ویزای تحصیلی

تخصص بیماری های تنفسی در بلژیک

تخصص بیماری های تنفسی در بلژیک

تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در بلژیک برای افرادی که به دنبال تحصیل در اروپا هستند یک امتیاز بزرگ به حساب می آید. دانشگاه های بلژیک در سال های اخیر امتیازات زیادی را به خود جذب کرده اند و توانسته اند در رتبه بندی های جهانی جایگاه بهتری در جهان پیدا کنند. در چنین شرایطی می توان گفت که بلژیک یکی از مقاصد مهم برای تحصیل در خارج از کشور است ضمن این که در این کشور امکان تحصیل به زبان های مختلف نیز وجود دارد و افراد می توانند بسته به نیاز خود به یکی از این زبان ها به ادامه تحصیل بپردازند. در چنین شرایطی است که بلژيک به یکی از جذاب ترین کشورهای جهان برای ادامه تحصیل تبدیل شده است و از نظر اقامتی نیز شرایط مناسبی دارد.

فرایند مهاجرت تحصیلی به بلژیک بسیار دلپذیر است و تنها مسئله ای که وجود دارد، انتخاب یک دانشگاه مناسب با توجه به رشته تحصیلی است. افرادی که در رشته تخصص بیماری های تنفسی پذیرش دریافت می کنند، این فرصت را خواهند داشت که خود را در این کشور به بازار کار تحمیل کرده و شرایطی را برای خود ایجاد کنند که بهترین بازارهای کار جهانی آمادگی استخدام آن ها را داشته باشند. در چنین شرایطی است که مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در بلژیک پرداخته اند.

  • شرایط تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در بلژیک چیست؟
  • هزینه تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در بلژیک چقدر است؟
  • بهترین دانشگاه های بلژیک برای تحصیل در رشته تخصص بیماری های تنفسی چیست؟
  • شرایط کار رشته تخصص بیماری های تنفسی در بلژیک چگونه است؟

شرایط تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در بلژیک

افرادی که رشته تخصص بیماری های تنفسی را برای ادامه تحصیل خود انتخاب می کنند، باید به این نکته توجه داشته باشند که عبور از دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد در این رشته الزامی است و باید یک دوره حدودا 6 ساله را صرف تحصیل در این رشته کنند. برای تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در بلژیک، امکان تحصیل به زبان های انگلیسی، آلمانی، هلندی و فرانسوی وجود دارد و به همین دلیل است که از افراد خواسته می شود تا پیش از یادگیری زبان تحصیل آینده خود، بررسی کنند که تحصیل در کدام دانشگاه های بلژیک به چه زبان هایی انجام می شود.

برای تحصیل در بلژیک در رشته تخصص بیماری های تنفسی، دانشجویان باید به این نکته توجه داشته باشند که دانشگاه های محدودی برای تحصیل در این رشته وجود ندارد و آن ها باید با توجه به شرایط خود یکی از این دانشگاه ها را برای ادامه تحصیل خود انتخاب کنند.

در رتبه 40 رتبه بندی های جهانی در رشته تخصص بیماری های تنفسی، نام دانشگاه کاتولیک لئون دیده می شود که رتبه 7 اروپا را نیز در اختیار دارد. دانشگاه لیژ نیز با قرار گرفتن در رتبه 111 جهان در این رشته، دومین دانشگاه بلژیک در رتبه بندی های جهانی شناخته می شود. دانشگاه خنت بلژیک نیز در رتبه 119 جهان قرار دارد و دانشگاه آنتورپ با قرار گرفتن در رتبه 156 جهان، چهارمین دانشگاه برتر بلژیک در این رشته به حساب می آید.

شرایط تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در بلژیک

هزینه تحصیل رشته تخصص بیماریهای تنفسی در بلژیک

از جمله امتیازاتی که تحصیل در رشته تخصص بیماری های تنفسی یا سایر رشته های تحصیلی در این کشور وجود دارد آن که دانشجویان برای تحصیل خود در این کشور نیاز به پرداخت هزینه های بسیار سنگین نخواهند داشت و می توانند با اندکی سرمایه گذاری به خواسته های خود در این رابطه برسند. در بلژیک دسترسی به بورسیه های تحصیلی فراوانی امکان پذیر است و این خود یکی از امتیازاتی است که انتخاب این کشور به همراه دارد. از طرف دیگر برای تامین هزینه های زندگی در بلژیک نیز می توان به صورت نیمه وقت به کار مشغول شد و هزینه های زندگی خود را نیز پوشش داد.

گراف زیر متوسط هزینه های سالیانه تحصیل در رشته تخصص بیماری های تنفسی برای دانشجویانی که مهاجرت به بلژیک را تجربه کرده اند را به تصویر کشیده است.

هزینه زندگی و تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در بلژیک

جای نگرانی نیست که اکثر این هزینه ها در خاک بلژیک قابل تامین هستند.

شرایط کار یک متخصص تنفس در بلژیک

با اتمام دوره تحصیل، فرد این مجوز را به دست خواهد آورد که به مدت 6 ماه در این کشور به جستجوی کار بپردازد و به همین منوال شرایطی را برای خود ایجاد کند که اقامت تحصیلی او به اقامت کاری تبدیل شود. در حال حاضر این گروه از افراد به طور متوسط در حدود 9940€ (یورو) در ماه درآمد کسب می کنند و از این طریق می توانند یک زندگی بسیار با کیفیت را برای خود به ارمغان آورند. بلژیک یکی از کشورهای جذاب برای مهاجرت است و شما نیز در صورت تمایل به زندگی در این کشور، بهتر است با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *