ویزای تحصیلی

رشته انیمیشن در فنلاند

رشته انیمیشن در فنلاند

افرادی که قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارند، می توانند به گزینه ای همچون رشته انیمیشن در فنلاند نیز فکر کنند. فنلاند یکی از کشورهای با کیفیت اروپایی برای تحصیل در خارج از کشور است و به همین دلیل می توان آن را به بسیاری از افراد توصیه کرد. البته دانشجویانی که رشته انیمیشن را برای تحصیل خود در خارج از کشور انتخاب می کنند، باید در نظر داشته باشند که رزومه تحصیلی آن ها نقش بسیار پررنگی در انتخاب دانشگاه محل تحصیل بازی می کند چراکه دانشگاه های فنلاند از کیفیت بسیار متفاوتی برخوردار هستند و این مسئله می تواند آینده کاری دانشجویان را نیز به شدت تحت تاثیر خود قرار دهد. باید به این نکته اشاره کرد که از بین رفتن فرصت تحصیل رایگان در فنلاند، تعداد مهاجران خارجی در این کشور را نسبت به گذشته کمتر ساخته است.

در حال حاضر رشته انیمیشن یکی از مهم ترین رشته های تحصیل در گروه کامپیوتر به حساب می آید که ارتباط مستقیم با رشته گروه هنر دارد. افرادی که توانمندی بالایی در هر دو زمینه دارند، می توانند رشته انیمیشن را برای ادامه تحصیل خود انتخاب کنند تا وارد بازار کار حرفه ای این رشته شوند. با توجه به اهمیت خاصی که این رشته دارد، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته انیمیشن در فنلاند پرداخته اند.

  • شرایط تحصیل رشته انیمیشن در این کشور چیست؟
  • بهترین دانشگاه های فنلاند برای تحصیل در این رشته کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته انیمیشن در این کشور چقدر است؟
  • شرایط کار یک انیماتور در فنلاند چگونه است؟

شرایط تحصیل رشته انیمیشن در فنلاند

شرایط تحصیل رشته انیمیشن در فنلاند

افرادی که قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارند، باید عوامل مختلفی را مد نظر قرار دهند و یکی از مهم ترین مسائلی که باید به آن توجه داشت، علاقه است. افرادی که توانمندی بالایی در کار با برنامه های کامپیوتری و همچنین رشته های هنری دارند، بهترین گزینه های ممکن برای تحصیل رشته انیمیشن در فنلاند هستند. باید به این نکته توجه داشت که در حال حاضر در فنلاند دانشگاه های محدودی این رشته را ارائه می دهند و در نتیجه رقابت برای پذیرش از دانشگاه های این کشور بسیار شدید است.

دانشجویان خارجی می توانند به زبان های سوئدی، فینیش و انگلیسی در این رشته به ادامه تحصیل در مقاطع مختلف بپردازند و توجه به مدرک زبان مورد نیاز، پیش از دریافت پذیرش یکی از موضوعات مهمی است که باید به آن توجه داشت. دانشجویانی که پذیرش خود را از یکی از دانشگاه های این کشور دریافت کرده اند، باید برای دریافت ویزای تحصیلی فنلاند اقدامات لازم را انجام دهند و این آخرین مرحله پیش از ورود به این کشور است.

معرفی بهترین دانشگاه های رشته انیمیشن در فنلاند

باید به این موضوع توجه داشت که در مجموع تنها 5 دانشگاه در فنلاند وجود دارد که امکان ادامه تحصیل در مقاطع مختلف در رشته انیمیشن را به دانشجویان می دهد و در نتیجه به راحتی نمی توان پذیرش خود را در این رشته به دست آورد. افرادی که رزومه قوی تری داشته باشند از شانس بالاتر برای دریافت پذیرش در این رشته برخوردار خواهند بود و این مسئله می تواند روند مهاجرت افراد را تحت تاثیر خود قرار دهد.

مهم ترین دانشگاه های رشته انیمیشن در فنلاند عبارتند از:

مهم ترین دانشگاه های رشته انیمیشن در فنلاند

هزینه تحصیل رشته انیمیشن در فنلاند

در گذشته های نه چندان دور، دانشجویان خارجی این فرصت را داشتند که در فنلاند بدون نیاز به پرداخت شهریه به ادامه تحصیل بپردازند ولی در حال حاضر این امکان تنها برای دانشجویان اروپایی وجود دارد. همین مسئله از تعداد پرونده های مهاجرت به فنلاند کاسته است و در روند مهاجرت به این کشور بسیار اثرگذار بوده.

دانشجویان رشته انیمیشن در این کشور برای تامین هزینه های تحصیل خود به بودجه ای در حدود 8900€ تا 16000€ (یورو) در سال نیاز خواهند داشت و به همین دلیل است که بررسی هزینه تحصیل پیش از درخواست برای ورود به دانشگاه بسیار مهم است. از طرف دیگر، دانشجویان برای گذراندن زندگی خود در این کشور نیز بسته به عوامل مختلف، ماهیانه به 750€ تا 1200€ (یورو) نیاز خواهند داشت که البته از طریق فرصت 25 ساعت کار ضمن تحصیل می توان آن را جبران کرد.

شرایط کار یک انیماتور در فنلاند

افرادی که به عنوان انیماتور در فنلاند کار می کنند از درآمدی در حدود 3500€ (یورو) در ماه برخوردار هستند و این مسئله می تواند آن ها را در رده افرادی قرار دهد که از نظر مالی در شرایط متوسط قرار دارند. باید به این نکته اشاره کرد که کار در فنلاند در هر حوزه ای می تواند فرد را به اقامت دائم این کشور نزدیک کند و این مسئله می تواند برای دانشجویان خارجی در این کشور یک امتیاز باشد چراکه دریافت پیشنهاد کاری از خارج خاک این کشور بسیار دشوار است. در صورتی که به دنبال راهی برای مهاجرت به فنلاند هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *