ویزای تحصیلی

تخصص بیماری های تنفسی در مالتا

تخصص بیماری های تنفسی در مالتا

تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در مالتا را می توان به عوان یکی از ضعیف ترین گزینه های موجود در اروپا باز شمرد. مالتا یکی از کشورهایی است که تحصیل در آن از امتیاز اندکی برخوردار است و دلیل اصلی این ادعا، جایگاه ضعیف و تعداد اندک دانشگاه هایی است که در این کشور وجود دارد. در سال های نه چندان دور دریافت ویزای تحصیلی مالتا برای تحصیل در دوره های زبان به بسیاری از افراد توصیه می شد اما امروزه با بسته شدن این مسیر نمی توان انتظار داشت که افراد زیادی بتوانند در همین مسیر گام برداشته و به موفقیت دست پیدا کنند در حالی که اعتبار دانشگاه های این کشور بسیار کم است و در بسیاری از رشته های تحصیلی با محدودیت های شدید ارائه رشته در دانشگاه های این کشور روبرو هستیم.

برای تحصیل در رشته تخصص بیماری های تنفسی دانشجویان به شرکت در آزمون های سنگین ورودی نیاز نخواهند داشت و این خود بزرگترین امتیازی است که در این مسیر می توان به دست آورد. باید در نظر داشت که محل تحصیل دانشجویان برای رسیدن به فرصت های شغلی مهم در آینده بسیار مهم است و افرادی که نتوانند به راحتی مدرک تحصیلی خود را دریافت کنند به راحتی نیز وارد بازار کار این رشته نخواهند شد. با توجه به شرایط کلی تحصیل در مالتا، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در این کشور خواهند پرداخت.

  • شرایط تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در این کشور چیست؟
  • آیا دانشگاه های مالتا از اعتبار مناسبی برخوردار هستند؟
  • هزینه تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در مالتا چقدر است؟
  • آیا می توان از مالتا به عنوان مقصد مناسبی برای کار پس از تحصیل یاد کرد؟

شرایط تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در مالتا

انتخاب مالتا به عنوان مقصد تحصیلی به ویژه در رشته های مرتبط با علوم پزشکی چندان هوشمندانه نیست چراکه این کشور از نظر کیفیت آموزش در این رشته ها چندان قدرتمند نیست و می توان گفت که افراد با رزومه های سطح متوسط نیز بهتر است به این کشور برای تحصیل مراجعه نکنند مگر آن که دلیل دیگری بجز تحصیل کردن در ذهن آن ها باشد.

دانشگاه مالتا تنها دانشگاه این کشور برای تحصیل در رشته تخصص بیماری های تنفسی است ولی در رتبه بندی های جهانی نامی از آن در میان 1100 دانشگاه برتر جهان دیده نمی شود و همین مسئله برای درک جایگاه علمی دانشگاه های این کشور کفایت می کند. با همه این اوصاف مهاجرت به مالتا از طریق تحصیل می تواند مزایایی نیز به همراه داشته باشد که یکی از مهم ترین آن ها تحصیل به زبان انگلیسی است. برخی از مهم ترین نکاتی که در این رابطه می توان به آن اشاره داشت عبارتند از:

نکات تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در مالتا

طول دوره تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در کشور مالتا 4 ساله است و دانشجویان به راحتی می توانند به زبان انگلیسی در این رشته به ادامه تحصیل مشغول شده و مدرک تحصیلی خود را دریافت کنند.

هزینه تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در مالتا

افرادی که رشته های تحصیلی گروه پزشکی را برای ادامه تحصیل خود انتخاب می کنند، به سختی می توانند در این کشور تحصیل ارزان قیمت را تجربه کنند و باید هزینه های بسیار بالایی را برای خود در نظر داشته باشند. شهریه تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در کشور مالتا برای دانشجویان خاجری در حدود 14000€ (یورو) در سال است و با توجه به عدم دسترسی به بورسیه های تحصیلی، می توان گفت که مالتا یکی از کشورهای گران قیمت جنوب اروپا است. از سوی دیگر هزینه های زندگی در این کشور نیز ارزان نیست و دانشجویان به حدود 1000€ (یورو) در ماه نیاز خواهند داشت تا هزینه های زندگی خود در این جزیره را تامین کنند.

یکی از مزایای دیگر تحصیل در مالتا آن است که این منطقه یک کشور توریستی است و دانشجویانی که در زمینه مهمان پذیری توانمندی های خوبی داشته باشند، به سرعت می توانند جذب بازار کار دانشجویی شده و شغل مناسبی را برای تامین نیازهای اولیه زندگی خود در این کشور به دست آورند.

هزینه تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در مالتا

شرایط کار یک متخصص تنفس در مالتا

با پایان دروه تحصیل، به راحتی می توان در مالتا به عنوان یک نیروی متقاضی کار، به جستجوی کار پرداخت اما باید در نظر داشت که محدودیت های زیادی برای پیدا کردن کار در این کشور وجود دارد و همه افراد نمی توانند در این کشور کوچک به شغل مورد نظر خود دست پیدا کنند چرا که از نظر کلی نرخ بیکاری در این کشور بسیار کم است و همچنین میزان احتیاج به نیروی کار نیز نزد دولت این کشور در حداقل خود قرار دارد. در صورتی که به جستجوی بهترین کشورهای جهان برای مهاجرت هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید تا با توجه به تجربیات خود، شما را راهنمایی کنند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *