ویزای توریستی

مکان های دیدنی اروگوئه

مکان های دیدنی اروگوئه

بازدیدکنندگان مکان های دیدنی اروگوئه از همه چیزهای باورنکردنی که در دومین کشور کوچک آمریکای جنوبی برای دیدن وجود دارد شگفت زده می شوند. اروگوئه یکی از امن ترین کشورهای قاره می باشد که دارای شهرهای پیچیده است که برای کاوش به عنوان مراکز لذت بخش دوران استعمار، کلوپ های تپنده تانگو و طیف وسیعی از بناهای تاریخی و فرهنگی گردشگران را جذب می کنند. سواحل زیبا که در مرز اقیانوس اطلس قرار دارند خورشید، دریا، شن و ماسه و موج سواری و همچنین استراحتگاه های ساحلی سرگرم کننده و دوستانه را ارائه می دهند، در حالی که در داخل، ذخایر طبیعی خیره کننده در کنار مزارع گاوداری های وسیع قرار دارند.

سفر در اروگوئه بسیار آسان است و این کشور کشوری آرام است که چیزهای زیادی برای ارائه دارد و بنابراین گردشگران نباید تعجب کنند که به محض ترک سواحل آن مشتاق بازگشت باشند. متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اطلاعات کامل درباره 4 مورد از مکان های دیدنی اروگوئه را که به عنوان بهترین مکان های دیدنی اروگوئه شناخته می شوند جمع آوری کرده اند تا هموطنان عزیز را با این مکان ها کاملا آشنا سازند.

  • بهترین شهرهای اروگوئه برای سفر کدامند؟
  • جاذبه های توریستی اروگوئه کدامند؟
  • هزینه سفرهای توریستی به کشور اروگوئه چقدر است؟
  • فرایند دریافت ویزای توریستی اروگوئه چقدر طول می کشد؟
  • استفاده از ویزای توریستی اروگوئه چه مزیتی دارد؟

آشنایی با کشور اروگوئه

اروگوئه کشوری با وسعت کم به شمار می آید. در طول تاریخ همواره چنین کشورهایی تحت سلطه و استعمار سرزمین هایی پهناور در همسایگی خود قرار گرفته اند؛ اروگوئه نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد. تا 150 سال پیش کشور برزیل در شمال و همچنین آرژانتین در غرب، اروگوئه را تحت استعمار خود داشته و از منابع طبیعی آن استفاده می کردند. با شروع قرن بیستم، حاکمان وقت توانستند استقلال اروگوئه را به این کشور بازگردانند و از آن زمان تاکنون مردم این سرزمین موفق شده اند آداب و رسوم اصیل و پیچیده منحصر به خود را حفظ کنند. توزیع نژادی در اروگوئه به شکل زیر می باشد:

مقایسه توزیع نژادی در کشور اروگوئه

واحد پول اروگوئه پزو (UYU) می باشد. اغلب مردم در این کشور به زبان اسپانیولی صحبت می کنند که دلیل آن را می توان در کشف اروگوئه توسط پرتغالی ها و اسپانیایی ها جست. شایان ذکر است که زبان انگلیسی در مدارس اروگوئه به دانش آموزان تدریس شده و مردم این کشور اکثرا به زبان انگلیسی نیز مسلط می باشند. در سمت جنوب شرقی این کشور اقیانوس اطلس قرار گرفته است که به موجب آن تفریحاتی چون موج سواری در ساحل محبوبیت خاصی بین اهالی این سرزمین دارد. پایتخت اروگوئه شهر مونته ویدئو (Monte Video) است که بخش عمده جمعیت این کشور در آن متمرکز هستند. اروگوئه 3.3 میلیون نفر جمعیت دارد.


کولونیا دل ساکرامنتو یکی از بهترین مکان های دیدنی اروگوئه

محله تاریخی کولونیا دل ساکرامنتو برای گشت و گذار کاملاً خیره کننده است زیرا یکی از قدیمی ترین شهرهای اروگوئه است و معماری استعماری فوق العاده و خیابان های سنگفرش شده قدیمی و دیدنی به هر کجا که مسافران نگاه کنند وجود دارد. به دلیل این که در زمان ‌های مختلف اسپانیایی ‌ها و پرتغالی ‌ها بر سر کولونیا دل ساکرامنتو با هم جنگیده ‌اند تا حکومت کنند، ترکیب جالبی از سبک‌ های معماری در این شهر وجود دارد. دیوار شهری که زمانی شهر را در برابر مهاجمان محافظت می کرد، هنوز در اطراف محله قدیمی قرار دارد. در کنار ریودولا پلاتا موزه ‌های بزرگی وجود دارد که بازدیدکنندگان از آن لذت می ‌برند.

دو مورد از جاذبه های گردشگری کولونیا دل ساکرامنتو اصلی عبارتند از فانوس دریایی سر به فلک کشیده که مناظر عالی از شهر را ارائه می دهد و کلیسای Del Sanctisimo Sacramento که دیدن آن فوق العاده است. زمانی که گردشگران در اروگوئه هستند، کولونیا دل ساکرامنتو، مکانی جذاب برای بازدید، ارزش دیدن دارد و رستوران‌ های عالی و بوتیک ‌های شیک زیادی برای خرید وجود دارد.

مونته ویدئو از برجسته ترین مکان های دیدنی اروگوئه

مونته ویدئو، پایتخت اروگوئه، مکانی جذاب برای کاوش است و بازدیدکنندگان از این شهر همیشه با دوست داشتن همه چیزهایی که دیده اند و انجام داده اند، از این شهر می آیند. این مکان تقریباً نیمی از کل جمعیت کشور را در خود جای داده است و مکانی پر جنب ‌و جوش است که مملو از زندگی است و سالن‌ های تئاتر، گالری ‌های هنری و مکان‌ های موسیقی در آن عرضه می ‌شوند. علاوه بر صحنه‌ های فرهنگی پر جنب ‌و جوش، یک زندگی شبانه عالی در مونته ویدئو وجود دارد، با تانگو بارهای فراوان، کوکتل ‌های شیک و سالن های پراکنده در شهر. ویژگی های مونته ویدئو از برجسته ترین مکان های دیدنی اروگوئه باعث افزایش تعداد کلی توریست ها و گردشگران اروگوئه شده است.

در نمودار زیر به رشد تعداد بازدید کنندگان مکان های دیدنی اروگوئه اشاره شده است:

رشد تعداد بازدید کنندگان مکان های دیدنی اروگوئه

مونته ویدئو به عنوان پایتخت کشور، چیزهای زیادی برای لذت بردن همه دارد و منطقه تاریخی مرکز شهر با ساختمان های نئوکلاسیک زیبا که در این شهر پراکنده شده اند، جذاب است. تماشای تئاتر تئاترو سولیس که در مجاورت میدان چشمگیر ایندیپندنسیا قرار دارد، بسیار خیره کننده است. برای نگاهی عمیق تر به زندگی در مونته ویدئو، گردشگران می توانند به Mercado del Puerto بروند که مملو از مغازه ها و رستوران هایی است که غذاهای محلی خوشمزه می فروشند. سپس، در امتداد خوش‌منظره La Rambla که در همسایگی خلیج قرار دارد، قدم بزنند. همچنین سواحل زیبا در نزدیکی و استادیوم سنتناریو شگفت انگیز را که علاقه مندان به فوتبال می توانند آن را بررسی کنند مشاهده کنند. علاوه بر تمامی این موارد، افراد زیادی اقدام به مهاجرت برای تحصیل در اروگوئه می کنند تا در بهترین دانشگاه های آن مشغول به تحصیل شوند.

پونتا دل استه یکی از مکان های دیدنی اروگوئه

پونتا دل استه یکی دیگر از بهترین مکان های دیدنی اروگوئه می باشد. این شهر تفریحی ساحلی لوکس آنقدر مجلل و شیک است که اغلب به آن موناکو یا سنت تروپه آمریکای جنوبی می گویند، جایی که قایق های تفریحی، سالن های بازی های مختلف و کافه های متفاوت مد روز در این منطقه بی نظیر فراوان است. با انبوهی از کافه ها، رستوران ‌ها و سالن هایی که ساحل زیبا را در آغوش گرفته ‌اند، پونتا دل استه مکانی سرگرم‌ کننده برای بازدید است، اگرچه در مقایسه با سایر نقاط کشور بسیار گران است. عمارت های کنار دریا واقعاً باید توسط گردشگران دیده شوند تا توریست ها باورشان شود این عمارت ها واقعی هستند.

تماشای غروب خورشید بر روی اقیانوس در خوزه ایگناسیو یا لابارا کاملاً الهی است، و بسیاری از ورزش ‌های آبی فوق ‌العاده برای گردشگران وجود دارد که می‌توانند آنها را امتحان کنند و موزه‌ های فوق ‌العاده ‌ای برای بازدید گردشگران وجود دارد. از طرف دیگر، گردشگران می‌توانند در سواحل شگفت ‌انگیز استراحت کنند و به سادگی گذر دنیا را تماشا کنند. با توجه به این که جمعیت این شهر کم است، اما نسبت به سایر مکان های دیدنی اروگوئه، توریست های زیادی به پونتا دل استه سفر می کنند.

اما به طور کلی در جدول زیر به جمعیت پونتا دل استه در سال های اخیر اشاره شده است:

سالجمعیت
19635272 نفر
19757197 نفر
19856731 نفر
19968294 نفر
20047298 نفر
20119277 نفر
202211121 نفر

پونتا دل استه یکی از مکان های دیدنی اروگوئه

لاکرونیا از جاذبه های توریستی اروگوئه

لاکرونیا جزیره ای کوچک و آرام در شرق اروگوئه است که دارای آب و هوایی بی نظیر می باشد. علاقه مندان به زیستگاه های جانوری متنوع و همچنین ماهی ها می توانند اوقات خوشی را در این شهر سپری کنند. اروگوئه دارای 19 استان می باشد که در هیچ کدام آن ها به اندازه لاکرونیا تنوع جانوران آبی مشاهده نمی گردد. حضور دلفین ها و کوسه های سفید در آب های این منطقه در فصل تابستان زیبایی دوچندانی به آن بخشیده است. از دیگر مزیت های سفر به این شهر تجربه غذاهای دریایی با تنوع بسیار می باشد. چیویتو (Chivito) و اسادو (Asado) از مشهورترین غذاهای اروگوئه ای هستند.

روستای کابو پولونیو از جاذبه های توریستی اروگوئه

روستایی کوچک و محروم در شرق اروگوئه به نام کابو پولونیو (Cabo Polonio) مرکز ماهیگیری این کشور می باشد. منطقه ای دارای طبیعت بسیار بکر و دیدنی که بازدید از آن در سفر به این کشور قویا توصیه می شود. حضور شیرهای دریایی در ماه های مختلفی از سال این روستا را دیدنی تر نیز می کند. تپه های موجود در این جغرافیا، به تپه های شنی متحرک مشهور می باشند که علت نامگذاری آن ها وزش بادهای شدید در برخی از ماه های سال است.

بهترین زمان بازدید از روستای کابو پولونیو ماه ژانویه می باشد؛ زیرا شرایط آب و هوایی مساعد بوده و همچنین گردشگران می توانند از گوناگونی طبیعت این منطقه به میزان کافی بهره مند شوند. علاوه بر این نهنگ های شناور در آب های اقیانوس اطلس در بعضی از ماه های سال به ساحل این روستا آمده و قابل رویت می باشند. در انتها می توان از کابو پولونیو به عنوان یکی از مکان های جذاب گردشگری جهت رقم زدن تجربه ای متفاوت نام برد.

معرفی پارک ملی سانتا ترزا از جاذبه های برتر اروگوئه

در مرز پونتا دل دیابلو آرام، پارک ملی شگفت انگیز سانتا ترزا قرار دارد که عاشقان طبیعت کاملاً آن را می ستایند زیرا مجموعه متنوعی از مناظر، اکوسیستم ها و جانوران و گیاهان را در بر می گیرد. قسمت اعظم این پارک از جنگل های دوست داشتنی و مناطق ساحلی تشکیل شده است. مسیر های پیاده‌ روی زیادی وجود دارد که از تپه ‌ها و جنگل‌ ها عبور می ‌کنند و بازدید کنندگان می‌ت وانند نگاهی اجمالی به برخی از حیات‌ وحشی که در پارک زندگی می ‌کنند بیابند. در واقع اینجا است که زمانی که اروگوئه در تلاش بود استقلال خود را به دست آورد، نبرد بزرگی رخ داد. یکی از مکان‌ های تاریخی مهم پارک ملی سانتا ترزا قلعه چشمگیر سانتا ترزا است که قدمت آن به سال 1762 باز می‌گردد و در بین تالاب ‌های پارک و اقیانوس اطلس قرار دارد.

طبیعت و تاریخ ارائه شده در پارک ملی سانتا ترزا که قطعا ارزش دیدن دارد، برای مدت طولانی در خاطره ها باقی خواهد ماند. به طور کلی، علاوه بر مکان های دیدنی اوگوئه، هموطنان عزیز می توانند برای مطلع شدن از روش های مهاجرت به اروگوئه و یا سایر کشورها با ما تماس باشند.

برجسته ترین روش های مهاجرت به کشورهای خارجی عبارتند از:

  • مهاجرت برای ادامه تحصیل
  • مهاجرت برای ازدواج
  • مهاجرت برای اشتغال
  • مهاجرت برای شروع کسب و کار و سرمایه گذاری

متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت قادر به راهنمایی کامل تمامی هموطنان عزیز در این زمینه و سایر امور مهاجرتی می باشند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *