ویزای تحصیلی

دانشگاه Haaga-Helia در فنلاند

دانشگاه Haaga-Helia در فنلاند

دانشگاه Haaga-Helia فنلاند یک دانشگاه علوم کاربردی تجاری در فنلاند است که مورد توجه بسیاری از دانشجویان قرار میگیرد. از طریق آموزش، تحقیق و توسعه، این دانشگاه افراد حرفه ای را برای تجارت و خدمات آماده می کنند و شایان ذکر است که دانشگاه Haaga-Helia فنلاند بر همکاری، کارآفرینی، نوآوری و بین المللی تمرکز می کند. در دانشگاه Haaga-Helia دانشجویان می توانند برای تبدیل شدن به یک متخصص در تجارت، گردشگری، مدیریت هتل و رستوران، روزنامه نگاری، فناوری اطلاعات، یا مدیریت ورزش و اوقات فراغت تحصیل کنند.

مطالعات عملی دانشگاه Haaga-Helia به دانشجویان مهارت می دهد تا به طور مستقل در کارهای مختلف حرفه ای و در محیط های بین المللی کار کنند. دانشگاه Haaga-Helia از رشد حرفه ای دانشجویان پشتیبانی می کند و شبکه گسترده ای از دانشگاه های شریک بین المللی و ارتباطات نزدیک با زندگی تجاری را به دانشجویان پیشنهاد می کند. در نتیجه، فارغ التحصیلان دانشگاه Haaga-Helia فنلاند در بازار کار ارزش بالایی دارند. در این نوشتار، کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اطلاعات کاملی درباره دانشگاه Haaga-Helia فنلاند جمع آوری کرده اند که می تواند برای متقاضیانی که قصد تحصیل در این دانشگاه را دارند راهنمایی بسیار کامل و مفید باشد.

درباره دانشگاه Haaga-Helia در فنلاند

دانشگاه علوم کاربردی Haaga-Helia در آغاز سال 2007، زمانی که پلی تکنیک کسب و کار هلسینکی (هلیا) و پلی تکنیک موسسه هاگا ادغام شدند و یک دانشگاه جدید علوم کاربردی ایجاد کردند، تأسیس شد. در آن زمان، تقریباً 6000 دانشجو در هلیا و تقریباً 4000 دانشجو در مؤسسه Haaga وجود داشتند. دانشگاه Haaga-Helia فنلاند یکی از بزرگترین دانشگاه های علوم کاربردی است و به طور کامل توسط دولت فنلاند از طریق وزارت آموزش و پرورش و فرهنگ نظارت و تایید شده است. دانشکده های اولیه دانشگاه در پاسیلا، هلسینکی قرار دارند و سایر آنها در اماکن دیگری در هاگا، مالمی، پوروو و Vierumäki واقع شده اند. دانشگاه Haaga-Helia فنلاند دوره های لیسانس و کارشناسی ارشد را در زمینه تجارت، فناوری اطلاعات، آموزش ورزش و اوقات فراغت، مهمان داری، گردشگری و مدیریت رویداد، روزنامه نگاری و آموزش معلمان حرفه ای ارائه می دهد.

حدود 11000 دانشجو دارد که از این تعداد 1100 دانشجوی بین المللی هستند و حدود 630 کارمند که نزدیک به 400 نفر از آنها معلمان تمام وقت هستند. در زمینه تجارت، دانشگاه Haaga-Helia فنلاند بزرگترین آموزشگاه در کشورهای شمال اروپا است. به عنوان یک دانشجوی Haaga-Helia، در طول تحصیل از دانشجویان حمایت می شود و از چندین مزیت دانشجویی بهره مند می شوند. کارت دانشجویی به دانشجویان امکان می دهد به تخفیف های دانشجویی مختلف که شامل ناهار، ورزش و حمل و نقل عمومی و غیره می شود دسترسی داشته باشند.

نمودار زیر نمودار اطلاعات دانشگاه Haaga-Helia فنلاند در اعداد می باشد:

اطلاعات دانشگاه Haaga-Helia فنلاند

هزینه تحصیل در دانشگاه Haaga-Helia در فنلاند

در اکثر دانشگاه های فنلاند، شهروندان منطقه اتحادیه اروپا، منطقه اقتصادی اروپا و شهروندان سوئیسی نیازی به پرداخت شهریه تحصیل در فنلاند ندارند و در دانشگاه Haaga-Helia فنلاند نیز شرایط برای این دانشجویان مشابه است. دانشگاه Haaga-Helia فنلاند از دانشجویان پذیرفته شده در یک برنامه تحصیلی که به زبان انگلیسی تدریس می شود، شهریه دریافت می کند. شهریه این دانشگاه شامل شهریه تدریس و دسترسی به امکانات آموزشی و کتابخانه دانشجویی می باشد. متقاضیان به عنوان دانشجو در دانشگاه Haaga-Helia به خدمات دانشجویی دسترسی دارند و خدمات ICT نیز برای حمایت از تحصیل آنها در اختیار دانشجویان خواهد بود.

هزینه تحصیل در دانشگاه Haaga-Helia فنلاند برای دانشجویان خارجی عبارتند از:

مقطع تحصیلیهزینه تحصیل برای 1 سال تحصیلی به یورو
کارشناسی9500€
کارشناسی ارشد10500€

شایان ذکر است که که هزینه های مسکن، برنامه های غذایی یا بیمه درمانی شامل شهریه نمی شود. بنابراین، دانشجویان باید مطمئن شوند که توانایی مالی کافی برای پرداخت اجاره، هزینه های شخصی، هزینه های حمل و نقل، وعده های غذایی، بیمه و غیره را دارند. دانشجو باید قبل از ثبت نام برای حضور در ترم تحصیلی بعدی، آمادگی داشته باشد که نیمی از شهریه (4250€ (یورو) برای کارشناسی و 4750€ (یورو) برای کارشناسی ارشد) را بپردازد.

پرداخت شهریه ترم بهار در ماه نوامبر و پرداخت شهریه ترم پاییز در آپریل است. در صورتی که دانشجو به دلیل محدودیت در سامانه حواله بانکی نتواند مبلغ مورد نیاز شهریه ترم را در یک بار پرداخت کند، شهریه به صورت اقساطی قابل پرداخت است. البته مبلغ مورد نیاز شهریه باید در مهلت مقرر پرداخت شود. شایان ذکر است که شهروندان بریتانیایی که تا 31 دسامبر 2020 وارد فنلاند شده ‌اند، حق اقامت خود را مطابق با توافقنامه خروج ثبت کرده ‌اند و مدرک ثبت ‌نام را به فرم درخواست پیوست کرده ‌اند، از پرداخت شهریه معاف هستند.

برنامه های تحصیل در دانشگاه Haaga-Helia فنلاند

برنامه های تحصیل در دانشگاه Haaga-Helia فنلاند

در سال 2022 دانشگاه Haaga-Helia فنلاند 27 برنامه تحصیلی ارائه می دهد که از این تعداد 16 رشته به مدرک کارشناسی و 11 برنامه به مدرک کارشناسی ارشد منتهی می شود. علاوه بر این، 12 برنامه درجه به طور کامل به زبان انگلیسی انجام می شود.

در دانشگاه Haaga-Helia فنلاند، برنامه های کارشناسی که به زبان انگلیسی تدریس می شوند عبارتند:

  • کارشناسی مدیریت بازرگانی
  • برنامه تجارت هوانوردی، پردیس Porvoo
  • برنامه فناوری اطلاعات کسب و کار، پردیس Pasila
  • برنامه نوآوری های کسب و کار دیجیتال، پردیس Porvoo
  • برنامه تجارت بین المللی، پردیس Pasila
  • کارشناسی مدیریت هتلداری
  • برنامه گردشگری پایدار و مدیریت رویداد، پردیس Porvoo
  • برنامه مدیریت تجربه هتلداری و گردشگری، پردیس Haaga
  • کارشناسی ورزش
  • برنامه مربیگری و مدیریت ورزشی، پردیس Vierumäki

همچنین برنامه های کارشناسی ارشد که به زبان انگلیسی تدریس می شوند عبارتند:

  • کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی
  • برنامه فناوری های کسب و کار، پردیس Pasila
  • برنامه تحول کسب و کار پیشرو، پردیس Pasila
  • برنامه استراتژی در سازمانها، مطالعات مجازی
  • برنامه کسب و کار هوانوردی پایدار، مطالعات مجازی
  • کارشناسی ارشد مدیریت هتلداری
  • برنامه گردشگری و هتلداری، پردیس Pasila

علاوه بر این، دانشگاه Haaga-Helia این کشور دارای مدرسه آموزش حرفه ای معلمان می باشد که شامل برنامه آموزش معلمان حرفه ای در پردیس پاسیلا است. دانشجویانی که مایل به مهاجرت تحصیلی به فنلاند جهت ورود به دانشگاه Haaga-Helia فنلاند یا سایر دانشگاه های این کشور هستند می توانند با مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرند تا از شرایط و هزینه های اخذ پذیرش و دریافت ویزای تحصیلی فنلاند اطلاعات تکمیلی کسب کنند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *