ویزای سرمایه گذاری و ثبت شرکت

خرید ملک در آفریقای جنوبی

خرید ملک در آفریقای جنوبی

خرید ملک در آفریقای جنوبی از روش­ های سرمایه گذاری بوده و بدلیل هزینه پایین زندگی، بسیاری از متقاضیان علاقه مند به مهاجرت به آن می­باشند. سرمایه گذاری در این کشور علاوه بر سود مالی، منجر به اخذ اقامت نیز می­ گردد و متقاضیان می ­بایست برای مهاجرت به آفریقای جنوبی، تمامی عوامل مانند آب و هوا، زبان، اقتصاد، فرهنگ و غیره را مورد بررسی قرار دهند.

دومین اقتصاد برتر قاره آفریقا در اختیار کشور آفریقای جنوبی است بعد از چند سال سقوط در عرصه اقتصادی، در حال حاضر از پیشرفت خوبی برخوردار می باشند، اما در حال حاضر می­توان گفت خرید ملک در این کشور گزینه مناسبی نمی باشد. مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده اطلاع رسانی در مورد روش­ های سرمایه گذاری و خرید ملک، شرایط و مدارک مورد نیاز برای خرید ملک در کشور آفریقای جنوبی به متقاضیان هستند.

  • سرمایه گذاری در آفریقای جنوبی چه مزایایی را به همراه دارد؟
  • آیا شهروندان خارجی اجازه خرید ملک در این کشور را خواهند داشت؟
  • چگونه می توان از طریق خرید ملک در آفریقای جنوبی اقامت آن را به دست آورد؟
  • مزایا و معایب خرید ملک در آفریقای جنوبی چیست؟
  • برای رسیدن به سند مالکیت در آفریقای جنوبی چه مراحلی باید طی شود؟

شرایط عمومی کشور آفریقای جنوبی

زبان رسمی مردم آفریقای جنوبی، زبان انگلیسی می ­باشد و یکی از دلایل مهم در امر مهاجرت است. مناظر طبیعی زیبا، جاده ­های ساحلی زیبا و کوه هایی از عجایب طبیعیت از جمله جذابیت ­های این کشور می ­باشد. آب و هوای این کشور نیز بسیار خوب و اکثر روزهای سال، آفتابی می­ باشد و از گرمایی مطبوع برخوردار است، همچنین از دیگر ویژگی­ های این کشور، سهولت در اخذ ویزا است. اخذ ویزای تحصیل، کار و غیره بسیار آسان می­ باشد. متقاضیانی که تمایلی به صرف سرمایه زیاد ندارند و خرید ملک در این کشور را گزینه مناسبی نمی ­دانند، می­ توانند از طریق راه­ های دیگر، به خصوص ویزای جستجوی کار اقدام نمایند.

خرید ملک و اخذ اقامت آفریقای جنوبی در 2021

یکی از راه­ های سرمایه گذاری، خرید ملک در این کشور می ­باشد، نکته مهم در این رابطه، عدم امکان اخذ اقامت از طریق خرید ملک می ­باشد و تنها به دلیل خرید ملک، اقامت آفریقای جنوبی به متقاضی تعلق نمی­ گیرد اما متقاضیان با ثبت شرکت و اخذ ویزاهای تجاری و سرمایه گذاری برای اخذ اقامت این کشور، واجد شرایط می شوند. متقاضیانی که علاقه مند به خرید ملک و اخذ اقامت از این طریق می ­باشند، می­ توانند در کشورهای اسپانیا، پرتغال و غیره اقدام نمایند.

در سال 2021 یکی از بهترین و آسان ترین راه ­های اخذ اقامت آفریقای جنوبی، از طریق ویزای جستجوی کار می ­باشد و با اخذ این ویزا و در صورت پیدا کردن کار و زندگی در حدود 2 سال و بستن قرارداد کاری بلند مدت، متقاضیان می ­توانند به اقامت دائم دست یابند. این مسئله با توجه به رسمی بودن زبان انگلیسی در این کشور دشوار نخواهد بود؛ خصوصا برای متخصصین رشته هایی مثل مهندسی عمران و غیره.

استانداردهای سرمایه گذاری در آفریقای جنوبی

خرید ملک را می­توان با معیارها و عواملی مورد بررسی قرار داد، شاخص قیمت املاک رو به افزایش می ­باشد و همانطور که می­ دانید شاخص ­های جهانی و استانداردهای سرمایه گذاری کشورهای متخلف، معیارهای مهمی برای گرفتن تصمیمات اقتصادی در سطح­ های مختلف است. برخی از استانداردها و عوامل تأثیر گذار در سرمایه گذاری به شرح زیر می­ باشد:

  • شاخص­ ثبات سیاسی
  • بدهی خارجی
  • عضویت در سازمان تجارت جهانی

با توجه به شاخص ثبات سیاسی کشورها، می­توان از شرایط اقتصادی یک کشور آگاه شد، زیرا عدم ثبات سیاسی رابطه مستقیم با با شرایط اقتصادی دارد. شاخص نسبت بدهی به GDP از عواملی است که سرمایه گذاران برای بررسی توانایی یک کشور در پرداخت بدهی­های عمومی، استفاده می­نمایند. کشور آفریقای جنوبی عضو سازمان تجارت جهانی است و این سازمان وظیفه ارزیابی و اعلام تجارت آزاد با حفظ قوانین شناخته شده بین المللی در زمینه تجارت را دارد.

واجدین شرایط خرید ملک در آفریقای جنوبی

واجدین شرایط خرید ملک در آفریقای جنوبی

خرید ملک در کشور آفریقای جنوبی محدود به اتباع این کشور نمی­ باشد و شهروندان خارجی نیز قادر خواهند بود بدون هیچ محدودیتی اقدام به خرید ملک در کشور آفریقای جنوبی نمایند، تنها افرادی که به صورت غیرقانونی وارد خاک آفریقای جنوبی شده ­اند، امکان خرید ملک را نخواهند داشت. شرایط و الزاماتی وجود دارد که شهروندان خارجی می­ بایست روند خرید ملک در این کشور را به درستی انجام دهند.

مراحل قانونی خرید ملک در آفریقای جنوبی

خرید ملک از شرایط و ضوابط خاصی برخوردار است و متقاضیان علاقه مند به سرمایه گذاری در املاک و مستغلات می­ بایست پروسه­ ای را طی نمایند، مراحل خرید ملک در این کشور به شرح زیر می باشد:

  • ثبت درخواست خرید ملک
  • وکلای انتقال قانونی ملک، قرارداد را دریافت می­ نمایند
  • تأیید اعتبار
  • اخذ ضمانت از وکیل
  • پرداخت هزینه ­های اجاره و سایر مخارج
  • امضای اسناد و مدارک
  • ثبت معامله در دایره ثبت املاک
  • تخلیه ملک توسط فروشنده
  • اسکان خریدار در ملک
  • پرداخت هرگونه هزینه­ های از پیش تعریف شده و بستن پرونده

مزایا و معایب خرید ملک در آفریقای جنوبی

شناخت مزایا و معایب خرید ملک می ­تواند شما عزیزان را در این باب کمک نماید، مزایا و معایب خرید ملک در آفریقای جنوبی به شرح زیر می ­باشد:

مزایای خرید ملکمعایب خرید ملک
آب و هوای مطبوع در بیشتر روزهای سال و در اکثر نواحی کشورتورم بالا
جامعیت و پراکندگی خانه­ های روستایینرخ بالای جرم و جنایت در بعضی مناطق شهری
طراحی چشمگیر و انواع مختلفی از سبک­ های معماریتراکم ترافیک و آلودگی در بعضی از شهرها و میزان مرگ و میر جاده ­ای در کل کشور
بازار ملک شناورآب و هوای زمستانی سرد در بعضی از مناطق
یکپارچگی نمایندگان املاک مجازمدت زمان و هزینه پرواز به آفریقای جنوبی از اروپا یا شمال آمریکا
در دسترس بودن غذای خوب و نوشیدنی­ های عالی با قیمت مناسبهزینه­ های نوسازی و بازسازی غیر منتظره
فروشندگان معتبر و خدمات قابل اعتماد
سیستم­ های پیشرفته حمل و نقل و مخابرات
سرعت آرام زندگی در مناطق روستایی

اگر شما عزیزان خواستار خرید ملک و روش­ های دیگر سرمایه گذاری در آفریقای جنوبی هستید، وکلای مجرب ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت که از معتبرترین موسسه مهاجرت کشور است، می­ توانند شما را در این امر یاری دهند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *