ویزای تحصیلی

رشته آنکولوژی در اکوادور

رشته آنکولوژی در اکوادور

رشته آنکولوژی در اکوادور رایگان است و همین امر دلیل گرایش 80% از دانشجویان این رشته به ثبت نام در دانشگاه های دولتی این کشور می باشد. کلا دانشجویان بین المللی می توانند رشته آنکولوژی را در برترین دانشگاه های اکوادور از جمله دانشگاه د سان فرانسیسکو د گیتو در طی یک دوره 6 ساله به پایان رسانده و با دریافت مدرک تخصصی در این رشته بتوانند در بیمارستان ها و مطب های کشور اکوادور مشغول به کار شوند.

همچنین عزیزان به این نکته مهم عنایت داشته باشند که رشته آنکولوژی در زمره برترین و پردرآمدترین مشاغل کشور اکوادور می باشد. چراکه در حال حاضر این متخصصان ماهیانه به درآمدی حدود $3350 (دلار) دست می یابند که تقریبا دو برابر متوسط درآمد سایر مشاغل در اکوادور $1360 (دلار) می باشد. در این مورد سابقه کاری، مدرک تخصصی و نیز تسلط به زبان اسپانیایی بسیار تعیین کننده است. شما عزیزان برای اخذ اطلاعات درباب شرایط اخذ ویزای کاری اکوادور 2021 نیز می توانید از خدمات مشاوره حرفه ای کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهره گیرید.

درباره کشور اکوادور

اکوادور Ecuador رسما معروف به جمهوری اکوادور کشوری در آمریکای جنوبی است که با کلمبیا در شمال، پرو در شرق و جنوب و با اقیانوس آرام در غرب مرز مشترکی دارد. این کشور همچنین از یک اقتصاد خوب با درآمد متوسط برخوردار است. اخیرا دولت اکوادور نیز در زمینه آموزشی و زیرساخت های آموزشی در این کشور سرمایه گذاری های خوبی انجام داده است. اغلب مردمان این کشور مسیحی بوده و زبان اصلی این کشور اسپانیایی می باشد. همان طوری که در نقشه زیر هم مشاهده می شود، پایتخت این کشور گیتو می باشد و از مهمترین شهرهای این کشور می توان به لوجا، مانابی، ونتاناس و غیره اشاره نمود:

مهمترین شهرهای کشور اکوادور

شرایط تحصیل رشته آنکولوژی در اکوادور

برای تحصیل در اکوادور حتما بایستی با شرایط اخذ پذیرش تحصیلی و نیز انواع دانشگاه های اکوادوری آشنا شد. اول از همه نیز بایستی به این نکته توجه نمایید که رشته آنکولوژی در اکوادور به دو زبان اسپانیایی و انگلیسی در دانشگاه های اکوادور تدریس می شود. دانشجویان در طی تحصیل در رشته آنکولوژی در اکوادور هم به صورت تئوریک و هم به صورت کاربردی در زمینه های زیر تخصص پیدا می کنند:

  • تشخیص تومورها و غدد سرطانی
  • درمان و معالجه انواع سرطان ها
  • پیشگیری و کنترل سرطان

ضمنا باید به این نکته مهم نیز توجه کنید که در اکوادور بیش از 70 دانشگاه دولتی و خصوصی وجود دارد که در مجموع نیز 61000 دانشجو در این دانشگاه ها حاضر هستند. در این بین 12 دانشگاه اکوادوری در بین برترین دانشگاه های آمریکای لاتین قرار دارد که در این بین دانشگاه د سان فرانسیسکو د گیتو برترین دانشگاه اکوادوری برای تحصیل رشته آنکولوژی در اکوادور بوده و در رتبه 57 دانشگاه های آمریکای لاتین قرار دارد. اما علاوه بر دانشگاه د سان فرانسیسکو د گیتو سایر دانشگاه های معتبراین کشور همراه با رتبه اشان عبارتند از:

عنوان دانشگاهرتبه در لیست دانشگاه های برتر آمریکای لاتین
دانشگاه اکولا سوپریور پولتسنیکا دل ایتورال69
دانشگاه پونفیکا یونورسیداد کاتولیکا دل اکوادور71
دانشگاه یونیورسیداد د کوئنکا147

شرایط تحصیل رشته آنکولوژی در اکوادور

تحصیل رایگان رشته آنکولوژی در اکوادور

از سال 2008 به این طرف دانشگاه های دولتی در اکوادور هیچ هزینه ای از دانشجویان اخذ نمی کنند و همین امر نیز دلیل اصلی گرایش بیش از 80% دانشجویان رشته آنکولوژی برای تحصیل در این دانشگاه هاست. همچنین دانشجویان متقاضی تحصیل آنکولوژی در اکوادور بایستی به این نکته عنایت داشته باشند که شهریه تحصیلی در دانشگاه های خصوصی مختلف این کشور نیز متفاوت است. متوسط شهریه سالیانه دانشجویان بین المللی در دانشگاه های خصوصی از $2000 الی $6000 (دلار) متغیر است.

یکی از مهمترین امتیازات تحصیل رشته آنکولوژی در اکوادور هزینه زندگی بسیار پایین در این کشور می باشد. هزینه ای که دربرگیرنده انواع هزینه ها مثل اجاره خانه، حمل و نقل، پوشاک، تفریح و سرگرمی و خورد و خوراک می باشد. بر طبق آمار سال 2021، متوسط هزینه زندگی در اکوادور برای هر دانشجوی بین المللی ماهیانه بین $700 الی $1500 (دلار) می باشد. صد البته که هزینه های مذکور در اکوادور بیش از هر چیزی به سبک زندگی دانشجویان آنکولوژی و نیز محل اقامت آنها بستگی دارد. مثلا همان طوری که در نمودار زیر هم مشاهده می شود، گیتو با شاخص هزینه زندگی 43.71% گرانترین شهر اکوادور برای دانشجویان خارجی محسوب می شود:

مقایسه شاخص هزینه زندگی در شهرهای اکوادور

شرایط دریافت ویزا برای دانشجویان رشته آنکولوژی در اکوادور

عنایت داشته باشید که مهاجرت تحصیلی به اکوادور یکی از روشهای راحت جهت دریافت اقامت کشور اکوادور می باشد. بر طبق قوانین کشور اکوادور، دانشجویان بین المللی که قصد تحصیل در اکوادور برای دوره زمانی بیش از 3 ماه را دارند ملزم به درخواست ویزای تحصیلی اکوادور (Visa 12:V) هستند. مدت اعتبار ویزای مذکور تا نهایتا یک سال بوده و ضمنا قابل تمدید مجدد میباشد. ویزای مذکور نیز از طریق سفارت اکوادور قابل دریافت بوده و هزینه درخواست ویزای مذکور حدود USD 130 (دلار) می باشد. در همین راستا، دانشجویان متقاضی می بایست مدارک زیر را به منظور درخواست ویزای تحصیلی اکوادور از طریق سفارت این کشور آماده نمایند:

  • پاسپورت معتبر ملی با اعتبار حداقل 6 ماه
  • گواهی عدم سوء پیشینه مجرمیت
  • تاییدیه سلامت پزشکی
  • بلیط رزرو شده برگشت
  • 2 قطعه عکس پاسپورتی
  • فرم درخواست تکمیل و امضاء شده
  • گواهی پذیرش از دانشگاه اکوادور
  • گواهی تمکن مالی کافی متقاضی
  • رسید هزینه درخواست ویزا

هموطنان عزیز بایستی به این موضوع نیز توجه داشته باشند که امکان سرمایه گذاری در اکوادور از طریق ثبت شرکت مسئولیت محدود و نیز دریافت ویزای اقامت دائم این کشور نیز برای هموطنان فراهم است. بنابراین شما با اخذ مشاوره های تخصصی از کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید با شرایط ثبت شرکت تجاری در اکوادور آشنا شوید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *