ویزای تحصیلی

رشته ارتودنسی در لوکزامبورگ

رشته ارتودنسی در لوکزامبورگ

رشته ارتودنسی در لوکزامبورگ کم طرفدار است چرا که گزینه های تحصیلی و همچنین کاری کمی در این کشور برای علاقه مندان وجود دارد. تحصیل در لوکزامبورگ، یکی از کوچکترین کشورهای اروپایی، در مقایسه با سایر کشورهای بزرگ اروپایی مانند بریتانیا، فرانسه و آلمان می تواند کاملا مقرون به صرفه باشد. بسیاری از دانشجویان به دلیل شهریه های بالای دانشگاه های کشورهای اروپایی اغلب از تحصیل در اروپا دلسرد می شوند؛ دیگر لازم نیست نگران هزینه های بالای تحصیل در اروپا باشید، البته در صورتی که رزومه خیلی خوبی داشته باشید که منجر به اخذ بورسیه ها و کمک هزینه های تحصیلی مختلف در اوکزامبورگ گردد. لوکزامبورگ یک کشور اروپایی کوچک و یکی از کم جمعیت ترین کشورهای اروپا است، با دانشگاه های مختلفی که در مقایسه با سایر کشورهای بزرگ اروپایی مانند بریتانیا، فرانسه و آلمان، شهریه پایینی را ارائه می دهند.

نرخ اشتغال باید یکی از مواردی باشد که هنگام جستجوی کشوری برای تحصیل باید به آن توجه کرد؛ لوکزامبورگ به عنوان ثروتمندترین کشور جهان (براساس تولید ناخالص داخلی سرانه) با نرخ اشتغال بسیار بالا شناخته شده است. بازار کار لوکزامبورگ نشان دهنده حدود 445000 شغل است که توسط 120000 شهروند لوکزامبورگ و 120000 مقیم خارجی اشغال شده است. این مدرکی است که نشان می دهد دولت لوکزامبورگ به خارجی ها کار می دهد؛ یکی از راه های استخدام در لوکزامبورگ تحصیل در دانشگاه های این کشور می باشد. لوکزامبورگ همچنین دارای طیف گسترده ای از دانشگاه های ارزان برای دانشجویان بین المللی در مقایسه با چند دانشگاه ارزان در انگلستان است. در این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده در مورد مهاجرت به لوکزامبورگ به سوالات ذیل پاسخ داده می شود:

  • درآمد ارتودنتیست ها در لوکزامبورگ چقدر است؟
  • کار پس از تحصیل در لوکزاکبورگ به چه صورت می باشد؟

درآمد ارتودنتیست ها در لوکزامبورگ

به عنوان یک خارجی، تنها در صورتی می توانید به عنوان جویای کار ثبت نام کنید که شرایط زیر را داشته باشید: داشتن اقامتگاه قانونی در لوکزامبورگ، دارای شماره تامین اجتماعی، تمکن مالی و مدرک تحصیلی مورد قبول این کشور. لازم به ذکر است رشته ارتودنسی برای کار در این کشور باید حتما از لوکزابورگ یا یکی از دانشگاه های اروپایی مورد تایید آن فارغ التحصیل شده باشد. پس با مدرک فوق از دانشگاه های ایران، امکان کار به عنوان ارتودنتیست در این کشور وجود ندارد. لوکزامبورگ کشوری ذره بینی در اروپا است که 3 زبان در خاک آن صحبت می شود: فرانسوی، لوکزامبورگی و آلمانی؛ کار در لوکزامبورگ نیز مستلزم تسلط به حداقل یکی از این زبان ها می باشد، چه در رشته ارتودنسی چه سایر رشته ها.

در نموداری که در ادامه ترسیم شده است حدود درآمد ارتودنتیست ها در لوکزامبورگ طی سال 2022 بیان می شود:

درآمد ماهانه ارتودنتیست ها در لوکزامبورگ

کار با رشته ارتودنسی در لوکزامبورگ

دانشجویان کشورهای ثالث ممکن است پس از اتمام تحصیلات خود در لوکزامبورگ بمانند تا به دنبال کار یا راه اندازی کسب و کار باشند. آنها باید حداقل 30 روز قبل از انقضای مجوز اقامت دانشجویی فعلی خود، برای یافتن شغل یا راه اندازی کسب و کار، برای اجازه اقامت اقدام کنند. کار در لوکزامبورگ به عنوان یک پورتال چند زبانه برای اتحادیه اروپا مزایای خود را دارد؛ مثلا یافتن شغل در لوکزامبورگ می تواند آسان تر از برخی کشورهای اروپایی مثل ایتالیا باشد. به علاوه رشته هایی مثل پرستاری، ارتودنسی و غیره نیز جزو رشته های مورد نیاز بازار کار این کشور هستند؛ کار در لوکزامبورگ مدت‌هاست که گزینه‌ ای جذاب برای مهاجرانی است که می‌خواهند از نرخ پایین بیکاری، تورم پایین و رشد خوب کشور بهره‌ مند شوند، به‌ویژه برای کسانی که دارای تحصیلات دانشگاهی، مدرک تجاری، مهارت‌های تخصصی و یا بسیاری از موارد هستند.

کار ضمن تحصیل رشته ارتودنسی در لوکزامبورگ

کار ضمن تحصیل رشته ارتودنسی در لوکزامبورگ

تحصیل در لوکزامبورگ مزایای زیادی دارد مثلا جایگاه خوب دانشگاه؛ دانشگاه لوکزامبورگ در رتبه بندی دانشگاه های جهانی توسط Times Higher Education رتبه 251 را دارد و طبق بررسی های دانشجویان در Studyportals، امتیاز کلی 3.9 ستاره دارد، بهترین مکان برای اطلاع از اینکه دانشجویان چگونه به تحصیل و تجربه زندگی خود در دانشگاه های سراسر جهان رتبه بندی می کنند. مزیت مهم دیگر این است که چندین فرصت شغلی برای دانشجویان بین المللی در لوکزامبورگ وجود دارد، شما می توانید در فروشگاه های خرده فروشی به عنوان نماینده فروش، شغل در رستوران ها، هتل ها و آشپزخانه ها به عنوان آشپز، سرور، پیشخدمت، میز جلو و موارد دیگر کار کنید. همه دانش آموزانی که در دانشگاه لوکزامبورگ ثبت نام کرده اند، بدون توجه به ملیتشان، در تعطیلات مدرسه (40 ساعت در هفته) و یا در طول سال (15 ساعت در هفته) مجاز به کار در طول تحصیل هستند:

  • کار در تعطیلات مدرسه یا قرارداد دانش آموز
  • قرارداد کار با مدت معین (15 ساعت در هر هفته تحصیلی ترم)
  • غیر اتحادیه اروپا، پس از فارغ التحصیلی در لوکزامبورگ کار می کند.

تحصیل رشته ارتودنسی در لوکزامبورگ

تنها دانشگاه با امکان تحصیل در لوکزامبورگ در رشته ارتودنسی دانشگاه لوکزامبورگ (University of Luxembourg) است که رتبه Times Higher Education سال 2022 آن 251 می باشد. مطالعات ارتودنسی به صورت همزمان به زبان های فرانسوی و آلمانی انجام می شود، مدرک C1 به هر دو زبان مورد نیاز است و امکان تحصیل ارتودنسی به زبان انگلیسی در دانشگاه لوکزامبورگ وجود ندارد. در این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده در مورد رشته ارتودنسی در لوکزامبورگ توضیحاتی ارائه گردید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *