره مند شم؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما چه کشوری مد نظرتون هست؟

      1. لیلی گفت:

        برای دکتری معماری میخوام اقدام کنم ۲ تا مقاله isi دارم و معدل ارشدم ۱۷/۲۷ هست و زبان روبرای آزمون دارم آماده میشم
        کشوری که تحصیل با هزینه کمتری برام ممکن باشه و بتونم ویزای کار بگیرم

        1. امیر جلالی گفت:

          سلام
          شما می تونید برای کشورهای مختلف اقدام کنید. باید در نظر داشته باشید که در حال حاضر اکثر کشورهای جهان در مقطع دکترا تحصیل رایگان رو ممکن کردن.

  215. افسانه گفت:

    سلام و خسته نباشید
    من فوق لیسانس میکروبیولوژی با معدل 18 دارم از دانشگاه ازاد میخواستم بدونم برای دکتری کدوم کشور با شرایط تحصیل رایگان رو میتونم اقدام کنم؟چه کشورهایی این رشته رو دارن؟
    در حال گذراندن دوره های زبان هم هستم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما چون که دانشگاه آزاد هستید نمیتونید رایگان درس بخونید

  216. رضا گفت:

    سلام و خسته نباشین
    ببخشین من لیسانس و فوق لیسانس میکروبیولوژی و‌بیوتکنولوژی از دانشگاه آزاد دارم علاقه مند به مهاجرت دارم
    و میخوام دکتری ادامه بدم ولی از لحاظ هزینه مشکل دارم و دنبال بورس هستم
    ‌اینکه ار لحاظ علمی قوی نیستم
    میخواستم بدونم اگه زبان اکی کنم و رو ۱.۲ مقاله کار کنم میتونم واسه بورس اقدام کنم ؟
    ممنون از وقتی که میزارین

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما آیا از دانشگاهی تونستید سوپروایزر پیدا کنید؟

  217. علی مولوی گفت:

    با سلام
    من خودم جاب افر گرفتم از المان. همسرم سال سال سوم دانشگاه هست و الان که دی ماه هستیم، تقریبا ۱ سال نیم دیگه درسش طول میکشه تا پایانش.
    رشته شهرسازی روزانه دانشگاه فردوسی هست. میخواستم ببینم امکان انتقال واحد هاش به دانشگاهی به المان هست و یا کلا انتقال دانشگاهی از ایران به المان که بتونه درسش رو ادامه بده هست از سال اینده؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای ویزای تحصیلی و کاری حدود ۱۲ تا ۱۸ ماه زمانبر می باشد؟

      1. علی مولوی گفت:

        منظورم رو فکر میکنم درست انتقال ندادم. من خودم امکان گرفتن ویزای فوری رو از دارم از چند هفته ی اینده. چون در حال امضای قرارداد کاری با یک شرکت در آلمان هستم. همسرم سال سوم دانشگاه است و این دغدغه برامون است که آیا میتونم برای ادامه ی تحصیل همسرم در آلمان هم اقدامی کنم (با توجه به اینکه خودم قرار داد کاری دارم)؟ و ایا امکان این هست که واحد های گذروندش، با اونجا تطبیق بخورده که نیاز به شروع مجدد تحصیلاتش نشه (یه امکانی مثل انتقالی گرفتن بین دانشگاه ها)؟ تا به حال به چنین موردی بر خوردید؟

        1. اسرا گفت:

          سلام ببخشید می خاستم بگم که بعد از تمام کردن دانشگاه بارشته پرستاری کدام کشور برای تحصیل مناسب است؟

          1. ف.فرجی گفت:

            سلام و عرض عدب خدمت شما این بسته به شرایط شما داره که کدوم کشور میتونید مهاجرت کنید

        2. امیر جلالی گفت:

          سلام
          تطبیق واحد احتمالش بسیار کم هست و ممکنه نتونید از این طریق به خواسته خودتون دست پیدا کنید. ایشون احتمال زیاد باید مجددا از ابتدا شروع به تحصیل کنن

  218. ملیکاکاشف گفت:

    سلام من دانشجوی پزشکی سال یک دانشگاه سراسری هستم در حال خوندن زبان هم هستم ، آیا شانسی دارم که بتونم پزشکی کشورهای اروپایی بخونم یا باید باز ازمون ورودی اون کشورهارو شرکت کنم ؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بهتره حالا که اینجا پزشکی قبول شدین همین جا ادامه بدید و برای تخصص اقدام کنید

  219. ناهید گفت:

    سلام من اخرین ساله ک دارم تجربی میخونم واگه معدلم بالای ۱۸بشه میتونم رشته پرستاری بخونم؟چه کشوری مناسب تره؟وآزمون ورودی به چه صورته

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما اگر که دانشگاه سراسری روزانه قبول بشید و آلمانیتونو قوی کنید میتونید به راحتی برای پذیرش رایگان اقدام کنید

  220. فاطمه گفت:

    سلام من لیسانس مدیریت بازرگانی و ارشد MBA از دانشگاه دولتی (سمنان) با معدل ۱۸/۷۵ دارم حالا بعد از تقریبا ۸ سال دوری به خاطر داشتن همسر و فرزند میخوام پذیرش تحصیلی بگیرم شما کدوم کشور رو پیشنهاد میکنید تا با کمترین هزینه موفق باشم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما اگر صرفا کشورهای رایگان مد نظرتون هست باید سمت آلمان اتریش و نروژ برید برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

    2. Yas گفت:

      سلام و خسته نباشید و ممنون از سایت خوبتون
      ببخشید من کلاس دوازدهم تجربی هستم و ساله آخرمه و معدلم بالای 16 هست میخاستم ببینم برای بورسیه ی تحصیلی کدام کشور انتخاب کنم اصلا بورسیه شامل من میشه؟ و اینکه من باید6تو کشور خودم کنکور بدم یعنی با توجه به رتبه ی کنکورم میتونم در کشوره دیگه ای بورسیه بگیرم؟

      1. داوری گفت:

        سلام و عرض ادب
        خواهش میکنم لطف دارید
        امکان گرفتن بورس در این مقطع کمه اما وجود داره
        نه به این صورت نیست خیلی مفصله که بهتون پیشنهاد میکنم ابتدا با مشاورین ما در موسسه مشاوره کامل بگیرید

  221. محسن گفت:

    سلام
    کارشناسی را از دانشگاه آزاد تهران مرکز با معدل ۱۴ در رشته حقوق تمام کردم و کارشناسی ارشد هم در همان دانشگاه با معدل ۱۷ در رشته حقوق خصوصی در حال اتمام هستم.
    ایلتس ۶ دارم و بدون گپ تحصیلی؛ قصد مهاجرت تحصیلی با امکان دریافت اقامت دائم پس از تحصیل در همان کشور را دارم.
    شما کدام کشورها را پیشنهاد می دهید؟
    ترجیح بر PHD هست اما در صورت نداشتن فاند امکان ارشد مجدد را دارم.

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما باید سوابق پژوهشی شما بررسی شود برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  222. آزاده گفت:

    سلام. من ارشد مدیریت رسانه دارم . در حال خواندن زبان هستم. معدل ۱۷/۷۹ از دانشگاه دولتی. یک مقاله چاپ شده و پژوهشگر منتخب جشنواره رادیو. ۲۰ سال فعالیت حرفه ای در خبرنگاری و دبیری خبر دو رسانه ملی رو دارم. برای دکترا میتونم برای کدوم دانشگاه درخواست بدم که هزینه هام تامین باشه.

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما از هر کشوری که بتونید استاد راهنما برای مقطع دکترا پیدا کنید و همراه با فاند باشه به هزینه هاتون کمک کردین

      1. Gunesh گفت:

        سلام و عرض ادب
        من الان دو ترمم مونده لیسانس روانشناسی تموم کنم از دانشگاه غیرانتفاعی می‌خوام برا ارشد روانشناسی بورسیه تحصیلی بگیرم امکانش هست که بورسیه تحصیلی بگیرم؟

        1. ف.فرجی گفت:

          سلام و عرض ادب خدمت شما عمدتا به این ترتیب هست که یک ترم اینجا پرداخت می کنید و سپس با نمرات بالا در ترم اول در خود دانشگاه درخواست بورس میدین

          1. Gunesh گفت:

            ممنون بابت پاسخگویی. امکانش هست من ایمیل شمارو بگیرم سوالاتمو بپرسم در این زمینه!؟

        2. نور گفت:

          با سلام خدمت شما. من لیسانس مدیریت صنعتی دارم با معدل ۱۵.مدرک زبان هم تا سال آینده دریافت میکنم.
          از چه کشورهایی برای ارشد بورسیه تحصیلی رایگان به من تعلق میگیره؟؟

          1. داوری گفت:

            سلام و درود
            بطور پیشفرض مقاله بورسیه تحصیلی در ایتالیا رو مطالعه فرمائید
            و برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

        3. امیر جلالی گفت:

          سلام
          شما می تونید توی کشوری مثل ایتالیا به صورت رایگان در این رشته تحصیل کنید

  223. معصومه گفت:

    من رشته ی تجربی هستم . امسال سال آخرمه . اگر معدلم ۱۸ به بالا بشه برای رشته ی پرستاری کدام کشور بهتر است ؟
    آیا در اون کشور آزمون ورودی هم باید بدهم ؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای همه کشورها باید آزمون ورودی بدین و کشور آلمان اتریش سوئد دانمارک خوب هست

  224. Ramzi گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    کشور مناسب جهت اخذ ویزای تحصیلی برای نقاشی رو کجا پیشنهاد میدین؟ ممنون

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما باید شرایط سن، سابقه کار، مدرک تحصیلی مدرک زبان بررسی شود سپس مشخص شود کجا بروید

  225. مریم محمدی گفت:

    سلام و عرض ادب خدمت شما… من کارشناسی روانشناسی دارم قصد دارم برای ارشد روانشناسی بالینی بخونم و بخاطر شرایط مالیم مجبورم بورسیه بگیرم و کشور مدنظرم استرالیا هستش کدوم دانشگاه استرالیا گرفتن بورسیه راحت تر هستش و کلا کدوم شهرش ارزانتره برای دانشجوها …و ی سوال دیگه اگر بورسیه تعلق نگیره با هشتاد تومن میشه رفت برای شروع، بعدش رفت اونجا سرکار…ببخشید سوالام زیاد شد…ممنون میشم دقیق راهنمایی کنید…

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما لطفا مقاله تحصیل در استرالیا را چک بفرمایید

  226. محمد امین گفت:

    سلام. من ارشد حسابداری ام دانشگاه غیر انتفایی.سابقه کار مرتبتم دارم3سال. آیلتس5هستم و میتونم تا 6ونیمم برسونمش.با حدود 15تا20هزار دلار سرمایه میخوام برای کار یا تحصیل اقدام کنم.میتونید بهم بگید چه کشور هایی امکان پیدا کردن کار مرتبط یا بدون ارتباط با رشتم هست؟و اینکه اگر تحصیل کنم کار پیدا کنم بهتر هست یا با همین رشته اقدام کنم؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما باید شرایط سنی و گپ تحصیلی شماو نوع دانشگاه شما بررسی شود اکنون کشورهای آلمان اتریش و نروژ رایگان هست بایز نمرات شما نیز بررسی ود برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  227. احسان گفت:

    با سلام مدرک مهندسی مکانیک ساخت و تولید و مدرک مهندسی عمران هر دو مدرک از دانشگاه ازاد
    مدرک آموزش موسیقی در تنبک ومدارک فنی حرفه ای تست جوش زا دارا می باشم
    کدوم کشور جهت کار و تحصیل رو معرفی میکنید با کمترین هزینه

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما کشورهایی مانند کانادا و اتریش و هلند و سوئد برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  228. پارسا گفت:

    سلام،
    من کارشناسی شیمی، کارشناسی ارشد شیمی آلی شریف معدل 16.38، تافل 108، دو مقاله چاپ شده، دو مقاله در دست چاپ.
    برای آمریکا اپلای کردم، اما اگر نشد میخوام ارشد مجدد بخونم، ترجیحاً یک ساله و بعد از اون برای PhD اپلای کنم.
    با این شرایط و برای ارشد مجدد کدوم کشور را پیشنهاد میکنید؟ تقریباً مجبورم جایی باشه که فول فاند باشه یا بیشتر هزینه هام را ساپورت کنه.
    میتونم جایی را پیدا کنم؟ و مشاوران شما میتونن در این زمینه کمک کنند؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما باید شرایط پژوهشی شما باید بررسی شود اگر امتیاز بیارید میتونیم برای پذیرش دکترا با فاند اقدام کنیم وگرنه مستر مجدد همه جا شانس دارید

      1. پارسا گفت:

        سلام
        ممنون
        بیشتر منظورم ارشد مجدد با فاند بود.

      2. پارسا گفت:

        سلام
        ممنون
        بیشتر ارشد مجدد با فاند مد نظرم بود، و میخواستم بدونم چه کشورهایی جاهایی بیشتر دنبالش بگردم

        1. رهنما گفت:

          کشور ایتالیا مقصد مناسبی برای شما محسوب میشود دوست عزیز

      3. الینا خرم دل گفت:

        سلام وقتتون بخیر من ۱۶ سالم هستش و قصد دارم برای پزشکی رایگان اقدام کنم و در این دو سال تا زمانی که دیپلم بگیرم زبان کشور مقصد را یاد بگیرم و وقت براش بزارم به نظرتون آلمان کشور بهتری برای تحصیل رایگان پزشکی هستش یا اسپانیا؟ و اینکه دانشگاه های رایگان آلمان تحصیل در آنها به زبان آلمانی است یا امکان تحصیل رایگان به زبان انگلیسی هم وجود دارد؟

        1. داوری گفت:

          سلام
          باید در رشته موردنظر در کشور خودمون دانشگاه های سراسری روزانه یا شبانه و بعد مدرک زبان آلمانی بگیرید
          پیشنهاد میکنم اگر براتون دشواره با ما تماس بگیرید تا کشورهای دیگه ای رو به شما معرفی کنیم

      1. Kianoosh گفت:

        با سلام بنده 17سالم هست
        پایه یازدهم هستم معدل دوره اولم در تمام پایه ها و در کل بالای 19.5و درو دوره‌ی دوم معدل بنده18.54هستش
        می‌خوام برای تحصیل در پایه یازدهم به نروژ برم
        وسع مال خوبی هم ندارم
        میشه لطف کنید راهنمایی

        1. داوری گفت:

          سلام
          کشور نروژ در سن مدرسه ویزای تحصیلی صادر نمیکنه
          شما که درستون خوبه و الان میخواین مهاجرت کنید بررسی کنید
          که در حال حاضر چه کشوری به شما اقامت میده برای اون کشور اقدام کنید
          لطفا مقاله کار بعد از تحصیل در انگلستان، تحصیل در کاناداتحصیل در مجارستان

  229. علیرضا گفت:

    سلام وقت بخیر.
    بنده لیسانس مدیریت بارزگانی دانشگاه دولتی بجنورد را دارم.جزء ددنشجویان برتر دانشگاه هستم. یک مقاله ی علمی-پژوهشی و یک مقاله ی jcr در سطح بین المللی دارم. برای ارشد میخواستم بدونم کدوم کشور مناسب تر هست؟که تحصیل رایگان باشه و بورسیه ی تحصیلی هم به دانشجویان ایرانی راحت پرداخت بشه.

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما کشورهای اروپایی مانند آلمان اتریش هلند سوئد دانمارک نروژ کانادا آمریکا استرالیا مناسب می باشذ ک باید شرایط شما بررسی شود

  230. افاق گفت:

    سلام من کارشناسی تربیت بدنی دارم برای ارشد و دکترا میخام داخل کشور خارجی ادامه بدم کدام کشور بهتر که تحصیل رایگان و بازار کار مناسب برای رشتم باشع

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما چه دانشگاهی اینجا درس میخونید یا قبول شدین؟

      1. مهسا گفت:

        سلام من مدرک زیست شناسی دارم با معدل ١٧
        و نفر اول المپیاد زیست قطب ٤
        برای تحصیل در رشته سم شناسی کارشناسی ارشد میتونم برای کدوم دانشگاه المان اقدام کنم شانسی دارم

        1. ف.فرجی گفت:

          سلام و عرض ادب خدمت شما میتونید در اینترنت سرچ کنیدToxicology in German Universities براتون همه دانشگاه های ممکن را میاره

    2. mary گفت:

      سلام برای رشته روانشناسی چه کشوری پیشنهاد میدید؟
      نظرتون راجع به فنلاند و سوئد چیه؟

      1. ف.فرجی گفت:

        سلام و عرض ادب خدمت شما لطفا با موسسه تماس بگیرید تا راهنماییتون کنیم

      2. مارال گفت:

        سلام خسته نباشید
        من ۲۲ سالمه کارشناسی مدیریت صنعتی میخونم و معدل کلم ۱۵.۶۶ هست‌. شرایط مالی پایین تا متوسط دارم. زبان انگلیسیم بد نیست. شما چه کشوری رو برای ادامه تحصیل تو رشته مدیریت برای ارشد پیشنهاد میدید؟

        1. داوری گفت:

          سلام
          تحصیل در هلند برای شما بهترین گزینه است
          برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  231. ویدا میرزازاده گفت:

    باسلام بنده دیپلم تجربی با معدل حدود ۱۶ هستم علاقه زیادی به رشته معماری دارم ازکدام کشور ودانشگاه در اروپا میتوانم بورسیه وپذیرش بگیرم.

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای ایتالیا میتونید اقدام کنید

    2. فیزیکی گفت:

      سلام کارشناسی فیزیک اتکی با معدل ۱۳.۴۷ از دانشگاه گیلان.
      دوره لیزر و چشمه نور ایران رفتم و مدرک قابل ترجمه دارم.
      برنامه نویسی vb و icdl مدرک فنی حرفه ای دارم.
      بنظرتون میتونم با ایلتس ۶.۵ یا ۷ برای اپلای نروژ اتریش یا کشورای رایگان تحصیل برای ارشد اقدام کنم؟

      1. ف.فرجی گفت:

        سلام و عرض ادب خدمت شما چه دانشگاهی شما درس خوندین و فارغ التحصیل شدین؟ معدل کمی پایین می باشد

    3. عاطفه گفت:

      درود
      لیسانس مترجمی زبان انگلیسی و مهندسی معماری دارم ، برای ادامه تحصیل رایگان کدوم کشور رو پیشنهاد ميديدين ?
      سن 47
      متاهل
      فرزند ندارم

      1. داوری گفت:

        سلام و عرض ادب
        شرایط شما برای ادامه تحصیل مناسب نیست باید به روش های دیگه برای مهاجرت فکر کنید
        برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

      2. محمدرضا گفت:

        سلام وقت بخیر. من 22 سال دارم دیپلم تجربی با معدل 19.37 .خدمت سربازیمو تازه تموم کردم و قصد ادامه تحصیل دارم و قصدم اینه برا کنکور 1400 بخونم . با توجه به وضعیت مالی میخام تو یکی از کشور های تحصیل رایگان ادامه تحصیل بدم.امکانش هست؟!کدوم کشور مناسبه؟!

        1. داوری گفت:

          سلام وقت شما هم بخیر
          مقاله های تحصیل در نروژ، تحصیل در آلمان، تحصیل در اتریش و تحصیل در فرانسه در ان خصوص مطالعه بفرمائید

          1. Tahoora گفت:

            سلام
            من دیپلم تجربی دارم و میخوام فیزیک و اختر فیزیک بخونم و علپیاد کشوری اختر فیزیکم شرکت کردم و رتبه اوردم و زبانم در سطح خوبیه
            به نظرتون میتونم بورس تحصلیه از المال بگیرم برای خوندن فیزیک ؟؟

          2. داوری گفت:

            سلام
            میشه برای پذیرش اقدام کرد اما بورس گرفتن کار راحتی نیست در این مورد بورسیه تحصیلی در آلمان رو مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *