ویزای توریستی

مکان های دیدنی اسپانیا

مکان های دیدنی اسپانیا

مکان های دیدنی اسپانیا و سواحل پر زرق و برق، غذاهای لذیذ و غیره همگی این کشور را به یکی از بهترین نقاط اروپا تبدیل کرده اند. از آنجایی که اسپانیا چندین منطقه و جزیره خودمختار را در بر می گیرد، این کشور دارای یکی از متنوع ترین فرهنگ ها و مناظر در این قاره است. از کشور باسک منحصر به فرد در شمال تا استراحتگاه های ساحلی کوستا دل سول و رشته کوه سیرا نوادا در جنوب تا زیبایی های عجیب و غریب جزایر قناری، اسپانیا طیف گسترده ای از تضادهای جغرافیایی و تنوع فرهنگی را ارائه می دهد. برخی از پر بازدیدترین شهرهای اسپانیا شامل پایتخت مادرید با کاخ سلطنتی و میدان های خیره کننده و زندگی شبانه پر جنب و جوش در حالی که بارسلونا دارای محله گوتیک، معماری جذاب، سواحل زیبا و بزرگترین استادیوم فوتبال جهان می باشد.

همچنین شهرهای شلوغ سویا، کوردوبا و گرانادا در اندلس را نباید نادیده گرفت. دیدن تمام جاذبه های شگفت انگیز اسپانیا در طول یک سفر غیرممکن خواهد بود، بنابراین به گردشگران توصیه می شود که یک منطقه را به عنوان پایگاه انتخاب کنند و با سفرهای یک روزه مکان های محبوب را کشف کنند. در این نوشتار کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به بهترین و برجسته ترین مکان های دیدنی اسپانیا اشاره کرده اند و قصد دارند هموطنان عزیز را با بهترین جاذبه های توریستی که می توان در این کشور مشاهده کرد آشنا کنند.

کاخ سلطنتی مادرید از جاذبه های گردشگری اسپانیا

کاخ سلطنتی مادرید بزرگ ترین کاخ سلطنتی در اروپای غربی است. تاریخ ساخت این کاخ به سال 1738 بر می گردد و برای تکمیل شدن آن 17 سال زمان طی شده است. هنر و زیبایی های این کاخ را می توان در اتاق های 2000 نفری که به زیبایی تزئین شده اند، مشاهده کرد. این کاخ، خانه رسمی خانواده سلطنتی اسپانیا است، اما در حال حاضر فقط برای برگزاری تظاهرات و مراسمات عمومی از این مکان استفاده می شود و این موضوع خبر خوبی برای اشخاصی است که مایل به دیدن این کاخ می باشند.


تئاتر رومروای مریدا Merida

تئاتر رومروای مریدا بیانگر رویکردی مناسب از امپراطوری اسپانیا است. کشور اسپانیا، به عنوان یک مستعمره سابق امپراتوری روم، دارای بسیاری از مناظر شگفت انگیز برای طرفداران تاریخ باستان می باشد. زمان تاسیس تئاتر مریادا حدودا 15-16 سال قبل از میلاد مسیح می باشد که گنجایش این مکان در زمان ساخت برای 6000 نفر بوده است. در حال حاضر از این تئاتر بسیار محافظت می شود، دیوارهای نیمه دایره ای و قسمت هایی از ستون های دو لایه تشکیل دهنده این مکان تاریخی می باشد.

الحمرا یکی از مکان های دیدنی اسپانیا

یکی از مکان های دیدنی اسپانیا الحمرا می باشد. بخشی قلعه، بخشی قصر و بخشی باغ الحمرا در فلاتی مشرف به شهر گرانادا در جنوب اسپانیا واقع شده است. این کاخ در قرن چهاردهم میلادی توسط سلاطین ناصری ساخته شد. الحمرا در حال حاضر یکی از جاذبه های گردشگری اصلی و مکان های دیدنی اسپانیا است و بازدیدکنندگان زیادی فقط برای دیدن الحمرا به گرانادا می آیند. گرانادا یکی از جذاب ترین شهرهای اسپانیا است. سالانه هزاران گردشگر به آن می آیند تا از طریق خیابان های محله های سنتی اش با آن آشنا شوند. مناطق اصلی و بناهای تاریخی هاله ای جذاب ایجاد می کنند که هر کسی را که برای بازدید از آن می آید مجذوب خود می کند. الحمرا، کاخ و قلعه پادشاهان مور گرانادا، اسپانیا می باشد که نام آن در عربی به معنای قرمز است.

یکی از مکان های دیدنی اسپانیا، الحمرا، در محلی با زیبایی طبیعی کمیاب واقع شده است. فلاتی که بر روی آن ساخته شده است مشرف به محله Albayzin شهر قدیمی موری گرانادا است. در قاعده فلات، رودخانه دارو از دره عمیقی در شمال می گذرد. پارک خارج از کاخ (Alameda de la Alhambra) توسط مورها با گل رز، پرتقال و مرت کاشته شد. با این حال، بارزترین ویژگی آن، چوب متراکم نارون انگلیسی است که در سال 1812 توسط دوک ولینگتون در طول جنگ شبه جزیره به آنجا آورده شد. این مجموعه به شکل نامنظم و با دیوارهای دفاعی احاطه شده است. در مجموع، الحمرا نزدیک به 26 هکتار، با بیش از یک مایل دیوار، 30 برج و سازه های کوچکتر متعدد، وسعت دارد.

بارسلونا یکی از مهمترین مکان های دیدنی اسپانیا

بارسلونا یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری جهان است که سالانه میلیون ها میلیون بازدید کننده را به خود جذب می کند. پس چرا اینقدر محبوب است؟ خوب، تقریباً همه چیزهایی را دارد که هر تعطیلات و سفر می خواهد و دارای دسترسی آسان، شرایط آب و هوایی مناسب، سواحل جذاب و کوه های اطراف، زندگی شبانه پرهیاهو، غذاهای محلی لذیذ و غرق در فرهنگ و تاریخ است. بارسلونا همچنین یک سرزمین عجیب دیدنی است که بسیاری از بناهای تاریخی قابل تشخیص را در خود جای داده است. کلمه تنوع در بارسلونا دارای معنای واقعی است و در این شهر برای تمام افراد (خانواده ها، زوج ها و مجردها به طور یکسان) همه چیز وجود دارد. بارسلونا یکی از مهمترین مکان های دیدنی اسپانیا می باشد که به طور برجسته در رشد تعداد گردشگرانی که وارد خاک اسپانیا می شوند موثر است.

در نمودار زیر به رشد تعداد گردشگرانی که وارد خاک اسپانیا در دو سال اخیر اشاره شده است:

رشد تعداد گردشگران اسپانیا

بارسلونا زیبا، شهری تاریخی و بسیار مفرح، یکی از مقاصد برتر اروپا است. در این شهر محبوب برای بازدیدکنندگان، لیست بی پایانی از فعالیت ها وجود دارد که گردشگران را مشغول می کند، خواه در معماری نمادین گائودی، قدم زدن در لاس رامبلاس، خرید در بهترین بوتیک های شهر یا صرف وقت گذرانی. علاوه بر این، افراد زیادی برای ادامه تحصیل در اسپانیا شهر بارسلونا را انتخاب می کنند زیرا دانشگاه های با کیفیت در این شهر قرار دارند.

در جدول زیر به بهترین دانشگاه های بارسلونا اشاره شده است:

نام دانشگاهرتبهمیزان رضایت دانشجویان (امتیاز از 5)
University of Barcelona14.4
Universitat Pompeu Fabra24.1
Polytechnic University of Catalonia34.4
University Ramon Llull44.5
Open University of Catalunya53.2
International University of Catalonia64.3
Abat Oliba CEU University74.4

مایورکا یکی دیگر از مکان های دیدنی اسپانیا

یکی دیگر از مکان های دیدنی اسپانیا مایورکا است که به عنوان مقصدی جذاب برای گردشگران به شمار می رود. مایورکا، بزرگترین جزایر بالئاریک اسپانیا، با آب های درخشان مدیترانه، با صخره های دندانه دار، خلیج های بی نظیر و سواحل زیبا در سواحل آن احاطه شده است. این جزیره که مدت‌ ها مقصد گردشگری محبوبی بوده، دارای آب و هوای گرم و دلپذیر و مناظر باورنکردنی فراوان است. در حالی که فضای داخلی کوهستانی آن خانه صومعه ‌های باستانی بالای تپه و دهکده ‌ها است، خط ساحلی تماشایی آن مملو از شهرهای ساحلی و استراحتگاه ‌ها است. حمام آفتاب، شنا و ورزش ‌های آبی همگی سرگرمی‌ های محبوب هستند و در مایورکا هر کجا که گردشگران می‌روند، غذاهای محلی و غذاهای دریایی لذیذ ارائه می ‌شود.

از بهترین جاذبه های توریستی مایورکا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پالما ده مایورکا
  • آلکودیا
  • پولنکا
  • والدموسا
  • ماگالوف
  • کالا میلور

مایورکا یکی دیگر از مکان های دیدنی اسپانیا

معرفی ایبیزا از بهترین جاذبه های گردشگری اسپانیا

ایبیزا در دریای مدیترانه قرار گرفته و به عنوان یکی از جزیره های این دریا شناخته می شود. این جزیره یکی از محبوب ترین مقاصد جشن در تمام اروپا است. در طول تابستان، جمعیت جزیره دو برابر می شود زیرا گردشگران برای لذت بردن از کافه شبانه، رستوران های ساحلی و سالن ها به ایبیزا می روند. یکی از معروف ترین، دیدنی ترین و محبوب ترین جزایر بالئاری ایبیزا است. اگرچه وسعت جزیره نسبتاً کوچک است و مملو از جاذبه ها و کارهایی است که گردشگران باید انجام دهند.

ایبیزا به طور گسترده به خاطر زندگی شبانه بی نظیرش شناخته شده است، اما در طول روز نیز چیزهای زیادی برای تجربه کردن وجود دارد. از تاریخ شهر ایبیزا گرفته تا سواحل شنی Cala Llenya، ایبیزا جزیره ای است که ارزش دیدن را دارد. خانواده ها از تعطیلات ساحلی در احاطه رستوران های خوب، سواحل آرام و اقامتگاه های متوسط ​​مقرون به صرفه لذت می برند.

در سطح جهانی ایبیزا به عنوان یکی از بهترین مکان های جهان برای موسیقی و باشگاه شناخته می شود و انبوهی از مسافران جوان هر تابستان برای گذراندن بهترین زمان ممکن به این شهر می روند. شهرهای تفریحی پر جنب‌ و جوش، کلوپ ‌های مشهور جهان و مناظر طبیعی زیبا تنها بخش از ایبیزا هستند و به جز تعطیلات لذت‌ بخش، چیزهای بیشتری در ایبیزا وجود دارد، اما مطمئناً ایبیزا نقطه خوبی برای شروع بازدید مکان های دیدنی اسپانیا است.

خرابه های شهر Belchite

جنگ داخلی اسپانیا یکی از دوره های پر سر و صدا و آشفته در تاریخ اخیر اسپانیا می باشد. این موضوع باعث می شود که خرابه های شهر ویران شده Belchite، در طول جنگ به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری اسپانیا مطرح شود که این مکان تاریخی در شاهکار گورنیکا توسط پیکاسو نشان داده شده است. جنگ داخلی اسپانیا شاهد اولین بمب گذاری انتحاری عمدی شهری بوده است و Belchite یادبود این نابودی می باشد. در کنار این شهر یک شهر مدرن با همین نام واقع شده است. این مکان تاریخی که مشهور به شهر ارواح می باشد شامل مجموعه ای از ساختارهای پرحادثه از جمله چندین کلیسا می باشد.

کلیسای جامع پالما Palma

این کلیسا به شکل یک ساختمان با شکوه در جزیره پالما است، دیوارهای سنگی این کلیسا دارای برجستگی هایی است که بیانگر پرواز می باشد. تاریخ ساخت ساختمان کلیسای جامع پالم به سال 1230 میلادی بر می گردد که فقط یک سال بعد پادشاه معبد Jaume I موفق به فتح این جزیره می شود. فرایند ساخت این کلیسا 300 سال زمان برد. از سال 1301 تا قرن هفدهم هنوز این طراحی کلیسا در زمینه معماری اسپانیا به روز می باشد.

منطقه تفریحی Monasterio de Piedra

منطقه Monasterio de Piedra با آبشارها، رودخانه ها و استخرهای طبیعی به عنوان یکی از جذاب ترین جاذبه های گردشگری اسپانیا شناخته می شود. این مکان دارای صومعه سرایی می باشد که تاریخ ساخت آن به قرون وسطا می رسد. این صومعه سرا دارای ویژگی و سبک های مختلف معماری است که تا سال 1835 توسط راهبان اشغال شده است. این منطقه در برگیرنده هتل های لوکس، استخرهای آب گرم و نمایشگاه دسر و شکلات می باشد.

هموطنان محترمی که به فکر مهاجرت به اسپانیا هستند و مقصد آنها شهرهای برتر این کشور می باشد می توانند برای مطلع شدن از روش های مهاجرت، هزینه ها و مراحل اخذ ویزای این کشور با متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *