ویزای کاری

درآمد رشته های پزشکی در هلند

درآمد رشته های پزشکی در هلند

درآمد رشته های پزشکی در هلند از دغدغه های اصلی افرادی می باشد که قصد مهاجرت کاری به این کشور اروپایی را دارند. هلند از سطح رفاهی بالایی برخوردار است به همین دلیل هر ساله متقاضیان زیادی از سراسر دنیا برای کار و اقامت به این کشور مهاجرت می کنند. علی رغم کوچکی مساحت، هلند کشوری پیشرو در زمینه پزشکی و مراقبت های پزشکی است. با توجه به بالا بودن در آمد پزشکان در کشور هلند تقاضا برای ورود به بازار کار پزشکی بالا است. در این نوشتار که توسط کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به نگارش در آمده است سعی داریم به بررسی شرایط کار پزشکان و درآمد رشته های پزشکی بپردازیم. اگر متقاضی مهاجرت کاری به کشور هلند هستید تا پایان مقاله ما را همراهی کنید.

فرآیند مهاجرت و درآمد رشته های پزشکی در هلند

پزشکانی که قصد مهاجرت کاری به کشور هلند را دارند باید در اولین قدم تاییدیه مدرک پزشکی عمومی دریافت کنند. ثبت نام متقاضیان در سازمان Big Register صورت می گیرد، پس از ارائه مدارک تحصیلی، مدرک معتبر زبان در سطح B2و سایر مدارک مورد نظر بررسی درخواست توسط MSRC و KNMG انجام می شود. پس از بررسی درخواست در صورتی که لازم باشد متقاضی باید در دوره های تکمیلی در نظر گرفته شده شرکت کند. متقاضیان ایرانی باید به این نکته توجه داشته باشند که معمولا دوره های در نظر گرفته شده برای این افراد 3 ساله است. هزینه شرکت در این دوره ها بین 3000€ تا 5000€ (یورو) است. پس از گذراندن این دوره ها فرد باید در آزمون AKV و BI شرکت کند و حداقل نمره تعیین شده را کسب کند.

میزان درآمد رشته های پزشکی در هلند

میزان درآمد رشته های تخصصی پزشکی در هلند

در رابطه با حقوق و دستمزد پزشکان در کشور هلند می تواند گفت، میزان حقوق و دستمزد با توجه به تخصص فرد متفاوت است. به طور میانگین متوسط در آمد سالانه متخصصان در این کشور 253000$ (دلار) و در آمد پزشکان عمومی سالانه 117000$ (دلار) است. لازم به ذکر است میزان حقوق و دستمزد ماهانه دانشجو تازه فارغ التحصیل شده از رشته های پزشکی و جراحی ماهانه بین 4500€ تا 6000€ (یورو) است.

به طور کلی می توان گفت درآمد پزشکان در هلند از بالاترین درآمد ها در سطح این کشور می باشد، در ادامه سعی داریم به میزان حقوق و دستمزد در برخی از مشاغل پزشکی اشاره کنیم:

معرفی شغلحقوق و دستمزد ماهانه به یورو
متخصص قلب و عروق37900€
متخصص مغز و اعصاب30700€
پزشک زنان23800€
فیزیوتراپ36500€
چشم پزشک19200€
داروساز11200€
ارتوپد28100€

حقوق پزشکان در هلند

حقوق پزشکان در تخصص های مختلف ارائه می دهد و عواملی را که بر پتانسیل درآمد تأثیر می گذارد برجسته می کند. درک پاداش های مالی مرتبط با حرفه پزشکی می تواند به پزشکان مشتاق کمک کند تا تصمیمات آگاهانه ای در مورد آینده خود بگیرند. در هلند، تقریباً همه افرادی که به عنوان پزشک کار می کنند کمتر از 19400€ (یورو) درآمد دارند. تقریباً 75٪ از پزشکان در هلند 6100€ (یورو) یا کمتر درآمد دارند. نیمی از کارکنان هلند که به عنوان پزشک کار می کنند کمتر از 4300€ (یورو) درآمد دارند، در حالی که 25% باقیمانده پزشکان در هلند کمتر از 3200€ (یورو) درآمد دارند.

با توجه به این پزشکی جز 10 شغل پردرآمد در هلند است، در بخش زیر شاهد رشته های محبوب پزشکی در هلند هستید:

  • پرستاری
  • داروسازی
  • جراح
  • دندانپزشکی

با مطالعه مقاله فوق اطلاعات مختصری در خصوص درآمد رشته های پزشکی در این کشور به دست آوردید، افرادی که قصد مهاجرت کاری دارند می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با شرایط کار و میزان حقوق و دستمزد ماهانه با کارشناسان و وکلای موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشند. همچنین این امکان برای متقاضیان وجود دارد تا با دریافت وقت قبلی جهت مهاجرت به هلند برای مشاوره های حضوری به موسسه مراجعه کنند.

سوالات تخصصی درباب درآمد رشته های پزشکی در هلند

در بخش پایانی به سوالات پرتکرار شما پاسخ می دهیم:

  • حقوق پزشکان در هلند چگونه است؟ حقوق پزشکان در تخصص های مختلف ارائه می دهد و عواملی را که بر پتانسیل درآمد تأثیر می گذارد برجسته می کند. درک پاداش های مالی مرتبط با حرفه پزشکی می تواند به پزشکان مشتاق کمک کند تا تصمیمات آگاهانه ای در مورد آینده خود بگیرند. در هلند، تقریباً همه افرادی که به عنوان پزشک کار می کنند کمتر از 19400€ (یورو) درآمد دارند. تقریباً 75٪ از پزشکان در هلند 6100€ (یورو) یا کمتر درآمد دارند. نیمی از کارکنان هلند که به عنوان پزشک کار می کنند کمتر از 4300€ (یورو) درآمد دارند، در حالی که 25% باقیمانده پزشکان در هلند کمتر از 3200€ (یورو) درآمد دارند.
  • میزان درآمد رشته های تخصصی پزشکی در هلند چگونه است؟ در رابطه با حقوق و دستمزد پزشکان در کشور هلند می تواند گفت، میزان حقوق و دستمزد با توجه به تخصص فرد متفاوت است. به طور میانگین متوسط در آمد سالانه متخصصان در این کشور 253000$ (دلار) و در آمد پزشکان عمومی سالانه 117000$ (دلار) است. لازم به ذکر است میزان حقوق و دستمزد ماهانه دانشجو تازه فارغ التحصیل شده از رشته های پزشکی و جراحی ماهانه بین 4500€ تا 6000€ (یورو) است.
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *