مهاجرت

اخذ اقامت در کره جنوبی

اخذ اقامت در کره جنوبی

موفقیت، رشد روزافزون و حرکت به سوی توسعه متقاضیان مهاجرت را به اخذ اقامت در کره جنوبی در سال 2024 و زندگی در این کشور سوق می دهد. در حقیقت کره جنوبی در زمره کشورهایی است که با وجود رازآلود بودن، متقاضیان بسیاری برای مهاجرت و اقامت دارد، این کشور نمونه بارز حرکت رو به جلو و دستیابی به ترقی است. با وجود اینکه کشور کره جنوبی در گذشته نه چندان دور در خیل کشورهای مهاجر فرست بود، امروزه متقاضیان بسیاری برای شروع کسب کار، ادامه تحصیل و یا حتی تجربه زندگی در کشوری با استانداردهای زندگی بالا به این کشور مهاجرت می کنند.

  • مهاجرت به کره جنوبی چگونه مهاجرتی است؟
  • آیا اخذ اقامت کره جنوبی آسان است؟
  • انواع روش های اقامت کره جنوبی چیست؟
  • شرایط اخذ قامت موقتی کره جنوبی چیست؟
  • شرایط اخذ اقامت دائمی (PR) کره جنوبی چیست؟
  • روش های اخذ اقامت دائمی کره جنوبی چیست؟

اخذ اقامت در کره جنوبی حتی برای متقاضیانی از کشورهای غربی نیز جذابیت دارد و امروزه نزدیک به 12 میلیون مهاجر غربی در این کشور و به ویژه در سئول زندگی می کنند. از آنجایی که اخذ اقامت در کره جنوبی نیازمند توجه به یکسری جزییات و مسائل پیچیده است پیشنهاد می شود با مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشورت شود.

اقامت موقتی (ویزای F-2) یا دائم (ویزای F-5) در کره جنوبی؟

در کل کشور کره جنوبی از هر لحاظ مقصد مناسبی برای مهاجرت محسوب می شود. چرا که این کشور از یک نظام آموزش عالی کاملا مدرن و پیشرفته ای برخوردار است و تعداد دانشگاه های معتبر در این کشور نیز کم نیست و همین امر خیال دانشجویان را راحت کرده است. و یا نرخ بیکاری پایین، متوسط درآمدی بالا و نیز فرصت های اشتغال زیاد سبب جلب توجه کارگران ماهر و متخصصان به این کشور آسیایی شده است. از سوی دیگر محیط استارت آپی بالقوه جذاب به همراه برنامه های حمایتی دولت کره جنوبی سبب جذابیت این کشور برای سرمایه گذاران خارجی شده است.


به هر ترتیب افراد با توجه به اهداف و شرایط خود می توانند متقاضی یکی از ویزاهای مهاجرتی کره جنوبی باشند. ویزاهایی که خود به 2 نوع ویزاهای اقامت موقت و دائمی کره جنوبی تقسیم می شوند. معمولا ویزاهای تحصیلی و کاری صادره برای افراد از نوع اقامت موقت کره جنوبی (ویزای F-2) است. ولی در شرایط عادی و از طریق کار در کره به مدت 3 سال افراد می توانند به ویزای اقامت دائمی یا همان ویزای F-5 کره دست یابند. ضمنا از طریق ازدواج با تبعه کره ی و نیز سرمایه گذاری در قالب برنامه سرمایه گذار مهاجر برای بیزینس عمومی (IISPB) نیز می توان به اقامت دائمی کشور کره جنوبی دست یافت.

پس انواع روش ها برای اخذ اقامت دائمی (ویزای F-5 کره) شامل:

انواع روش های اخذ اقامت کره جنوبی

هزینه اخذ انواع ویزای اقامت کره جنوبی چقدر است؟

انواع ویزای اقامت کره جنوبی به دو نوع ویزای اقامت موقت F-2 و ویزای اقامت دائمی F-5 دسته بندی می شود. خود ویزای موقت کره جنوبی نیز بر حسب هدف سفر به انواع ویزاهای کاری، تحصیلی، خانوادگی و بیزینس دسته بندی می شود. معمولا ویزاهایی از این دست نیز برای متقاضیان به صورت سینگل اینترای، دوبل اینترای و یا مولتیپل اینترای صادر می شود. اعتبار آن نیز کمتر و یا بیشتر از 90 روز می باشد. در این میان هزینه ویزای کره جنوبی بایستی به صورت کش یا نقدی پرداخت شود و این هزینه غیرقابل برگشت میباشد. برطبق سایت وزارت خارجه کره جنوبی،

هزینه انواع ویزای کره جنوبی برای شهروندان ایرانی از قرار زیر است:

کشورویزا سینگل اینترای کمتر از 90 روزویزا سینگل اینترای بیشتر از 90 روزویزا دوبل اینترایویزا مولتیپل اینترای
ایرانS$70 (دلار سنگاپور)S$108 (دلار سنگاپور)S$123 (دلار سنگاپور)S$162 (دلار سنگاپور)

اقامت دائم کره جنوبی از طریق سرمایه گذاری

کره جنوبی بهترین مقصد برای استارت آپ های بخش علوم نوین و تکنولوژی های روز است. این کشور به سرمایه گذار قدرت نفوذ در بازار بین المللی را می دهد. از همین رو بی شک انتخاب کره جنوبی برای سرمایه گذاری و اخذ اقامت در کره جنوبی، بهترین انتخاب زندگی متقاضی خواهد بود. یکی از ساده ترین و تضمین شده ترین راه های اخذ اقامت در کره جنوبی اقدام از طریق سرمایه گذاری INVESTMENT می باشد. متقاضیان می توانند با اخذ ویزای سرمایه گذاری در قالب سرمایه گذار مهاجر برای بیزینس عمومی (IISPB)، ضمن سرمایه گذاری در کره جنوبی در کشور مستعدی همچون کره جنوبی، اقامت دائمی (PR) این کشور را نیز اخذ نمایند. در قالب این برنامه سرمایه گذاران به 2 دسته زیر تقسیم می شوند:

  • سرمایه گذاری تضمین شده و بدون بهره: این نوع سرمایه گذاری در یک صندوق عمومی به مدیریت بانک توسعه کره انجام می شود.
  • سرمایه گذاری ریسک- محور: این نوعی سرمایه گذاری یک نوع سرمایه گذاری در پروژه های توسعه معین در مناطق کمتر توسعه یافته کره جنوبی می باشد.

اما شرایط حداقل سرمایه برای اخذ اقامت موقت (ویزای F2) یا دائم کره جنوبی (ویزای F5) از طریق برنامه IISPB نیز از این قرار است:

حداقل سرمایه لازمشرط سنینوع اقامت صادره
KRW300 میلیون وون معادل US$250000 (دلار)55 سال و بالاتراقامت موقت کره جنوبی (F-2 Visa)
KRW500 میلیون وون معادل US$420000 (دلار)زیر 55 سالاقامت موقت کره جنوبی (F-2 Visa)
KRW1.5 بیلیون وون معادل US$1.25 میلیون دلارهر سن و سالیاقامت دائمی کره جنوبی (F-5 Visa)

اخذ اقامت دائم در کره جنوبی

یکی از ساده ترین و تضمین شده ترین راه های اخذ اقامت در کره جنوبی اقدام از طریق ویزای سرمایه گذاری D-8 است. امروزه حداقل میزان سرمایه گذاری 300000$ (دلار) است. این در حالی است که در سال های نه چندان دور این مقدار ابتدا 25000$ (دلار) و سپس 50000$ (دلار) بود. متقاضیان می توانند با اخذ ویزای سرمایه گذاری، ضمن سرمایه گذاری در کره جنوبی در کشور مستعدی همچون کره جنوبی، اقامت این کشور را نیز اخذ نمایند. حقیقت این است که مبلغ سرمایه گذاری تقریبا 282000$ (دلار) است و این مبلغ می تواند صرف راه اندازی کسب و کارهای کوچک در این کشور شود. متقاضی باید ثابت نماید که کسب و کاری که قصد راه اندازیش را دارد، موفق خواهد شد و تا 5 سال این سرمایه در همان کسب کار پیشنهادی در گردش خواهد بود.

اطلاعات بیشتر: استارت آپ کره جتوبی

کره جنوبی بهترین مقصد برای استارت آپ های بخش علوم نوین و تکنولوژی های روز است. این کشور به سرمایه گذار قدرت نفوذ در بازار بین المللی را می دهد. از همین رو بی شک انتخاب کره جنوبی برای سرمایه گذاری و اخذ اقامت در کره جنوبی، بهترین انتخاب زندگی متقاضی خواهد بود.

ضمنا افراد از دو طریق زیر نیز می توانند بوسیله کار در کره جنوبی به اقامت دائمی (ویزای F-5) دست یابند:

راه های کار در کره جنوبی به اقامت دائمی (ویزای F-5)

اقامت کره جنوبی از طریق کار

نرخ بیکاری در کشور کره نسبتاً پایین است و حقوق و دستمزدهایی که کارکنان در این کشور دریافت می­ نمایند، بالا می ­باشد. مهاجرین در این کشور با فرصت های شغلی مختلفی روبرو هستند، همچنین دانشجویانی که مشغول تحصیل در کره جنوبی هستند، نیز می­ توانند به انجام کارهای دانشجویی در این کشور بپردازند. دولت کره جنوبی برای مهاجرانی که قصد انجام کار در این کشور را دارند، ویزاهای مختلفی را صادر می ­نمایند. بگونه ای که افراد برای مشاغل مختلف می­ بایست ویزاهای جداگانه ای را دریافت نمایند. بطوریکه ویزای C-2 دارای 90 روز اعتبار است و برای افرادی که جهت انجام کارهای هنری همچون موسیقی، نقاشی به این کشور سفر می ­نمایند صادر می­ گردد.

ویزاهای نوع E کره جنوبی که خود دارای 10 زیر گروه است، هرکدام برای انجام کارها و حرفه های مشخصی صادر می ­شوند. ویزای E-1 برای اعضای آکادمیک، ویزای E-2 برای مدرسین زبان، ویزای E-3 برای محققین، ویزای E-4 برای متخصصینی که از سوی کره جنوبی دعوت شده اند و ویزای E-5 برای پزشکان، مهندسین و وکلا صادر می­گردد، همچنین ویزای E-6 برای متخصصین هنر موسیقی و ادبیات، ویزای E-7 برای افراد با تخصص های ویژه و ویزای E-10 برای متخصصین در حرفه های کشتیرانی صادر خواهد شد.

یکی از مهمترین دلایل انتخاب کره جنوبی برای مهاجرت کاری در سال 2024 نیز سطح درآمدی بالا و کیفیت زندگی ایده آل در این کشور است. مطابق داده های سایت Salaryexplorer متوسط درآمد ماهانه در کره جنوبی در حدود KRW3900000 (وون) معادل $2931 (دلار) است.

رنج درآمد ماهانه در کره جنوبی 2024 به شرح زیر است:

پارامترشرح
حداقل درآمدKRW983000
متوسط درآمدKRW3900000
حداکثر درآمدKRW17400000

نکات مربوط به اخذ اقامت در کره جنوبی

پس از ورود به کره جنوبی، متقاضیانی که دارای ویزای بلند مدت هستند باید گواهی ثبت نام بیگانگان را از اداره مهاجرت این کشور اخذ نمایند. متقاضی تا 90 روز پس از ورود به کره جنوبی می تواند این گواهی را اخذ نماید. گرفتن این گواهی معمولا 3 تا 10 روز کاری به طول می انجامد. صاحبان ویزای بلند مدت باید پس از ورود و قبل از خروج از کره جنوبی، مجوز ورود مجدد را دریافت کنند. این امر پس از ورود مجدد به کره جنوبی تایید خواهد شد.

اطلاعات بیشتر: مهاجرت به کره جنوبی

علاوه بر این متقاضی باید در صورت هر گونه تغییرات اطلاعات موجود در گواهی ثبت نام، در عرض 14 روز این تغییرات را به اطلاع اداره مهاجرت برساند. این فرم ها باید توسط متقاضی و برای تمام اعضا خانواده که تحت تکفل متقاضی هستند تکمیل گردد. نکته قابل توجه این است که هر عضو خانواده که بیش از 16 سال سن در هنگام درخواست دارد باید اثر انگشت خود را در اداره مهاجرت کشور کره حنوبی ثبت نماید.

درخواست مجوز اقامت در کره جنوبی

پروسه اخذ اقامت در کره جنوبی به صورت دائم می تواند چه قبل از ورود به این کشور و چه پس از ورود طی شود. البته چنانچه متقاضی به صورت موقت مقیم کره جنوبی باشد، طی مراحل تسریع می گردد. مدارک مورد نیاز برای اخذ اقامت دائم کره جنوبی به قرار ذیل است:

  • ویزای معتبر متقاضی
  • آدرس دقیق متقاضی در کره جنوبی
  • کپی شناسنانه و کارت اقامت

اطلاعات بیشتر: ازدواج در کره جنوبی

ذکر این نکته اهمیت دارد که کسب شهروندی کره جنوبی متقاضیان بسیاری دارد اما امر آسانی نیست و ساده ترین راه برای این امر ازدواج متقاضی با یک شهروند کره جنوبی است که حداقل یکی از والدینش تابعیت این کشور را داشته باشند.

فرایند اخذ اقامت دائم در کره جنوبی

فرایند اخذ اقامت دائم در کره جنوبی در سال 2024

کسب اقامت دائم (PR) کره جنوبی امری امکان پذیر است اما مستلزم این است که متقاضی ثابت نماید به طور جدی تمایل دارد اقامت دائم این کشور را اخذ نماید. فرایند اخذ چنین اقامتی به قرار ذیل است:

  • حداقل 5 سال در کره جنوبی اقامت داشته باشد
  • مهارت زبان کره ای (خواندن، نوشتن و صحبت کردن
  • آشنایی با فرهنگ و تاریخ کره جنوبی
  • طی آزمون کتبی و مصاحبه شفاهی

پاسپورت دوم در کره جنوبی

چنانچه متقاضی اقامتگاه واقعی اش را کشور کره جنوبی لحاظ نماید ممکن است بتواند پس از گذراندن مراحلی شهروندی کره جنوبی را به دست آورد. سه راه برای کسب شهروندی کره جنوبی وجود دارد که معمول ترین آن، کسب تابعیت طبیعی است. بر اساس این روند متقاضی باید 5 سال متوالی در کره جنوبی زندگی کرده و دانش عمومی نسبت به فرهنگ این کشور داشته باشد. علاوه بر این باید بتواند به زبان این کشور مکالمه نماید.

اطلاعات بیشتر: کشورهای لغو روادید با پاسپورت کره جنوبی

راه دیگر این است که از ازدواج متقاضی با یک شهروند کره ای که یکی از والدینش کره ای هستند، دست کم 2 سال گذشته باشد. از آنجایی که قانون حقوق خصوصی کره جنوبی به تازگی اصلاح شده است، متقاضیانی که تابعیت کره را کسب می کنند می توانند تابعیت کشور قبلی خود را نیز حفظ کنند چرا که تابعیت دوگانه به لحاظ قانونی در این کشور پذیرفته است. هزینه ویزای کره جنوبی نیز در زمره ویزاهای گران قیمت قرار دارد. توجه داشته باشید که قدم به کشوری می گذارید که توسعه یافته و ثروتمند است پس نمی توان اقامت دائم را ارزان به دست آورد.

ضمنا طبق رنکینگ سایت پاسپورت اندیکس، پاسپورت کره جنوبی در رتبه 5- م بهترین پاسپورت های جهان قرار دارد و از جمله مهمنترین مزایای آن می توان به مسافرت معاف از ویزا به 117 کشور جهان اشاره نمود. بر همین اساس در جدول زیر می توان با برخی از مشخصات مهم این پاسپورت قدرتمند آشنا شد:

پارامترشرح
امتیاز تحرک174
رتبه پاسپورت5
معافیت ویزایی117
ویزا هنگام ورود48
ویزای الکترونیک9

اقامت کره جنوبی از طریق تحصیل

دانشجویان جهت تحصیل در کره جنوبی در دانشگاه ها ابتدا درخواست خود را به این دانشگاه ها ارسال و پس از دریافت موافقت از سوی این دانشگاه ها برای اخذ ویزای تحصیلی کره جنوبی می­ باید اقدام نمایند. ویزای تحصیلی کره جنوبی نیز همانند ویزای کاری این کشور دارای انواع مختلفی است و دانشجویان بسته به طول دوره تحصیلیشان در این کشور می­ باید ویزاهای مختلفی را دریافت نمایند.

ویزای تحصیلی 90 روزه کره مخصوص آن دسته از دانشجویانی است که طول دوره آموزشی آنها در این کشور کمتر از 90 روز است و افرادی که قصد تحصیل در کره جنوبی را بیش از90 روز در این کشور دارند، می­ باید ویزای نوع D کره جنوبی را اخذ بنمایند. همچنین با توجه به شرایط کار ضمن تحصیل در کره جنوبی ویزای H-1 کره جنوبی که دارای یکسال اعتبار است، برای دانشجویانی صادر می­ گردد که قصد انجام کار و تحصیل در کره جنوبی را دارند. همچنین تحصیل در دانشگاه های کره به زبان های انگلیسی و کره ای صورت ارائه می­ شود و دانشجویان بین المللی نیز می ­توانند از بورسیه های تحصیلی در کره جنوبی بهره ­مند گردند.

بر طبق رنکینگ دانشگاهی جهان QS در سال 2024 برترین دانشگاه ها جهت تحصیل در کره جنوبی شامل:

دانشگاهرتبه بین المللیرتبه ملی
دانشگاه ملی سئول411
موسسه پیشرفته علوم و فناوری کره562
دانشگاه یونسی763
دانشگاه کره794
دانشگاه علوم و فناوری پوهانگ1005
دانشگاه سونگ کونک وان1456
دانشگاه هانیانگ1647

مهاجرت به کره جنوبی از طریق سرمایه گذاری

زمینه سرمایه گذاری در کره جنوبی بسیار مساعد است و از طرفی دولت کره با پرداخت کمک هزینه و عفو مالیات در مناطق آزاد این کشور از سرمایه گذاران خارجی استقبال می ­نماید. افراد برای سرمایه گذاری در این کشور باید دارای 100 میلیون وون سرمایه اولیه می­ باشند. بدین منظور سرمایه گذاران باید ویزای D کره جنوبی را اخذ نمایند و در صورت موفقیت در کسب و کار و سرمایه گذاری خود می­ توانند برای دریافت اقامت دائم کره جنوبی که اقامتF-5 نام دارد، اقدام نمایند. از دیگر راه های مهاجرت به کره جنوبی که منجر به اخذ اقامت کره جنوبی می­ گردد ازدواج و تولد است.

شرایط پرداخت مالیات در کره جنوبی

نخستین اصل بازار کار در کره جنوبی، شفافیت در کانال های انتقال پول است. از همین رو است که کشور کره جنوبی گذرنامه تراز اول آسیا را از آن خود کرده است. کره جنوبی پناهگاه مالیاتی شرکت ها نیست و باید توجه داشته باشید که حداقل 10% از درآمد شرکت ها صرف پرداخت مالیات می شود. این امر به مرور محیط شغلی امن تر و توسعه یافته تری را در اختیار سرمایه گزار قرار می دهد. چنانچه علاوه بر زبان ره ای به زبان انگلیسی نیز مسلط باشید ضمن اقامت در کره می توانید انتظار شغلی با درآمد بالا را نیز داشته باشید.

هزینه اقامت در کره جنوبی چقدر است؟

شاید یکی دیگر از سوالات مهم درباب اخذ اقامت در کره جنوبی، اطلاع از هزینه زندگی در این کشور پیشرفته آسیایی باشد. مطابق آخرین آمار بدست آمده از سایت Numbeo.com، متوسط هزینه زندگی هر فردی در کشور کره 2024 بدون احتساب اجاره خانه اش در حدود KRW1401924.7 (وون) معادل $ 1054 (دلار) و با احتساب اجاره خانه اش نیز ماهیانه در حدود KRW2055713 (وون) معادل $1545 (دلار) است. برخی از مهمترین هزینه ها شامل:

آیتم هاهزینه به دلار آمریکا
هزینه یک وعده غذایی در رستوران ارزان$7.52
مک میل در مک دونالد$6.01
کاپوچینو$3.72
یک لیتر شیر$2.12
یک عدد نان 500 گرمی$2.93
یک کیلو برنج$3.17
یک کیاو فیله مرغ$8.60
یک کیلو سیب زمینی$3.97
یک کیلو پیاز$2.98
یک کیلو گوجه فرنگی$5.52
بلیط یک مسیره اتوبوس یا مترو$1.05
هزینه حمل و نقل ماهانه$45.10
هزینه اجاره آپارتمان تک خواب وسط شهر$491.44
هزینه اجاره آپارتمان تک خواب حومه شهر$365.10

بی شک اخذ اقامت کره جنوبی یک تصمیم خردمندانه است و پیشنهاد می کنیم در این زمینه با مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نیز مشورت نمایید.

سوالات مکرر در رابطه با اخذ اقامت در کره جنوبی

پیرامون موضوع مهاجرت به کره جنوبی و اخذ اقامت این کشور سوالات زیادی وجود دارد که در اینجا قصد مرور آنها را داریم:

  • انواع ویزای اقامت کره جنوبی چیست؟ ویزای موقت موسوم به F-2 Visa و ویزای دائم موسوم به F-5 Visa کره جنوبی
  • آیا از طریق سرمایه گذاری می توان به اقامت دائمی (PR) کره جنوبی دست یافت؟ بله این امر از طریق برنامه سرمایه گذار مهاجر برای بیزینس عمومی (IISPB) میسر می باشد.
  • حداقل سرمایه لازم برای ثبت نام در برنامه IISPB کره جنوبی چقدر می باشد؟ حداقل سرمایه لازم برای ثبت نام در این برنامه اقامتی کره جنوبی در حدود KRW 300 میلیون وون معادل USD 250000 (دلار) می باشد که نهایتا منجر به اخذ اقامت موقت (ویزای F-2) کره جنوبی می گردد.
  • سرمایه لازم برای اخذ اقامت دائمی کره در قالب برنامه IISPB چقدر است؟ سرمایه گذاران خارجی با سرمایه گذاری حدود KRW 1.5 میلیون وون معادل حدود US$ 1.25 میلیون دلار می توانند فورا به ویزای اقامت دائمی (ویزای F-5) کره جنوبی دست یابند.
  • چگونه از طریق کار می توان به اقامت دائم (ویزای F-5) کره جنوبی دست یافت؟ متقاضیان پس از حداقل 3 سال کار در یک رشته شغلی تخصصی در کره جنوبی می توانند به این نوع اقامت کره جنوبی دست یابند.
  • آیا از طریق ازدواج با شهروند کره ای نیز می توان به ویزای F-5 کره جنوبی دست یافت؟ بله این امر برای متقاضیان کاملا فراهم است.
5/5 - (5 امتیاز)

71 دیدگاه برای “اخذ اقامت در کره جنوبی

  1. دریا گفت:

    سلام من دانشجو رشته روانشناسی ترم دوم از دانشگاه ازاد هستم
    ایا میتونم برای ادامه تحصیل به کره مهاجرت کنم ؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      باید درستون رو از اول شروع کنید

  2. Aliasghar گفت:

    سلام
    من در الآن ۱۵ سالمه
    و کلاس زبانانگلیسی و کره ای هم دارم میرم
    و میخاهم بعد از کنکور برای دانشگاه به کره جنوبی سفر کنم
    و اقامت دائم میخاهم
    بعد از تحصیل هم همنجا کار میکنم
    بعد ۵ سال اقامت دائم بهم میدن؟
    رشتمم تجربی هست

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید تشریف ببرید کره، مدرک خودتون رو دریافت کنید، بعد از اون کار پیدا کنید، 5 سال که کار کردید می تونید اقامت دائم بگیرید

  3. ناشناس گفت:

    سلام خسته نباشید
    ببخشید باید بعداز گرفتن دیپلم اقدام کرد واسه تحصیل
    و سوال بعدی میشه شرایط مهم تحصیلم بگید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بهتر هست بعد از دیپلم اقدام کنید که شانس بیشتری داشته باشید.
      شما باید مدرک زبان داشته باشید و ریز نمرات مناسب. در چنین شرایطی می تونید با سایر رقبایی که درخواست دادن برای تحصیل رقابت کنید

  4. نازی گفت:

    سلام خسته نباشید ببخشید در دوران اقامت تحصیلی که دریافت میکنیم….خوندم که در کنار تحصیل میتونیم مشغول به کار بشیم حالا سوال من اینجا هستش کارهایی که ما در دوران دانشجویی انجا میدیم و ویزایی جداگانه برای خودش داره جزو سال ۵ سال اقامت برای اقامت دائم ما محسوب میشه یا خیر

    1. داوری گفت:

      سلام
      کار در کره در هنگام تحصیل جزء مدت زمان موثر حضور شما در کره نیست اما بعد از به کار رسیدن این زمان برای شما محاسبه خواهد شد

  5. جلالی گفت:

    سلام و وقت بخیر
    من دانشجوی مترجمی هستم،مدرک آیلتس ندارم ولی دوره های آیلتس رو گذروندم
    درحال حاضر مدرس و مترجم زبان انگلیسی هستم
    برای مهاجرت به کره و اخذاقامت ازطریق کار باید حتما مدرک آیلتس بگیرم؟یا ارشد ویا دکتری داشته باشم؟
    ممنون میشم راهنماییم کنین

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار در ابتدا باید دعوتنامه کاری داشته باشید

  6. ۰۰۰۰ گفت:

    سلام

    ببخشید وقتی که بورسیه کره جنوبی را گرفتم میتوانم هم درس بخوانم هم بازیگری کنم؟؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      در تئوری بله اما در عمل احتمالش کمه

  7. Eli.rt گفت:

    سلام ببخشید من ویالون کار میکنم میخوام بدونم میتونم از طریق موسیقی وارد کره جنوبی بشم و درامد داشته باشم؟؟ ک بتونم اقامت بگیرم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      اگر برای کار بخواین اقدام کنید بهتره که در ابتدا دعوتنامه کاری داشته باشبد در غیر اینصورت باید از طریق تحصیل اقدام به مهاجرت به کره نمایید

  8. مرجان مسافری گفت:

    سلام من 35 سالمه دوست دارم به کره مهاجرت کنم آیا من میتوانم از شرایط تحصیلی استفاده کنم دراین صورت باید چه کاری انجام دهم

    1. داوری گفت:

      سلام
      بهترین روش مهاجرت به کره از طریق تحصیلی خواهد بود

  9. پری گفت:

    سلام برای مهاجرت نیاز به مدرک زبان انگلیسی هم دارم؟ یا مدرک زبان کره ای کافی نیست؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      بستگی به دوره تجصیلیتون داره که به زبان انگلیسیه یا کره و اینکه اکثر رشته ها به زبان انگلیسی ارائه میشه

      1. یاسمن گفت:

        سلام
        برای تحصیل و گرفتن اقامت دائم به چه چیزی نیاز هست؟
        (برای دندان پزشکی)
        واینکه به صرفه ترین راه چیه؟

        1. داوری گفت:

          سلام
          مدرک زبان و مدارک تحصیلی خوب و ریزنمرات و تمکن مالی بخشی از مواردی که احتیاج دارید

  10. مریم گفت:

    سلام من ۱۶ سالمه اودیشن انلاین دادم و قبول شدم برای اودیشن حضوری باید چطور اقدام کنم؟
    واینکه اگه حضوری برم و قبول بشم با چه اقامتی باید بمونم؟
    و اگه بخوام ویزای تحصیلی بگیرم با رشته طرحی لباس فنی حرفه ای میتونم اقدام کنم ؟
    اگه با ویزای تحصیلی به کره برم و سفارت ایران بفهمه که من یه کاراموزم (یه دخترم که اهنگ میخونه) ویزامو باطل میکنن؟؟؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      شما باید از طریق تحصیل اقدام به مهاجرت کنید

      1. elina گفت:

        سلام خسته نباشید من 15 سالمه میتونم ویزای تحصیلی بگیرم برای کره؟نمره هام خوب هستش و از 19 به بالاس؟
        و اگه بخوایم کار آموز بشیم اونجا میتونیم با دعوتنامه یا ویزای هنری که کمپانی میده بریم اونجا؟ چون یه سری میگن نمیشه و ایران نمیزاره بریم ( برای دخترها)

        1. داوری گفت:

          سلام
          لطفا برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  11. M گفت:

    سلام
    میخواستم بپرسم باید چطوری اقامت موقت بگیرم هزینه ان چقدر است؟ و بعدا میتونم اقامت دائم را دریافت کنم . برای اینکه اونجا کاراموز (برای ایدل شدن) بشم چه اقامتی را باید بگیرم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      قطعا باید از طریق تحصیل اقداام به مهاجرت به کره کنید
      لطفا برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  12. Black_rose گفت:

    سلام من میخوام اقامت تحصیلی در کره جنوبی بگیرم و اینکه در کنارش در یکی از کمپانی های بزرگ کره جنوبی یعنی jyp اودیشن بدم چون واقعا میتونم این کارو کنم و از بچگی رویاشو داشتم ایا بعد از دوره تحصیلم میتونم اقامت دائم بگیرم؟
    یا اینکه من شنیدم که اگه من‌ کاراموز کمپانی بشم خود کمپانی کارای اقامت دائم رو برای من انجام میده ایا این درسته؟
    من میخوام یه ایدل بشم و برای این کار تلاش میکنم ایا در کنار تحصیل میتونم اودیشن بدم؟
    خواهش میکنم کمکم کنید این رویای همیشگی من بوده و هست?

    1. داوری گفت:

      سلام
      این کمپانی که میگین نمیدونم چی هست اما اگر بخواین برای تحصیل اقدام کنید این امکان وجود داره لذا رزومه تون رو بفرستید تا بتونم راهنماییتونم کنم

  13. صحرا گفت:

    ببخشید من اگه بخوام برای ارشد برم کره ، چجوری میشه ؟ میشه توضیح بدید ؟ و اینکه من فعلا دارم لیسانس حسابداری می‌گیرم . بازم سوالی بود ، در خدمتم

    1. داوری گفت:

      سلام
      بایستی برای ارشد پذیرش از دانشگاه های این کشور بگیرید که بشه برای ویزاش اقدام کرد

  14. بی نام گفت:

    سلام و درود
    همانطور که مطاع هستید در کشور کره شرکت ها و موسسات کارآموزی برای جذب و پرورش خوانندگان مدرن و کی پاپ خیلی زیاد و رو به رشد هست و متاسفانه نوجوانان و جوانان ایرانی بعنوان یک راه فرار از شرایط سخت و به امید ترقی و موفقیت فکر میکنند از این طریق امکان اخذ اقامت و کار و تحصیل در کره رو خواهند داشت، در صورتیکه کشور کره جنوبی بدلیل استاندارهای بالای زندگی و … مطقا و قطعا از این طریق جذب مهاجر نمیکنه، کشوری کعه اقتصاد و دانش جهانی پویا و بسیار قوی داره هرگز و هرگز از طریق موسسات سرگرمی و خوانندگی(آیدل شدن جوانان) به اصطلاح نانخور اضافه جذب نمیکنه، اونها قطعا اندیشمند تر از این افکار ساده و طمع انگیز هستند.
    اگر دانشگاههای اون کشور، صنایع و شرکتهای کره ای و تکنولوژی جهانی اون کشور الان یه قطب شده برای جذب جوانان از طریق رقص و خوانندگی و هنر آرایشگری و مدلینگ بدست نیومده، بلکه با تلاش سخت و سخت ، کار تمام وقت، تعهد و عشق به بهتر شدن و رفع نقائص به این ترقی رسیدن، اگر چه قبول دارم که در کشور خودمون خیلی از این زمینه ها متاسفانه سرکوب میشه و رانت کثیف اجازه رشد به استعدادها نمیده.
    ولی برای خودم به شخصه خیلی جلب بود که از بین سوالات تعداد افرادی که میخوان از طریق این موسسات سرگرمی و کی پاپرها و آیدل سازها(خواننده و رقصنده های گروهی) به اون کشور مهاجرت کنند؟؟؟؟ چون اخذ پذیرش تحصیلی بسیار سخت و دشوار تر هست؟؟!!! از این که مثلا یک آهنگ پاپ رو کاور کنند ، تست آدیش بدن، مثلا پذیرش بشن، 5 سال عمرشون رو بذارن آیا اون اعتبار و معروف شدن جهانی بدست بیاد یا نه!!! جالبتر اینکه شما به گروههای فعلی این زمینه ها یه نگاه بندازید، مثلاbts یا BlackPinK یا Xo ببینسد چند تا از این خواننده ها غیر کره ای هستند؟؟؟؟
    باز هم فکر میکنید تلاش برای جذب شدن به این موسسات موهوم نیست!؟؟؟؟
    فکر کنید؟؟؟ خوب فکر کنید؟!!!
    متشکرم از همه عزیزانی که خوب می اندیشند، درست عمل میکنند و رشد کردن رو به دیگران هم یاد میدن.!

    1. داوری گفت:

      سلام
      خانم الهام غیبی باعث افتخاره که از معاونت بین الملل دانشگاه علم و صنعت انقدر وقت و زمان گذاشتید و همچین متن بلند بالایی رو نگارش کردید
      احتمالا در زمینه جذب دانشجو موفق عمل نکردید که همه نخبگان کشور به فکر مهاجرت هستن. ابنکه برخی به فکر ایدل شدن هستند رو شما باید بررسی کنید که چرا از شما فراری هستن
      اما اگر دقت بفرمائید در کامنت ها هیچوقت به این مسئله توصیه نکردم و گفتم که میتونن از طریق تحصیلی اقدام کنن. ضمن اینکه اگر دقت بیشتر بفرمائید خیلی از دانشجوهای دانشگاه شما در دانشگاه های دنیا بسیار موفق عمل میکنن اگر خواستید به دانشجوهای اسبق دانشگاهتون که در دنیا می درخشن افتخار کنید بفرمائید که لیستی از اونها رو تهیه کنم و براتون ارسال کنم. اتفاقا کشور کره برای مقطع ارشد و دکترا هم بورس های خوبی اعطا میکنه اگر قصد مهاجرت تحصیلی به کره رو داشتید تماس بگیرید در خدمتتون هستم
      متشکر از شما که به فکر اعتلای فرهنگ تحصیل و علوم هستید

  15. ن گفت:

    سلام من شرایط درسی خوبی دارم و ۱۸سالمه و میخوام برای مهندسی در کره جنوبی تحصیل کنم…بورس یا فاند کامل در اختیار من قرار میدن؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      در مقطع لیسانس به دنبال بورس نباشید اما در مقطع ارشد و دکتری میشه برای بورس اقدام کرد

  16. Sogand گفت:

    سلام خسته نباشید من برای تحصیل میخوام اقامت بگیرم مقطع لیسانس و اینکه میتونم زبان بخونم اونجا ؟ یعنی رشته دانشگاهم باشه

    1. داوری گفت:

      سلام
      مدرک زبان انگلیسی رو نیاز داارید یا زبان کره ای و میشه برای مقطع لیسانس اقدام کرد

    2. پری گفت:

      سلام اگه با یک رشته ی معمولی بخوام مهاجرت کنم حدودا چقدر پول لازم دارم؟
      و شهریه دانشگاه ها باهم متفاوته؟

      1. داوری گفت:

        سلام
        رشته معمولی منظورتون چیه؟؟! در چه رشته ای تجصیل کردید؟ آخرین مدرک تحصیلیتون چیه؟

  17. Hana گفت:

    سلام ببخشید من اگر بخوام 5 سال‌در کره اقامت کنم به من این اجازه رو میدن ؟
    مثلاً به مدت 5 سال در اونجا اقامت میکنم بعد از اداب و فرهنگ و زبان کره ای ها خوب اگاه بشم بعد میتونم در اونجا اقامت دائم بگیرم و بهم پاسپورت کره ای بدن‌؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      باید از طریق تحصیلی اقدام کنید تا بتونید از این طریق اقامتش رو بدست بیارید

  18. فرشته گفت:

    با سلام و درود..عذر میخوام چند تا سوال در مورد ویزای سرمایه‌گذاری داشتم۱-..ایا برای خرید سهام شرکت ها باید مبلغ پانصد هزار دلار باشه یا پنج میلیون دلار ۲-بعد از سرمایه گذاری چقدر زمان میبره تا اقامت صادر بشه ۳-و ایا قابل تبدیل به اقامت دایم هست ۴- ایا شباهتی به Eb5 امریکا داره که بعد از دادن اقامت پول پس داده بشه..با تشکر فراوان ممنون میشم اگه به همه سوالات ج بدین

    1. داوری گفت:

      سلام
      در حال حاضر میتونید برای اقامت کره از طریق تحصیلی اقدام کنید

  19. baran گفت:

    سلام من 14 سالمه و خانواده ام اجازه تنها رفتن به کره رو میدن اگه بخوایم از راه کاراموزی (برای ایدل شدن )بریم هزینه ی اقامت موقت چقدره؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      از این طریق نمیشه به کره مهاجرت کرد باید از طریق تحصیل در مقطع لیسانس اقدام کنید

  20. kokomo گفت:

    سلام … ببخشید اگه من بخوام ایدل (رقصنده)بشم و به عنوان کارآموز برم ب کره ایران بهم اجازه میده ک اقامت دائم بگیرم ؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      رزومه و شرایطتون رو بفرمائید تا راهنماییتون کنم

  21. idol گفت:

    سلام
    من۱۴سال سن دارم و میخوام وقتی ۱۸ سالم شد به کره مهاجرت کنم.
    میخواهم ایدل(خواننده کره ای)بشم.
    اما پول کافی ندارم.
    از چ لحاظ اقدام کنم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      باید از طریق تحصیلی اقدام کنم

  22. PH گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    من ۱۷ سالم و رشتم هم تجربیه به نظر شما برا مهاجرت به کره در رشته پزشکی بهتر اول به کشور دیگه ای مهاحرت کنم و چند سال اونجا درس بخونم مثل ایتالیا و ترکیه بعد برای کره اقدام کنم یا ازهم اول از ایران اقدام کنم ؟؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      میشه از اول هم برای تحصیل پزشکی در کره اقدام کنید
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  23. فرانک گفت:

    سلام
    بابت مطلب مفید و کاملتون ممنونم. سوالم این هست که مدتی که در مقطع کارشناسی ارشد یا دکتری در کره تحصیل می کنیم جزو اون ۵ سال برای درخواست اقامت دائم محسوب میشه یا خیر؟
    ممنون

    1. داوری گفت:

      سلام سلامت باشید
      برای اقامت دائم نیاز به جاب آفر و اقامت کاری خواهید داشت

  24. هلیا گفت:

    سلام اگر به عنوان کاراموز یکی از شرکت های سرگرمی اقدام کنیم میتونیم اقامت موقت یا اقامت دائم بگیریم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      خیر متاسفانه امکانپذیر نیست و شما باید از یکی از طرق قانونی مهاجرت اقدام کنید
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

      1. هلیا گفت:

        اگر کاراموز باشیم حتما باید اقامت داشته باشیم؟و اگر نه مشکلی پیش نمیاد؟

        1. داوری گفت:

          سلام
          شما نمیتونید بدون اقامت در اون کشور حضور داشته باشید

  25. ... گفت:

    سلام
    گرفتن اقامت موقت کره چقد زمان میبره ؟
    هزینش چقدره ؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      اقامت موقت از چه طریقی مدنظرتونه؟

  26. ی نفر گفت:

    سلام … ببخشید اگه من بخوام ایدل بشم و به عنوان کارآموز برم ب کره ایران بهم اجازه میده ک اقامت دائم بگیرم ؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      کارآموزی در چه زمینه ای؟ بیشتر توضیح بدید

  27. Army گفت:

    دعوتنامه خویشاوندی

  28. Army گفت:

    سلام ،، دوست من کره زندگی میکنه اگه دعوتنامه برای من بفرسته میتونم اقامت بگیرم؟ من 19 سالمه

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      چه نوع دعوتنامه میخوان برای شما ارسال کنن

    2. بازم همون ی نفر گفت:

      ببینید من 17 سالگی میخوام برم کره ینی دوسال دیگ
      ی سریا میگفتن اگ بخوای اقامت دائم بگیری ایران به مسخره بازی میگیره و همچنین نمیزاره ب عنوان کارآموز بری کره ک آیدل (مشهور) شی … بیشتر روت سختگیری میکنن و حتی ممکنه ممنوع الخروجم بشی
      واقعیته یا اون افراد اطلاعات کافی رو ندارن ؟
      امیدوارم درمورد ایدل شدن و کارآموز بودن بدونید چون واقعا تنها هدفم رفتن ب کره و آیدل شدنه
      اگ میشه زود جوابم رو بدید .. ممنون ?‍♀️

      1. داوری گفت:

        سلام و درود
        اقامت کره رو از چه طریقی میخواین بدست بیارید؟

      2. .... گفت:

        سلام!
        قبل از هر حرف دیگه ای لازمه من یکم اطلاعات از خودم بهتون بدم.!
        من ی دخترم! یه دختر محدود،بدون ازادی! یکی ک یه خانواده بشدت تعصبی مذهبی دارع که اونو حتی از ضروری ترین سرگرمی های ک واس ادما هس منع میکنه یکی که هیچ هدفی ت زندگیش نمیتونه داشته هیچ رویا ی هیچ ارزویی??.!
        حالا منه دختر با این مشخصات،میخام خلاص کنم خودمو از این مدل زندگیم،میخام برم کره،منتها از راه درست و قانونیش حالا یا میشه ی نمیشه.
        دلیل اینکه ک کره رو واس مهاجرت انتخاب کردم بخاطر فرهنگ نزدیکشون ب ما و اینکه کشور پیشرفته_مدرنی هست و اگه بتونم خودمو اونجا برسونم اینده تضمینه.
        الن قصدم اینه از شما مشاوره بخام باید چی کار کنم چطوری برم و اینکه اقامت دائم میخام و بنظورتون کدوم راهو برم بهتر نتیجه میده.

        گفته باشم ک حمایت خانواده ام صفره صفره??
        و اینکه ی راهی باشه ک به سرمایه اولیه زیادی نیاز نداشته باشه?.
        《به اونایی ک این کامنتو میخونن..!
        قبل از اینکه بخای قضاوتم کنی یه لحظه خودتو بزار جام…》

        امیدوارم زود بم جواب بدین?

        1. داوری گفت:

          سلام
          برای ورود به کره جنوبی بهترین روش برای مهاجرت شما روش تحصیلیه. البته خیلی از مسائل وجود دارن که دونستن اونها شما رو در تصمیم گیری یاری میکنه
          لذا پیشنهاد میکنم برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

        2. AFRA گفت:

          سلام میخواستم بپرسم آیا میشه از طریق مترجمی زبان کره ای اقامت دائم این کشور رو بدست آورد

          1. امیر جلالی گفت:

            سلام
            اگر کار داشته باشید در این زمینه از طریق کار بله می تونید

  29. علی محمدی گفت:

    مت اقامت می خوام 14 سال نیز سن دارن

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب برای بررسی شرایطتتون با کارشناسان ارشد ما تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *