مهاجرت

اخذ پاسپورت سنت کیتس

اخذ پاسپورت سنت کیتس

اخذ پاسپورت سنت کیتس به روش ­های گوناگونی نظیر تحصیل، کار، ازدواج و غیره امکان پذیر است، که هر روش متقاضیان خاص خود را داراست. اگر با انواع مختلف ویزا وارد کشور سنت کیتس می­ شوید، قادر خواهید بود بعد از گذراندن مراحل قانونی و اخذ اقامت دائم بعد از سکونت و زندگی در این کشور به مدت 5 سال، برای اخذ پاسپورت این کشور اقدام نمایید. مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده اطلاع رسانی در مورد روش ­های اخذ پاسپورت کشور سنت کیتس به متقاضیان می ­باشد.

  • بهترین مسیر برای رسیدن به پاسپورت سنت کیتس چیست؟
  • آیا می توان از طریق تولد پاسپورت این کشور را به دست آورد؟
  • شرایط دریافت پاسپورت سنت کیتس از طریق سرمایه گذاری چیست؟
  • مهم ترین مزیت اخذ پاسپورت سنت کیتس چیست؟

روش های دریافت گذرنامه سنت کیتس

یکی از راه ­های اخذ پاسپورت کشور سنت کیتس، دریافت ویزا از طریق کار است. جهت اخذ ویزای کار می ­بایست یک دعوت نامه کاری از سوی کارفرما دریافت نمایید و برای اخذ دعوت نامه کاری باید کار مورد نظر برای 6 ماه در این کشور آگهی شود. اگر برای کار در کشور سنت کیتس، نیروی کار مناسبی یافت نشد، دعوت نامه می­ تواند برای متقاضی خارج از کشور سنت کیتس ارسال شود. سطح درآمد در سنت کیتس طی سال 2024 نسبتا خوب است.


یکی دیگر از راه­ های اخذ پاسپورت این کشور، پناهندگی می­ باشد، همچنین تولد در کشور سنت کیتس نیز منجر به اخذ پاسپورت و تابعیت این کشور می ­شود. ازدواج با شخص تبعه این کشور نیز به دریافت اقامت کشور سنت کیتس منجر می شود که بعد از اخذ اقامت دائم و گذراندن روند 5 ساله، پاسپورت این کشور به دست آید. بهترین و ممکن ترین روش اخذ پاسپورت، سرمایه گذاری در این کشور است که در ادامه مفصل به سرمایه گذاری خواهیم پرداخت.

شرایط تبدیل اقامت به تابعیت در سنت کیتس

اقامت در سنت کیتس و کسب تابعیت در این کشور زیبا که به عنوان بهشت کارائیب شناخته می شود شرایط خاصی به همراه دارد. افرادی که به سنت کیتس مهاجرت می کنند تا مشغول به تحصیل در سنت کیتس شوند و یا در این کشور کار کنند، می توانند براساس شرایط و قوانین خاص اقدام به کسب اقامت و سپس تبدیل اقامت به تابعیت در سنت کیتس کنند. به طور کلی اقامت در کشور سنت کیتس با تحصیل در دانشگاه های این کشور و اشتغال در زمینه های مختلف در سنت کیتس امکان پذیر می باشد. افرادی که قصد دارند در دانشگاه های سنت کیتس مشغول به تحصیل شوند می توانند اقدام به کسب اقامت دانشجویی در این کشور کنند و همچنین کارکنان خارجی برای اشتغال در این کشور می توانند اقدام کسب مجوز کار و اقامت کاری در کشور سنت کیتس کنند.

دانشجویان بعد از اتمام دوره های تحصیلی خود در صورتی که شغل مناسبی در سنت کیتس پیدا کنند می توانند برای کسب اقامت کاری در این کشور اقدام کنند. مدت زمان اعتبار مجوز اقامت کاری در سنت کیتس به قرارداد کاری افراد بستگی دارد و معمولا با وجود شرایط مورد نیاز قابل تمدید می باشد. متقاضیان و افرادی که بیش از 4 سال در سنت کیتس کار کنند می توانند اقدام به کسب اقامت بلند مدت در این کشور کنند و بعد از برای دریافت تابعیت اقدام کنند. علاوه بر این، متقاضیان و مهاجران خارجی می توانند از طریق سرمایه گذاری اقدام به کسب تابعیت در کشور سنت کیتس کنند. به یاد داشته باشید که کسب تابعیت در سنت کیتس از طریق سرمایه گذاری در این کشور بسیار سریع تر از سایر روش ها می باشد.

اخذ پاسپورت سنت کیتس از راه سرمایه گذاری

سرمایه گذاری و اخذ پاسپورت این کشور از طریق سرمایه گذاری یکی از قدیمی ترین انواع سرمایه گذاری در سرتاسر دنیا می ­باشد. در سال 1984 سرمایه گذاری در این کشور شکل گرفت. اعطای شهروندی از طریق سرمایه گذاری و خرید ملک به افراد واجد شرایط صورت می گیرد. حداقل هزینه برای سرمایه گذاری 400000$ (دلار آمریکا) است.

اخذ پاسپورت سنت کیتس از راه سرمایه گذاری

شرایط اخذ پاسپورت سنت کیتس

اتباع کشور سنت کیتس امکان سفر بدون ویزا به کشورهای مختلف از جمله کشورهای عضو اتحادیه اروپا، بریتانیا، ایرلند و سوئیس را خواهند داشت. شرایط اخذ پاسپورت این کشور شامل موارد زیر می باشد:

  • سرمایه گذاری 400000$ (دلار آمریکا) در املاک و مستغلات
  • هزینه پردازش دولت از 50000$ (دلار آمریکا) برای هر شخص
  • شهروندی و گذرنامه دوم
  • سفر به اتحادیه اروپا، عضو شنگن و کشور انگلستان
  • حق اقامت در جزیره
  • نبود مالیات
  • کودکان وابسته تا سن 30 سالگی می ­توانند در پروسه قرار بگیرند.
  • والدینی که سن آنها 55 سال به بالا باشد و احتیاج به سرپرستی داشته باشند، در پروسه قرار می­ گیرند.

طرح سرمایه گذاری جهت اخذ پاسپورت سنت کیتس

در سال 1984، این کشور یک طرح سرمایه گذاری مهاجرتی معرفی کرد و از سال 2015 به یکی از محبوب ترین کشورها برای اخذ پاسپورت تبدیل شد. با پرداخت هزینه ­ای در حدود 250000$ (دلار آمریکا) و اخذ پاسپورت این کشور، متقاضیان بدون اخذ ویزا قادر خواهند بود به کشورهای زیادی مسافرت نمایند. در سال 2014 شبکه اعمال خلاف ­های مالی اخطار داد که این کشور پاسپورت ­هایی صادر نموده که اشخاص از طرح سرمایه گذاری شهروندی برای مشارکت در کارهای غیرقانونی از آن سوء استفاده کرده­ اند.

در سال 2014، کشور کانادا تأکید کرد که اتباع کشور سنت کیتس جهت مسافرت به کشور کانادا می ­بایست روادید اخذ نمایند. اخذ روادید از 22 نوامبر سال 2014 به سبب مشکلاتی در رابطه با روش ­های مدیریت هویت در طرح شهروندی از راه برنامه سرمایه گذاری می ­باشد. دولت کشور سنت کیتس طی فراخوانی اعلام کرد تمامی پاسپورت ­های بیومتریک صادر شده بین ژانویه سال 2012 تا ژوئیه سال 2014 را باطل خواهد کرد. تمامی پاسپورت ­های صادر شده در تاریخ 31 ژانویه سال 2015 و یا قبل از آن توسط دولت سنت کیتس لغو شد.

مزایای سرمایه گذاری در کشور سنت کیتس

برنامه سرمایه گذاری در سنت کیتس یکی از برنامه­ های بلند مدت می ­باشد. مزایای سرمایه گذاری در این کشور شامل پردازش سریع روند صدور پاسپورت در مدت 4 ماه، مشارکت فرزندان زیر 30 سال و همچنین والدین وابسته و پدربزرگ و مادربزرگ بالای 55 سال و غیره می باشد. همچنین تحت پوشش وزارت امنیت ملی قرار می­گیرند و شخص دارنده قادر است به 143 کشور بدون نیاز به ویزا سفر نماید که در این بین، کشور های قدرتمندی همچون انگلیس، سوئیس، اتریش، آلمان، سوئد، نوروژ و غیره قرار دارند. در ضمن در طی انجام پروسه، هیچ مصاحبه، آموزش و یا تجربه مدیریتی مورد نیاز نیست. اگر متقاضیان خواستار اخذ پاسپورت سنت کیتس به روش های مختلف می ­باشند، کارشناسان مجرب ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت که از معتبرترین موسسات مهاجرتی کشور است، می ­توانند شما را در این امر یاری دهند.

سوالات مهم درباره اخذ پاسپورت سنت کیتس

از مهم ترین پرسش هایی که در رابطه با اخذ پاسپورت سنت کیتس مطرح می شوند عبارتند از:

  • آیا پاسپورت این کشور از اعتبار بالایی برخوردار است؟ از نظر رتبه، این پاسپورت، جایگاه 26 را در اختیار دارد.
  • بهترین روش برای دریافت پاسپورت سنت کیتس چیست؟ در حال حاضر سرمایه گذاری در این کشور بهترین مسیر برای به دست آورد پاسپورت آن است.
  • آیا از طریق تولد می توان به پاسپورت این کشور دسترسی پیدا کرد؟ بله ولی این پاسپورت فقط به کودک تازه متولد شده اعطا می شود.
  • آیا هزینه های زندگی در این کشور بالا است؟ بله با توجه به توریستی بودن این کشور، برای زندگی در آن باید هزینه های زیادی پرداخت کرد.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *