ویزای سرمایه گذاری و ثبت شرکت

ثبت شرکت در ایسلند

ثبت شرکت در ایسلند

مهاجرت از طریق ثبت شرکت در ایسلند به دلیل پیشرفت های بسیاری که در زمینه های اقتصادی داشته، باعث جذب سرمایه گذاران زیادی شده است. اما به دلیل اینکه این پروسه بسیار ریسک پذیر میباشد قبل از هر اقدامی باید از شرایط زیر اطلاع پیدا کرد:

  • تاسیس کمپانی در ایسلند به چه صورت می باشد؟
  • تاثیرات مثبت ثبت شرکت برای خارجیان چیست؟
  • مدارک مورد نیاز برای تاسیس شرکت چه می باشد؟

ثبت شرکت در ایسلند می تواند راهی برای موفقیت باشد در صورتی که متقاضیان اطلاعات کافی داشته و قدم های درستی در این راستا بردارند. مهاجرت به کشور زیبای ایسلند از راه های مختلفی مانند دریافت روادید تحصیلی و کار در ایسلند ممکن می باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده یاری شما و ارائه خدمات به عزیزان و هموطنان گرامی در زمینه های مختلف مهاجرتی می باشد.

درباره کشور اروپایی ایسلند

همانطور که از نام این قسمت معلوم است، کشور ایسلند یک کشور اروپایی می باشد. در واقع این کشور متشکل شده از جزیره ای بزرگ می باشد که دارای 30 جزیره کوچک تر از خود است. نام مهم ترین شهر کشور زیبای ایسلند ریکاویک می باشد. شرایط جوی کشور ایسلند به دلیل نزدیک بودن به قطب شمال، بسیار سرد می باشد. زبان این کشور ایسلندی می باشد، بیشتر مردم ایسلند از دین مسیحیت (پروتستان) پیروی می کنند. لازم به ذکر است که کرون (ایسلند) واحد اصلی پول این کشور است.

تاسیس شرکت در ایسلند در 2021

ثبت شرکت در ایسلند در سال 2021 به مدت حداقل یک ماه و حداکثر 5 ماه به طول می انجامد. ثبت شرکت در ایسلند، بسیار شبیه به تاسیس کمپانی در کشورهای اروپایی اتریش و آلمانی می باشد. اگر به فکر مقدار مالیات تاسیس کمپانی در کشور اروپایی ایسلند می باشید، لازم به ذکر است که مالیات این امر 30% می باشد. ثبت شرکت در ایسلند یکی از راه های مقیم شدن در این کشور و حتی تابع این کشور شدن می باشد. متقاضیان میتوانند پس از موفق شدن در زمینه های مختلف تجاری و داشتن کسب و کاری مطلوب و بعد از سپری کردن دوره زمانی مشخص (تقریبا 5 سال)، اقامت یا تابعیت کشور اروپایی ایسلند را کسب کنند.

یکی از بهترین روش هایی که می توان تاسیس یک شرکت در کشور کانادا را در پیش گرفت، اجرای برنامه های استارت آپ ایسلند است. در این صورت دولت از ثبت شرکت فرد حمایت خواهد کرد و به فرد اجازه خواهد داد تا همراه با خانواده خود به این کشور مهاجرت کند و از این طریق اقامت بلند مدت این کشور را نیز به دست آورد.

روادید نوع D در ایسلند

متقاضیان ثبت شرکت در ایسلند، برای شروع کار باید مدارک و موارد لازم را پس از دریافت مجوز از کشور ایسلند، به سفارت این کشور در کشور مبدا تحویل دهند. این مدارک نباید ناقص باشد؛ زیرا باعث کندی پروسه کاری متقاضی خواهند شد. اگر مدارک و پرونده شما تایید و پذیرفته شود، پس از چند مدت روادید شما صادر خواهد شد. همچنین تمدید روادید شما بعد از یک سال کسب و کار در کشور اروپایی ایسلند ممکن می باشد.

مزایای ثبت شرکت در ایسلند

مزایای ثبت شرکت در ایسلند

ثبت شرکت در ایسلند مانند سایر کشورهای دنیا همراه با موارد مثبت و مزایای بسیاری می باشد که عبارتند از:

  • برای تاسیس کمپانی نیازی به شریک شدن با فرد ایسلندی ندارید.
  • با تاسیس کمپانی در ایسلند می توانید بین کشورهای اروپا و کشورهای حوزه شنگن سفر کنید.
  • با تاسیس کمپانی در ایسلند می توانید پس از سپری کردن دوره 3 ساله مقیم همیشگی ایسلند شوید.
  • می توانید پس از سپری کردن دوره 5 ساله گذرنامه ایسلند را کسب کنید.
  • می توانید در اروپا برندسازی کنید.
  • می توانید حساب بانکی جداگانه یا کمپانی داشته باشید.

موارد مورد نیاز برای ثبت شرکت در ایسلند

ثبت شرکت در ایسلند نیازمند مواردی می باشد که ارائه و داشتن آن های ضروری و الزامی به حساب می آیند. این موارد عبارتند از:

  • برگزیدن نام مناسب برای کمپانی
  • کامل کردن فرم درخواست سفارت ایسلند در کشور مبدا
  • ارائه طرح و زمینه بازرگانی
  • ارائه گذرنامه و فتو کپی تمامی صفحات آن
  • ارائه شناسنامه همراه با ترجمه رسمی
  • چاپ حساب بانکی برای اثبات توان مالی

مقیم شدن در کشور ایسلند موجب بی نیازی از دریافت روادید کشورهای زیر خواهد شد:

  • نیوزیلند
  • کانادا
  • استرالیا
  • آمریکا

قوانین ثبت شرکت در ایسلند

تاسیس کمپانی در کشور اروپایی ایسلند می تواند باعث اقامت شما در این کشور زیبا شود. اگر نگران داشتن شریک هستید، در نظر داشته باشید که تاسیس کمپانی در کشور ایسلند نیازی به شریک ندارد و وجود شرکا برای ثبت کمپانی در این کشور ضروری نیست. فردی که در کشور ایسلند کمپانی ثبت و تاسیس می کند، مالک اصلی آن شناخته می شود. این فرد باید توان مالی کافی داشته باشد و بتواند کمپانی را مدیریت کند. تاسیس کمپانی موجب می شود تا موسس بتواند به کشورهای حوزه اتحادیه اروپا و همچنین کشورهای حوزه شنگن بدون نیاز به روادید خاصی سفر کند. مسافرت به کشورهای اروپایی از طریق ثبت شرکت در ایسلند می تواند برای امور بازرگانی و یا سفر کاری صورت گیرد. شما می توانید با تاسیس کمپانی در کشور ایسلند پس از گذشت 3سال مقیم همیشگی این کشور زیبای اروپایی شوید.

با تاسیس کمپانی در کشور ایسلند متقاضیان گرامی قادر خواهند بود تا برند و مارک تجاری مختص به خود را در اروپا ثبت و تایید کنند. به صورت کلی شما عزیزان باید در نظر داشته باشید که مهاجرت به ایسلند از راه های مختلفی امری ساده نمی باشد و باید با داشتن آگاهی کامل انجام شود. متخصصان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند اطلاعات لازم در راستای مهاجرت و کار در ایسلند را به شما ارائه دهند

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *