ویزای تحصیلی

رشته ارتودنسی در مالتا

رشته ارتودنسی در مالتا

یکی از بهترین برنامه ها برای تحصیل در رشته ارتودنسی در مالتا برنامه کارشناسی ارشد ارتودنسی مشترک دانشگاه مالتا و کینگز کالج لندن است. این برنامه آموزش آکادمیک، عملی و بالینی در اتودنسی مدرن از جمله برنامه ریزی درمان و مکانیک درمان را ارائه می دهد. مزایای کلیدی این برنامه عبارتند از: قرار گرفتن در معرض طیف گسترده ای از وسایل و تکنیک های ارتودنسی، مبتنی بر برنامه درسی ارتودنسی شورای دندانپزشکی عمومی انگلستان بودن، وجود فرصت های تحقیقاتی رقابتی بین المللی و آمادگی برای آزمون عضویت در ارتودنسی (MOrth) کالج های جراحی سلطنتی انگلستان. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مقاله حاضر که جهت راهنمایی علاقه مندان به تحصیل در رشته ارتودنسی در مالتا تهیه گردیده است به سوالات زیر پاسخ می دهند:

  • برنامه کارشناسی ارشد ارتودنسی در دانشگاه مالتا چه ویژگی هایی دارد؟
  • وضعیت حقوق متخصصان رشته ارتودنسی در مالتا چگونه است؟
  • هزینه زندگی دانشجویان رشته ارتودنسی در مالتا چگونه است؟

در پایان نیز کارشناسان موسسه به معرفی مختصر کشور مالتا به دانشجویان می پردازند.

معرفی برنامه کارشناسی ارشد رشته ارتودنسی در دانشگاه مالتا

برنامه کارشناسی ارشد ارتودنسی دانشگاه مالتا یک برنامه آموزشی یکپارچه مشترک با کینگز کالج لندن است. این برنامه به صورت تمام وقت است و تحصیل در آن 36 ماه به طول می انجامد. نزدیک ترین زمان آغاز این برنامه و مهلت ارسال درخواست جهت اخذ پذیرش در آن به صورت زیر می باشد:

آغاز برنامهمهلت ارسال درخواست
اکتبر 2022قبل از جولای 2022

زبان آموزش این برنامه انگلیسی است و نمرات زبان مورد قبول برای ورود به آن به صورت زیر می باشد:

نمرات زبان مورد قبول برای ورود به رشته ارتودنسی در دانشگاه مالتا

تحصیل در این برنامه در پردیس دانشگاه انجام می شود. این برنامه سه ساله عمدتا تدریس می شود و شامل کلاس های آموزشی، تکالیف زمان بندی شده، جلسات بالینی که در آن دانشجویان تحت نظارت متخصص درمان بیماران را انجام می دهند و یک پایان نامه کارشناسی ارشد می باشد.

دانشجویان برنامه ارتودنسی دانشگاه مالتا بیش تر زمان خود را در مالتا صرف مراقبت در مرکز بالینی تازه تامین شده می کنند و این را با چارچوب آموزش تخصصی کینگز کالج لندن ادغام می کنند. هدف این برنامه این است که یک دندانپزشک مسلط و ماهر در ارتودنسی، یعنی یک متخصص با دانش بالا در زمینه ارتودنسی در سطح کارشناسی ارشد تربیت شود. اهداف فرعی نیز عبارتند از توسعه درک نیاز به یادگیری مادام العمر و نیاز به بکارگیری پیشرفت ها در دانش مربوطه. این برنامه دانش و درک موضوعات زیر را که مرتبط با ارتودنسی هستند، ارائه می دهد:

  • علوم زیست پزشکی
  • علم رادیولوژی
  • علم مواد
  • آمار
  • مبانی عملی ارتودنسی
  • مدیریت بیمار
  • بیماری انسان
  • روش تحقیق
  • مسئولیت حرفه ای

وضعیت حقوق متخصصان رشته ارتودنسی در مالتا

متوسط دستمزد ناخالص متخصصان ارتودنسی در مالتا 121405€ (یورو) می باشد. علاوه بر این، آن ها به طور متوسط 7211€ (یورو) پاداش دریافت می کنند.

متوسط دستمزد ناخالص متخصصان ارتودنسی در مالتا

مطابق نمودار فوق، در مالتا یک متخصص ارتودنسی با یک تا سه سال تجربه به طور متوسط 81014€ (یورو) حقوق دریافت می کند، در صورتی که یک متخصص ارتودنسی با هشت سال تجربه یا بیش تر به طور متوسط 158951€ (یورو) حقوق می گیرد.

نمودار زیر نیز برآورد تغییر حقوق متخصصان ارتودنسی در مالتا در پنج سال آینده را نمایش می دهد:

برآورد تغییر حقوق متخصصان ارتودنسی در مالتا

بر اساس داده ها، پتانسیل حقوق و دستمزد تخمین زده شده برای ارتودنتیست ها در مالتا طی پنج سال ده درصد افزایش خواهد یافت. مطابق نمودار بالا، برآورد می شود که حقوق یک متخصص ارتودنسی در سال 2027 در مالتا معادل 134041€ (یورو) باشد.

هزینه زندگی دانشجویان رشته ارتودنسی در مالتا

بررسی هزینه زندگی مالتا نشان می دهد هزینه های ماهانه برآورد شده یک فرد در این کشور اروپایی 811.51$ (دلار آمریکا) بدون در نظر گرفتن اجاره است. اگر مالتا و ایران را از این نظر مقایسه کنیم در می یابیم که هزینه زندگی در مالتا به طور متوسط 76.63% بیش تر از کشور ما می باشد. همچنین اگر این دو کشور را از نظر اجاره بها مقایسه کنیم در می یابیم که اجاره بها در مالتا به طور متوسط 69.43% بیش تر است. بررسی وضعیت اجاره بها در مالتا نشان دهنده ارقام زیر است:

  • اجاره ماهانه یک آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر: 55€ (یورو)
  • اجاره ماهانه آپارتمان یک خوابه خارج از مرکز شهر: 67€ (یورو)

بررسی توزیع هزینه های زندگی در مالتا نشان دهنده درصدهای زیر است: حمل و نقل 10.8%، پوشاک و کفش 2.7%، ورزش و سرگرمی 6.9%، خرید از بازار 29.8%، خدمات رفاهی (ماهانه) 5.9%، اجاره ماهانه 27.8% و صرف غذا در رستوران 16.1%.

هزینه زندگی دانشجویان رشته ارتودنسی در مالتا

معرفی مالتا به دانشجویان رشته ارتودنسی

مالتا یک کشور جزیره ای کوچک با تقریبا 490000 نفر جمعیت است که وسعت آن اندازه نوار غزه می باشد و دارای تاریخ بسیار جالبی است. مالتا یک کشور مجمع الجزایری و پنجمین کشور کوچک در اروپا است که در دریای مدیترانه در حدود هشتاد کیلومتری جنوب سیسیل در ایتالیا واقع شده است. این کشور از جزایر کوچک بسیار و سه جزیره اصلی مالتا (جایی که حدود نود درصد جمعیت در آن زندگی می کنند)، گوزو و کومینو تشکیل شده است. این کشور تنها یک فرودگاه بین المللی دارد و حمل و نقل در سراسر کشور با کشتی است. البته مالتا ممکن است کوچک باشد اما این کشور دارای چندین قرن تاریخ است که نقش مهمی در تمدن مدرن قاره اروپا داشته است.

در صورتی که علاقه مند به تحصیل در رشته ارتودنسی در مالتا هستید، توصیه می کنیم برای کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه و نیز اقامت پس از تحصیل در مالتا از کارشناسان مجرب ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشورت بگیرید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *