ویزای تحصیلی

رشته انیمیشن در اسکاتلند

رشته انیمیشن در اسکاتلند

تحصیل در رشته انیمیشن در اسکاتلند می تواند یک گام رو به جلو در رزومه کاری علاقمندان به این رشته به حساب آید. به نسبت انگلستان دانشگاه های محدودی در اسکاتلند وجود دارد که امکان تحصیل در رشته انیمیشن با کیفیت بالا را ارائه می کنند ولی باید در نظر داشت که در حال حاضر این کشور یکی از بهترین گزینه های موجود برای تحصیل در خارج از کشور به حساب می آید. تحصیل رشته انیمیشن در این کشور تنها به افرادی توصیه می شود که اولا رزومه خوبی از نظر تحصیلی در اختیار دارند و در ثانی توان مالی بالایی را در اختیار دارند چراکه شهریه در دانشگاه های اسکاتلند نسبت به اکثر کشورهای اروپایی بالاتر است و این مسئله می تواند بسیاری را از انتخاب این کشور به عنوان مقصد تحصیلی خود منصرف سازد.

در حال حاضر اسکاتلند یکی از کشورهای ایده آل برای تحصیل در خارج از کشور است که کیفیت بالایی در دانشگاه های آن وجود دارد. تنها مشکل بزرگی که در اسکاتلند برای دانشجویان به وجود می آید، شهریه بالای دانشگاهی در این کشور است و سایر موارد سبب شده است تا اسکاتلند به یکی از بهترین مقاصد تحصیلی جهان تبدیل شود. با وجود برخی از محدودیت هایی که در این مسیر وجود دارد، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته انیمیشن در اسکاتلند پرداخته و به ابهامات در این زمینه پاسخ گفته اند.

  • شرایط تحصیل رشته انیمیشن در این کشور چیست؟
  • مهم ترین دانشگاه های اسکاتلندی برای تحصیل رشته انیمیشن کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته انیمیشن در این کشور چقدر است؟
  • آیا دانشجویان پس از تحصیل، می توانند به عنوان انیماتور در این کشور کار کنند؟

"شرایط

شرایط تحصیل رشته انیمیشن در اسکاتلند

اسکاتلند را می توان به عنوان یکی از کشورهای مناسب برای تحصیل در رشته انیمیشن دانست چراکه دانشگاه های آن از کیفیت مناسبی برخوردار هستند و می توان آن ها را در جمع بهترین های جهان نیز قرار داد. فرایند تحصیل در اسکاتلند برای بسیاری از افراد جذابیت های زیادی دارد و به همین دلیل است که به سمت این کشور سوق پیدا می کنند.

برای تحصیل رشته انیمیشن در این کشور، دانشجویان تنها فرصت تحصیل به زبان انگلیسی را خواهند داشت و در همین راستا باید مدرک آیلتس با حداقل نمره 6.5 در اختیار داشته باشند. در شرایط کنونی باید به این نکته اشاره کرد که اسکاتلند یکی از کشورهای ارزشمند جهان برای تحصیل است و به همین دلیل پذیرش شرکت در آزمون های ورودی در دانشگاه های این کشور نیز می تواند ارزشمند باشد.

طول دوره تحصیل رشته انیمیشن در استکاتلند برای دانشجویان خارجی در مقطع کارشناسی 3 الی 4 سال و در مقطع کارشناسی ارشد 2 ساله است. دانشگاه های محدودی در اسکاتلند این رشته را در مقطع دکترا ارائه می کنند و علاقمندان ویزای تحصیلی اسکاتلند باید به این مسئله توجه داشته باشند.

معرفی دانشگاه های برتر رشته انیمیشن در اسکاتلند

دانشگاه های اسکاتلندی از کیفیت بالایی در رشته های مختلف تحصیلی برخوردار هستند و به همین دلیل می توان به سادگی به سمت آن ها رفت و پذیرش تحصیلی خود را با اطمینان از این کشورها دریافت کرد. محدودیت های کمی برای تحصیل در اسکاتلند در رشته انیمیشن وجود دارد و به همین دلیل است که مهاجرت به اسکاتلند برای تحصیل در رشته انیمیشن بسیار مهم است. برخی از مهم ترین دانشگاه های این کشور برای تحصیل رشته انیمیشن عبارتند از:

مهم ترین دانشگاه های اسکاتلند برای تحصیل رشته انیمیشن

هزینه تحصیل رشته انیمیشن در اسکاتلند

افرادی که قصد ادامه تحصیل در رشته انیمیشن را دارند، باید به این نکته توجه داشته باشند که دانشگاه های این کشور در رتبه بندی های جهانی محدود هستند اما دانشگاه های بسیاری در این رشته فعال هستند. با وجود این هزینه تحصیل در تمامی دانشگاه های این کشور بسیار زیاد است. برای پرداخت شهریه دانشگاه در رشته انیمیشن، دانشجویان در این کشور به حدود 11800£ تا 18900£ (پوند) در سال نیاز خواهند داشت و باید به این نکته نیز توجه کرد که اکثر کمک هزینه های تحصیلی در این کشور از طریق وام های دانشجویی در دسترس قرار می گیرد.

دانشجویان همچنین برای زندگی خود در این کشور باید حدود 20000£ (پوند) را در نظر داشته باشند که بخش عمده ای از آن از طریق فعالیت های دانشجویی قابل تامین خواهد بود.

چشم انداز شغلی در رشته انیمیشن در اسکاتلند

دولت اسکاتلند با همکاری دانشگاه های معتبر این کشور، چشم انداز شغلی ایده آلی را برای فارغ التحصیلان رشته انیمیشن در این کشور تضمین می کنند. بنابراین فارغ التحصیلان رشته انیمیشن در این کشور نگرانی خاصی را برای پیدا کردن شغل مناسب پس از پایان تحصیلات خود نخواهند داشت. به عبارت دیگر، یکی از اصلی ترین دلایل دانشجویان برای تحصیل رشته انیمیشن در اسکاتلند وجود چشم اندازهای شغلی مناسب در این کشور می باشد. انیمیشن در اسکاتلند یکی از شگفت انگیرترین و همچنین هیجان انگیز ترین زمینه های شغلی در این کشور محسوب می شود.

برای آشنایی بیشتر با چشم اندازهای شغلی ایده آل در رشته انیمیشن در این کشور، به موارد زیر توجه فرمایید:

چشم اندازهای شغلی ایده آل در رشته انیمیشن در اسکاتلند

شرایط کار یک انیماتور در اسکاتلند

اسکاتلند می تواند مقصد مناسبی برای فعالیت یک انیماتور به حساب آید ولی بدون تردید شرایط کار در انگلستان برای این افراد بهتر فراهم شده است. با پایان یافتن دوره تحصیل، فرد می تواند تا سقف دو سال در این کشور اقامت موقت به دست آورده و به جستجوی کار بپردازد و این یک فرصت ایده آل است که در اختیار دانشجویان قرار می گیرد. یک انیماتور در اسکاتلند به طور متوسط 71100£ (پوند) در سال درآمد دارد که با توجه به شرایط زندگی در این کشور، درآمدی متوسط به حساب می آید. اگر به دنبال بهترین مسیرهای مهاجرتی هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

سوالات متداول در خصوص رشته انیمیشن در اسکاتلند

در بخش پایانی مقاله مفتخریم تا به برخی از کلیدی ترین سوالات شما عزیزان در خصوص رشته انیمیشن در این کشور پاسخ دهیم. برخی از آنها به شرح زیر می باشند:

  • بهترین دوره برای تحصیل رشته انمیشن در اسکاتلند کدام دوره است؟ متداول ترین مدرک در رشته انیمیشن در اسکاتلند کارشناسی هنر و کارشناسی ارشد هنرهای زیبا در اسکاتلند می باشد.
  • شرایط ورود به رشته انیمیشن در اسکاتلند چگونه است؟ بر خلاف اغلب کشورهای مدرن اروپایی، شرایط ورود به رشته انیمیشن در اسکاتلند بسیار ساده بوده و در کوتاه ترین زمان ممکن صورت می گیرد. زیرا دانشگاه های این کشور از بورکراسی های اداری پیچیده ای استفاده نمی کنند.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *