ویزای تحصیلی

مقطع کارشناسی در پاراگوئه

مقطع کارشناسی در پاراگوئه

مقطع کارشناسی در پاراگوئه شرایط خاصی دارد و متقاضیانی که قصد دارند وارد دانشگاه های پاراگوئه شوند باید از این شرایط اطلاعات کافی کسب کنند. به یاد داشته باشید که برای ورود به دانشگاه های کشور پاراگوئه و مقطع کارشناسی در این کشور متقاضیان و دانشجویان بین المللی می بایست مدارک و شرایط مورد نظر را داشته باشند و همچنین با کسب پذیرش از دانشگاه مورد نظر در کشور پاراگوئه اقدام به کسب ویزای تحصیلی این کشور کنند. برای کسب اطلاعات از شرایط تحصیل در پاراگوئه، شرایط مقطع کارشناسی در پاراگوئه، دانشگاه های برتر جهت مقطع کارشناسی در پاراگوئه و سایر موارد مربوطه با متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همراه باشید.

شرایط تحصیل در پاراگوئه 2024

توجه به این نکته مهم است که آموزش عالی در پاراگوئه چیزی نیست که به راحتی در دسترس باشد. تا دهه 1990 دو مؤسسه آموزش عالی در این کشور وجود داشت. در آن زمان دانشگاه ملی و دانشگاه کاتولیک درهای خود را برای عموم گشودند. از آن زمان بسیاری از دانشگاه ها و مدارس دیگر برای خدمت به مردم به کشور نقل مکان کرده اند. در زیر لیستی از برخی از دانشگاه های دولتی موجود در کشور وجود دارد:

  • دانشگاه ملی آسونسیون (محوطه دانشگاه اصلی در سن لورنزو واقع شده است)
  • دانشگاه ملی استه (واقع در استه)
  • دانشگاه ملی پیلار (واقع در پیلار)
  • دانشگاه ملی ایتاپو
  • دانشگاه ملی کوازی

همچنین چندین مرکز تحصیلی خصوصی هم اکنون در سطح دانشگاه وجود دارد. مدارس خصوصی در پاراگوئه ممکن است از کیفیت بالاتری از آموزش برای دانش آموزان برخوردار باشند، اما از آنجا که کنترل دولتی بر این سازمان ها کمی وجود دارد، این می تواند به طرز چشمگیری محدود شود. در زیر برخی از دانشگاه های خصوصی در پاراگوئه قرار دارند:

  • دانشگاه كاتوليك زنان در آسونسيون (واقع در آسونسيون)
  • دانشگاه کلمبیا پاراگوئه (واقع در آسونسیون)
  • دانشگاه دل نورت (واقع در آسونسیون)

باز هم، با محدودیت راهنمایی دولت، بسیاری از این دانشکده ها و دانشگاه ها مدارک لازم را برای ورود دانشجویان بین المللی به طور مستقل دیکته می کنند. علاوه بر این، خود مدارس میزان شهریه و صلاحیت را تعیین می کنند. هیچ مراقبت بهداشتی برای دانشجویان بین المللی که ممکن است به آن نیاز داشته باشند در دسترس نیست. به همین دلیل، بیشتر دانشجویان برای پوشش مراقبت های پزشکی لازم باید توان مالی کافی داشته باشند. البته همانطور که گفته شد شرایط ورود به هر دانشگاه جهت ورود به مقطع کارشناسی در پاراگوئه متفاوت است.

شرایط تحصیل در پاراگوئه

شرایط مقطع کارشناسی در پاراگوئه

مقطع کارشناسی در پاراگوئه موجب کسب مدرک لیسانس میشود پس از اتمام یک دوره مطالعه به مدت 3 تا 7 سال (بسته به نهاد و رشته دانشگاهی) امکان پذیر است. در برخی از موسسات و مراکز آموزشی، برخی از مقاطع کارشناسی فقط به عنوان مدرک تحصیلات تکمیلی یا دکتری میتوانند اخذ شوند. مدرک لیسانس یک دوره 4 ساله است به این معنی که به طور معمول 4 سال تحصیل تمام وقت برای تکمیل لیسانس شما طول می کشد. در این 4 سال حدود 40 دوره کالج را طی میکنید. اگر کالج شما به جای سیستم ترم از سیستم یک چهارم استفاده می کنید، برای کسب مدرک لیسانس معتبر، باید حداقل 180 اعتبار 3 ماهه را تکمیل کنید. دریافت مدرک لیسانس و ورود به مقطع کارشناسی در پاراگوئه میتواند برای یافتن یک شغل حرفه ای و کسب درآمد کافی امیدوار کننده باشد.

اگر قصد دارید در دوره کارشناسی در دانشگاه های کشور پاراگوئه مشغول به تحصیل شوید، باید رشته تحصیلی و زمینه تحصیلی خود را مشخص کنید. دوره کارشناسی در پاراگوئه مانند سایر کشورهای دنیا یک دوره تحصیلی پس از دوره تحصیلی متوسطه در دبیرستان است. از نظر سنتی، اصطلاح “مدرک دانشگاهی” به معنای لیسانس یا کارشناسی سنتی 4 ساله است. کارشناسی به بخش های مختلفی مانند کارشناسی هنر، لیسانس علوم، لیسانس آموزش و لیسانس مهندسی تقسیم می شود. دوره کارشناسی تمام وقت در پاراگوئه به طور معمول 3 تا 4 سال طول می کشد. گزینه های پاره وقت در برخی دانشگاه های پاراگوئه نیز موجود است. در سال 2024 برجسته ترین زمینه های مقطع  کارشناسی در پاراگوئه علوم کامپیوتر، کسب و کار، اقتصاد، پرستاری، مهندسی شیمی و زیست شناسی هستند.

دانشگاه های برتر مقطع کارشناسی در پاراگوئه

سطح و کیفیت آموزش، تحقیق، انتقال دانش و چشم انداز بین المللی دلایل و فاکتورهای اصلی انتخاب دانشگاه برای ادامه تحصیل در دانشگاه های معتبر پاراگوئه هستند. دولت پاراگوئه تلاش های زیادی برای بهبود کیفیت دانشگاه ها انجام داده است. مدت ها بود که این کشور فقط 2 دانشگاه داشت. در دهه 1990 بود که بیشتر دانشگاه های دولتی افتتاح شدند و تقریباً در این زمان بود که دانشگاه های خصوصی شروع به ظهور کردند. مردم کشور پاراگوئه در حال حاضر بیش از 40 دانشگاه خصوصی و 8 دانشگاه دولتی دارند. برنامه های کارشناسی در دانشگاه های کشور پاراگوئه به مدت 3 الی 5 سال، برنامه های کارشناسی ارشد از 1 الی 2 سال، برنامه های تحصیلی دکتری حداقل 3 سال ادامه دارند.

سیستم آموزش عالی پاراگوئه توسط 41 دانشگاه با 941 برنامه تحصیلی ارائه شده است. علاوه بر این، 671 برنامه کارشناسی در 41 دانشگاه، 229 برنامه کارشناسی ارشد در 31 دانشگاه و 41 برنامه دکتری در 11 دانشگاه ارائه می شوند. دانشگاه های مختلف کشور پاراگوئه قوانین و شرایط پذیرش و ورود دانشجویان و متقاضیان بین المللی را به صورت جداگانه تعیین می کنند. برای ورود به بعضی از دانشگاه های کشور پاراگوئه، متقاضیان و دانشجویان خارجی باید مدارک خاصی را ارائه دهند و در سایر مراکز تحصیلی متقاضیان باید علاوه بر ارائه مدارک و اسناد مورد نیاز، در مصاحبه و آزمون های ورودی دانشگاهی شرکت کنند تا تایید صلاحیت شوند.

همچنین برای ورود به بعضی از دانشگاه های پاراگوئه و مقطع کارشناسی در این دانشگاه ها ممکن است لازم باشد تا دانشجویان در دوره های پیش نیاز شرکت کنند تا برای تحصیل در برنامه تحصیلی مورد علاقه خود پذیرفته شوند. برای مطلع شدن از هزینه تحصیل در پاراگوئه در دوره های تحصیلی مختلف و هزینه زندگی در پاراگوئه با مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *