ویزای کاری

حقوق ماهیانه کار در آلمان

حقوق ماهیانه کار در آلمان

هر ساله افراد زیادی در جهت بهتر شدن شرایط کار و زندگی خود به کشور آلمان مهاجرت می کنند. دلیل مهاجرت زیاد به آلمان وجود فرصت های شغلی خوب و اقتصاد با ثبات می باشد که میزان حقوق ماهیانه کار در آلمان مورد توجه متقاضیان قرار میگیرد. در رابطه با حقوق ماهیانه کار در آلمان می توان گفت که با توجه به شرایط و شغل فرد میزان حقوق ماهانه متفاوت می باشد.

  • دستمزد کار در آلمان چقدر است؟
  • پردرآمد ترین شغل در کشور آلمان چیست؟
  • درامد کار در کشور آلمان به چه پارامترهایی بستگی دارد؟

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با فعالیت موفق در عرصه مهاجرتی در مقاله پیش رو قصد دارد به پرسش متقاضیان در رابطه با حقوق ماهیانه کار در آلمان پاسخ دهد. اگر قصد مهاجرت کاری به این کشور را دارید تا پایان ما را همراهی نمایید.

حقوق ماهیانه کار در آلمان در گذشته

به توجه به بررسی ها نرخ بیکاری در کشور آلمان بسیار کم می باشد و فرصت های شغلی زیادی برای متقاضیان وجود دارد. با توجه به تصمیم گیری دولت آلمان در سال 2012 میلادی، مبنی بر کاهش نیروی کار در این کشور شرایطی برای استخدام نیروی کار خارجی و بین المللی ماهر و متخصص در نظر گرفته شده است. میزان دریافت حقوق در کشور آلمان نسبت به بسیاری از کشورهای اروپایی بیشتر می باشد. بر اساس گزارش های اعلام شده اداره آمار فدرال آلمان در سال 2024 حداقل حقوق ماهیانه کار در آلمان 3771€ (یورو) بوده است. میزان افزایش حقوق در کشور آلمان بر اساس اقتصاد این کشور می باشد، با توجه به این مسئله میزان حقوق در سال 2024 تقریبا 1.5% افزایش داشته است.


در رابطه با بررسی حقوق ماهیانه کار در آلمان می توان به این سوال پاسخ داد که حداقل دستمزد در این کشور به چه افرادی تعلق نمی گیرد؟ افراد که شغل خود را دارند یا در مشاغل آزاد مشغول به کار هستند نمی توانند از حداقل دستمزد در نظر گرفته شده استفاده نمایند. همچنین اگر طول مدت دوره کار آموزی کمتر از 3 ماه باشد حقوقی به متقاضیان تعلق نمی گیرد. آن دسته از افراد که بیکار شده اند و دارای بیکاری بلند مدت می باشند، پس از آن که مشغول به کار شوند به مدت 6 ماه از این قانون بهره مند خواهند شد.

حقوق ماهیانه کار در آلمان در 2024

آلمان چه از نظر تعداد فرصت های شغلی، چه به لحاظ سطح درآمد جزو بهترین کشورهای دنیا می باشد. البته میزان دقیق درآمد هر فردی در سال 2024 همانند گذشته بستگی به عوامل مختلفی دارد که از آن جمله می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • کشور و شهر محل کار
  • سابقه کار
  • سوابق تحصیلی
  • دانشگاه محل تحصیل
  • رشته ای که فرد در آن متخصص است
  • جنسیت
  • حوزه کاری و غیره

به عنوان مثال در کشور آلمان زنان به طور متوسط 4% کم تر از مردان حقوق می گیرند. حتی در شرایطی که رزومه یکسانی داشته باشند. همچنین کسانی که در بخش دولتی آلمان کار می کنند حدود 3% بیشتر از کسانی که در بخش خصوصی مشغول به کار هستند به طور میانگین حقوق دریافت می نمایند. در جدول ذیل متوسط درآمد دریافتی در آلمان و چند کشور دیگر دنیا در سال 2024 مقایسه شده است:

نام کشورمتوسط درآمد ماهانه به دلار آمریکا
سوئیس$6250
آلمان$2800
اتریش$2400
مالتا$1600
آفریقای جنوبی$1100
مجارستان$850

میزان حقوق ماهیانه کار در آلمان در شهرهای مختلف

همانند اغلب کشورهای اروپایی، میزان حقوق ماهیانه کار در آلمان بسته به شهرهای مختلف این کشور متفاوت خواهد بود. بنابراین اتباع کشورهای خارجی که به دنبال کار در آلمان هستند، باید میانگین دستمزد را در شهرهای مختلف این کشور بررسی کنند. به طور کلی موقعیت مکانی کارمندان در آلمان می تواند عامل مهمی در دستمزد آنها در آلمان باشد. به طور کلی شهرهای بزرگتر در آلمان حقوق ماهیانه بیشتری را به کارمندان ارائه می دهند. اما تمامی کارمندان باید این میزان حفوف ماهیانه در شهرهای آلمان را با هزینه های زندگی بالاتر جبران کنند.

در نمودار زیر می توانید میانگین دستمزد در شهرهای مختلف آلمان را بررسی کنید:

میانگین دستمزد در شهرهای مختلف آلمان

حقوق ماهیانه کار در آلمان و هزینه های زندگی

می توان گفت هزینه زندگی در آلمان در مقایسه با بیشتر کشورهای اروپایی ارزان و مقرون به صرفه می باشد. باید به این نکته توجه داشته باشید که هزینه های زندگی با توجه به نوع زندگی و شهر محل اقامتتان متفاوت می باشد. اما به طور کلی هزینه های زندگی و اجاره خانه در شهر برلین نسبت به سایر شهرها ارزان تر می باشد. برای مثال دانشجویانی که قصد تحصیل در دانشگاه های برلین را دارند باید علاوه بر هزینه های تحصیل، هزینه ای بالغ بر 590€ الی 615€ (یورو) بابت هزینه های زندگی در نظر بگیرد. هزینه های ماهانه زندگی برای 4 نفر در شهر برلین بین 2497€ الی 2747€ (یورو) تخمین زده شده است.

حقوق ماهیانه کار در آلمان و هزینه های زندگی

حقوق ماهیانه کار در مشاغل مختلف در آلمان

در این رابطه قصد داریم به مهمترین مشاغل و حداقل دستمزد در نظر گرفته شده برای این شغل ها اشاره نماییم. توجه نمایید که با توجه به سوابق کاری شما میزان حقوق دریافتی متفاوت می باشد.

مهمترین مشاغلحداقل دستمزد سالانه به یورو
مدیر عاملبین 170000€ الی 809000€
مدیر فروشبین 90000€ الی 135000€
پزشکبین 85000€ الی 150000€
وکیلبین 40000€ الی 80000€
متخصصان IT و برنامه نویسانبین 66000€ الی 124000€
مشاوربین 45000€ الی 370000€
مدیر آزمایشگاهبین 100000€ الی 123000€

چگونگی حقوق بیکاری در آلمان در 2024

در سال 2024 همانند گذشته، یکی از حقوق های لازم الاجرا که باید توسط سازمان های بیمه گذار کشور آلمان پرداخت شود حقوق بیکاری می باشد، طبق شرایط و قوانین وضع شده حقوق بیکاری باید تحت شرایط خاصی به کارمندان و کارگران تعلق گیرد. طبق قوانین و شرایط کشور آلمان تمامی کارمندان و کارگران باید توسط کارفرما خود بیمه شوند. در صورتی که کارفرما کارمند یا کارگر خود را بیمه نکند باید جریمه سنگینی را که توسط وزارت کار وضع می شود پرداخت نماید.

حقوق تراشکار در آلمان

یک تراشکار که در آلمان کار می کند معمولاً حدود 10980€ (یورو) در سال درآمد دارد و این می تواند از کمترین میانگین حقوق حدود 5160€ (یورو) تا بالاترین میانگین حقوق 20520€ (یورو) متغیر باشد. متوسط ​​حقوق یک تراشکار در آلمان 14540€ (یورو) است. این بدان معناست که تقریباً 50٪ از جمعیت کمتر از 14540€ (یورو) درآمد دارند و 50٪ از جمعیت بیش از 14540€ (یورو) درآمد دارند. برای متوسط ​​حقوق فیتر و ترنر در آلمان، 25% از جمعیت کمتر از 7240€ (یورو) درآمد دارند در حالی که 75% از جمعیت بیش از 7240€ (یورو) درآمد دارند. 75% از جمعیت کمتر از 19200€ (یورو) و 25% از جمعیت بیش از 19200€ (یورو) درآمد دارند.

میزان حقوق بیکاری در آلمان

مهاجرت کاری به آلمان طرفداران زیادی دارد. میزان پرداخت حقوق بیکاری با توجه به در آمد هر فرد متفاوت می باشد، به طور کلی هر فرد 5.6% از میزان خالص حقوق ماهانه خود را به عنوان حقوق بیکاری دریافت می کند. افرادی که توسط کارفرما در طول مدت تعیین شده ای بیکار می شوند و برای بیکار شدنشان توجیه منطقی وجود داشته باشد حق بیمه بیکاری دریافت می کنند. طبق قوانین وضع شده در کشور آلمان 50% از حق بیمه بیکاری در زمان اشتغال باید توسط کارفرما پرداخت شود و 50% مابقی باید توسط کارگر یا کارمند پرداخته شود. اگر فردی در طول 3 سال اخیر به مدت یک سال کار کرده باشد می تواند از حق بیمه بیکاری استفاده نماید.

با مطالعه این مقاله اطلاعات مختصری در رابطه با حقوق ماهیانه کار در آلمان به دست آورید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و کامل تر در این رابطه با کارشناسان و مشاوران حرفه ای موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید و یا با تعیین وقت قبلی به صورت حضوری در موسسه حاضر شوید. به متقاضیانی که قصد مهاجرت کاری به کشور آلمان را دارند پیشنهاد می شود مقاله مراحل دریافت ویزای کاری آلمان را با دقت مطالعه نمایند. اطلاعات بیشتر در باب رشته شهرسازی در آلمان را در لینک فوق بخوانید.

سوالات متداول در باب دستمزد کار در آلمان

در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات شما در باب درامد کار در کشور آلمان می باشیم:

  • میزان حقوق بیکاری در آلمان چقدر است؟ مهاجرت کاری به آلمان طرفداران زیادی دارد. میزان پرداخت حقوق بیکاری با توجه به در آمد هر فرد متفاوت می باشد، به طور کلی هر فرد 5.6% از میزان خالص حقوق ماهانه خود را به عنوان حقوق بیکاری دریافت می کند. افرادی که توسط کارفرما در طول مدت تعیین شده ای بیکار می شوند و برای بیکار شدنشان توجیه منطقی وجود داشته باشد حق بیمه بیکاری دریافت می کنند. طبق قوانین وضع شده در کشور آلمان 50% از حق بیمه بیکاری در زمان اشتغال باید توسط کارفرما پرداخت شود و 50% مابقی باید توسط کارگر یا کارمند پرداخته شود. اگر فردی در طول 3 سال اخیر به مدت یک سال کار کرده باشد می تواند از حق بیمه بیکاری استفاده نماید.
  • حقوق ماهیانه کار در آلمان در 2024 به چه عواملی بستگی دارد؟ میزان دقیق درآمد هر فردی در سال 2024 همانند گذشته بستگی به عوامل مختلفی دارد که از آن جمله می توان به موارد ذیل اشاره نمود: کشور و شهر محل کار، سابقه کار، سوابق تحصیلی، دانشگاه محل تحصیل، رشته ای که فرد در آن متخصص است، جنسیت و حوزه کاری و غیره
  • آیا استثناهایی برای حداقل حقوق ماهیانه کار در آلمان وجود دارد؟ بسیاری از کارمندان در آلمان از حداقل دستمزد در این کشور بهره مند شده اندد و همچنان به این کار در آلمان ادامه می دهند.
4.9/5 - (54 امتیاز)

151 دیدگاه برای “حقوق ماهیانه کار در آلمان

  1. soheil گفت:

    سلام وقتتون بخیر، من ۲۹ سالمه و ۵ سال سابقه تراشکاری با سابقه بیمه مرتبط دارم. دیپلم ساخت و تولید( تراشکاری) و مدرک فنی حرفه ای تراشکاری و مدرک b2 زبان المانی از گوته و پایان خدمت هم دارم. میخواستم بدونم میتونم ویزای جاب افر بگیرم؟ و اینکه در امدم با کسر شدن مالیات چقدر خواهد بود تو کشور المان؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله این امکان هست اما گرفتن پیشنهاد مستقیم کاری خیلی سخته.
      شما می تونید از کارت شانس آلمان یا ویزای کاریابی استفاده کنید

  2. مهرداد صادقی گفت:

    سلام وقت بخیر
    خانومم کارشناسی مامایی داره با ۵ سال سابقه کاری
    منم هم حدود ۸ سال سابقه تراشکاریCNC دارم و ۳۳ سال دارم
    شرایط خانومم خیلی بهتره که بتونه ویزای کار بگیره
    آیا بعد مهاجرت از طریق خانومم،منم به راحتی میتونم کار پیدا کنم؟
    این حقوقایی که تو جواب ذکر کردین،خالصه یا ناخالص (بدون پرداخت مالیات)؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      حقوق هایی که اعلام شده، متوسط دریافتی هست افراد ممکنه بیشتر یا کمتر از این مقدار دریافتی داشته باشند که به عوامل مختلفی مثل شهر محل سکونت، تجربه کار و غیره بستگی داره.
      در صورتی که زبان آلمانی بلد باشید و در کارتون تخصص داشته باشید، بله می تونید کار هم پیدا کنید. معمولا زمان رسیدن به کار در آلمان حدود 2-3 ماه هست.

  3. سجاد رخشا گفت:

    سلام خسته نباشید من بین اتریش و آلمان موندم و دودل شدم،دارم آلمانی میخونم و ۱۲ سال سابقه بهره برداری پالایشگاه گاز دارم با لیسانس زمین شناسی.حقوق کدوم کشور بالاتره و هزینه های کدوم یکیشون پایین تر؟ممنون میشم یه جواب بهم بدین توی انتخابشون موندم.ضمنا ما ۳ نفریم،خودم خانمم و دختر ۲ ساله ام

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      حقوق ماهیانه کار در اتریش به طور متوسط کمی بیشتر از آلمان هست ولی در رابطه با هزینه های زندگی، آلمان کشور ارزون تری هست.
      اگر کیفیت زندگی برای شما مطرح هست، بدون شک آلمان گزینه خیلی بهتری می تونه برای شما باشه

      1. سجاد رخشا گفت:

        سلام ممنونم وقت گذاشتید ولی حقیقتا کیفیت زندگی اولویت دوممه،اولویت اصلیم اینه ک از پس هزینه های زندگی خانوادم بر بیام.پس شما میفرمایید اتریش حقوقا اندازه ای هستن ک با حقوق یک مهندس،یک خانواده ۳ نفره زندگی کاملا عادی و معقولی داشته باشن

        1. امیر جلالی گفت:

          سلام
          بله هم در اتریش و هم آلمان این شرایط فراهم هست.
          اما در نظر داشته باشید که در هر دو کشور شرایط عالی رو نمی تونید به دست بیارید و زندگی کاملا متوسطی خواهید داشت.

  4. Amir ali گفت:

    سلام ببخشید من 21 یکسال سابقه تراشکاری دارم و مدرک از فنی حرفه ای می‌تونم برای اقامت دائم برای خودم و خانواده ام اقدام کنم ؟ یک نفر گفت باید پنج سال تنهایی آنجا باشم و بعد خانواده ام بیایند آیا راست است ؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      منظورتون از خانواده چی هست؟ اگر همسر منظورتون هست که خیر اینطور نیست و اطلاعات اشتباه به شما دادند.
      ولی اگر منظور والدین هست و خواهر و برادر، شرایط تقریبا به همین صورت خواهد بود.

  5. محسن گفت:

    سلام من ۲۵ سال سن دارم و مدرک کاردانی دارم حدود پنج سال هم تو کار نصابی شیشه سکوریت هستم دوربین مداربسته هم سر رشته دارم حقوق این نوع تخصص چقدره در ضمن پایان خدمت هم ندارم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید در نظر داشته باشید که باید از نظر قانونی کارت پایان خدمت داشته باشید تا بتونید از کشور خارج بشید.
      برای حرفه شما این امکان وجود داره که با استفاده از مدرک b2 زبان آلمانی اقدام کنید.
      درآمد شما در حدود 2500 تا 3200 یورو در ماه هست

  6. دانیال گفت:

    سلام من برنامه نویسی و تراشکاری رو بلدم ومدرک از فنی حرفه ایی هم دارم ولی سابقه کار ندارم میتونم ویزا کاریا جستجوی کار بگیرم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما برای این که بتونید ویزای جستجوی کار آلمان رو بگیرید، باید 3 سال سابقه کار حداقل داشته باشید بعلاوه مدرک B2 زبان آلمانی

  7. Parsa Hasanpour گفت:

    سلام خداقوت میخواستم بدونم حقوق ماهیانه مهندس قطعه سازی در آلمان چقدره

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      درآمد مهندسین در المان به طور کلی بین 3200 تا 4200 یورو در ماه هست

  8. Hossein گفت:

    سلام. حقوق ساعتی تراشکار، جوشکار و مهندس کشاورزی رو میخواستم بدونم. تشکر

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام حقوق متوسط تراشکار و جوشکار ساده از 1800 یورو در ماه شروع میشه و متوسط درآمد یک مهندس کشاورزی توی این کشور در حدود 2800 یورو هست

  9. Hossein گفت:

    سلام
    حقوق تراشکار در آلمان چقدر هست؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما با توجه به تجربه کاریتون حداقل 1100 یورو رو در نظر بگیرید

  10. امیررضا شریفی گفت:

    سلام خسته نباشید
    من 26 سالم هست و کارشناسی ارشد مهندسی شیمی دارم. بعلاوه مدرک دوره های HSE و طراحی تجهیزات و مدلسازی COMSOL از دانشگاه تهران و طراحی کارخانه، پایپینگ و SPED با نمره عالی، و مدرک plc siemens هم دارم. رزومه کاری هم یک سال مدرس کنکور بودم تا الان.
    میخواستم بدونم آیا امکانش هست ویزای کار از آلمان بگیرم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما برای این که بتونید ویزای کار یا جستجوی کار آلمان رو دریافت کنید، باید سابقه کار مرتبط با مدارکتون حداقل برای 3 سال بعد از تحصیل رو ارائه کنید.

  11. گیسو گفت:

    سلام حقوق مدیر رستوران در آلمان چقدر ؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      نمیشه با قاطعیت در این رابطه صحبت کرد. به رستورانی بستگی داره که واسش کار می کنید

  12. بنیامین گفت:

    سلام متخصص بیهوشی در المان چقدر درامد دارد

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      مقاله رشته بیهوشی در آلمان رو مطالعه بفرمایید

  13. مهدی گفت:

    سلام من 20 سالمه دیپلم هم ندارم ربط به مدرک دیپلم نمیخاد ؟
    میخام بدونم حقوق توی رستوران کار کردن چقدر هست

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما برای مهاجرت کاری به آلمان حتما باید دیپلم 12 ساله داشته باشید در غیر این صورت نمی تونید اقدام کنید

  14. مهدی زراعتی گفت:

    سلام من شاطر نانوایی هستم میتونم برای کار در نانوایی به آلمان بروم آیا حقوق خوبی دارد

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما می تونید از این طریق اقدام کنید ولی در نظر داشته باشید که باید مدرک فنی و حرفه ای حداقل در این زمینه داشته باشید و مدرک b2 زبان آلمانی دریافت کنید

  15. محمد گفت:

    سلام من ۲۰ سال سن دارم و ۲ ساله به عنوان نسخه پیچ در داروخانه کار میکنم و در رشته میکروبیولوژی تحصیل میکنم و تافل زبان انگلیسی دارم میخواستم بدونم با مدرک تکنسین داروخانه میتونم اقدام به مهاجرت کاری کنم و اینکه میزان حقوق این شغل چقدره؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله می تونید از این طریق اقدام کنید برای مهاجرت.

  16. کارتر گفت:

    سلام وقت بخیر,
    من 23 سالمه لیسانس رشته CNC دارم و با اکثر برنامه های طراحی نقشه کشی و برنامه نویسی آشنایی دارم مدرک آیلتس7 دارم و درحال حاضر زبان آلمانی هم میخوانم
    قصد مهاجرت دارم میخواستم ببینم پایه حقوق یک برنامه نویس دستگاه cnc و لیزر در آلمان چنده ؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      درآمد برنامه نویس های حرفه ای در آلمان در حدود 5000 یورو هست

  17. علی گفت:

    سلام من مهندس برق در شرکت هستم حقوق ماهانه در آلان چقدر حس؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در حدود 3700 یورو

  18. حسین گفت:

    سلام اگر یک نفر آوسبیلدونگ مکاترونیگ بخش موتور خودرو بگذرونه بعدش ماهیانه چقدر حقوق میگیره؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در حدود 55 تا 75هزار یورو در سال

  19. Mobin گفت:

    سلام ببخشید من رشته ساخت تولید میخونم و فوق لیسانس این رشته رو در حال حاضر دارم با این اوضاع حقوق در آلمان با این شرایط برای یک اپراتورcnc کار چقدره

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در حدود 30000 یورو در سال

      1. Amirvry گفت:

        سلام من رشته تحصیلی نصب و راه اندازی اسانسور و پله برقی از دانشکده فنی انقلاب هستش میخواستم بدونم با لیسانس این رشته در امد ماهانه عم چقدر میشه؟حالا لیسانس یا فوق لیسانس

        1. امیر جلالی گفت:

          سلام
          این دسته از مشاغل بیشتر پروژه محور هستند. به طور متوسط میشه گفت که درآمد هر ساعت کار حدود 32 یورو هست

  20. بهار گفت:

    سلام من ۳۱ سالمه فوق لیسانس معماری و انرژی دارم و موسسه معماری زیر نظر فنی و حرفه ای تاسیس کردم و برای ویزای کار تو ۳۵ سالگی میخوام اقدام کنم آیا این رزومه مفید واقع میشه ؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله قطعا اینطور هست فقط باید زبان آلمانی رو توی این بازه زمانی یاد بگیرید

  21. هادی گفت:

    سلام من ۱۸سالمه میخواستم بدونم بدون کارت پایان خدمت میتونم برای ویزای اوسبیلدونگ اقدام کنم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      کارت پایان خدمت، مدرکی نیست که برای مهاجرت بهش نیازی داشته باشید.
      شما باید در نظر بگیرید که آیا اجازه خروج از کشور رو دارید یا خیر. اگر ندارید که نمی تونید شرکت کنید

  22. محمد حسین گفت:

    سلام من رشتم تکنیکه یا همون برق صنعتی و اتوماسیون صنعتی من میخواسم بدونم بخوام برم المان برای تحصیل و کار میتونم اونجا با این شغل خونه و ماشین بخرم و زندگیه راحتی داشته باشم نسبت به ایران؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      اگر برای تحصیل برید که قطعا نمی تونید ولی نیروی کار در آلمان از درآمد بسیار مناسبی برخوردار هست و می تونه در رفاه زندگی کنه. خرید ماشین و خونه هم به سبک زندگی شما بستگی داره اما از نظر قانونی برای شما منعی وجود نداره

  23. یاسر گفت:

    سلام یاسر هستم ۳۸ ساله مدرک نقشه کشی صنعتی درجه ۲ رو دارم به نمره ۸۵ از ۱۰۰ و مدرک فوق دیپلم مکانیک _تاسیسات از دانشگاه آزاد و در حال حاضر مشغول به کارم در شرکت لبنی به عنوان تکنیسین مکانیک (تعمیر و نگهداری) و میخوام برای لیسانس ثبت نام کنم و به نرم افزارهای اتوکد و کتیا تسلط دارم آیا امکان داره در آلمان کاری مناسب با کارم در انجا پیدا کنم که حقوقش مناسب باشه و آیا امکان ادامه تحصیلم باشه..ممنون میشم راهنماییم کنید.

    1. داوری گفت:

      سلام
      بله کار شما در المان مناسبه و پیشنهاد میکنم برای شروع مقاله کار در آلمان رو مطالعه نمایید

  24. یاسر گفت:

    سلام ،
    ۳۶ سالمه و دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مهندسی نقشه برداری گرایش GIS از دانشگاه آزاد هستم و سابقه کاری و بیمه یازده سال و …دارم،در حال حاضر هم کارمند اداره ثبت اسناد هستم،آیا امکان مهاجرت به اتریش یا آلمان از طریق دعوتنامه شرکت برای من وجود داره؟متاهل هستم و فرزند ندارم
    درآمد ماهیانه برای شغل من معمولا چه میزان هست؟
    ممنون

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار در آلمان بهتره که ابتدا شرایطتون رو کامل بررسی کنید بطور کلی رزومه خوبی دارید

  25. hoosein گفت:

    سلام من ۲۴ سالمه و مدرک فنی حرفه ای و مهارت سیم پیچی انواع الکترومتور دینام رو دارم ایا من میتوانم یه سوله تعمیرات در المان رو احداث کنم

    1. داوری گفت:

      سلام
      شما ابتدا باید در دوره های کارورزی آلمان شرکت کنید و استخدام بشید در ادامه میتونید خودتون هم به عنوان کارفرما مشغول به کار بشید

      1. Melika گفت:

        من میخوام از طریق تحصیل مهارجرت به المان رو بگیرم و زیر 18سال هستم چطور میتونم اقدام کنم و مدارک مورد نیازن چیه؟
        بعلاوه اینکه هزینه های شخصیم چطوره

        1. داوری گفت:

          سلام و درود
          لطفا در ابتدا مقاله تحصیل کارشناسی در آلمان رو مطالعه کنید مدارک اصلی بری تحصیل در این مقطع داشتن دیپلم و یادگیری مدرک زبان آلمانیه که مقاله رو مطالعه کنید کامل به شما توضیح میده و اگر سوالی داسشتید با ما در میون بگذارید

  26. مرتضی گفت:

    سلام خسته نباشید من دوتا مدرک فنی حرفه ای دارم جمع ساعت هاشون میشه ۵۵۰ ساعت و الا حدود ۱۰ سال سابقه تعمیرات انواع ماشین لباسشویی و ظرفشویی و تعمیرات برد الکترونیکی انجام میدم
    مدرک تحصیلیم لیسانس کنترلر و ابزار دقیق هست و از طریق یک شرکت خصوصی داره برام بیمه رد میشه که به عنوان سابقه کار مخسوب بشه ایا بنظر شما اقدام کنم به یاد گیری زبان المانی امیدی هست برم یا باید بیمه ای که رد میشه برام حتما مخصوص ی شرکت معتبر و جا افتاده باشه

    1. داوری گفت:

      سلام
      شرایطتون خوبه اما پیشنهاد میکنم در قدم اول قبل از شروع زبان با مشاورین ما یک صحبتی داشته باشید

  27. رضا گفت:

    سلام و احترام
    من فارغ التحصیل دکترای تخصصی (PhD) در یکی از رشته های علوم آزمایشگاهی پزشکی هستم و از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی فارغ التحصیل شدم ، تز دکترای من طراحی تست های تشخیصی طبی با استفاده از طراحی و ساخت پروتئین و آنتی ژن های میکروبی بوده حدود 15مقاله ای اس ای و 39سال دارم آیا برای کار در کشور آلمان واجد شرایط هستم ؟
    ممنون

    1. داوری گفت:

      سلام
      رزومه بسیار خوبی دارید و در زمینه کار در آلمان میتونید ویزای این کشور رو برای کار داشته باشید و نگران شرایط سنیتون نباشید

  28. ناصر گفت:

    سلام
    من 40 سالمه و کارشناسی مهندسی نرم افزار دارم. تخصص اصلی من سیستم های امنیتی و نظارت تصویری هست و حدود 15 سال فقط در همین زمینه سابقه کاری دارم. به شبکه و سخت افزار، زبان انگلیسی و یک سری موارد دیگه هم تسلط دارم. سابقه اجرای نمایشگاه، پروژه های نظارتی و نگارش مقاله هم دارم. الان داریم آلمانی میخونیم که برای ویزای کاری اقدام کنیم. متاهل هستم و فرزند هم نداریم. به نظرتون میتونم اقدام کنم؟ چقدر شانس دارم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      در کل میتونم بگم رزومه خوبی برای کشور آلمان دارید و اون فاکتورهای اولیه برای واجد شرایط بودن رو حفظ کردید
      اما پیشنهاد میکنم برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  29. تورج کهندل گرگری گفت:

    سلام بنده تورج کهندل گرگری هستم 27 سالمه میخوام به شهر مونیخ مهاجرت بکنم و در زمینه حسابداری حسابرسی کار بکنم بنده میخوام به شما بگم که اگه من مدرک ب2 داشته باشم راحتتر میتونم برم یا c1 و بنده این رو هم بگم در دانشگاه بورسا الوداغ با شرایط معدل 2.39 از 4 هستم و یک ماه هم سابقه ی کاری دارم در زمینه تجارت و حسابداری با مدرک تومر c1

    1. داوری گفت:

      سلام
      پاسخ به سوال شما مفصله لذا پیشنهاد میکنم ابتدا با مشاورین ما در تماس باشید تا راهنمایی درست بشید

  30. Empire گفت:

    سلام من مدرک فوق لیسانس تراشکاریcncومدرک زبان و زبان المانی b1و مدرک کامپیوتر دارم برای کار و اقامت در المان بخواهم اقدام کنم چقدر طول میکشه و چقدر درامد داره

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار در آلمان شرایط خوبی دارید و بایستی برای مهاجرت به آلمان برنامه ریزی کنید

  31. علی گفت:

    سلام من ۲۶ سالمه و مدرک لیسانس شیمی کاربردی دارم
    میخواستم بپرسم برای من در آلمان کاری هست؟
    چقدر هزینه ی رفت و آمدش میشه؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      اگر سابقه کاری ندارید بهتره که از طریق تحصیلی اقدام کنید

  32. مهسا گفت:

    سلام
    برای اینکه بتونم ویزای کاری آلمان بگیرم، حقوقم حداقل چقدر باید باشه. من متاهل هستم و بچه نداریم.

    1. داوری گفت:

      سلام
      اگر میخواین جاب آفر یا قرارداد کاری داشته باشید نیاز به حداقل قرارداد کاری با حقوق 4280 یورو در ماه رو خواهید داشت

  33. امیر گفت:

    سلام من ۲۴سالمه سربازی رفتم و مدرک زبانb2دارم و ۷مدرک فنی حرفه ای در حوزه میکانیکی جلوبندی سازی سبک و سنگین جوشکاری و کارایه صنعتی دارم و۲سال سابقه کار دارم و تا دیپلم خوندم خواستم بدونم ک امکانش هست ک برای کار و ویزا جست و جو کار به المان مهاجرت کنم ؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      بطور کلی رزومه خوبی دارید و پیشنهاد میکنم برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید یا برای شرکت در وبینار آلمان به لینک https://emigrationplus.com/وبینار/ مراجعه نمایید

  34. آرش رحیمی گفت:

    سلام
    حرفه مدلینگ در آلمان چگونه است آیا آینده شغلی دارد

    1. داوری گفت:

      سلام
      شما بایستی در یک تخصصص خاص مشغول به کار باشید تا بشه برای المان اقدام کرد

  35. آرش گفت:

    سلام
    وقت بخیر
    من 36سالمه متاهل و دارای 1 فرزند – 10سال سابقه کار در زمینه ی طراحی صنعتی دارم و تولید دارم
    با نرم افزارهای طراحی صنعتی هم مسلط هستم
    همکنون در صنایع پتروشیمی مشغول به کار هستم
    از چه طریقی میتونم با فرصت های شغلی در آلمان آشنا بشم و اگه مقدور باشه مهاجرت کنم
    ممنون.

    1. داوری گفت:

      سلام
      در این زمینه میتونید اقدام به مهاجرت به آلمان کنید و روزمه خوبی در این زمینه دارید

  36. نرگس گفت:

    سلام من لیسانس رشته شیمی کاربردی هستم اما سابقه کار ندارم اگر بخوام با پسر ۹ ساله ام برم المان برای ارتقا سطح زندگیم و پیدا کردن شغل چقد باید هزینه کنم برای شروع

    1. داوری گفت:

      سلام
      اگر بخواین به آلمان مهاجرت کنید قطعا بایستی از طریق تحصیلی اقدام کنید چون کاری برای شما امکانپذیر نیست لطفا مقاله تحصیل کارشناسی ارشد در آلمان رو مطالعه کیند

  37. فائزه گفت:

    سلام وقت بخیر من فارغ التحصیل رشته زیست شناسی سلولی و مولکولی علوم سلولی و مولکولی دانشگاه آزاد تهران مرکز هستم درسایت anabin دانشگاه من H+هست ومعدلم به آلمانی ۲/۰۵هستش ودوره امدادگری اورژانس دانشگاه علوم پزشکی تهران مدرک دارم ودوره جامع آزمایشگاه تشخیص طبی شهیدبهشتی با همکاری IQC انگلستان که دوتا مدرک جداگانه دادند بهم وهمه این مدارک قابل ترجمه هستند.آیا میتونم برای پذیرش ارشد دانشگاه های آلمان اقدام کنم وویزای تحصیلی کاری بگیرم؟۲۳ سالمه چندماهه درسم تمام شده .ودارم زبان آلمانی یاد میگیرم به همراه انگلیسی.

    1. داوری گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر
      بله این امکان در کل وجود داره اما تایم وقت سفارت آلمان یه مقدار طولانیه که ممکنه برای شما سخت باشه اما در کل امکان پذبره

  38. امیرحسین گفت:

    سلام من تازه ۱۸ سالم شده و دارم برنامه نویسی یاد میگیرم زبان آلمانی هم بلد نیستم میخواستم ببینم راهی روشی هست من مهاجرت کنم به المان راستی من دارم تربیت بدنی میخونم و مسئله سربازی هم هست لطف میکنید به من کامل توضیح بدید

    1. داوری گفت:

      سلام
      بهترین روش برای مهاجرت شما از طریق تحصیلیه ضمن اینکه باید برای تحصیل در خارج از ایران مشکل نظام وطیفه رو از طریق وثیقه گذاشتن حل کنید
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  39. ابوالفضل رحیمی گفت:

    با سلام،ابوالفضل هستم ،۳۷ ساله،کارشناس صنایع شیمیایی و تکنسین تصفیه خانه مواد شیمیایی و سرشیفت سالن ابکاری گالوانیزه و روی در یکی از کارخانه های مهم تولید قطعات خودرو بودم ،(ضمنا ۳ نوع جوشکاری برق،Co2و ارگون را کاملا حرفه ای بلدم و تجربی یادگرفتم)،نقاشی ساختمان ۲ سال بصورت تجربی کارکردم،،،در نقش مربی بدنسازی رشته کشتی فعالیت دارم و به عنوان کمک مربی میتونم فعالیت کنم،رشته تحصیلیم مکانیک ماشین الات صنعتی بوده در کاردانی،، و کارشناسی صنایع شیمیایی رو هم گرفتم.میخوام بدونم چقدر میتونم امیدوار باشم تا کار مناسب در المان پیدا کنم.

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار در آلمان در رشته های فنی مهندسی بازار کار خوبی وجود داره و رزومه شما هم برای کار در این کشور بسیار خوب و امیدوارکننده است
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  40. یونس حاجی هاشمی گفت:

    سلام خوبین
    من 18 سالمه 2سال سابقه کاردرمکانیکی دارم والآن د انشجوهستم والآن فایبرگلاس کار می کنم قایق میسازیم می خواستم ببینم درآمداین کار یعنی فایبرگلاس درآلمان چقدره
    رشتمم مکانیک خودرو ی کوچلو هم نقاشی ماشین کارکردم

    1. داوری گفت:

      سلام
      طبیعتا هزاران رشته کاری در هر کشوری وجود داره که من از ریز حقوق همه شون مطلع نیستم اما شما اگر میانگین درآمد ماهیانه رو بدونید میتونید درآمد کار خودتون رو به طور نسبی حدس بزنید

  41. مهدی محمدی گفت:

    سلام
    من ۱۸ سالمه دیپلم رشته حسابداری دارم
    می‌خوام تو آلمان ادامه تحصیل بدم
    و دارای مدرک زبان B2 هستم
    آیا میتونم اقدام کنم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      شما میتونید برای تحصیل یا کاروزری به آلمان مهاجرت کنید

  42. Arsalan گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    من 18سالمه ومهارتهایی ازقبیل (دیجی، نوازندگی، جوشکاری، شناخت تخصصی کفش و…) رادارم
    رشته تحصیلی من گیاهان دارویی و زعفرانی است
    میخواستم کمکم کنید وبگید که درآلمان چه کاریو میتونم روش مانور کنم وامرار معاش کنم ممنون ازراهنماییتون

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای مهاجرت به آلمان یا از طریق تحصیل باید اقدام کنید یا از طریق دوره های کارورزی

  43. امین کریمی گفت:

    سلام و درود
    من دانشجوی ترم ۴ رشته مهندسی برق هستم میخواستم بدونم من مدرک کارشناسیم رو بگیرم و با توجه به رشتم چند مدرک فنی حرفه ای و زبان آلمانی رو اوکی کنم و مقدار سوابق کاری ک عرض کردید احتمال قبولی ویزای کار برای من چند درصده
    ممنون از شما ??

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای چند سال آینده نمیشه دقیق عرض کرد خدمتتون ولی مدرک زبان آلمانی به همراه مدرک تحصیلی و سابقه کار مرتبط با مدرک تحصیلی بعد از اخذ مدرک مورد نیازه

  44. عرفان زمانی گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشیدمیخواستم بدونم ایا با مدرک دیپلم در نوجوانی هم میشه برای تحصیل به المان مهاجرت کرد چون بحث سربازی هم مطرح هست من 17 سالم هست و محصلم میشه یکم راهنمایی کنید

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای تحصیل در آلمان باید حتما قبولی دانشگاه های سراسری روزانه یا شبانه رو داشته باشید

  45. میلاد گفت:

    سلام وقت بخیر
    من ۲۹ سالمه لیسانس رشته عکاسی گرایش خبری هستم.
    سابقه ۷ سال کار در چند خبرگزاری و روزنامه رو دارم.۴ سال
    سابقه کار در روابط عمومی اداره دولتی و آرایشگری هم بلدم
    شرایط بنده برا اقدام به کار در آلمان چطور هستش؟
    سپاس از شما ?

    1. داوری گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر
      در زمینه آرایشگری در حال حاضر میشه اقدام کرد که شانس خواهد داشت اما عکاسی امکانپذیره

  46. ص گفت:

    سلام بنده دکترا مهندسی نفت دارم ۳۳ سال سن دارم میتونم تو به المان مهاجرت کنم ۴ سال هم سابقه کار دارم

    1. داوری گفت:

      سلام
      رشته خوبی برای کشور المان تحصیل کردید و اگر این سابقه 4 ساله در این زمینه است امکانپذیره مهاجرت به آلمان
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  47. افشین گفت:

    سلام و خسته نباشید
    من در حال حاضر دانشجوی ترم ۷ رشته بیوتکنولوژی هستم از دانشگاه دولتی ملایر معدلمم حدودا ۱۶ هست
    میخواستم ببینم با این شرایط میتونم به مهاجرت به آلمان فکر کنم یا نه؟
    ممنونم از پاسخگوییتون ?

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای مهاجرت به آلمان از طریق کار میفرمائید یا تحصیلی؟

  48. محمد فاطحی گفت:

    سلام ممنونم از سایت خوبتون.
    بنده ۱۹ سال سن دارم وپدرم پرستار هستند ۲۳ سال سابقه ی کار دارند مادرم خانه داره و خواهرم فوق لیسانس حسابداری دارد بنده خودم دانشجوی رشته ی پرستاری هستم ممنون میشم راهنماییم کنید

    1. داوری گفت:

      سلام
      در کل کشور آلمان برای بحث کار پرستاری کشور خوبیه و پیشنهاد میکنم که مقاله بازار کار رشته پرستاری در آلمان رو بخونید و اگر سوالی بود در خدمتتون هستم

  49. لیلا بیرانوند گفت:

    سلام وقت بخیر لیسانس آموزش ابتدایی دارم سنم ۳۷ ساله ۱۲ سال سابقه مدیریت مهدکودک رو دارم ولی ۸ سال بیمه دارم تازه دارم کلاس زبان میرم متاهلم و یه فرزند دارم مدرک فنی و حرفه ای کامپیوتر رایانه کاردرجه ۱و ۲ رو دارم مدرک آرایشگری روهم دارم لطف کنید راهنمایی کنید

    1. داوری گفت:

      سلام
      اگر در زمینه کار آرایشگری و کامپیوتر سابقه کار داشته باشید میتونید اقدام کنید

  50. Amir گفت:

    سلام برای تحصیل در آلمان حتما باید زبان آلمانی رو یاد داشته باشیم با زبان انگلیسی نمیشه؟؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      اکثر دانشگاه های این کشور به زبان آلمانی هستن و دانشگاه های کمی به زبان انگلیسی تدریس میکنن

  51. مینا گفت:

    سلام..وقت بخیر
    من ۳۵سالمه و لیسانس حسابداری دارم و مشغول به کار هستم
    آیا میتونم با این مدرک تو آلمان به راحتی مشغول به کار بشم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      بله در صورتی که زبان آلمانی هم بخونید در کل شرایطتون خوبه
      برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

  52. حسن گفت:

    سلام . مرسی سایت خوبتون .
    من لیسانس عمران دارم ولی میخواستم در آلمان ارشدمو یه رشته دیگه بخونم . آیا امکانش هست ؟ اگر هست بابت تغییر در رویه تحصیلی باید هزینه ای پرداخت بشه ؟
    و اینکه اگه بخوام یکی از گرایش های عمران رو ادامه بدم برای این رشته در زبان آلمانی از هر کدوم از مهارت های زبان چه نمره ای لازمه ؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      بایستی در یکی از گرایش های خودتون ادامه تحصیل بدید و مدرک زبان آلمانی B1 احتیاج داره و بهتره که قبولی در همون گرایش رو در ایران داشته باشید

  53. فرامرز گفت:

    با سلام
    خیلی ممنون از وقتی که برای پاسخگویی میزارین
    بنده ۳۱ سال دارم.مدرک تحصیلم مهندسی تکنولوژی تاسیسات حرارتی و برودتی از دانشگاه آزاد.چندین ساله کار جوشکاری و لوله کشی گاز انجام.میخواستم بدونم اگه مدرک اچوک هم بگیرم برای ویزای کار تو آلمان به دردم میخوره یا فعلا مدرک زبان آلمانی رو تو اولویت بزارم.بعد برای رفتن به آلمان باید حدودا چقدر هزینه سفر کنم.ممنون میشم راهنماییم کنین؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درد
      شرایط سنی و مدرک تحصیلیتون خوبه. مدرک تحصیلیتون چیه؟ دیپلم یا لیسانس؟ البته اولویت رو زبان بذارید اما باقی رزومه رو به من بگید که دقیق تر راهنماییتون کنم
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  54. shayan گفت:

    سلام وقت بخیر میخاستم بدونم شرایط رفتن به المان و کار در المان داریم..؟
    پدر من 49 سالشه و 12 سال پیمانکار شرکت نفت بوده و کار هایه حرفه ای و سخت انجام میداد و 16 سال در سازمان اب هم کارکرده
    و من 22 سالمه هم از کامپیوتر سر درمیارم هم مکانیکی زبان هم تا حدودی بلدم .. ممنون میشم راهنمایی کنید مرسی

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      در خصوص پدرتون باید با روش های سرمایه گذاری اقدام کنن
      اما در خصوص خودتون روش هایی چون کار در آلمان با مدرک فنی حرفه ایو دوره های آسبیلدونگ در آلمان برای شما میتونه مانسب باشه

      1. مصطفی گفت:

        سلام من 36 سالمه و دیپلم هستم کارم سنگ و کاشی و کارای مختلف ساختمانیه معمار هستم
        منم میتونم آلمان کار کنم؟
        ممنون

        1. داوری گفت:

          سلام
          در حال حاضر آلمان ویزایی داره که نیروی کار ماهر رو با مدرک فنی حرفه ای میگیره. لطفا مقاله کار در آلمان با مدرک فنی حرفه ای رو مطالعه کنید و برای اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمائید

  55. امیر گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشید
    من دیپلم ریاضی دارم و در حال گرفتن مدرک فنی و حرفه ای (تراشکاری)هستم ۳ سال هم سابقه ی کار دارم و همچنین دارم کارشناسی مهندسی مکانیک میگیرم میخواستم ببینم که با درس بهتر میتونم مهاجرت کنم یا با کار،حدودا با و بدون درس چقدر باید خرج کنم؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      چند سالتونه دوست عزیز؟ میتونید از طریق کار در آلمان با مدرک فنی حرفه ای هم اقدام کنید
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  56. محمدرضا گفت:

    سلام میخواستم بدونم برای یادگیری زبان آلمانی حداقل باید چند سال بخونم تا مدرک B2 رو بگیرم

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      بستگی به توانمندی شما و وقتی که برای خوندن زبان میگذارید داره. اما به طور کلی میشه یکساله تا یکسال و نیمه به این سطح میرسید

    2. محمد گفت:

      سلام من ۲۰ سالمه برای کار میخوام به المان مهاجرت کنم دانشجو رشته الکترونیک و ابزار دقیق هستم
      در زمینه نصب دوربین و دزدگیر و جک های درب مهارت دارم
      میخواستم بدونم برای من کار هست؟
      و هزینه رفتن به المان چقدر میشه؟

      1. داوری گفت:

        سلام و عرض ادب
        شرایط شما برای تحصیل در آلمان مناسبه مگر اینکه دوره های آسبیلدونگ در آلمان رو بگذرونید

  57. alireza گفت:

    سلام من 20 سالمه و مدرک فنی بین المللی جوشکاری e3 دارم ایا میاونم برای اقامتم اقدامی بکنم و سوال بعدی اینکه اگه بخام برای مکانیکی اقدام بکن چی؟ مرسی

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      برای کار در آلمان بهتره از طریق دوره های آسبیلدونگ در آلمان اقدام کنید
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  58. ک.ع گفت:

    سلام.من قصد مهاجرت به آلمان را دارم.بنده مدرک وکالت دارم اما تا حالا کار انجام ندادم با این وجود می توانم باز هم برای کار مهاجرت کنم.سن من 33 و مدرک زبان انگلیسی دارم

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      اگر منظورتون پروانه وکالت ایران هست با این مدرک امکان کار در کشورهای دیگه وجود نداره متاسفانه ضمن اینکه اصلا سابقه کار هم ندارید
      مگر اینکه کار دیگه ای انجام بدید
      در این خصوص ابتدا مقاله کار در آلمان برای ایرانیان رو مطالعه فرمائید
      و برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  59. امیر گفت:

    سلام ۲۰ ساله هستم ۴ساله کشتی حرفه کار میکنم و ۳ سال کیک بوکس آیا با توجه به موقعیتی که من دارم میتونم کار پیدا کنم.

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      برای مهاجرت ورزشی باید از طرف باشگاهی برای شما پیشنهاد شغلی ارسال بشه
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  60. دانیال گفت:

    سلام
    بنده 42ساله هستم
    با توجه به شرایط زیر میتونم ویزای کار آلمان بگیرم
    کارشناس نرم افزار. چندساله کار نکردم
    تکنسین برقکاری بدون مدرکم
    تعمیرکار کولر با مدرک
    بهیاری با مدرک

    و در امور ساخت و ساز و پیمانکاری تقریبا 80درصد تسلط دارم

    همسرم
    پرستار هستند و 12سال سابقه دارند

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      بله امکانپذیره برای اطلاعات بیشتر خودتون ابتدا مقاله کار در آلمان بدون مدرک تحصیلی و ویزای A17 پزشکان آلمان رو مطالعه بفرمائید
      و برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  61. Atefe گفت:

    سلام، من کارشناسی زمین شناسی در دانشگاه دولتی هستم، دو سال دیگه درسم تموم میشه، معدل کل حدود 16 باشه، توانایی صحبت به زبان آلمانی و انگلیسی رو داشته باشم، ولی هیچ گونه مقاله نداشته باشم، میتونیم از دانشگاه خوبی برای رشته خودم یا مهندسی عمران پذیرش بگیرم؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      برنامه ریزیتون خوبه اما جسارتا دقیق نیست و خیلی از مسائل رو در این برنامه ریزی لحاظ نکردید مثل سن، مدرک زبان و مدارک دیگه ای که آلمان نیاز داره
      پیشنهاد میکنک برای اطلاعات بیشتر با مشاورین موسسه سفیران تماس بگیرید

  62. حسین گفت:

    سلام من ۱۷ سالمه، توی تیزهوشان رشته ریاضی میخونم و مدرک a2 زبان المانی دارم…
    میتونم بعد کنکور برم و توی دانشگاه های المان درس بخونم و همونجا مشغول به مار بشم؟ بیشتر هم به رشته حسابداری علاقه دارم

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      بله امکانپذیره برای شما
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  63. علی گفت:

    سلام من مدرک ای سی دی ال و برنامه نویسی و تهمیر رایانه از موسسات دارم . میخام برم المان واسه کار میشه ؟ برای من کار هست ؟ میزان حقوق چقدر ؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      بله در آلمان شرایط کار در زمینه برنامه نویسی عالیه
      در مورد میزان حقوق بسته به روزمه شما متغیر خواهد بود
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  64. سینا حامد گفت:

    سلام من ۲۱سالمه ارایشگر هستم و برای مهاجرت میخوام به المان برم امکانش هست راجبع شرایطش توضیح کاملی بدید ممنون میشم❤️

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      کشور آلمان در حال حاضر برنامه ای برای جذب آرایشگر نداره متاسفانه

  65. پدرام گفت:

    سلام من ۱۷ ساله هستم اگرا بخوام به آلمان پناهنده بشوم چگونه به آلمان بروم

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      موسسه سفیران خدماتی در خصوص پناهندگی ارائه نمیکنه

  66. Mat گفت:

    این درسته که ميگن به دانش آموزها هم حقوق ميدن؟

    1. داوری گفت:

      سلام دوست عزیز
      نه متاسفانه صحت نداره

  67. سعید گفت:

    با سلام ممنونم از اطلاعات شما عزیزان بنده قصد مهاجرت ب آلمان رو دارم جهت پناهندگی و َغل رانندگی کامیون و نصب پنجره پی وی سی و خانندگی رو بلدم بنظر شما برای من در اونجا کار هست و مدرکی از من نمیخوان؟میتونم اونجا کار کنم ممنون میشم اگر جواب سوال منو بدید بسیار حیاتی هستش ممنون

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما شرایط عمومی ویزای جستجوی کار آلمان به شرح زیر هست: برای اخذ ویزای جستجوی کار آلمان شما باید سن زیر ۴۰ باشه حداقل مدرک لیسانس حداقل ۳ سال سابقه کار مرتبط با رشته و مدرک کارشناسی داشته و دانش زبان در سطح b1 آلمانی تا بتونید اقدام کنید برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید و با توجه به شرایطتتون شانس دارید و میتونید با ما قرارداد ببندید

  68. سید علی حسینی گفت:

    باسلام از خدمت شما بسیار ممنون از اطلاعات شما
    من در زمینه رنگ کاری چوب 5 سال که فعالیت دارمالان 21سال هست افغان هستم الان ایران هستم میشه که راهنمای کنید میخواهم که در المان ماجرات کنم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما ویزای تحصیل کار و سرمایه گذاری باید انتخاب کنید

  69. با سلام خدمت شما عزیزان بسیار ممنون از اطلاعات شما. من در زمینه آموزش cnc فعالیت دارم. دوستان زیادی برای مهاجرت به آموزش های حرفه ای نیاز دارند. با اجازه شما مطالب ارزشمند شما را با عنوان سایت شما در سایت خود قرار می دهم.

    1. محمد جواد گفت:

      سلام من میخوام به کشور المان برم و پناهنده بشم میتونین منو کمک کنین؟

      1. داوری گفت:

        سلام و عرض ادب
        خیر موسسه سفیران در زمینه پناهندگی خدماتی ارائه نمیکنه

        1. Sina گفت:

          سلام وقت تون بخیر، من آشپز و باریستا هستم با مدرک بین المللی در امد ماهیانه الان در المان برای این شغل چقدره و میتونم از این طریق مهاجرت کنم؟

          لطفا پاسخ بدید

          1. امیر جلالی گفت:

            سلام
            شما به مدارک دانشگاهی یا فنی و حرفه ای در این زمینه نیاز دارید که بعد از دریافت اون، 3 سال کرده باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *