ویزای تحصیلی

تحصیل دندانپزشکی در لیختن اشتاین

تحصیل دندانپزشکی در لیختن اشتاین

تحصیل دندانپزشکی در لیختن اشتاین فرصت ارزشمندی برای متقاضیان تحصیل دندانپزشکی خواهد بود که بسته به میزان هزینه و شرایط این کشور بررسی می شود. با توجه به شرایط سخت کنکور در ایران یا هزینه های بالای تحصیل در کشورهای پیشرفته و آزمون های دشوار آن ها، بسیاری از متقاضیان به دنبال تحصیل آسان و کم هزینه در رشته دندانپزشکی می باشند، به همین دلیل به دنبال کشورهایی با سیستم آموزش مطلوب و هزینه های مناسب خواهند بود. در این مقاله شرایط و هزینه های تحصیل دندانپزشکی در لیختن اشتاین را بررسی می نماییم تا متقاضیان با بررسی نکات بتوانند بهترین انتخاب را جهت ادامه تحصیل داشته باشند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت راهنمای شما در انتخاب مناسب ترین کشور برای ادامه تحصیل خواهد بود.

  • مزایای تحصیل دندانپزشکی در کشور لیختن اشتاین چیست؟
  • بهترین دانشگاه های لیختن اشتاین برای تحصیل دندانپزشکی کدامند؟
  • آیا تحصیل در لیختن اشتاین پرهزینه است؟
  • آینده شغلی دانشجویان دندانپزشکی در این کشور چگونه خواهد بود؟

شرایط تحصیل دندانپزشکی در لیختن اشتاین

در حال حاضر تعداد زیادی از دانشجویان علاقه وافری به موضوع تحصیل در رشته دندان پزشکی و همچنین تحصیل در کشورهای عضو اتحادیه دارند و در نهایت قادر می باشند که کلیه مخارج و هزینه های تحصیل خود را به راحتی تامین نمایند. با این توضیح که امر تحصیل در این رشته از جمله مناسب ترین و همچنین مقرون به صرفه ترین رشته های ممکن می باشد. لازم به ذکر است که زبان تحصیلی این رشته به مانند بسیاری از رشته های دیگر زبان فراگیر انگلیسی می باشد.

اطلاعات بیشتر در باب ویزای تحصیلی لیختن اشتاین

میزان هزینه لازم برای تحصیل در رشته دندان پزشکی در مقایسه با دیگر کشورهای عضو اتحادیه اروپا مناسب تر و ارزان تر می باشد. کلیه دانشجویانی که موفق به دریافت مدرک دکترای دندانپزشکی خود از دانشگاه خصوصی این کشور شوند، قادر می باشند که در کشورهای عضو اتحادیه اروپا و در بیمارستان ها، کلیه مراکز درمانی و کلیه دندانپزشکی ها که به صورت خصوصی و به صورت عمومی فعالیت می کنند، مشغول به کار شوند. زبان تحصیل دندانپزشکی در این کشور زبان آلمانی می باشد. در صورتی که در برخی از دانشگاه های این کشور امر آموزش و تدریس به زبان انگلیسی می باشد. تحصیل دندانپزشکی در این کشور تنها در دانشگاه هایی که دارای شرایط خاص و ویژه می باشد می تواند به زبان انگلیسی باشد.

هزینه تحصیل دندانپزشکی در لیختن اشتاین

کشور لیختن اشتاین مانند بسیاری از کشورهای اروپایی، نرخ های مساعدی برای تحصیل ارائه می دهد. هزینه تحصیل در لیختن اشتاین شبیه بسیاری از کشورهای اروپایی می باشد و میزان این هزینه ها کمی متفاوت است و بسته به نوع دانشگاه و برنامه دانشجویان می تواند گوناگون و متغیر باشد. با این توضیح که میزان این نوع هزینه به طور معمول بیش از 4946 CHF (فرانک) و یا 4000€ (یورو) به ازای هر سال تحصیلی می باشد.

هزینه زندگی در لیختن اشتاین با توجه به شرایط دانشجویان متفاوت است؛ به صورتی که حداقل هزینه های مورد انتظار برای دانشجویانی که در لیختن اشتاین زندگی می کنند مبلغ حدود 1500 CHF (فرانک) در هر ماه در نظر گرفته شده است. برای اقامت دانشجویانی که دارای تابعیت بین المللی در لیختن اشتاین می باشند کلیه گزینه هایی که در ادامه مطرح می شود در دسترس می باشد. توزیع کل هزینه های زندگی در کشور لیختن اشتاین 2021 از قرار نمودار ذیل می باشد:

توزیع هزینه های زندگی در لیختن اشتاین

خوابگاه دانشجویی و خصوصی در لیختن اشتاین

خوابگاه دانشجویی ارائه شده توسط دانشگاه های این کشور از جمله رایج ترین و محبوب ترین انتخاب ها و گزینه های ممکن ویژه دانشجویان با تابعیت بین المللی می باشد. کلیه خوابگاه های دانشجویی این کشور به دانشجویان کمک می کند تا بتوانند در کنار سایر دانشجویان باشند و همچنین خوابگاه های دانشجویی به طور گسترده برای دانشجویان در دسترس و ارزان تر می باشد. علاوه بر این دانشجویان می توانند مسکن خصوصی را از طریق مشاورین املاک پیدا کنند که البته قیمت مسکن با توجه به اندازه، محل و امکانات ارائه شده می تواند متفاوت باشد.

مدارک اخذ پذیرش جهت تحصیل دندانپزشکی در لیختن اشتاین

مدارک مورد نیاز جهت اخذ پذیرش تحصیل دندانپزشکی در لیختن اشتاین به شرح زیر می باشد:

  • فرم تکمیل شده ویزا
  • آخرین مدرک تحصیلی این اشخاص و به انضمام ریز نمرات این اشخاص
  • مدرکی که بیان گر تسلط شخص به زبان آلمانی باشد.
  • توصیه نامه دارای اعتبار از جانب اساتید قبلی این اشخاص که برای تحصیل نمودن در رشته خاص لازم می باشد.
  • نمونه کار و یا هم چنین رزومه دارای اعتبار علمی پژوهشی با این توضیح که این مورد در صورت امکان و همچنین در صورت وجود مورد نیاز خواهد بود و آن چنان حائز اهمیت نمی باشد.

مدارک اخذ پذیرش جهت تحصیل دندانپزشکی در لیختن اشتاین

شرایط اخذ پذیرش تحصیلی لیختن اشتاین

درخواست پذیرش تحصیلی در این کشور به شکل آنلاین و یا به شکل کتبی و از روش تکمیل فرم درخواست ویزا می باشد. زمانی درخواست شخص متقاضی دارای شرایط رسمی است که موفق شود تمام مدارک لازم را به طور کامل در اختیار دانشگاه قرار دهد. لازم به ذکر است که مدارکی که به زبان آلمانی و یا زبان انگلیسی نباشند می بایست به صورت رسمی ترجمه و هم چنین تحویل داده شود.

با این توضیح که همه اشخاص متقاضی تحصیل در مقطع دکتری ملزم به تائید این موضوع می باشند که از زمان های گذشته در همان رشته تحصیلی مذکور از سایر دانشگاه ها اخراج نشده باشند. هم اکنون تعداد زیادی از دانشجویان با تابعیت بین المللی وجود دارند که تحت تأثیر دوره های تحصیلی عالی و سطح بالای زندگی در این کشور، تحصیل در مقطع تحصیلی فوق لیسانس و دکتری را انتخاب می نمایند. اگر شما هم پس از مطالعه مقاله فوق مشتاق به کسب اطلاعات بیشتر شدید، می توانید با مشاوره با وکلای موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت و هم چنین مراجعه به لینک های مرتبط در خصوص مهاجرت به لیختن اشتاین اطلاعات لازم را کسب نمایید.

مهم ترین پرسش ها درباره تحصیل دندانپزشکی در لیختن اشتاین

سوالاتی که در خصوص تحصیل دندانپزشکی در لیختن اشتاین مطرح می شود عبارتند از:

  • هزینه تحصیل دندانپزشکی در لیختن اشتاین چه مقدار است؟ سالانه در حدود 4500€ (یورو).
  • آیا می توان به زبان انگلیسی در لیختن اشتاین به تحصیل دندانپزشکی پرداخت؟ فرصت های محدودی در این رابطه در این کشور وجود دارد.
  • آیا محدودیت سنی برای تحصیل دندانپزشکی در لیختن اشتاین وجود دارد؟ متقاضی باید حتما کمتر از 25 سال سن داشته باشد.
  • طول دوره تحصیل دندانپزشکی چند سال است؟ 5 سال
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *