ویزای سرمایه گذاری و ثبت شرکت

ثبت شرکت در برزیل

ثبت شرکت در برزیل

ثبت شرکت در برزیل در سال 2021 گامی نهایی در خصوص ایجاد کسب و کار در این کشور مطرح آمریکای جنوبی می باشد که قوانین خود را داراست. روند ثبت شرکت در این کشور متفاوت تر از سایر کشورهای جهان می باشد که افراد متقاضی نیز می توانند با مطالعه مقاله فوق به اطلاعات جامعی در این باره دست یابند. اسناد شخصی شرکا و مقررات ادغام از اولین قدم ها در خصص ثبت شرکت می باشد که این موارد می بایست توسط وکیل نیز بررسی گردد.

  • شرایط کار در برزیل چگونه است؟
  • هزینه های ثبت شرکت در کشور برزیل چگونه است؟
  • آیا می توان با ثبت شرکت در برزیل اقامت این کشور را به دست آورد؟
  • آیا با ثبت شرکت در برزیل می توان به کار نیز مشغول شد؟

این مقاله توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در باب قوانین ثبت شرکت برای شهروندان خارجی در برزیل نگارش شده است. کشور برزیل که به طور رسمی جمهوری فدرال برزیل نامیده می شود بزرگ ترین کشور در آمریکای لاتین و هم چنین در آمریکای جنوبی می باشد. کشور برزیل پنجمین کشور بزرگ دنیا و همینطور با بیش از 200 میلیون نفر، پنجمین کشور پرجمعیت دنیا است. پایتخت و هم چنین پرجمعیت ترین شهر این کشور 26 ایالتی، سائو پائولو است.

سرمایه گذاری و ثبت شرکت در برزیل در 2021

کشور برزیل به عنوان بزرگ ترین کشور پرتغالی زبان دنیا، در سال 2021 به دلیل توسعه یافته بودن در زمینه کشاورزی، معدن، تولید و بخش خدمات و هم چنین به خاطر افزایش تعداد جمعیت طبقه متوسط، مقصد ایده آلی برای سرمایه گذاری می باشد. چرا که روز به روز نقش پر رنگ تری در اقتصاد جهانی ایفا می کند. سازمان قانونی مسئول ثبت نام شرکت ها نیز در سال های گذشته بابت اهمیت نقش سرمایه خارجی در پیشرفت اقتصاد کشور، رویکرد سهل گیرانه تری را نسبت به این مقوله در پیش گرفته است.

منتهی هم چنان این نکته مهم بر کسی پوشیده نیست که سرمایه گذاری در هر کشوری یک سری ریسک ها و مشکلات خاص خود را دارد. به عنوان مثال سرمایه گذاری که به شروع یک تجارت جدید در برزیل می پردازد ممکن است تا یک سال به هیچ سودی نرسد که این نکته سختی های خاص خود را به همراه دارد. چرا که نیازمند داشتن سرمایه خیلی بالایی است یا به عنوان یک مسئله دیگر این نکته قابل ذکر می باشد که اصلا ممکن است آن طرح اقتصادی نه تنها به سود نرسد بلکه با ضرر مواجه شود.

سرمایه گذاری و ثبت شرکت در برزیل

مدارک لازم جهت ثبت شرکت در برزیل

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت در برزیل عبارتند از:

  • انتخاب نام شرکت
  • ارائه نام ملیت، تاریخ تولد و آدرس تمامی مدیران ثبت شرکت
  • مشخص کردن فعالیت شرکت
  • گواهینامه آدرس مسکونی
  • مشخص کردن میزان سرمایه و تعداد سهام مشترک
  • تائید اسناد امضاء شده در اداره کنسولگری برزیل
  • ارائه مدارک هویتی همانند کارت ملی، گذرنامه و گواهینامه رانندگی

افتتاح کمپانی برای زندگی در برزیل

یکی از مزیت های مهم افتتاح شرکت در کشور برزیل، دریافت اقامت این کشور است و شهروندانی که از این طریق خود را به کشور برزیل می رسانند می توانند برای همسر و فرزندان خود نیز دعوت نامه ارسال کنند. البته زمانی به این افراد اقامت داده خواهد شد که فرد تمکن مالی کافی را داشته باشد یا نشان دهد که شرکت او سود آوری کافی در سال برای تامین هزینه های زندگی کی خانواده در برزیل را دارد. این روش می تواند منجر به اخذ اقامت کشور برزیل برای فرد و خانواده او شود.

ایده های سرمایه گذاری و ثبت شرکت در برزیل

جنبه های که اشخاص خارجی می توانند نسبت به سرمایه گذاری در آن اقدام کنند می توان به مواردی نظیر ورود پول به برزیل از طریق خرید سهام و سرمایه گذاری با خرید اموال منقول یا غیر منقول اشاره داشت. حال ممکن است این سوال برای بعضی از افراد پیش آید که سرمایه گذاری حتی در کشور خارجی نیز کاری ریسکی است. باید بدانید که شانس موفقیت پروژه اشخاص در صورتی که با طرح تجاری موافقت گردد بالای 80% است اما اگر افراد نیز می خواهند راه مطمئن تری را برای مهاجرت انتخاب نمایند، پیشنهاد کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به شما انتخاب روش های مهاجرت کاری یا مهاجرت تحصیلی است.

در مقاله ای که از نظر گذراندید موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با علم مهاجرتی و دانش زبان خود به ارائه اطلاعاتی در خصوص موضوع سرمایه گذاری در برزیل پرداختند که امید است مطالعه آن را مفید یافته باشید. هم چنین پس از اتمام جستجو در خصوص موضوعات مهاجرتی مختلف و به منظور مطرح کردن سوالات و ابهاماتی که در ذهن دارید در نهایت می توانید با کارشناسان ارشد ما تماس حاصل فرمایید و از مشاوره تلفنی یا حضوری ما استفاده کنید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *