مهاجرت

دریافت مستر کارت بلژیک

دریافت مستر کارت بلژیک

دریافت مستر کارت بلژیک برای متقاضیان مهاجرت به این کشور از جمله ضروری ترین ابزارهای زندگی و اقامت محسوب شده و موجبات آسودگی و رفاه آنها را فراهم می کند. در واقع مستر کارت در بلژیک مثل دیگر کشورهای جهان هر نوع کارت پردا الکترونی محسوب می شود که از شبکه MasterCard برای پردازش ارتباطات تراکنشی استفاده می کند. این نوع کارت ها در کشور بلژیک با لوگوی معروف مسترکارت مشخص می شوند و در بین تجار و فروشندگان بلژیکی از محبوبیت خوبی برخوردار می باشد.

جالب است بدانید که انواع مستر کارت های بلژیکی در سه فرم کارت های اعتباری، بدهی و یا مجازی صادر می شود. همچنین نکته جالب تر در باب مستر کارت بلژیک اینکه افتتاح حساب در این کشور اروپایی بسیار آسان و راحت بوده و متقاضیان بدون مراجعه به بانکی می توانند آنلاین اقدام به درخواست کنند. آنها برای انجام این کار فقط نیازمند ارائه مدرک شناسائی مثل پاسپورت یا کارت ملی بلژیک هستند. وکلا و کارشناسان مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت علاوه بر مشاوره برای اخذ ویزاهای اقامت بلژیک همچنین پاسخگوئی سوالات شما در زمینه شرایط اخذ مستر کارت این کشور نیز می باشد.

  • شرایط صدور مسترکارت برای شهروندان خارجی در بلژیک چیست؟
  • دلیل نیاز به مسترکارت در کشور بلژیک چیست؟
  • مزایای استفاده از مسترکارت بلژیک چیست؟
  • برای دریافت مسترکارت بلژیک به چه مدارکی نیاز است؟
  • انواع مسترکارت بلژیک کدامند؟

دلایل دریافت مستر کارت بلژیک

کارت های اعتباری همانند مستر کارت و ویزا کارت در بلژیک طرفداران و کاربران زیادی دارد به طوری که این کارت ها جهت انجام انواع تراکنش های تجاری مورد پذیرش اکثریت تجار و فروشندگان بلژیکی می باشد. اینکه آیا مستر کارت در بلژیک پر کاربردتر است و یا ویزا کارت سوالی است که جواب آن تقریبا مشخص است. در حال حاضر هر دو کارت از جمله کارت های متداول شهروندان بلژیکی و افراد مقیم این کشور محسوب می شود. ضمنا هر دو کارت پاداش ها و امتیازات خاصی را نیز به متقاضیان ارائه می دهند.

اما سوال اینجا است که چه نیازی به اخذ کارت های اعتباری از جمله مستر کارت در بلژیک وجود دارد؟ در واقع متقاضیان مهاجرت به بلژیک چه از طیف دانشجویان و چه از طیف کارگران برای گذران امور زندگی خود و سهولت انجام کارهای روزمره خود نیازمند دریافت مستر کارت بلژیک هستند. با استفاده از مستر کارت بلژیک می توان علاوه بر چک موجودی حساب همچنین هزینه خرید از فروشگاه ها، اجاره آپارتمان، شهریه های تحصیلی و غیره را پرداخت. بر این اساس، قبل از مسافرت به بلژیک متقاضیان بایستی نسبت به دریافت مستر کارت اقدام نمایند.

امتیازات مستر کارت بلژیک

بانک ها و موسسات تجاری و اعتباری فراوانی در کشور بلژیک وجود دارد که در زمینه صدور مستر کارت ها برای متقاضیان خود فعال هستند. این بانک ها هم به صورت مجازی و هم به صورت فیزیکی برای مشتریان خود مستر کارت صادر می کنند. از معروفترین بانک های بلژیکی که در زمینه صدور مستر کارت فعالیت می کنند می توان به BNP Paribas Fortis، ING Belgium و KBC اشاره نمود. این بانکها معمولا جهت جذب بیشتر مشتریان و تبلیغ براند خود، مستر کارت های صادره را همراه با امتیازاتی به متقاضیان واگذار می کنند:

  • بیمه حوادث سفر
  • گرانتی خریدار
  • تحویل خرید اینترنتی
  • پاداش های خرید

دریافت فیزیکی مستر کارت بلژیک

همانطوری که گفته شد متقاضیان دریافت مستر کارت بلژیک می توانند با مراجعه به بانک مورد نظر نسبت به دریافت مستر کارت این کشور اقدام نمایند. به همین منظور آنها ابتداء باید در جریان نحوه افتتاح حساب بانکی در کشور بلژیک مطلع باشند و سپس درخواست مستر کارت دهند. فرآیند اخذ مستر کارت بلژیک خیلی آسان است و برای این منظور، شما پس از تکمیل فرم درخواست فقط مدارک هویتی خود را به بانک تحویل می دهید. مدارک لازمه برای صدور مستر کارت بلژیک عبارتند از:

  • پاسپورت معتبر
  • کارت شناسایی بلژیکی
  • ویزای اقامت بلژیک
  • قرارداد کاری (در صورت لزوم)

دریافت فیزیکی مستر کارت بلژیک

دریافت مجازی مستر کارت بلژیک

یکی از برترین خدمات بانکی اعطایی از طرف بانک های بلژیکی به مشتریان خود، افتتاح آنلاین حساب بانکی و صدور کارت مجازی برای آنها است.در واقع بانک های مختلفی در کشور بلژیک وجود دارند که جزء بانک های دیجیتال محسوب شده و شما می توانید بدون حتی یکبار دیدن بانک، حساب بانکی در این بانک ها تشکیل داده و حساب خود را بدون حتی دیدن کارمند بانک چک کنند. در برخی موارد بانک های بلژیکی حتی بابت خدمات حساب بانکی آنلاین هزینه ای از مشتری دریافت نمی کنند. برخی از این بانکداران آنلاین در کشور بلژیک که اقدام به صدور مستر کارت مجازی نیز می کنند عبارتند از:

بانک های آنلاین بلژیک جهت صدور مستر کارت مجازیشرح
bunqبانک موبایل آلمانی که برای افراد مقیم بلژیک خدمات حساب بانکی تهیه می کند. اپلیکیشن این بانک همچنین دارای ورژن انگلیسی نیز می باشد
N26بانک موبایل بین المللی که حساب های رایگان ارائه کرده و دارای اپلیکیشن های جذاب با امتیازات فراوان برای مشتریان می باشد
Revolutموبایل بانک انگلیسی الاصل که به صورت بین المللی کار می کند
Hello Bankموبایل بانک و بانک آنلاین تحت تملک BNP Paribas Fortis
Keytrade Bankتحت گروه گریلان، خدمات بانکداری و تجاری آنلاین ارائه می کند

تفاوت مستر کارت فیزیکی و مجازی در بلژیک

همانطوری که مطلع هستید، بانک های بلژیکی دو نوع مستر کارت فیزیکی Physical MasterCard و مستر کارت مجازی یا prepaid MasterCard را بنا به درخواست مشتریان خود صادر می کنند. اما تفاوت های اساسی و مهمی بین این دو نوع مستر کارت وجود دارد که باید بدان توجه نمود. تفاوت هایی مثل نرخ سود سالانه تراکنش یا APR، مدت اعتبار کارت اعتباری، سقف شارژ موجودی، پاداش ها و امتیازات اعطایی به مشتزیان، جایگزین کارت مفقودی یا سرقتی و عیره از آن جمله می باشد.

معمولا مستر کارت های کشور بلژیک در 3 شکل مستر کارت استاندارد، جهانی و پیشرفته صادر می شود. این نوع کارت های اعتباری امتیازات وسیع و استثنائی از جمله بیمه سفر، بیمه سوانح، بیمه تصادفات، حفاظت شخصی، حفاظت از خرید، حفاظت از قیمت و نیز ضمانت محصول دارد که مستر کارت مجازی از این امتیازات برخوردار نیست. همچنین سقف شارژ مستر کارت بلژیک نا محدود و مدت اعتبار آن بیش از 1 سال بوده در حالیکه مدت اعتبار مستر کارت مجازی کمتر از 1 سال است.

بهترین مستر کارت باژیک

سهولت کاربرد و نیز با توجه به ملاحظات امنیتی گرایش به استفاده از مستر کارت ها در کل اروپا مخصوصا در کشور بلژیک افزایش یافته است. به همین دلیل نیز بانک های بلژیکی برای جذب بیشتر مشتری از انواع مشوق ها و امتیازات برای کاربران این کارت ها استفاده می کنند. در اینباره باید توجه کرد که مسترکارت های بلژیکی تنوع بالایی دارند و مرجع صادر کننده متفاوتی نیز دارند. بنابرین در انتخاب بهترین مسترکارت های این کشور باید توجه نمود. اما بهترین مستر کارت ها در بلژیک 2022 عبارتند از:

نوع مستر کارتبهترین به واسطه
Cetelem Maestroهزینه اخذ: 0€ (یورو در سال)
محدودیت شارژ: 1250€ (یورو)
نرخ سود سالانه تراکنش: APR) 12.50%)
Cofidis MasterCard Goldهزینه اخذ: 5€ (یورو در سال)
محدودیت شارژ: 10000€ (یورو)
نرخ سود سالانه تراکنش: APR) 12.50%)
Cofidis MasterCardهزینه اخذ: 5€ (یورو در سال)
محدودیت شارژ: 2500€ (یورو)
نرخ سود سالانه تراکنش: APR) 12.50%)
ING Cardهزینه اخذ: 22€ (یورو در سال)
محدودیت شارژ: 25000€ (یورو)
نرخ سود سالانه تراکنش: APR) 12.50%)
Beobank Q8 World MasterCardهزینه اخذ: 5€ (یورو در سال)
محدودیت شارژ: 750€ (یورو)
نرخ سود سالانه تراکنش: APR) 12.49%)

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با جمع آوری و تهیه مقالات روز مهاجرتی در تلاش است تا اطلاعات هموطنان عزیز در هر زمینه مهاجرتی از جمله اخذ ویزای تحصیلی یا ویزای کار بلژیک را تکمیل نماید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *