ویزای تحصیلی

رشته انیمیشن در مجارستان

رشته انیمیشن در مجارستان

با توجه به شرایط موجود در اروپای مرکزی، می توان گفت که تحصیل رشته انیمیشن در مجارستان می تواند یک امتیاز در رزومه فرد باشد. در حال حاضر مجارستان را می توان به عنوان کشوری معرفی کرد که شرایط مناسبی برای زندگی و مهاجرت دارد و به همین دلیل می توان این کشور را در جمع کشورهایی قرار داد که می توان آن را به عنوان یکی از گزینه های مهاجرت در نظر گرفت. شرایط تحصیل در مجارستان نیز بسیار مناسب است و دانشگاه های این کشور توانسته اند جایگاه های مناسبی را اختیار کنند ولی این مسئله صرفا برای انتخاب مجارستان به عنوان مقصد تحصیلی کفایت نمی کند و علاقمندان بهتر است که تمامی شرایط لازم برای مهاجرت به این کشور را در نظر داشته باشند.

محدودیت هایی که تحصیل در مجارستان برای دانشجویان خارجی ایجاد می کند بسیار کم است و به همین دلیل می توان انتظار داشت که دانشجویان پس از تحصیل در این کشور نیز تمایل داشته باشند تا در مجارستان بمانند چراکه زندگی در این کشور امتیازهای فراوانی را به همراه خواهد داشت. در راستای توجه به این موضوع، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته انیمیشن در مجارستان پرداخته اند تا علاقمندان به این رشته بتوانند با آگاهی در این مسیر گام بردارند.

  • شرایط تحصیل رشته انیمیشن در مجارستان چگونه است؟
  • بهترین دانشگاه های مجارستان برای تحصیل در رشته انیمیشن کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته انیمیشن در مجارستان چقدر است؟
  • فرایند رسیدن به کار در حوزه انیمیشن در این کشور چگونه است؟

شرایط تحصیل رشته انیمیشن در مجارستان

افرادی که قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارند باید شاخص های مختلفی را مورد بررسی قرار دهند تا بتوانند بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنند. در حال حاضر می توان گفت که مجارستان یکی از گزینه های در دسترس برای بسیاری از افراد است و به همین دلیل می توان این کشور در جمع گزینه های اولیه تحصیل در اروپا در نظر گرفت.

دانشجویان خارجی در این کشور می توانند به زبان انگلیسی در رشته انیمیشن به ادامه تحصیل مشغول شوند و در معدود دانشگاه های این کشور امکان دریافت پذیرش به زبان آلمانی نیز وجود دارد. باید در نظر داشت که در حال حاضر دانشجویان برای دریافت مدرک کارشناسی خود در دانشگاه های مجارستان در رشته انیمیشن باید 4 سال تحصیل کرده و در مقطع کارشناسی ارشد نیز دورره های دو ساله ارائه می شود. دانشجویان خارجی در کشور مجارستان نیازی به شرکت در آزمون های ورودی ندارند و این یکی از امتیازهای انتخاب این کشور به عنوان مقصد تحصیلی است.

معرفی دانشگاه های رشته انیمیشن در مجارستان

در مجارستان دانشگاه های محدودی برای تحصیل در رشته انیمیشن وجود دارد و این می تواند یکی از معایبی باشد که در روند دریافت ویزای تحصیلی مجارستان پیش روی افراد قرار می گیرد. دانشگاه های مجارستان در این رشته رتبه های سطح متوسط در اختیار گرفته اند و این مسئله ای است که ممکن است در روند تحصیلی آن ها اثرگذار باشد.

در تصویر زیر، بهترین دانشگاه های مجارستان برای تحصیل در رشته انیمیشن به تصویر کشیده شده اند.

بهترین دانشگاه های مجارستان برای تحصیل در رشته انیمیشن

هزینه تحصیل رشته انیمیشن در مجارستان

برای افرادی که قصد تحصیل در خارج از کشور را دارند، یکی از مهم ترین مسائلی که باید در نظر گرفته شود، هزینه تحصیل است. دانشجویان باید در نظر داشته باشند که در کشورهای محدودی امکان دریافت بورسیه تحصیلی را خواهند داشت و نباید امید داشته باشند که بتوانند به راحتی بورسیه دریافت کرده و هزینه تحصیل خود را کم کنند. این شرایط در کشور مجارستان نیز وجود دارد و دانشجویان تنها می توانند با کار کردن ضمن تحصیل خود، بخشی از هزینه های زندگی خود در این کشور را تامین کنند.

باید در نظر داشت که در حال حاضر هزینه تحصیل رشته انیمیشن در مجارستان برای دانشجویان خارجی بین 3100€ تا 4700€ (یورو) در سال است و دانشجویان برای این که بتوانند هزینه های زندگی خود در این کشور را پرداخت کنند، به حدود 550€ تا 700€ (یورو) در ماه نیاز خواهند داشت. فرصت کار در مجارستان برای دانشجویان خارجی 24 ساعت در هفته است که می توان آن را فرصتی ایده آل برای پوشش این هزینه ها دانست.

هزینه تحصیل رشته انیمیشن در مجارستان

شرایط کار یک انیماتور در مجارستان

باید به این نکته اشاره داشت که تحصیل در این کشور یک گام از پروسه مهاجرت به مجارستان است و افرادی که این مسیر را انتخاب می کنند، پس از تحصیل خود می توانند به کار در این کشور مشغول شده و درآمد مناسبی نیز داشته باشند. این در حالی که کار در مجارستان منجر به دریافت اقامت در این کشور می شود. شرایط کار یک انیماتور در مجارستان به گونه ای است که فرد می تواند از این طریق 325000HUF (فورینت) در ماه درآمد داشته باشد که سطح درآمدی متوسط در این کشور را نشان می دهد. در صورتی که به دنبال راهی برای مهاجرت به مجارستان یا سایر کشورهای جهان هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *