ویزای سرمایه گذاری و ثبت شرکت

ثبت شرکت در انگلستان

ثبت شرکت در انگلستان

ثبت شرکت در انگلستان 2023 می تواند آرزوی شما برای اخذ اقامت این کشور اروپایی را در سریعترین زمان ممکن و با حداقل سرمایه لازم عملی سازد. در واقع، محیط سرمایه گذاری و بیزینسی انگلستان و نیز سیاست های تشویقی دولت این کشور همه دست به دست هم داده تا کشور انگلستان را به بهترین مقصد مهاجرتی سرمایه گذران و کارآفرینان خارجی تبدیل کند. متقاضیان از طریق عملیات ثبت شرکت و راه اندازی بیزینس مطبوع خود می توانند در ادامه کار ویزای استارت آپ انگلستان یا Start-up Visa را دریافت کرده و اقامت خود و اعضای خانواده همراهشان را تضمین کنند. گروه کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در همین مقاله شما را با شرایط و جزئیات روز این روش مهاجرتی به انگلستان 2023 آشنا کرده و به سوالات مهم شما پاسخ می دهند:

  • چگونه می توان در انگلستان سرمایه گذاری کرد؟
  • بهترین روش سرمایه گذاری در انگلستان چیست؟
  • آیا از طریق ثبت شرکت در انگلستان می توان به ویزای اقامت این کشور دست یافت؟
  • شرایط و ضوابط برای ثبت شرکت در کشور انگلستان چیست؟
  • با چه سرمایه ای می توان یک کسب و کار کوچکی در انگلستان به راه انداخت؟
  • ثبت شرکت در کشور انگلستان چقدر زمان میبرد؟

در طول این مقله توضیحات تکمیلی در خصوص سوالات مطرح شده را ارائه خواهیم کرد تا بتوانیم برخی از مهم ترین ابهامات در خصوص افتتاح شرکت در انگلستان را برطرف سازیم. همه افرادی که قصد کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص را دارند می توانند با مشاورین ما در ارتباط باشند.

امتیازات عالی؛ انگیزه قوی برای ثبت شرکت در انگلستان

شاید برای شما هم این سوال مطرح باشد که چه دلیلی برای انتقال سرمایه به انگلستان و راه اندازی بیزینس در این کشور وجود دارد. در پاسخ به این سوال باید عرض کنیم که اولا انگلستان مرکز بزرگ تجاری و مالی اروپا شناخته شده و اغلب شرکت ها و موسسات بین المللی و کارتل های چند ملیتی در این کشور مستقر بوده و یا حداقل نمایندگی دارند. ثانیا بازدهی سرمایه در انگلستان با یک اقتصاد روبه رشد مخصوصا پس از جدایی آن از اتحادیه اروپا (EU) بسیار بالا است. ثالثا هزینه ثبت شرکت در انگلستان بسیار پایین تر از دیگر کشورهای اروپایی است. بر طبق گزارشی از چاپ 2022 مجله CEOWORLD انگلستان به خاطر محیط سرمایه گذاری و بیزینسی خاص خود در رتبه اول سرمایه گذاری در اروپا قرار می گیرد:

امتیازات ثبت شرکت در چک، لهستان، انگلستان

همان طوری که در نمودار فوق نیز مشاهده می کنید، 3 کشور برتر اروپا جهت ثبت شرکت و ره اندازی بیزینس از نظر مجله CEOWORLD به ترتیب شامل انگلستان، لهستان و جمهوری چک می باشد که امتیاز انگلستان از دو کشور دیگر بالاتر است. علاوه بر این سرمایه گذاری در انگلستان جهت ثبت شرکت می تواند با هزینه بسیار پایین تر انجام شده و باعث کسب اقامت خانوادگی در این کشور پیشرفته گردد. جدول زیر نشانگر این برتری انگلستان نسبت به سایر کشورهای رقیب است:

سریع ترین و ارزانترین کشور اروپایی جهت ثبت شرکت

انواع ساختار شرکت جهت ثبت در انگلستان کدامند؟

انگلستان کشوری با یک بازار تجاری بین المللی جذاب است که پایتخت آن یعنی شهر لندن به عنوان مرکز مالی جهانی با هزاران هزار شرکت بزرگ و کوچک شناخته می شود. در واقع، یکی از راههای ورود به این بازار بزرگ تجاری در اروپا از طریق سرمایه گذاری جهت ثبت شرکت می باشد. اما قبل از هر اقدامی برای ثبت شرکت در انگلستان، شناسایی ساختارهای مختلف شرکت ها در این کشور امر مهمی است. انواع ساختار شرکت (بیزینس) در انگلستان در سال 2023 از این قرار است.

پیش از بررسی انواع شرکت بهتر است نگاه روشنی به عنوان شرکت ثبت شده در کشور انگلستان از نظر تعداد و نوع خدمات داشته باشیم.

تعداد شرکت های ثبت شده در انگلستان بر حسب نوع در سال های اخیر

شرکت با مسئولیت محدود یا LLC در انگلستان

معمولا کارشناسان به متقاضیانی که مایل به راه اندازی کسب و کار کوچک یا متوسط با سرمایه پایین در انگلستان هستند، راه اندازی شرکت با مسئولیت محدود را توصیه می کنند. راه اندازی این شرکت مستلزم یک مدیر، یک سهامدار و حداقل سرمایه پرداختی 1£ (پوند) است. جالب است بدانید که ثبت این نوع شرکت در انگلستان با نرخ مالیاتی 19% که تنها به سود بیزینس شما تعلق میگیرد نهایتا یک هفته طول می کشد.

شرکت سهامی عام یا PLC در انگلستان

این نوع شرکت شرایط خاص خود را داشته و مخصوص پروژه های بزرگ با فاندهای عمومی است و ثبت و تشکیل آن در انگلستان مستلزم داشتن حداقل سرمایه 50000£ (پوندی)، وجود 2 سهامدار و 2 مدیر (که می تواند خارج از انگلستان زندگی بکنند) و یک منشی شرکت ماهر می باشد. لازم به ذکر است که کلیه شرکت های سهامی عام یا PLC ها قبل از شروع به کار در کشور انگلستان بایستی اولا در اداره ثبت شرکت های این کشور ثبت شده و گواهینامه تجاری خود را اخذ بکنند. نکته مهم اینکه PLC تنها نوع شرکت انگلیسی است که حق ورود به بازار سهام را دارد.

در نمودار زیر، می توان تحولات شرکت های موجود خصوصی در این کشور را مورد بررسی قرار داد.

روند تحولات تعداد شرکت های خصوصی در انگلستان

شیوع بیماری کرونا در طول سال های اخیر سبب شده است تا برخی از شرکت های خصوصی در این کشور رو به انحلال بروند اما همچنان می توان مشاهده کرد که تعدد زیادی از این شرکت ها در حال فعالیت در این کشور هستند.

تعداد شرکت های بوجود آمده و منحل شده در انگلستان

شرکت تضامنی انگلستان

در چنین شرکتی، تعهدات اعضاء محدود به میزان مشارکت هر عضو در دارایی شرکت می باشد. همچنین لازم است بدانید در شرکت تضامنی هیچ گونه سرمایه سهامی وجود ندارد. در این شرکت وجود حداقل یک عضو و یک مدیر الزامی است. نکته مهم در اینباره اینکه در هنگام تشکیل این شرکت ارائه ضمانت نامه مبین توزیع دارایی شرکت در بین اعضاء امری ضروری است. بهترین کاربرد شرکت تضامنی برای اهداف غیرانتفاعی از جمله خیریه ها است.

ثبت شرکت با مسئولیت محدود یا LLP در انگلستان

به اینگونه شرکت ها در انگلستان پارتنرشیپ Partnership هم گفته می شود و تشکیل و راه اندازی آنها مستلزم وجود حداقل دو عضو و یک مدیر می باشد. کلیه اعضای LLP بریتانیایی در قبال دیون و زیان های شراکت مسئولیت محدودی دارند. در طی فرآیند ثبت این دست از شرکت ها، اعضای LLP بایستی در موارد توزیع سودها، مسئولیت تصمیم سازی، مسئولیت های اعضاء و غیره به یک توافق جامع دست یابند. برای تشکیل این نوع شرکت در بریتانیا هم ارائه گزارش خود اظهاری مالیات بر سود به اداره دارایی (HMRC) ضروری است.

هزینه مورد نیاز برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود به شرح زیر است:

کاغذی به پوندنرم افزار به پوندآنلاین به پوندشرح
40£10£ثبت شرکت
100£30£ثبت شرکت در یک روز
40£13£13£تاییدیه گزارش های مالی
10£تغییر نام شرکت
50£30£تغییر نام شرکت در یک روز
100£بازسازی ساختار اداری

ثبت شرکت با مسئولیت محدود یا LLP در انگلستان

دفاتر شعبه در انگلستان

افتتاح شعب یا دفاتر شعبه بریتانیایی مستلزم وجود یک مدیر مقیم و یک آدرس ثبت شده محلی است. لازم به ذکر است که دولت انگلستان برای اینگونه شرکت ها در انگلستان شرط حداقل سرمایه پرداختی را مشخص نکرده است. برای راه اندازی شعب، شرکت های مادر موظف هستند تا موارد زیر را به اداره ثبت شرکت های انگلستان تحویل دهند:

  • کپی برابر اصل اساسنامه شرکت
  • کپی از آخرین مجموعه از حساب ها

نکته بعدی اینکه بهترین کاربرد شعب برای کار بانک های خارجی و سایر ارائه کنندگان خدمات مالی است که مایل به انجام فعالیتشان در کشور انگلستان هستند.

برخی از برترین شرکت های دارای نمایندگی در انگلستان عبارتند از:

بهترین شرکت های ثبت شده در انگلستان

نمایندگی یا RO در انگلستان

راه اندازی نمایندگی یا Representative Office در انگلستان هم نیازمند ثبت هم در اداره ثبت شرکت ها و هم اداره دارایی انگلستان می باشد. نکته مهم درباره تشکیل و راه اندازی نمایندگی اینکه وجود نماینده مقیم برای ثبت این ساختار شرکتی در بریتانیا امری الزام آور است. RO بهترین گزینه و راه حل ممکن برای کسانی است که خواستار ارزیابی بازار بریتانیا قبل از انجام سرمایه گذاری کلان در این کشور هستند. نکته مهم دیگر اینکه نمایندگی حق فروش محصول در انگلستان را نخواهد داشت.

مقایسه ثبت انواع شرکت در انگلستان

اکنون که با انواع ساختار شرکت در کشور انگلستان 2022 آشنا شدید، لازم است تا شرایط ثبت این شرکت ها را نیز با هم مقایسه کنیم. چراکه متقاضیان ثبت شرکت در انگلستان از این طریق می توانند ضمن آشنایی هر چه بیشتر با انواع شرکت ها و کاربردهای آنها همچنین با جزئیات بیشتری از شرایط راه اندازی بیزینس در انگلستان آشنا شوند:

پارامترLLCPLCتضامنیLLPROشعب
مدت ثبت2 هفته2 هفته14 روز2 هفته14 روز2 هفته
مدت افتتاح حساب بانکی4 هفته4 هفته28 روز4 هفته28 روز4 هفته
حداقل سرمایه1£ (پوند)50000£ (پوند)
حساب بانکی شرکت پیشهادیHSBC UKRBS GroupSCBBarclays PLCSantander BankHSBC UK
برآورد یکساله کل هزینه راه انداری شرکت (پوند)7890£9890£7140£8090£7970£8720£

همان طوری که در جدول فوق هم مشاهده می شود، مدت زمان لازم برای ثبت شرکت از هر نوعی در انگلستان حدود 2 هفته می باشد. ضمنا نباید از این نکته هم غافل شد که نرخ مالیاتی شرکت ها در انگلستان حدود 19% می باشد. در پایان نیز یادآور می شود که بهترین ساختار شرکت در انگلستان از بین شرکت های معرفی شده، شرکت با مسئولیت محدود یا LLC می باشد که همچنان بیشترین تقاضا برای ثبت در کشور انگلستان را به خود اختصاص می دهد.

ثبت شرکت در انگلستان توسط خارجی ها

مطابق قوانین ثبت شرکت انگلستان هیچ محدودیت قانونی برای خارجی ها در خصوص ثبت شرکت یا خرید سهام در انگلستان وجود ندارد. حتی برخلاف نیوزلند که برای کارآفرینان داشتن اقامت نیوزلند را پیش از اقدام به ثبت شرکت یا خرید شرکت از پیش تاسیس شده ضروری می داند، انگلیس به خارجی هایی که اقامت این کشور را ندارند نیز اجازه می دهد شرکت ثبت یا خریداری نمایند. هرچند شرکت مورد نظر باید در UK یعنی انگلیس، اسکاتلند، ولز و یا ایرلند شمالی، با توجه به شهری که اقامتگاه شخص حقوقی است، به ثبت برسد. لازم به ذکر است فرآیند ثبت شرکت در انگلیس بسیار سریع می باشد و تنها 24 ساعت زمان می برد. بهترین و سودآورترین تجارت ها در انگلستان در سال 2022 عبارت هستند از:

  • مشاوره و آموزش آنلاین
  • خدمات آرایشی ابرو و مژه
  • برنامه های سلامت شخصی
  • مراقبت از حیوانات خانگی

بسیاری از افراد نگران این مسئله هستند که ممکن است افتتاح شرکت آن ها در انگلستان از ایران صرفا غیر قانونی باشد اما باید در نظر گرفت که پس از ثبت شرکت، امکان استعلام شرکت در انگلستان وجود دارد. مقصود از استعلام شرکت در انگلستان آن است که فرد می تواند با مراجعه به سایت های رسمی در انگلستان مشخصات مخصوص به شرکت ثبت شده خود را به صورت آنلاین مشاهده کند. استعلام شرکت در انگلستان به فرد اطمینان خواهد داد که شرکت او به صورت قانونی و رسمی در این کشور ثبت شده است.

رشد شرکت های ثبت شده در شهرهای مختلف انگلستان در بازه زمانی 4 ساله بر حسب درصد

ثبت برند در انگلستان

یکی دیگر از امکانات موجود برای افتتاح شرکت در کشور انگلستان ثبت برند در این کشور است. افرادی که برند آن ها در ایران ثبت شده است، می توانند با آگاهی کامل از شرایط و توسعه برند خود، ثبت برند در انگلستان را تجربه کنند. این فرصت اگرچه اجازه اقامت در انگلستان را به فرد نمی دهد اما بدون تردید موجب توسعه تجارت فرد شود. از طرف دیگر مسیر مهاجرت متقاضیان، از طریق ثبت برند در انگلستان به این کشور هموارتر خواهد شد چراکه فرد نشان می دهد که پیش تر عملی قانونی را در این کشور پیگیری کرده است.

مالیات شرکت در انگلستان

یکی از مسائلی که به دغدغه ذهنی متقاضیان سرمایه گذاری در خارج از کشور تبدیل شده است، مالیات وارد بر شرکت ثبت شده است. به طور کلی بر اساس قوانین انگلستان، مالیات با درآمد نسبت مستقیم دارد به این معنا که افزایش درآمد سبب افزایش میزان مالیات می شود. در جدول زیر مالیات قانونی در کشور انگلستان ارائه شده است.

عنوان مالیاتدرآمددرصد مالیات
مالیات شخصی تا 12500£ (پوند)0%
نرخ میانهاز 12501£ تا 50000£ (پوند)20%
نرخ بالااز 50001 تا 150000£ (پوند)40%
نرخ اضافه بیش از 150000£ (پوند)45%

چنانچه مشاهده می شود نرخ مالیات بردرآمد در انگلستان به طور متوسط در حدود 20% است.

هزینه ثبت شرکت در انگلستان

ثبت شرکت در انگلستان هزینه های متفاوتی را به همراه دارد و از هر فرد برای هر مدرک مبلغی جزئی را دریافت می کنند که در کل می تواند هزینه نسبتا زیادی باشد. هر فرد بسته به نیاز خود و شرکتی که قصد تاسیس آن را دارد، باید هزینه ای متفاوت را برای ثبت شرکت در انگلستان پرداخت کند. در ادامه تلاش خواهد شد تا برخی از مهم ترین هزینه های مربوط به ثبت شرکت در انگلستان را مورد بررسی قرار دهیم.

کاغذی به پوند
نرم افزار به پوندآنلاین به پوندنوع هزینه
40£10£ادغام شرکت
12£ادغام سایت
100£30£ادغام شرکت در یک روز
10£تغییر نام
50£30£30£تغییر نام در یک روز
100£ثبت و تغییرنام در یک روز
20£ثبت مجدد
50£ثبت مجدد در یک روز
40£13£13£بررسی شرایط مالی
100£اصلاحات اداری
10£کاهش سرمایه به دستور قضایی
50£کاهش سرمایه به دستور قضایی در یک روز

اکثر فرم های ثبت شده برای افتتاح شرکت 32£ (پوند) هزینه در بر خواهد داشت که شامل 6 فرم مجزا است.

مهم ترین مزایای ثبت شرکت در انگلستان

انگلستان یکی از کشورهای جذاب برای افتتاح یک شرکت بین المللی است و مهم ترین مزایایی که این امر ایجاد می کند عبارتند از:

  • امکان ثبت برند بین المللی
  • افزایش اعتبار شرکت از پیش ثبت شده در سطح بین الملل
  • امکان ثبت شرکت تنها در 10 روز کاری
  • امکان اخذ نمایندگی برندهای معتبر در ایران
  • فرصت انجام معاملات تجاری
  • امکان معرفی اعضای خانواده بعنوان سهامدار
  • امکان استعلام شرکت ثبت شده از انگلستان
  • ارسال مدارک شرکت ثبتی به درب منزل در ایران
  • امکان ایجاد سایت با پسوند “UK”
  • عدم نیاز به استخدام نیروی کار و پرداخت بیمه
  • هزینه سالانه کمتر از 300£ (پوند)
  • امکان استعلام شرکت در انگلستان

علاوه بر آنچه در بالا گفته شد، یکی از مهمترین مزایای ثبت شرکت در کشور انگلستان، شانس افتتاح حساب بین المللی است. این یک فرصت فوق العاده است چراکه فرد می تواند اطمینان حاصل کند که شرکت او صاحب اصلی این حساب است و امکان مسدود شدن آن صرفا به دلیل تحریم های جهانی وجود ندارد.

برای اخذ اطلاعات در خصوص فرصت بی نظیر افتتاح حساب بین المللی بر روی لینک مورد نظر کلیک نمایید. مشاورین ما آماده ارائه خدمات به شما عزیزان در این خصوص می باشند.

بیمه مربوط به شرکت های انگلیسی

بیمه یک امر الزامی در انگلستان است و افرادی که اقدام به ثبت شرکت در این کشور می کنند، باید در نظر داشته باشند که بیمه های مشخص شده در انگلستان برای شرکت های ثبت شده محدود به یک نمونه نمی شود.

برای مثال بیمه خدمات عمومی یکی از بیمه های مهم در کشور انگلستان است و تمامی شرکت هایی که خدمات عمومی ارائه می کنند باید از این بیمه استفاده کنند تا خسارت های احتمالی را به حداقل برسانند. این نوع از پوشش بیمه ای، خسارات مربوط به شخص ثالث را نیز پوشش می دهد.

نوع دیگر بیمه در انگلستان که برای همه کارفرمایان الزامی است، بیمه کارمندی است. همه کارفرمایانی که حداقل 1 نیروی کار دارند، باید از این بیمه استفاده کنند. در این صورت هر گونه صدمه احتمالی وارد شده به کارمندان تحت پوشش قرار خواهد گرفت.

بیمه غرامت حرفه ای نیز نوع دیگر بیمه است که مربوط به مشاغلی است که با امور مالی ارتباط دارند و می توان به کمک آن خسارت های مالی را پوشش داد. بیمه ساختمان نیز یکی دیگر از انواع بیمه های الزامی برای صاحبان شرکت است که به کمک آن خسارت های ناشی از آسیب های احتمالی به حداقل می رسد.

نوع دیگر بیمه در کشور انگلستان برای شرکت ها، بیمه تجهیزات است. این نوع از بیمه اجباری نیست و تنها شرکت هایی که تجهیزات آن ها دارای ارزش بالا هستند از این خدمات بیمه ای استفاده می کنند تا در برابر آسیب های احتمالی بتوانند خسارت دریافت کنند.

شرایط ثبت شرکت در انگلستان

فرآیند ثبت شرکت در کشور انگلستان را می توان به 3 مرحله تقسیم کرد. این مراحل شامل مراحل پیش تشکیل، مراحل تشکیل و مراحل پسا تشکیل شرکت می باشد. در مرحله پیش تشکیل و جهت آمادگی برای راه اندازی کسب و کار مورد نظر در انگلستان، ابتداء متقاضی با کسب مشاوره های لازم از وکیل متخصص در زمینه اقامت سرمایه گذاری بایستی نوع شرکت خود را مشخص کند. سپس وی باید به فکر نگارش یک بیزینس پلن منسجمی باشد. سپس وی نیازمند افتتاح حساب شخصی در یکی از بانک های انگلستان می باشد. توجه کنید که در مرحله تشکیل شرکت 3 اقدام زیر عملیاتی می گردد:

  • تکمیل فرم های ثبت شرکت (IN01) با امضای متقاضی
  • ارائه درخواست تکمیلی به اداره ثبت شرکت ها و اخذ شماره مالیاتی از اداره مالیات انگلستان (HMRC)
  • صدور گواهی تشکیل شرکت یا certificate of incorporation توسط اداره ثبت شرکتها

پس از اتمام ثبت شرکت، شرکت می تواند متقاضی افتتاح حساب بانکی شرکت در یک بانک محلی باشد. همچنین در مرحله پسا تشکیل، کارهایی مثل جذب نیروهای کار و کسب مجوزهای تجاری انجام می شود. اما مدارک لازم برای ثبت شرکت در کشور انگلستان شامل نام، آدرس و فعالیت شرکت، مشخصات مدیر و منشی، جزئیات سرمایه سهام و مشخصات سهامداران، مشخصات اشخاص ذی نفع، دسته بندی استاندارد صنایع (کد SIC) می باشد.

نحوه دریافت ویزای سرمایه گذاری در انگلستان

زمانی که فردی اجازه کار در انگلستان را به دست آورد، می تواند به عنوان فیریلنسر، خویشفرما یا شروع کننده یک تجارت در انگلستان فعالیت خود را آغاز کند. برای افرادی که از خارج از اروپا به این کشور مهاجرت می کنند، این می تواند به معنی در اختیار داشتن ویزای کاری انگلستان باشد. هر فرد می تواند شرایط خاص سرمایه گذاری در انگلستان را داشته باشد که در ادامه در رابطه با آن صحبت خواهد شد.

تحقیقات جدید نشان می دهد که زنان نیز در تولید بیزینس در انگلستان حضور چشمگیری پیدا کرده اند. در حالی که در اواخر قرن بیستم میلادی تعداد زنان صاحب امتیاز شرکت در حداقل میزان خود قرار داشت، این میزان در سال 2023 به نزدیک 40% افزایش پیدا می نماید.

تحولات شروع بیزینس در انگلستان توسط زنان

دریافت ویزای نوآوری در انگلستان

ویزای نوآوری در انگلستان شباهت بسیار زیادی به ویزای کارآفرینی در این کشور دارد. افرادی که قصد دارند از این طریق خود را به انگلستان برسانند باید در حدود 500000£ (پوند) سرمایه اولیه در اختیار داشته باشند. نکته قابل توجه در این رابطه آن است که برای دریافت این ویزا نیازی نیست که این مبلغ به صورت شخصی تامین شده باشد. در اختیار داشتن حمایت های رسمی مالی نیز می تواند برای دریافت این ویزا کافی باشد.

در اختیار داشتن مدرک زبان انگلیسی یکی از الزامات این روش مهاجرتی است مگر این که فرد از یک کشور انگلیسی زبان برای دریافت این ویزا اقدام کند. ویزای نوآوری انگلستان 3 سال اعتبار دارد و در صورتی که فرد واجد شرایط باشد، می تواند بار دیگر آن را تمدید کند. هزینه درخواست ویزای نوآوری در انگلستان1021£ (پوند) است.

نحوه اخذ ویزای استارت آپ انگلستان

اما متقاضیان ثبت شرکت در انگلستان جهت اقامت خود و اعضای خانواده همراهشان در انگلستان می توانند ویزای استارت آپ انگلستان را درخواست دهند. لازم است بدانید که مطابق قانون مهاجرتی انگلستان 2023، ویزای استارت آپ جدیدا جایگزین ویزای سرمایه گذاری انگلستان Tier1 شده است. این ویزا مختص سرمایه گذاران و کارآفرینانی است که قصد ثبت شرکت در بریتانیا را دارند. زمان درخواست این ویزا حدود 3 ماه قبل از مسافرت به انگلستان بوده و مهلت رسیدگی به درخواست شما نیز نهایتا 3 هفته طول می کشد. اما شرایط اخذ این ویزا از این قرار است:

  • حداقل سن متقاضی 18 سال تمام
  • ارزیابی ایده بیزینسی شما توسط هیئت مورد تایید
  • ارائه مدرک زبان انگلیسی در سطح B2
  • داشتن تمکن مالی کافی حداقل 945£ (پوند) در حساب شخصی برای مدت 90 روز متوالی
  • ارائه گزارش آزمایش سل
  • ارائه پاسپورت معتبر

اما در آخر بشنوید از امتیازات و امکاناتی که ویزای استارت آپ انگلستان در اختیار دارندگان این ویزا قرار می دهد:

امتیازات ویزای استارت آپ انگلستان

البته ناگفته نماند که این ویزا قابل تمدید نبوده و پس از اتمام اعتبار آن فقط یک راه پیش روی متقاضی وجود دارد و آن هم تبدیل ویزای استارت آپ به ویزای مبتکر می باشد. امید است تلاش بی وقفه همکاران ساعی ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت جهت راهنمائی حرفه ای هموطنان در امر مهاجرت موجبات جلب رضایت خاطر عزیزان را فراهم کند.

سوالات کلیدی در خصوص ثبت شرکت در انگلستان

افتتاح یک شرکت در انگلستان و یا ثبت برند و حتی خرید برند در این کشور می تواند مزایای فراوانی را به همراه داشته باشد اما بدیهی است که سوالاتی را نیز در ذهن مخاطبین ایجاد کند. برخی از مهم ترین سوالاتی که در خصوص ثبت شرکت در انگلستان پیش می آید عبارتند از:

  • آیا برای ایجاد شرکت در انگلستان نیاز به حضور در این کشور وجود دارد؟ خیر، امکان افتتاح شرکت در این کشور از راه دور نیز ممکن است.
  • مهم ترین امتیازات ثبت شرکت در انگلستان چیست؟ مراحل آسان ثبت شرکت، شرایط مناسب مالیاتی، دسترسی به نیروی کار خبره، زیرساخت های مناسب اقتصادی، انعطاف پذیری بالا، قوانین مناسب و غیره
  • هزینه مورد نیاز برای شروع کار شرکت در کشور انگلستان چه مقدار است؟ حداقل سرمایه شرکت در انگلستان با مسئولیت محدود 1£ (پوند) است.
  • میزان مالیات در کشور انگلستان چه مقدار است؟ 19% بر درآمد.
  • آیا انگلستان بهترین کشور برای ثبت شرکت است؟ نمی توان این کشور را به راحتی به عنوان بهترین کشور معرفی کرد اما قطعا یکی از 5 کشور برتر جهان است.
  • شرایط ثبت شرکت مجازی در انگلستان فراهم است؟ متقاضیان برای ثبت شرکت در انگلستان نیازی به حضور ندارند و می توانند از وکالتنامه استفاده کنند.
5/5 - (6 امتیاز)

13 دیدگاه برای “ثبت شرکت در انگلستان

  1. شاهین گفت:

    منظور از گواهینامه بین المللی چیست؟ هیچ توضیحی نداده اید؟ آیا با این روش میشود اقامت انگلیس را گرفت یا خیر؟

    1. امیر جلالی گفت:

      گواهینامه بین الملل یک گواهینامه است که شما در سراسر جهان باهاش اجازه رانندگی دارید.
      خیر نمیشه از این طریق اقامت گرفت.

  2. محمود گفت:

    با درود
    من قصد ثبت یک شرکت Ltd در انگلیس به همراه حساب بانکی بیزنس قانونی را دارم. تا آنجا که جستجو کرده ام، برای ایرانیان امکان ایجاد حساب بانکی حتی در بانکهای مجازی انگلیس هم وجود ندارد چه برسد به بانکهای فیزیکی انگلستان. آیا راه حلی برای افتتاح حساب بانکی بیزنس قانونی با کد سویفت و آیبن به همراه مستر کارت برای کسب و کار من وجود دارد؟ (هم اکنون ساکن ایران هستم)

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله ما می تونیم از این طریق برای شما اقدام کنیم و قانونا این پروسه رو طی کنید.
      کافی هست با مشاورین ما در تماس باشید تا شما رو به طور کامل از شرایط دریافت مجوزهای لازم با خبر کنند.

  3. امیر عباس گفت:

    سلام
    میشه بدون مراجعه به انگلستان شرکت ثبت کرد؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله نیازی به حضور مستقیم شما نیست. می تونید یک وکیل داشته باشید که فعالیت های مورد نیاز رو برای شما انجام بدن

  4. Mahdi Salehi گفت:

    با سلام
    آیا شما افتتاح حساب رو هم انجام میدید ؟ تو بانکهای رسمی که نام بردید تو جداول ؟
    برای واریز سرمایه به بانکهای انگلیس مشکلی پیدا نمیکنیم ؟ مالیات ورودی از پولمون نمیگیرن ؟
    ممنونم که پاسخ میدید به سوال ها

    1. داوری گفت:

      سلام
      لطفا برای اطلاع بیشتر در این خصوص با ما تماس بگیرید

  5. محمد گفت:

    سلام
    با تشکر از مقاله مبسوطی که ارائه کردید چند سوال دارم
    1.مجموع هزینه های ابتدائی ثبت شرکت(دولتی،موسسه شما، تهیه آدرس و …) چقدره؟
    2. هزینه نگهداری سالانه چقدره؟ از جمله اجاره ادرسخ
    3. در صورت نیاز به حضور در انگلستان امکان اخذ ویرا ازطریق سهامداری این شرکت وجود داره؟
    4. در مقایسه با ثبت شرکت در نروژ آیا هزینه های ثبت به مراتب بالاتر از نروژ نیست؟ انگلیس 9860 یورو و نروز 3044 یورو و فقط 3هفته اختلاف در زمان ثبت
    البته ممکنه مزایا و معایبشون جوری باشه که من مطلع نیستم.
    باز هم ممنون از وقتتون و پاسخهای احتمالی شما

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام خدمت شما
      حدود هزينه هاي ثبت شركت و رجيستري بر اساس خدماتي كه ميخوايد مثل ثبت برند افتتاح حساب و … با توجه به ويژگي هر فرد متغير هست كه پس از بررسي اعلام ميشه
      نگهداري سالانه بر ميگرده به نوع شركت شما
      خير به عنوان سهامدار ويزايي صادر نميشه
      نروژ و انگلستان كلا پروسه هاشون قبل قياس نيست

  6. صهبا امیری گفت:

    عالی بود ، یه سوال برای ثبت شرکت نیاز به مدرک زبان انگلیسی هست،? لیسانس شیمی هستم.

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      خیر نیازی به مدرک زبان نخواهد داشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *