ویزای کاری

درآمد در فیلیپین

درآمد در فیلیپین

درآمد در فیلیپین برای افرادی که می خواهند شغلی در این کشور داشته باشند، بسیار حائز اهمیت و ارزشمند خواهد بود. کشور فیلیپین در جنوب شرقی قاره آسیا جای گرفته است و دارای مناظر طبیعی جذاب و چشم نواز برای گردشگران و علاقه مندان است. در طول چند سال اخیر مهاجرت به کشور فیلیپین افزایش یافته است، با توجه به افزایش درخواست مهاجرت کاری و سوالات مطرح شده در این خصوص کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این نوشتار به بررسی درآمد در فیلیپین می پردازند و اطلاعات مفیدی در این خصوص در اختیار متقاضیان قرار می دهند. اگر شما هم قصد ورود به بازار کار کشور فیلیپین را دارید تا پایان با ما همراه باشید.

  • شرایط کار در فیلیپین چگونه است؟
  • آیا مهاجرت از طریق کار به این کشور انتخابی درست است؟
  • متوسط درآمد در این کشور چقدر است؟
  • آیا می توان از طریق کار اقامت این کشور را به دست آورد؟
  • بالاترین درآمد در فیلیپین چقدر است؟

نگاهی بر شرایط درآمدی در کشور فیلیپین

بر اساس آمار های اعلام شده نرخ بیکاری در کشور فیلیپین 5.5% اعلام شده است، به طور کلی می توان گفت شرایط کاری در این کشور به طور مستقیم با سطح اجتماعی فرد مرتبط می باشد. شهروندانی که جزء طبقات اجتماعی بالا این کشور هستند از فرصت های شغلی بسیار خوبی، امکانات رفاهی و رضایت شغلی بهره مند خواهند شد. افرادی که جزء طبقات متوسط هستند می توانند با تحصیلات آکادمیک و تلاش زیاد در مشاغل دفتری مشغول به کار شوند و اما شهروندانی با طبقات اجتماعی ضعیف که معمولا تحصیلات دانشگاهی ندارند می توانند در مشاغل یدی مشغول به کار شوند. برای یافتن کار در کشور فیلیپین می توانید از وب سایت های کاریابی معتبر و یا موسسات معتبر کاریابی کمک بگیرید.


پس از یافتن شغل مورد نظر در کشور فیلیپین متقاضی باید رزومه کاری، مدارک تحصیلی، مدرک معتبر زبان و اسکن از پاسپورت و مدارک شناسایی را برای بررسی درخواست به کارفرما مربوطه ارسال کند. زبان رایج در کشور فیلیپین زبان فیلیپینی و زبان انگلیسی است، متقاضیانی که قصد کار در این کشور را دارند باید برای برقراری ارتباط به یکی از این زبان ها تسلط کامل داشته باشند. اگر یافتن کار مورد نظر برای شما دشوار است می توانید ابتدا برای کارآموزی در شغل مورد نظر اقدام کنید. برخی از مشاغل مورد نیاز در کشور فیلیپین عبارتند از کارگزار مرکز تماس، مهندس کامپیوتر/ نرم افزار، مهندس فناوری اطلاعات، وکیل، معمار، حسابدار/ امور مالی، مدیریت بازرگانی، مشاور بازاریابی و نویسنده.

نگاهی بر شرایط درآمدی در کشور فیلیپین

محاسبه درآمد در کشور فیلیپین

یکی از سوالات مطرح شده توسط متقاضیانی که قصد مهاجرت کاری به کشور فیلیپین را دارند در رابطه با حقوق و دستمزد ماهانه در این کشور است. در این خصوص می توان گفت حقوق و مزایا در مشاغل مختلف در کشور فیلیپین متفاوت است میانگین درآمد در کشور فیلیپین 17163$ (دلار) است، که این میزان از حقوق و دستمزد معمولا جوابگوی هزینه های زندگی در این کشور نمی باشد. در ادامه به میزان حقوق و دستمزد ماهانه در برخی از مشاغل در کشور فیلیپین اشاره می کنیم.

معرفی شغلحقوق و دستمزد ماهیانه به پزو
حسابدار33153PHP
معاون مدیریتی24890PHP
معمار41923PHP
وکیل68149PHP
مهندس بیوشیمی40259PHP
طراح38006PHP
صندوقدار28751PHP
سرآشپز41175PHP
مدیر مسئول اجرایی108425PHP
مهندس عمران44993PHP
تکنسین کامپیوتر38228PHP
مدیر تولید50767PHP
دندان پزشک110396PHP
برنامه نویس44465PHP
معلم ابتدایی33563PHP
طراح گرافیک32960PHP
مدیر هتل72226PHP
منشی25664PHP
گارسون27978PHP

متقاضیانی که قصد کار در کشور فیلیپین را دارند می توانند ابتدا از طریق مهاجرت تحصیلی وارد این کشور شوند و پس از پایان دوره تحصیلی با تغییر ویزای تحصیلی به ویزای کار فیلیپین وارد بازار کار کشور فیلیپین شوند و کار خود را شروع کنند. با مطالعه مقاله مقاطع مختلف تحصیلی در فیلیپین اطلاعات بیشتری در رابطه با شرایط تحصیل در این کشور کسب می کنید.

امکان پذیری کار ضمن تحصیل در فیلیپین

متقاضیان خارجی و بین المللی برای مهاجرت کاری به کشور فیلیپین به ویزای کار این کشور نیاز دارند، ویزای کار فیلیپین با نام G9 ارائه می شود. کارفرمایان کشور فیلیپین بعد از اثبات ضرورت نیاز به کارکنان خارجی و بین المللی باید اقدامات لازم را برای دریافت ویزای کار متقاضی انجام دهند. برای دریافت ویزای کار این کشور لازم است فرد درخواست خود را به سفارتخانه یا کنسولگری کشور فیلیپین اعلام کند. مدارک لازم جهت اخذ ویزای کار فیلیپین عبارتند از:

  • تکمیل فرم مورد نظر
  • ارائه دعوت نامه شغلی دریافت شده
  • ارائه رسید از پرداخت هزینه های مربوط به اخذ ویزای کار کشور فیلیپین
  • پاسپورت معتبر
  • مدارک شناسایی
  • عکس پاسپورتی
  • رزومه و سوابق کاری
  • انگیزه نامه
  • گواهی تمکن مالی
  • گواهی عدم سوء پیشینه تایید شده
  • بیمه مسافرتی
  • مدارک پزشکی تایید شده
  • مشخص شدن محل اقامت در کشور فیلیپین
  • ارائه رزرو از بلیط رفت و برگشت به فیلیپین

با مطالعه این مقاله اطلاعاتی در خصوص درآمد در فیلیپین کسب کردید، برای مهاجرت به کشور فیلیپین راه های دیگری نیز وجود دارد که با مطالعه مقاله مهاجرت به فیلیپین از آن ها مطلع می شوید. همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط مهاجرت به کشورهای مهاجر پذیر در دنیا با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارتباط برقرار کنید.

بررسی پرسش های کلیدی درباره درآمد در فیلیپین

افرادی که می خواهند فیلیپین را به عنوان مقصد نهایی خود انتخاب کنند، محدود هستند. در چنین شرایطی می توان گفت که انتخاب فیلیپین به عنوان مقصد کاری چالش های کمتری خواهد داشت. روند انتخاب این کشور به عنوان مقصد کاری ساده است. می توان گفت که افراد می توانند درآمدی در این کشور به دست آورند که در برخی از شرایط مناسب است و می توان زندگی با کیفیت بالا را رقم زد. برخی از مهم ترین پرسش هایی که در این رابطه مطرح می شوند عبارتند از:

  • آیا فیلیپین مقصد مناسبی برای درسترسی به درآمد بالا است؟ خیر در فیلیپین تقریبا هم تراز با ایران است و این یکی از چالش های کار در این کشور خواهد بود.
  • سطح درآمد در فیلیپین چقدر است؟ به طور متوسط، درآمد در فیلیپین در حدود 286$ (دلار) در ماه است که میزان کمی است. البته افراد می توانند با تخصص خود درآمد بیشتری داشته باشند.
  • محدودیت های درآمدی در فیلیپین چیست؟ بسیاری از مشاغل حرفه ای در این کشور در اختیار شهروندان خارجی قرار نمی گیرد. این مسئله رسیدن به درآمدهای بالا را سخت می کند.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *