مهاجرت

دریافت مستر کارت آلمان

دریافت مستر کارت آلمان

دریافت مستر کارت آلمان یا Kreditkarte بخشی از فرآیند مهاجرت به آلمان محسوب شده و داشتن این کارت اعتباری کاربردهای فراوانی در زندگی روزمره دارد. پرداخت هزینه درخواست ویزا، پرداخت هزینه بلیط پرواز، پرداخت شهریه، پرداخت اجاره خانه، پرداخت مالیات، پرداخت هزینه خرید اقلام و غیره از جمله کاربردهای متداول مستر کارت آلمان می باشد. معمولا مستر کارت آلمان را می توان در اکثر ATM ها و فروشگاه های آلمانی به کار گرفت.

  • شرایط و مدارک لازم جهت اخذ مستر کارت در آلمان چیست؟
  • بهترین مستر کارت های آلمان کدامند؟
  • برای افتتاح حساب بانکی در آلمان چه مدارکی لازم است؟
  • شرایط افتتاح حساب در آلمان برای شهروندان ایرانی چیست؟
  • بهترین بانک های آلمان کدامند؟
  • ایا می توان با افتتاح حساب در آلمان و دریافت مسترکارت، سود بانکی دریافت کرد؟
  • آیا به حساب مسترکارت مالیات تعلق می گیرد؟

بانک های آلمانی مختلفی اقدام به صدور مستر کارت می کنند که از جمله معروفترین این بانک ها می توان به دو بانک پیشرو آلمانی یعنی N26 و Advanzia Bank اشاره نمود که صادر کننده دو نوع از بهترین مستر کارت های آلمان یعنی MasterCard Gold و N26 MasterCard می باشند. افتتاح حساب و اخذ مستر کارت در آلمان نیازمند ارائه مدارک هویتی خاصی همانند پاسپورت معتبر و ویزای اقامت آلمان می باشد. برای اطلاع از جزئیات اخذ مستر کارت کشور آلمان به ادامه مقاله حاضر را که توسط کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده است، توجه نمائید.

دلایل دریافت مستر کارت آلمان

آلمان به عنوان قدرت صنعتی بلامنازع اتحادیه اروپایی (EU) و یکی از قدرت های اقتصادی برتر اروپا و جهان سالانه شاهد مهاجرت افراد از اقصی نقاط جهان به این کشور می باشد. هزینه زندگی پایین، میانگین حقوق کار بالا، کیفیت زندگی برتر، فرصت های کار فراوان، کیفیت آموزش عالی بالا، تحصیل رایگان در دانشگاه های دولتی و غیره همه و همه جزء عواملی است که باعث جذب هر چه بیشتر مهاجران خارجی به آلمان می شود. شما در نمودار زیر می توانید رتبه درآمدی آلمان در کل اتحادیه اروپایی را مشاهده و از بازار کار پر رونق این کشور مطلع شوید:

مقایسه میانگین ماهیانه درآمد در آلمان با سایر کشورها

شاید در تبلیغات تلوزیونی یا اینترنتی با کلمه مستر کارت برخورد کرده باشید و این سوال برای شما پیش آمده باشد که اصولا مستر کارت چیست و به چه کاری می آید. مستر کارت در واقع یک نوع کارت اعتباری است که شما با آن می توانید انواع تراکنش های روزمره خود مثل خرید از فروشگاه را انجام دهید. حقیقت این است که مستر کارت ها در آلمان کاربرد فراوانی دارد. از مستر کارت های آلمانی می توان در پرداخت مالیات بر درآمد، حق بیمه، پرداخت هزینه تحصیل در آلمان، پرداخت عوارض، پرداخت هزینه ویزا و غیره استفاده کرد. در واقع، دریافت مستر کارت آلمان روند مهاجرت شما به آلمان را تسهیل نموده و جزئی از ضروریات زندگی روزمره در آلمان محسوب می شود.

معرفی انواع کارت های اعتباری در کشور آلمان

قبل از اینکه اقدامی برای درخواست و دریافت مستر کارت آلمان انجام دهید، بهتر است بدانید چه نوع مستر کارتی مدنظر شماست. به همین دلیل آشنایی با انواع مستر کارت های آلمانی امر مهمی محسوب می شود. بنابرین، شما با توجه به شرایط خود می توانید متقاضی اخذ یکی از مستر کارت های ذیل باشید:

  • کارت اعتباری شارژی: نوع بسیار متداول در آلمان که میزان پولی که در طول ماه خرج کرده اید را جمع و پس از 30 روز شارژ می شود. اساسا این نوع کارت ماهیانه به شما اعتبار رایگانی می دهد.
  • کارت اعتباری مجازی یا Prepaid: این نوع کارت در واقع کارتی با موجودی خاص است که شما بایستی از قبل در آن شارژ بکنید. ایراد این نوع کارت ها شارژ یکباره آنها و نیز مدت اعتبار کوتاه آن می باشد که معمولا کمتر از 1 سال است.
  • کارت اعتباری دبیت یا Debit: در مورد این کارت ها، حساب شما پس از هر بار خرید مستقیما شارژ می شود. این کارت مشابه دبیت کارت (Girokarte / EC-Karte) متداول عمل می کند. شما از این کارت همچنین می توانید به کرات خرید اینترنتی انجام دهید.
  • کارت اعتباری در گردش: در واقع این کارت اعتباری بهترین گزینه برای پرداخت اقساط وام در کشور آلمان محسوب می شود.

دریافت بهترین مستر کارت های آلمان

دریافت بهترین مستر کارت های آلمان

معمولا در بین آلمانی ها رایج است که کلمه کارت اعتباری یا Kreditkarte را مترادف مستر کارت یا ویزا کارت می گیرند. حساب های کارت اعتباری و بنابرین Debit MasterCard در آلمان الگویی بر گرفته از مدل آمریکایی است با این تفاوت که این نوع کارت های اعتباری در آلمان توسط چند بانک مشخص صادر می شود. از جمله این بانک های پیشتاز در عرصه صدور انواع مستر کارت های آلمانی می توان به بانک N26 و Advanzia Bank اشاره نمود. با این توضیح، بهترین مستر کارت های آلمان و مشخصات آنها بدین صورت می باشد:

مستر کارتبانک صادر کنندهامتیازات
MasterCard GoldAdvanzia Bankبدون هزینه سالیانه، بدون هزینه ارسال، ساپورت تلفنی رایگان (0800 880 1120)، صدور صورت حساب رایگان، صدور کارت جایگزین رایگان، کاربرد بین المللی رایگان
N26 MasterCardN26ساپورت Google Pay و Apple Pay، حساب بانک آلمانی رایگان به زبان انگلیسی، بدون هزینه حساب ماهیانه و سالیانه، MasterCard debit Card رایگان

نحوه افتتاح حساب و دریافت مسترکارت آلمان

برای افتتاح حساب و دریافت مستر کارت از داخل کشور آلمان دو راه پیش روی متقاضیان قرار دارد. این دو راه یا از طریق مراجعه حضوری به بانک آلمانی و یا از طریق درخواست آنلاین می باشد. این شما هستید که با توجه به شرایط خود و شرایط بانک مورد نظر می توانید نسبت به انتخاب روش افتتاح حساب اقدام نمائید. اما معمولا برای افتتاح حساب شخصی در کشور آلمان، شما بایستی مدارک زیر را به بانک مورد نظر تحویل دهید:

  • پاسپورت معتبر به همراه ویزای اقامت آلمانی فعلی
  • Anmeldung (ثبت نام)
  • فرم درخواست تکمیل شده به همراه اطلاعات شخصی ( مثل نام، سن، ملیت، آدرس، درآمد و غیره)
  • پس انداز اولیه
  • مدرک درآمد/استخدام یا توصیه نامه از طرف کارفرما
  • درجه بندی اعتبار SCHUFA (اختیاری)

اما برای افتتاح حساب بانکی آنلاین، شما برای اثبات هویتی خود نیازمند یک Webcam ، تایید کد ارسالی توسط ایمیل و یا استفاده از ابزار کمکی مثل PostIdent می باشید. PostIdent از شما می خواهد تا برگه تایید هویتی را از وب سایت بانک مورد نظر دانلود کرده و آنرا به همراه پاسپورت خود به اداره پست محلی تحویل دهید. هزینه این پروسه را نیز خود بانک آلمانی بر عهده می گیرد.

N26 بهترین بانک جهت دریافت مسترکارت آلمان

همان طوری که در مطالب فوق نیز بیان شد، افتتاح حساب و صدور مستر کارت در آلمان به ذو صورت فیزیکی و مجازی امکان پذیر است. بانک های مختلفی نیز در آلمان وجود دارند که به ارائه خدمات آنلاین می پردازند. از جمله این بانک ها می توان به DKB Cash, 1822direkt, N26, O2 Banking, Santander, netbank و موارد دیگر اشاره نمود. اما تجربه نشان می دهد که N26 تنها بانک آلمانی با ساپورت زبان انگلیسی و یک اپلیکیشن جذاب و کاربردی می باشد که نسبت به صدور آنی مستر کارت آنلاین اقدام می کند.

N26 بانکی جدید در آلمان محسوب می شود که پیشتاز در عرصه فناوری های برتر یا FinTech می باشد. هدف N26 نیز دیجیتالی کردن کامل بانکداری در آلمان می باشد. امکان افتتاح حساب بازرگانی مثلا برای فریلانسرها و نیز افتتاح حساب بین المللی به همراه بیمه مسافرتی از جمله امتیازات دیگر دریافت مستر کارت آلمان از N26 می باشد. اخیرا N26 کارت های فلزی یا Metal Cards را نیز معرفی کرده که منحصرا در دسترس حساب Metal Account می باشد. حساب مذکور یک نوع حساب ویژ بوده و هزینه ماهیانه آن حدود 16.90€ (یورو) می باشد. با اخذ مشاوره از موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت روند مهاجرتی خود را تسریع کرده و فرآیند مهاجرت به آلمان را آسان و نیز اخذ اقامت این کشور برتر اروپایی برای خود و خانواده همراه را تضمین نمائید.

5/5 - (6 امتیاز)

2 دیدگاه برای “دریافت مستر کارت آلمان

  1. سامی گفت:

    توضیحات خوبی بود اما اون کلمه ثبت نام Anmeldung هست شما به اشتباه Abmeldung نوشتین که دقیقا متضاد هم هستن

    1. رهنما گفت:

      سلام و عرض احترام
      متن آپدیت شد. از توجه نظر و همراهی شما بسیار سپاسگزاریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *