ویزای تحصیلی

تخصص بیماری های تنفسی در نیوزلند

تخصص بیماری های تنفسی در نیوزلند

تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در نیوزلند به گونه ای است که دانشگاه های محدود اما با کیفیتی برای تحصیل در آن وجود دارد. هر فرد باید با توجه به شرایط خود اقدام به انتخاب یکی از دانشگاه های نیوزلند کند و به این نکته نیز توجه داشته باشد که رقابت برای دریافت پذیرش از دانشگاه های این کشور بسیار بالا است و هیچ گونه ضمانتی برای دریافت پذیرش در این کشور وجود ندارد. دانشگاه های نیوزلند در بسیاری از رشته های پزشکی و مهندسی دارای رتبه های بین المللی قدرتمند هستند و این مسئله به خوبی نشان می دهد که کیفیت آموزش در این کشور در سطح بسیار بالا ارائه می شود و افرادی که رزومه های سطح متوسط در اختیار دارند، نمی توانند به راحتی در این کشور پذیرش دریافت کنند.

رشته تخصص بیماری های تنفسی به عنوان یکی از رشته های قدرتمند در گروه پزشکی که در بازار کار امروز جایگاه ویژه پیدا کرده است، امروزه در 5 دانشگاه نیوزلندی با کیفیت عالی ارائه می شود و علاقمندان برای ورود به این دانشگاه ها باید اطلاعات کاملی در اختیار داشته باشند تا در مسیر رسیدن به خواسته های خود که کاملا به جا و هوشمندانه است به موفقیت دست پیدا کنند. در راستای توجه به همین مسئله است که مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در نیوزلند پرداخته اند.

  • شرایط ورود به دانشگاه های نیوزلند در رشته تخصص بیماری های تنفسی چیست؟
  • بهترین دانشگاه های نیوزلند برای تحصیل در رشته تخصص بیماری های تنفسی کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته تخصص بیماریهای تنفسی در نیوزلند چقدر است؟
  • فرایند رسیدن به پذیرش کاری در رشته بیماری های تنفسی در نیوزلند چیست؟

شرایط تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در نیوزلند

برای تحصیل در رشته بیماری های تنفسی در نیوزلند، علاقمندان باید مسیر مشخصی را طی کنند. در صورتی که فردی برای مقطع کارشناسی در این رشته اقدام می کند، به طور محدود نیاز به شرکت در آزمون های ورودی دارند اما در مقاطع بالاتر باید در آزمون های ورودی شرکت کنند.

بهترین دانشگاه هایی که تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی را در نیوزلند فراهم می کند عبارتند از:

بهترین دانشگاه ها برای تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی را در نیوزلند

تحصیل در نیوزلند در رشته تخصص بیماری های تنفسی برای دانشجویان خارجی به طور عموم در مقاطع سه گانه آموزش عالی در این کشور 4، 2 و 4 سال به طول خواهد انجامید و زبان انگلیسی به عنوان تنها زبان رسمی در این کشور، به عنوان زبان تحصیل نیز مورد استفاده قرار می گیرد. متقاضیان تحصیل در رشته تخصص بیماری های تنفسی باید در نظر داشته باشند که تحصیل در این کشور در صورتی امکان پذیر خواهد شد که فرد حداقل مدرک 6.5 آیلتس را در اختیار داشته باشد. توضیحات تکمیلی و دقیق تر در رابطه با شرایط پذیرش در این رابطه در سایت دانشگاه های نیوزلند موجود است اما به طور عموم برای دریافت پذیرش باید مدارک زیر را در اختیار داشت:

  • مدرک زبان
  • ریز نمرات تمام مقاطع قبلی تحصیل
  • مدارک دریافت شده در تمامی مقاطع قبلی
  • پاسپورت
  • انگیزه نامه
  • معرفی نامه

هزینه تحصیل تخصص بیماریهای تنفسی در نیوزلند

باید در نظر داشت افرادی که قصد ادامه تحصیل در رشته تخصص بیماری های تنفسی را در نیوزلند دارند باید هزینه های زیادی را برای تحصیل خود پرداخت کنند. در مقاطع تحصیلات تکمیلی در این کشور دانشجویان شانس خوبی برای دریافت بورسیه خواهند داشت اما نمی توان به راحتی در این رابطه نظر داد. باید در نظر داشت که که نیوزلند یکی از کشورهای گران برای تحصیل است که دانشجویان برای شرکت در دوره های تخصص بیماری های تنفسی باید حدود 23000$ (دلار نیوزلند) در سال را به عنوان شهریه به دانشگاه پرداخت کنند.

در سوی دیگر نیز هزینه های زندگی در این کشور قرار دارد و دانشجویانی که در این کشور کار نمی کنند، باید حدود 15000$ تا 25000$ (دلار نیوزلند) را بسته به سبک زندگی و شهر محل اقامت خود در نظر داشته باشند. باید به این نکته نیز توجه داشت که در حال حاضر دانشجویان می توانند به صورت نیمه وقت در این کشور کار کرده و از این طریق هزینه های زندگی خود را به حداقل برسانند.

هزینه تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در نیوزلند

ساختار برنامه در تخصص بیماری های تنفسی در نیوزلند

یکی از اصلی ترین مباحثی که تمامی متقاضیان اخذ تخصص بیماری های تنفسی باید مورد بررسی قرار دهند، ساختار برنامه در تخصص بیماری های تنفسی در نیوزلند می باشد. ساختار برنامه در تخصص بیماری های تنفسی در این کشور به شرح زیر می باشد:

ساختار برنامه 6 ساله تخصص بیماری های تنفسی در نیوزلندتوضیحات
سال اولشامل یک درس 15 امتیازی از برنامه آموزش عمومی مصوب است.
سال دومدر سال دوم متقاضیان ملزم به تکمیل یک دوره اصلی هستند، که بر روی علوم پایه پزشکی تمرکز دارد.
سال سومدر سال سوم متقاضیان در دوره اصلی قرار دارند، که شامل علوم انسانی پزشکی و دروس تخصصی بیماری های تنفسی می شود.
سال چهارم و پنجمدر این دوره، متقاضیان عمدتا در محیط های بیمارستانی و اجتماعی مشغول به کار می شوند.
سال ششمدر این دوره متقاضیان تشویق می شوند که، این تخصص را در خارج از کشور تکمیل کنند.

شرایط کار یک متخصص بیماری تنفسی در نیوزلند

مهاجرت به نیوزلند از طریق کار یکی از روش های پر متقاضی برای بسیاری از ایرانیان است ولی باید دانست که این مسیر با استفاده از یک سیستم امتیاز بندی ممکن می شود و بخش عمده ای از امتیازاتی که می تواند در آینده فرد تاثیرگذار باشد مربوط به سابقه تحصیل در این کشور است. یک متخصص بیماری های تنفسی در این کشور به طور متوسط 158000$ (دلار نیوزلند) در سال درآمد کسب می کند و از این طریق در دسته افراد با ثروت بالا در جامعه قرار می گیرد. شما نیز در صورتی که رویای زندگی در بهترین کشورهای جهان را در سر دارید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

سوالات متداول در باب تخصص بیماری های تنفسی در نیوزلند

در بخش پایانی مقاله مفتخریم تا به برخی از کلیدی ترین سوالات شما عزیزان در خصوص بیماری های تنفسی در نیوزلند پاسخ دهیم. مهمترین سوالات شما در این زمینه عبارت اند از:

  • چشم اندازهای شغلی پس از دریافت تخصص بیماری های تنفسی در نیوزلند چگونه است؟ دولت نیوزلند با همکاری دانشگاه های این کشور، مشاغل متعددی را برای دارندگان تخصص بیماری های تنفسی در نیوزلند فراهم کرده اند.
  • آیا دریافت تخصص بیماری های تنفسی در نیوزلند کار دشواری است؟ به طور کلی، دریافت تخصص بیماری های تنفسی در نیوزلند به نسبت اغلب کشورهای مدرن اروپایی بسیار ساده تر خواهد بود. زیرا موسسات آموزشی این کشور از بوروکراسی های اداری پیچیده ای برای اعطای تخصص بیماری هخی تنفسی استفاده نمی کنند.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *