ویزای سرمایه گذاری و ثبت شرکت

اخذ اقامت لوکزامبورگ از طریق خرید ملک

اخذ اقامت لوکزامبورگ از طریق خرید ملک

همان طور که می دانید اخذ اقامت لوکزامبورگ از طریق خرید ملک یکی از روش هایی می باشد که می توان اقامت این کشور را به دست آورد. اشخاص متقاضی اخذ اقامت لوکزامبورگ از طریق خرید ملک ملزم می باشند که جزئیات دقیق تری از فرآیند و هم چنین مراحل اداری را مورد بررسی قرار دهند. هدف ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در راستای نوشتن این مقاله بررسی کلیه مراحل امضای قرارداد خرید و فروش منزل می باشد.

لوکزامبورگ اگرچه کشوری کوچک در قلب اروپاست اما شرایط زندگی در آن بسیار مناسب است به طوری که بسیاری از افراد پس مدت کوتاهی اقامت در کشورهای مطرح اروپایی، این کشور را به عنوان مقصد نهایی خود برای انتخاب می کنند. آرامش موجود در این کشور نظر بسیاری را به خود جلب می کند.

  • آیا می توان با خرید ملک در لوکزامبورگ اقامت دریافت کرد؟
  • حداقل مبلغ مورد نیاز برای سرمایه گذاری در لوکزامبورگ چقدر است؟
  • شرایط خرید ملک در این کشور برای شهروندان خارجی چیست؟
  • آیا می توان خانه خریداری شده در لوکزامبورگ را به اجاره سپرد؟

شرایط خرید ملک در لوکزامبورگ

سیستم خرید ملک در کشور لوکزامبورگ شبیه بسیاری از کشورهای عضوء اتحادیه اروپا است (لازم به ذکر است که این کشور یکی از اعضای اتحادیه اروپا و منطقه شنگن می باشد). برای پیدا کردن بهترین موقعیت ملک در این کشور با توجه به شرایط و بودجه خود می توانید از وب سایت های تخصصی موجود استفاده کمک بگیرید، علاوه بر این می توانید اطلاعات لازم را از طریق آژانس های املاک کشور لوکزامبورگ به دست بیاورید. در این کشور شرایطی برای اعطای شهروندی به خریدار ملک در نظر گرفته شده است که عبارتند از:

  • سن متقاضی 18 سال به بالا باشد.
  • متقاضی باید حداقل به مدت 5 سال در کشور لوکزامبورگ اقامت داشته باشد.
  • فرد باید به یکی از زبان های رسمی در کشور لوکزامبورگ تسلط کامل داشته باشد، لازم به ذکر است که زبان لوکزامبورگی، زبان آلمانی و زبان فرانسوی زبان های رسمی در کشور لوکزامبورگ هستند.
  • شرکت در دوره های شهروندی در نظر گرفته شده و موفقیت در گذراندن تمامی این دوره ها الزامی است.

شرایط لازم برای اخذ اقامت لوکزامبورگ از طریق خرید ملک

اشخاص متقاضی که دارای تابعیت خارجی می باشند، در استای پذیرش کامل حق شهروندی این کشور ملزم به داشتن شرایط زیر می باشند:

  • رسیدن به سن قانونی 18 سال
  • داشتن سابقه اقامت در این کشور که دست کم به میزان 5 سال پی در پی و متوالی باشند.
  • به همراه داشتن مدرک تحصیلی که بیان گر تسلط به یکی از 3 زبان رسمی این کشور که زبان آلمانی، زبان فرانسوی، زبان لوکزامبورگی می باشد.
  • اقدام به خرید نمودن ملک در این کشور که حداقل دارای ارزشی به میزان 500000€ (یورو) باشد.
  • موفقیت در زمینه گذراندن تمامی دوره های لازم برای به دست آوردن حق شهروندی

شرایط لازم برای اخذ اقامت لوکزامبورگ از طریق خرید ملک

میزان سرمایه اخذ اقامت لوکزامبورگ از طریق خرید ملک

شروع به سرمایه گذاری در این کشور که میزان این کار، حداقل به میزان 500000€ (یورو) در طول هر سال می باشد برای کلیه فعالیت های تجاری، صنعتی و هم چنین صنایع دستی ملزم به دادن تعهد برای ایجاد نمودن حداقل 5 شغل مختلف در 3 سال آینده می باشد. این کشور به وسیله کار و هم چنین سرمایه و اقدام به خرید ملک به متقاضیان و سرمایه گذاران تابعیت اعطا نمی کند و فقط اقامت دائم صادر می نماید.

لازم به ذکر می باشد که میزان ماليات بر درآمد سرمايه در این کشور در صورتي که این اشخاص اقدام به فروش ملک خود بعد از مدت 2 سال نمایند، به صورت تقریبی نصف خواهد شد. در نتیجه اشخاصی که دارای تابعیت خارجی و هم چنین دارای برنامه های سرمایه گذاری از نوع کوتاه مدت می باشند امکان برخورداری از تحصیلات خرید مسکن را خواهند داشت.

اقامت لوکزامبورگ با خرید ملک

برای واجد شرایط بودن برای اجازه اقامت در لوکزامبورگ، باید معیارهای خاصی را داشته باشید، مانند درآمد پایدار. شما باید حداقل مقدار پولی داشته باشید که اقامت شما را در حساب بانکی شما پوشش دهد. اثبات محل اقامت دائم که دارای ملک یا محل زندگی اجاره ای در کشور است نیز الزامی است. و اثبات دلایل مهاجرت یعنی دلایلی که باید بمانید، مانند کار، تحصیل، الحاق خانواده هم از الزامات است. برای اخذ اقامت لوکزامبورگ با خرید ملک باید تمامی موارد مذکور را اثبات کنید و همچنین اثبات کنید که در سال یک مبلغ معینی درآمد دارید که معیشت خود را بگذرانید. خرید ملک به عنوان سرمایه گذاری در نظر گرفته نمی شود و این حق را به شما می دهد که به طور خودکار اجازه اقامت در لوکزامبورگ را دریافت کنید.

الزامات قانونی برای خرید ملک لوکزامبورگ

در صورتی که اشخاص متقاضی اخذ اقامت لوکزامبورگ اقدام به خرید ملک نمایند، ملزم به امضا نمودن قرار داد می باشند. برخی از الزامات قانونی این قرار داد عبارتند از:

  • نام هر دو طرف در برگه قرارداد؛ هردو طرف مانند خریدار و یا فروشنده
  • مدرکی که بیان گر آدرس هر دو طرف قرار داد باشد.
  • اطلاعاتی از نوع جزئی که بیانگر نحوه فروش ملک و هم چنین شرایط لازم برای پرداخت می باشد.
  • یک توافق نامه در زمینه به فروش رساندن املاک با این توضیح که باید در ظرف 3 ماه معاملات در اداره ثبت این کشور ثبت گردد، هم چنین این قرارداد یک نوع سند قانونی می باشد. در نتیجه در صورتی که خرید ملک با مشکلاتی مواجه شود، در این صورت طرفین قادر می باشند که اقدام به شکایت و هم چنین انجام اعمال قانونی نمایند.

شرایط فروش ملک در کشور لوکزامبورگ

متقاضیانی که در طی دو سال قصد دارند ملک خود را بفروشند باید مالیات بر سود سرمایه را به طور کامل پرداخت کنند اما اگر قصد دارید پس از گذشت 2 سال از خرید ملک خود را بفروشید باید نصف سود سرمایه را پرداخت کنید. به همین دلیل بیشتر متقاضیان خارجی و بین المللی پس از سرمایه گذاری از طریق خرید ملک، خانه خود را اجاره می دهند. با توجه به این شرایط اگر قصد سرمایه گذاری کوتاه مدت در کشور لوکزامبورگ را دارید بهتر است سایر روش ها را برای سرمایه گذاری بررسی کنید. برای اطلاع از شرایط سرمایه گذاری در کشور لوکزامبورگ پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله سرمایه گذاری در لوکزامبورگ است.

اشخاص متقاضی اخذ اقامت لوکزامبورگ برای این که بخواهند اطلاعات جامع تری به دست آورند، می توانند در راستای تکمیل اطلاعات خود با مراجعه به مقاله های نظیر مدارک لازم جهت اخذ ویزای کار در لوکزامبورگ و بورس تحصیل در لوکزامبورگ که در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت وجود دارد به اطلاعات جامعی دست یابند.

سوالاتی درباره خرید ملک در لوکزامبورگ

در رابطه با خرید ملک در کشورهای مختلف نیاز به اطلاعات مختلفی وجود دارد. شهروندان خارجی می توانند با خرد ملک به اقامت نیز دست پیدا کنند. پرسش های مختلفی در این رابطه ممکن است مطرح شوند که عبارتند از:

  • آیا خرید ملک در لوکزامبورگ می تواند منجر به اقامت دائم خواهد شد؟ بله از این طریق می توان به اقامت دائمی رسید.
  • آیا شهروندان خارجی می توانند در لوکزامبورگ خانه خریداری کنند؟ بله این امکان برای شهروندان خارجی به طور کامل وجود دارد و هیچ مانع قانونی برای خرید و فروش ملک در این کشور وجود ندارد.
  • آیا هزینه خرید ملک در لوکزامبورگ بالا است؟ بله لوکزامبورگ یکی از گران ترین کشورهای جهان برای زندگی است. به همین دلیل است که فرد باید برای هر متر مربع ملک در این کشور باید هزینه های بالایی پرداخت کند.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *